|
| INFORMATII GENERALE | |
|
+94marius_catalin84 Vale_ntin bubu strainu DAS 2011 laurentzu Maddox ciprian71 aris86 sorinache96 c o r v i n brutusel nenuandrei Semafor neluadi Sabik CristyanC cristi ar Warrington 19jimmy84 Rarau Costin.H ets2oltromânia alliens TonyGFR Petre_IFTE kristi kkk spiderpc @ndrey Ony_x didinul alinutz23 alex.alexus.tm Andrey_tm Mihai PH matei vulcan rizelgeorgel2004 cfr500 laur 133 miguel1975 bobi M.I.C.I. daniel_c mureseanu_976 apmatei traian Jurnal Feroviar Jhonyla DB Robert cristi CFR AeroX ldh.ro IonutChircu Katalyn tcm gabrielcr baiazid Vitosa Florin C Norbi Razvan Tudor nsw florin.lifticariu alex1987 johnsmoke alex.barac.5 Teodor NicuS lapsanszkitamas Adirmvl cardinal LanceR Luna ALEXCFR Spartan1948 Costin.B DUAL lifetec AndiCFR riciu DPS mielutu zburator cristy79 dan tm COSTACHE MIHAIL Nesebar TonyCFR IonutCFR2009 razvan - trenuri Dr2005 Elful marius664 92Dragos Adrian78 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 25 Aug 2017, 20:12 | |
| Asta o crezi tu care ai ramas cu gandirea din 1940, dar lumea a evoluat si are pretentii de ceva nou si modern daca merge cu trenul iar in ziua de azi pretentiilke chiar sunt cam mari, nu lasa nimeni masina sau autocarul care sunt noi si moderne pentru caruta malaxa. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 25 Aug 2017, 20:57 | |
| Păi nimic nu împiedică lumea să meargă cu maşina personală dacă vrea... dacă DN 7 (şi majoritatea DN-urilor de la noi) nu ar fi o junglă în care Codul Rutier e facultativ, iar trenurile ar avea un orar bun (şi câteva PO-uri în plus), îţi spun eu că toată lumea ar merge cu trenul. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 25 Aug 2017, 21:15 | |
| Atata timp cat exista malaxoare nu merge nimeni chiar daca le pui tu din 30 in 30 de min, bine, oricum mult a fost si putin a ramas, ca se apropie timpul cand vor fi scoase si trimise la fier vechi. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 25 Aug 2017, 21:41 | |
| Mă îndoiesc că cineva va risca să dea cu subsemnatul la DNA casând mijloace fixe neamortizate. Şi, în plus, nu au ce pune în loc. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 25 Aug 2017, 22:36 | |
| - Dr2005 a scris:
- Toamna trecută am stat o săptămână la Căciulata. Până la Vâlcea, cu maşina, făceam undeva spre 30 minute, mergând cvasi-legal. Trenul făcea cam tot atât. Treaba e că mersul cu maşina la noroc, am făcut şi 50 minute... pe când trenul tot 30 de minute făcea. Dar trenuri erau vreo 5 pe zi (+ 2 IR-uri pe care nu şi le permit prea mulţi). Dacă ar fi fost din oră în oră ar fi avut muşterii, chiar şi cu Malaxa 900. Predictibilitatea şi preţul fac mai mult decât midibuzele cu aer condiţionat ale Antaresului.
Am vrut sa plec cu trenul din Călimănești la Sibiu in februarie sambata legatura la 1622 un regio la 9.40 un IR la 10.40 si un IR la 17.35 si la IR pe 83 de km 27 de lei e cam mult pe 2 ore de mers De ce nu pune un IR cu oferta spre Deva la ora 13 dupa ce se termina cazarile la ora 12 ca doar navetisti nu are pe ruta aia sambata |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 26 Aug 2017, 01:35 | |
| - Dr2005 a scris:
- Mă îndoiesc că cineva va risca să dea cu subsemnatul la DNA casând mijloace fixe neamortizate.
Ăsta e unul dintre motivele pentru care lucrurile nu merg în România, faptul că s-au păstrat metodele comuniste de funcționare a statului, chiar dacă DNA e o instituție nouă. CFR Călători e o companie comercială, ce treabă are DNA cu deciziile de business? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 26 Aug 2017, 11:02 | |
| - Dr2005 a scris:
- Mă îndoiesc că cineva va risca să dea cu subsemnatul la DNA casând mijloace fixe neamortizate. Şi, în plus, nu au ce pune în loc.
Cred ca trebuia sa mearga mai demult la DNA ala care a atribuit contractul de modernizare la fel ca si celelalte contracte cu LVT Z6100 si ADH |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 26 Aug 2017, 11:50 | |
| Si tocmai asta e unul din motivele pentru care calea ferata romaneasca nu evolueaza. Faptul ca nimeni nu isi asuma raspunderea. E mai bine ziua trece leafa merge de ce sa-mi asum eu raspunderea unor decizii, las' sa faca altul/altii. Si cel mai grav e ca directorii si ministrii se schimba insa ramane aceeasi pleaba si prin minister, si prin regionale, si prin punctele de lucru. Pleaba insemnand nu salariatul de la munca de jos. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 26 Aug 2017, 11:55 | |
| - Vitosa a scris:
- Si tocmai asta e unul din motivele pentru care calea ferata romaneasca nu evolueaza. Faptul ca nimeni nu isi asuma raspunderea. E mai bine ziua trece leafa merge de ce sa-mi asum eu raspunderea unor decizii, las' sa faca altul/altii. Si cel mai grav e ca directorii si ministrii se schimba insa ramane aceeasi pleaba si prin minister, si prin regionale, si prin punctele de lucru. Pleaba insemnand nu salariatul de la munca de jos.
DA da miercuri eram la Craiova si vorbeau impegatii intre ei ca o madam de la CAI le-a cerut sa verifice foaia si nota de franare la AM Desiro care pleca ca IR1896 si radeau si impegatii ce sa verifice la procentul de franare cand e automotor si nu se modifica nimic doar asa sa cica sa mai faca si impegatii aia ceva .. Mai poti spune ceva Marius cand in spatele garii e SNTC Craiova cu un bloc mare de birouri probabil pline cu astfel de specimene? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 26 Aug 2017, 12:05 | |
| - Warrington a scris:
- Dr2005 a scris:
- Mă îndoiesc că cineva va risca să dea cu subsemnatul la DNA casând mijloace fixe neamortizate.
Ăsta e unul dintre motivele pentru care lucrurile nu merg în România, faptul că s-au păstrat metodele comuniste de funcționare a statului, chiar dacă DNA e o instituție nouă. CFR Călători e o companie comercială, ce treabă are DNA cu deciziile de business? CFR Călători e societate de stat, care până în 2011 îşi făcea investiţiile tot din banii statului. Există un catalog de amortizare a mijloacelor fixe, iar ca să casezi şi să valorifici ceva trebuie să o faci raportat cu amortizarea pe care o calculezi conform catalogului. Nici la privat nu dă bine să nu respecţi acel catalog, dar acolo fiind bani privaţi nu prea îl interesează pe stat prea tare. N-aş zice că DNA e o instituţie comunistă, chiar dacă mai face şi exces de zel. Iar existenţa acestei instituţii e fix consecinţa modului în care s-au făcut afaceri cu statul după '89. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 26 Aug 2017, 12:06 | |
| Nu Adriane, nu mai poti spune nimic. Exact ce spuneam intr-o postare anterioara. La calea ferata s-au facut angajari pe baza de clientela politica, nepotisme, rude, fini, cumetri. S-au cuibarit tot felul de neaveniti/neavenite care habar n-au cu ce se mananca calea ferata. Dar au puterea sa te arda la salariu. CFR e arhi capusat de astfel de specimene. Tare mult imi doresc sa vad prin 2025-2027 ce vremuri (bune, rele) vor mai fi la CFR Infrastructura/Marfa/Calatori. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 26 Aug 2017, 13:05 | |
| - Dr2005 a scris:
- CFR Călători e societate de stat, care până în 2011 îşi făcea investiţiile tot din banii statului. Există un catalog de amortizare a mijloacelor fixe, iar ca să casezi şi să valorifici ceva trebuie să o faci raportat cu amortizarea pe care o calculezi conform catalogului.
Exact de asta nu trebuiau modernizate Malaxele. Dacă o companie privată nu le-ar fi modernizat, statul de ce ar face-o? E de înțeles dacă acum nu le casează fiindcă nu are alte vehicule disponibile, dar catalogul ăla e redactat de niște funcționari care se cred mari strategi economici și nu e normal să aibă putere de lege. E treaba statului cum își administrează bunurile în calitate de patron, dar implicarea organelor judiciare în administrare e total deplasată. Cât reprezintă modernizarea, din valoarea totală a vehiculului? Chiar crezi că e normal să extinzi durata de amortizare cu 20 de ani? - Dr2005 a scris:
- N-aş zice că DNA e o instituţie comunistă, chiar dacă mai face şi exces de zel. Iar existenţa acestei instituţii e fix consecinţa modului în care s-au făcut afaceri cu statul după '89.
Eu exact așa aș zice. În ce țară europeană mai vezi tu serviciile secrete călare pe economie și pe justiție, în afară de România și Rusia? În ce țară europeană justiția e ”câmp tactic” pentru SRI, după cum recunoștea cu mândrie generalul Dumbravă? În ce țară europeană mai găsești în raportul anual al unui serviciu secret sintagme ca ”binomul SRI-DNA” ? Este exact ca procuratura comunistă. Și pe vremea aceea Securitatea făcea dosare penale în numele și în locul procuraturii, exact cum le făcea și SRI în locul și în numele DNA pe vremea lui Coldea. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 26 Aug 2017, 18:29 | |
| - Warrington a scris:
- Exact de asta nu trebuiau modernizate Malaxele. Dacă o companie privată nu le-ar fi modernizat, statul de ce ar face-o?
Aşa e, nu trebuiau modernizate. Dacă voiau să modernizeze ceva, se puteau concentra pe AM700 şi 1000, superioare din toate punctele de vedere... însă au preferat să caseze mare parte dintre acelea. Dar acum s-au modernizat. Să le arunci după ce ai băgat vreo 200.000 euro în fiecare? Dacă stăm să ne gândim, preţul a fost chiar bun, pe lângă ţepele luate cu Z6100-uri şi ADH-uri confortabile dar praf dpdv tehnic (bine că nu s-a executat tot contractul pentru ADH... alea au costat în jur de 1.500.000 euro/bucata). - Warrington a scris:
- dar catalogul ăla e redactat de niște funcționari care se cred mari strategi economici și nu e normal să aibă putere de lege.
Scopul catalogului e fix acela de a preveni risipa şi afacerile cu dedicaţie. Mă îndoiesc că alte state nu au un astfel de catalog. - Warrington a scris:
- Cât reprezintă modernizarea, din valoarea totală a vehiculului? Chiar crezi că e normal să extinzi durata de amortizare cu 20 de ani?
Păi vine AFER şi ţi-l consideră vehicul ,,reînnoit". Tehnic vorbind, cam toate organele vitale sunt noi. - Warrington a scris:
- Eu exact așa aș zice. În ce țară europeană mai vezi tu serviciile secrete călare pe economie și pe justiție, în afară de România și Rusia? În ce țară europeană justiția e ”câmp tactic” pentru SRI, după cum recunoștea cu mândrie generalul Dumbravă? În ce țară europeană mai găsești în raportul anual al unui serviciu secret sintagme ca ”binomul SRI-DNA” ?
Binom? ) Nu credeam că te uiţi pe Antena 3 Păcat că Justiţia nu sprijină acţiunile DNA... după ce corupţii sunt condamnaţi, Justiţia se câcâie ani buni să confişte bunurile obţinute ilicit şi alţi ani să le valorifice ca să recupereze paguba. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 26 Aug 2017, 18:38 | |
| Dr2005 si cum explici ca la gard erau 70 de bucati Desiro dar s-au aruncat milioane de euro in troacele alea in paralel cu inchirierea sectilor secundare pentru care se mai potriveau? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 26 Aug 2017, 18:49 | |
| Mă îndoiesc că în 2006 - 2007 erau 70 de Desiro-uri la gard. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE | |
| |
| | | | INFORMATII GENERALE | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |