|
| INFORMATII GENERALE | |
|
+94marius_catalin84 Vale_ntin bubu strainu DAS 2011 laurentzu Maddox ciprian71 aris86 sorinache96 c o r v i n brutusel nenuandrei Semafor neluadi Sabik CristyanC cristi ar Warrington 19jimmy84 Rarau Costin.H ets2oltromânia alliens TonyGFR Petre_IFTE kristi kkk spiderpc @ndrey Ony_x didinul alinutz23 alex.alexus.tm Andrey_tm Mihai PH matei vulcan rizelgeorgel2004 cfr500 laur 133 miguel1975 bobi M.I.C.I. daniel_c mureseanu_976 apmatei traian Jurnal Feroviar Jhonyla DB Robert cristi CFR AeroX ldh.ro IonutChircu Katalyn tcm gabrielcr baiazid Vitosa Florin C Norbi Razvan Tudor nsw florin.lifticariu alex1987 johnsmoke alex.barac.5 Teodor NicuS lapsanszkitamas Adirmvl cardinal LanceR Luna ALEXCFR Spartan1948 Costin.B DUAL lifetec AndiCFR riciu DPS mielutu zburator cristy79 dan tm COSTACHE MIHAIL Nesebar TonyCFR IonutCFR2009 razvan - trenuri Dr2005 Elful marius664 92Dragos Adrian78 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 27 Mar 2017, 17:57 | |
| - Luna a scris:
- Deci pe scurt subventia e pe la 80-85% din total incasari trenuri si operatorul trebuie sa incaseze minim 15% din bilete. Daca s-ar descurca cu doar 65-70% subventie trenul ar putea fi gratis. La fel si cu o crestere de mica a subventie biletele ar putea fi si de 5 ori mai ieftine. Bine de stiut.
Iar ai inceput cu prostia asta cu trenul gratis.Daca biletel ar fi de 5 ori mai ieftine OTF ar trebui sa acopere diferenta din propiul buzunar.Si pana la urma scopul oricarui prestator de servicii catre populatie(si aici includem si transportul) este sa obtina profit.Cum naiba mai poate sa obtina acest lucru daca numai incaseaza niciun ban, ca de, toata lumea merge gratis.Cum monitorizezi numarul de calator???i, sau circulam ca-n India si pe acoperisuri.Si nu in ultimul rand ce faci daca se urca langa tine un grup de frumosi mirositori sau de cersatori si merg asa vreo 200-300 km...nu-i poti da jos ca e gratis, nu ... |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 27 Mar 2017, 18:28 | |
| Off, tot nu intelegi ca trenurile acopera doar o mica parte din cheltuieli din bilete si in prezent? Profitul se obtine din subventie si in prezent, prea putin din bilete. Cred ca trebuie un topic separat si sa explic pas cu pas sa poata intelege toata lumea. Numarul de calatori se poate monitoriza si fara bilete, asa multi calatori ca in India nu mai vin decat daca platesti lumea sa circule cu trenul, si gratis daca ar fi nu cred ca ar fi crestere peste 30-40% a nr de calatori, nici macar jumatate din cati erau in anii 1990-2000. Faci aceelasi lucru ca si acum cand aia fie nu au bilet si asta e, fie au bilete, fie merg cu nasul. Intr-un cuvant cam nimic, eventual ii dai jos daca poti. Pentru aia oricum deja e gratis trenul de multe ori. - Dr2005 a scris:
- Păi tendinţa e să se crească această valoare şi să se reducă compensaţia, nu invers.
Deci cu asta e clar, adios transport feroviar, nu va mai exista decat o raritate. Sper sa se schimbe lucrurile insa. |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5207 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 27 Mar 2017, 19:47 | |
| In seara asta vreau sa fiu "Avocatul diavolului Luna ", sa ma ierte daca nu gusta gluma ! Ideea lui este generata de actuala politica guvernamentala care vrea sa ne convinga ca au fost si sunt bani, dar nu am stiut sa-i folosim pana in 2017. In cazul in care transportul ar fi gratuit, CFR Calatori & CO ar putea creste la 10 ron rezervarea locului la IR, pentru a preintampina aglomeratia si fraudele. De asemenea din valoarea subventiei cuvenite,s-ar putea varsa direct la Infra valoarea TUI-ului. Astfel cheltuielile cu personalul ar scadea si nu ar mai fi nevoie de o completare de 15-20 % pentru acoperirea lor.Nu ar mai fi nevoie de atatia nasi, doar 1 persoana la 4-5 vagoane cu rol de insotitor de bord, care sa se ocupe de informarea calatorilor,integritatea materialului rulant,rebrusari si comunicarea gradului de ocupare a trenului.Ar disparea sutele de supracontrolori, jumatate dintre casierite, toate birourile de urmarire a numarului de calatori, a platii TUI-ului, emitere bilete, CFi, paraCFI,etc,etc....Aproape toata subventia pe care ar incasa-o operatorii feroviari ar fi dedicata reviziei / mentenantei / achizitionarii materialului rulant. Dar cum avem la conducere social-democratia, trebuie pastrat numarul de salariati, asa ca userul marius664 are si el dreptate. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3519 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 27 Mar 2017, 22:10 | |
| Această cifră universală de 85% pentru tot ce este şi va fi OTF înscris la compensaţii este cel puţin interesantă. Deci, la o garnitură de 5 vagoane - vezi exemplul lui IR 1745 care face lung-lung parcurs - are călători de 1 vagon, cursa este rentabilă şi aduce bani în plus companiei. 20% grad de ocupare Dar, dacă are călători de 1/2 vagon - 33 călători la un clasic 11 compartimente cu 6 locuri - atunci aduce pierderi, pierzând şi bani din ce ar fi primit dacă făcea acei 15%. 10% grad de ocupare Păi dacă avem bilete cu felurite tipuri de reduceri şi gratuităţi, plătite ulterior de către guvern - elevi, pensionari, invalizi, revoluţionari, veterani sau văduve de veteran, însoţitori - ne cramponăm de două luni de această gratuitate studenţească. Cum semnalizează cam toţi colegii din forum în prezent acest tip de călători sunt ponderea vineri-sâmbătă-duminică acum. Ce va fi la vară ... mult nu mai este din cât a fost. Şi la studenţi este valabil că sunt unii care nu ar urca în tren sub nicio formă. Alţii au renunţat la companiile de autobuze, iar cei care utilizează gratuitatea sunt mai puţin interesaţi că fac de la Deva la Timişoara 4 ore în loc de 3. Sunt grupuri, grupuleţe, se întreţin, îşi petrec timpul cu umorul caracteristic vârstei, iar la urma urmelor economisesc şi ceva bani. Fete, băieţi, colegi sau vecini, fac în aşa fel ca timpul petrecut în trenurile noastre încete şi nu curate să le treacă acceptabil spre bine. Până acum pare să fie o situaţie de win-win. OTF îşi asigură numărul de călători şi călători km necesar rezultatelor activităţii, vârfurile de sarcină din weekend mai acoperă o parte a sub-ocupării de peste săptămână, iar tinerii au asigurată o ofertă la necesarul de transport. Faptul că au răspuns pozitiv şi o folosesc este de folos căii ferate în general dacă şi numai dacă cei care au luat decizia îşi vor onora propriile obligaţii financiare. Dacă va exista un cashflow cursiv şi temeinic argumentat opinia mea este că pe orizontală şi pe verticală va fi de bine la finele anului. Şi ca semn pozitiv, sesizez creşterea masivă a numărului de supracontroale. Şi nu e ca înainte. Este o intransigenţă şi o fermitate care ar fi trebuit de demult arătată de bărbaţii şi femeile care fac aceste ... controale ale controlului. Dovadă că - dacă se doreşte - calea ferată nu este o cauză pierdută, chiar în condiţiile actuale. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 27 Mar 2017, 22:21 | |
| 85% e o valoare maximă... dacă trenul şi-a scos 80% din încasări din bilete (ipotetic vorbind), primeşte doar 20%, deci nu merge să facă profit din compensaţie. Practic, operatorul e ţinut pe un profit de 0 - 3% (3% e maximul permis de lege), iar dacă într-o lună s-a dat mai mult/mai puţin, în decembrie se face regularizarea. _________________ :TTT:
|
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3519 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 27 Mar 2017, 22:43 | |
| Normal că nu faci profit din compensaţie. Mai ales că la cea mai mare companie de călători proprietar este însuşi statul, care dă subvenţia. Ideea este nu să faci o stivă de bani, ci să nu pierzi bani şi să susţii traficul. Ca la companiile mari aero, cursele slab utilizate sunt susţinute masiv de către cursele solicitate. Evident, traficul de călători de pe o linie cu potenţial ridicat de călători va putea susţine, chiar indirect, o alta care de abia adună 10-20 călători/cursă. Vezi şi RegioTrans care are şi GDN-BV su CT, dar şi Blaj-Praid sau Sf. Gheorghe-Breţcu. La CFR Călători situaţia este mult mai complexă. Dar, până la urmă, care e situaţia cu acel memorandum care obligă toate companiile de stat de a vărsa ... cel puţin 90% din profit înapoi proprietarului, vezi statul român? Nu cumva astfel companiile private beneficiază de un altfel de tratament, având posibilitatea să păstreze şi acel minuscul profit rămas după impozitare? Sau să-l investească, după dorinţă şi necesitate? |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 27 Mar 2017, 23:50 | |
| - Luna a scris:
- Cred ca trebuie un topic separat si sa explic pas cu pas sa poata intelege toata lumea. .
Iti mai adresez o ultima intrebare si apoi abandonez subiectul ca n-am de ce sa mai continuii pe aceasta tema, ca vad ai o idee fixa si nu vrei sa scapi deloc de ea...De ce solutia ta care o propui si care zici ca este asa benefica nu mai este aplicata nicaieri pe glob?? Sau macar in Romania, ca in afara de taie-frunza in MT mai lucreaza si oameni care din cand in cand mai au si o idee buna si benefica pentru CFR... Si de aici rezulta alte intrebari, ca de exemplu ce faci cu cei disponibilizati(casieri, controlori, etc) intr-o societate in care somajul nu scade deloc..si mutle, multe altele... E simplu sa zici ca ai o idee, trebuie sa te gandesti si la aplicatiile ei pe termen lung si implicatiile sociale cand o pui in practica PS Si cum mai incurajezi concurenta in domeniu daca toata lumea merge moca?? Cum mai poti inchiria o sectie catre un OTF privat daca acesta nu-si poate asigura venituri ?? Si nu in ultimul rand ce interes mai au operatorii sa ofere conditii bune cand oricum totul e gratis? Adica ce mi-e rama Hyperion ce mi-e LVT-ul?Sunt gratis amandoua... Si ultima promit Si la cusete ori VD si clasa 1 sa fie gratis?? Ca daca nu e discreditare, sau sustii scoaterea acestor vagoane pt ca daca tot e moca ce mai conteaza ca dormi la clasa 1 in regim single sau in bou vagon???
Ultima editare efectuata de catre marius664 in Mar 28 Mar 2017, 01:22, editata de 1 ori |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 27 Mar 2017, 23:56 | |
| Luna ai trecut cumva pe la Podgoriile Husului halta?
Nici macar cind eram Republica Populara Romina iar mai apoi Republica Socialista Romania, transportul cu trenul nu a fost gratuit desi au fost state ale muncitorilor si taranilor, ale plugarilor nu ale burghezilor(burghejilor).
Cum ar putea fi acum intr-o societate ,,mai buna " decit comunismul, tranportul gratis?
Nici macar asistenta medicala nu e gratuita, desi ti se retine din salariu si din ani in pasti ai nevoie de niste analize. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 07 Apr 2017, 10:49 | |
| Pentru perioada minivacanței prilejuită de Sărbătorile Pascale și în contextul afluenței crescute a traficului generat de călătoriile gratuite ale studenților, CFR Călători recomandă tuturor pasagerilor să își planifice din timp călătoria cu trenul.
Bilete cu anticipaie
Prin cumpărarea cu anticipație a biletelor, pasagerii beneficiază de reduceri între 10-25%, astfel: - 25% reducere la cumpărarea biletului cu 21 - 30 zile înainte de data efectuării călătoriei; - 18% reducere la cumpărarea biletului cu 11 - 20 de zile înainte de data efectuării călătoriei; - 10% reducere la cumpărarea biletului cu 6 - 10 zile înainte de data efectuării călătoriei. Cumpărarea cu anticipație se cumulează cu reducerea de fidelitate pentru călătoria cu trenuri succesive și, în plus, la cumpărarea online, se adaugă un discount de 5%. Tariful tichetului de rezervare (vagon clasă, dormit, cușetă) se plătește integral.
În trafic intern, biletele pot fi achiziţionate cu anticipaţie de până la maxim 30 zile, inclusiv pentru călătoria de întoarcere. Pentru grupurile organizate de cel puţin 30 de persoane, perioada de anticipație este de maxim 60 de zile. Biletele pot fi cumpărate cu anticipație din stațiile și agențiile de voiaj CFR cu emitere electronică a legitimațiilor de călătorie / automate de vânzare / online, reducerile fiind valabile pentru biletele de tren cu preț întreg și pentru cele cu 50% reducere pentru copil.
CFR Călători mulțumeşte tuturor pasagerilor care își cumpără de fiecare dată bilet de tren! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 07 Apr 2017, 19:44 | |
| Buna ziua, RCCRO va organiza o scoala de mecanici, incepand cu luna mai sau iunie. Scoala va avea loc in Bucuresti. Va rog, daca aveti cunostinte care ar dori sa inceapa aceasta meserie, sa le spuneti sa transmita un CV pe adresele de e-mail: catalin.dobre@railcargo.com razvan.mihalache@railcargo.com Am fi interesati: ˇ in special de candidati cu domiciliul in Simeria si Bucuresti dar acceptam, in anumite limite, si alte zone geografice (Craiova, Petrosani, Curtici, Alba, Brasov); ˇ persoane tinere, responsabile, determinate sa inceapa o meserie frumoasa dar cu o mare responsabilitate si seriozitate. Alte detalii le vom discuta cu eventualii candidati numai dupa interviu, in cazul acceptarii. Ar fi necesar sa transmita CV-urile cat mai urgent. Multumesc pt. ajutor. Cu salutari calduroase / Best regards , Catalin Dobre |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 09 Apr 2017, 14:20 | |
| 09 aprilie 2017 / Trenuri CFR Călători afectate de evenimentul de cale ferată din data de 08 aprilie de pe Valea Jiului, unde circulația feroviara este închisă în zona stațiilor Baniţa - Merişor / Pasagerii vor fi transbordați cu mijloace auto între Petroșani - Pui și retur, iar trenurile InterRegio de lung parcurs vor circula pe rută alternativă prin Filiași - Orșova- Caransebeș-Timișoara/Arad, astfel:
https://docs.google.com/document/d/1KVUqMsDoWY79NUnXJ486939RZxVn_kjUvAi7c0rk8CU/edit |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 09 Apr 2017, 14:54 | |
| Au venit trenurile macara de la Craiova si de la Brasov. Din Brasov a plecat la 02.17, mi se pare destul de mult timpul de reactie de la momentul producerii accidentului.
Cel din Craiova a plecat mai repede la 18.09, a sosit in Banita la 23.20, fara oprire pina la Petrosani.
Ambele peste orice rang.
Pe 202 era mare traficul de marfa? pentru ca probabil acum va fi mutat pe 900 punind presiune pe o alta linie jalnica. (sa nu uitam ca pe 900 au deraiat niste cisterne la Caransebes) |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 09 Apr 2017, 15:10 | |
| Pe 202 e oricum si o gramada de trafic de marfa ce nu poate fi mutat, gen Petrosani - Mintia. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 09 Apr 2017, 15:19 | |
| Depinde ce stocuri are CET -ul de la Mintia. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 09 Apr 2017, 16:00 | |
| - Luna a scris:
- Pe 202 e oricum si o gramada de trafic de marfa ce nu poate fi mutat, gen Petrosani - Mintia.
Ala nu e nici 10% din trafic pe langa Razboieni Constanta Vintu Constanta toate trenurile de produse petroliere si cereale de la Curtici spre Constanta si Giurgiu deja in ultima peioada stateau trenurile insirate pe M200 pana la Barzava pentru a face cupluri pe Petrosani Acuma ar trebui pusa problema unui tunel Baru Mare Pestera Bolii cu prioritate zero |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE | |
| |
| | | | INFORMATII GENERALE | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |