|
| INFORMATII GENERALE | |
|
+94marius_catalin84 Vale_ntin bubu strainu DAS 2011 laurentzu Maddox ciprian71 aris86 sorinache96 c o r v i n brutusel nenuandrei Semafor neluadi Sabik CristyanC cristi ar Warrington 19jimmy84 Rarau Costin.H ets2oltromânia alliens TonyGFR Petre_IFTE kristi kkk spiderpc @ndrey Ony_x didinul alinutz23 alex.alexus.tm Andrey_tm Mihai PH matei vulcan rizelgeorgel2004 cfr500 laur 133 miguel1975 bobi M.I.C.I. daniel_c mureseanu_976 apmatei traian Jurnal Feroviar Jhonyla DB Robert cristi CFR AeroX ldh.ro IonutChircu Katalyn tcm gabrielcr baiazid Vitosa Florin C Norbi Razvan Tudor nsw florin.lifticariu alex1987 johnsmoke alex.barac.5 Teodor NicuS lapsanszkitamas Adirmvl cardinal LanceR Luna ALEXCFR Spartan1948 Costin.B DUAL lifetec AndiCFR riciu DPS mielutu zburator cristy79 dan tm COSTACHE MIHAIL Nesebar TonyCFR IonutCFR2009 razvan - trenuri Dr2005 Elful marius664 92Dragos Adrian78 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 24 Mar 2017, 01:08 | |
| Trenul charter este cel mai rentabil tren al CFR Calatori.Tariful porneste de la 25 Euro/trenkm la care se adauga diversele servicii prestate(vagon dormit,bar,nr de vagoane).Deci la un drum Bucuresti-Constanta CFR Calatori incaseaza 5700 euro, echivalentul a peste 400 bilete...Plus ca banii ii incaseaza in avans nu la o luna dupa... |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 24 Mar 2017, 02:19 | |
| Dar subventie este? Cata in caz ca da? DR2005 poate stie. Tine cont ca la trenurile obisnuite de calatori prevazute in mersul trenurilor subventia e cel putin vreo 10-12 euro/km daca nu mai mult, biletele oricum sunt in pondere mult mai mica in veniturile totale ale unui tren comercial. Citisem undeva nu stiu sigur daca e real ca doar 15-25% din veniturile trenurilor comerciale trebuie sa provina din incasari, restul sunt doar subventii. Eu de accea am si zis ca sper ca in viitor trenul sa fie gratis sau aproape gratis pentru toata lumea nu doar pentru studenti, ca pentru asa procente mici parca ar merita subentie mai mare si biletele ieftinite cu 90% sau aproape gratis si atunci scapi si de cheltuielile cu casieriile. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 24 Mar 2017, 12:24 | |
| Tren gratis sau aproape gratis??? Serios???? De ce nu sa nu avem gratis si la supermarketuri iar la servici sa ne ducem doar sa luam salariul... |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 24 Mar 2017, 16:16 | |
| Din pacate asta sau supra-taxarea transportului auto este singura solutie pentru a descuraja transportul auto si a mai exista transport feroviar in Romania unde conditiile de transport pe calea ferata nu sunt si nu vor fi prea bune, exceptie maxim 4-5 rute. Oricum si gratis sa fie pentru toata lumea si nu stiu daca ar scadea transportul auto cu mai mult de 30-40%, se vede cel mai bine si cu studentii, gratis transportul si o buna parte circula tot pe auto.
Edit: Pe rutele cu foarte putini calatori am impresia ca aproape ca ar putea fi gratis transportul feroviar fara marirea subventiei doar prin eliminarea costurilor cu biletele si gestiunea lor, contabilitatea, etc. |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3516 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 24 Mar 2017, 17:23 | |
| Tu chiar nu iti dai seama ce aberatii spui ? In plus ce te faci cu localitatile unde nu sunt trenuri sau cu orasele care nu sunt pe magistrale si au un tren la 7 ore cu legatura foarte proaste in nodurile feroviare de care apartin? |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 24 Mar 2017, 18:00 | |
| Luna, tu iti imaginezi ca fantezia ta de a da gratuitate la transportul pe calea ferata arata ca un cosmar pentru toti operatorii feroviari? Sa zicem ca de pe 1 aprilie (sugestiv) e gratis cu trenul la toata lumea. Cum crezi ca vor face fata trenurile pe rutele cele mai circulate? Chiar vrei sa ajungem ca in India sau vreo tara bananiera, cocotiera?
Aia cu rutele mai defavorizate normal ca nu vor circula nici gratis, fiindca n-au treaba, trenul nu-i ajuta cu legaturi bune sau material rulant decent, si nu in ultimul rand linia / viteza de circulatie. Trebuie investitii mai intai. Si omul daca are conditii atunci si plateste, nu e cazul sa visam la asistenta sociala total aiurea. Nu e normal nicaieri sa fie gratuit transportul in comun pe calea ferata in masa. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 24 Mar 2017, 23:44 | |
| - Luna a scris:
- Din pacate asta sau supra-taxarea transportului auto este singura solutie pentru a descuraja transportul auto si a mai exista transport feroviar in Romania unde conditiile de transport pe calea ferata nu sunt si nu vor fi prea bune, exceptie maxim 4-5 rute. Oricum si gratis sa fie pentru toata lumea si nu stiu daca ar scadea transportul auto cu mai mult de 30-40%, se vede cel mai bine si cu studentii, gratis transportul si o buna parte circula tot pe auto.
Edit: Pe rutele cu foarte putini calatori am impresia ca aproape ca ar putea fi gratis transportul feroviar fara marirea subventiei doar prin eliminarea costurilor cu biletele si gestiunea lor, contabilitatea, etc. Pai si daca oferi gratuit transportul cum ajuti transportul feroviar??? Adica CFR dupa ce incaseaza putin pe unele rute tu zici acum sa numai incaseze deloc? Dupa cum stii trenurile nu merg pe aer, iar personalul inca nu este platit in natura... Ar trebui sa vii cu idei ca CFR sa incaseze mai mult, si nu prin marirea preturilor, astfel vor putea face investitii in material rulant, iar prin densitatea trenurilor si cei de la INfra incaseaza mai mult prin TUI, deci investitii in infrastuctura. Si pana la urma si transportul auto ar trebui dezvoltat, si aici nu vad de ce studentii nu pot beneficia de gratuitate si aici, pentru ca sunt multi dezavantajati de lipsa trenurilor sau de ocolurile foarte lungi.Si aici nu zic de cateva orase ca Giurgiu, Calarasi,Alexandria,Turnu-Magurele etc.De ce ar trebui studentii de aici dezavantajati fata de cei din Ploiesti,Pitesti,Campulung sau Titu??? |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3516 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 25 Mar 2017, 00:08 | |
| - marius664 a scris:
- Luna a scris:
- Din pacate asta sau supra-taxarea transportului auto este singura solutie pentru a descuraja transportul auto si a mai exista transport feroviar in Romania unde conditiile de transport pe calea ferata nu sunt si nu vor fi prea bune, exceptie maxim 4-5 rute. Oricum si gratis sa fie pentru toata lumea si nu stiu daca ar scadea transportul auto cu mai mult de 30-40%, se vede cel mai bine si cu studentii, gratis transportul si o buna parte circula tot pe auto.
Edit: Pe rutele cu foarte putini calatori am impresia ca aproape ca ar putea fi gratis transportul feroviar fara marirea subventiei doar prin eliminarea costurilor cu biletele si gestiunea lor, contabilitatea, etc. Pai si daca oferi gratuit transportul cum ajuti transportul feroviar??? Adica CFR dupa ce incaseaza putin pe unele rute tu zici acum sa numai incaseze deloc? Dupa cum stii trenurile nu merg pe aer, iar personalul inca nu este platit in natura... Ar trebui sa vii cu idei ca CFR sa incaseze mai mult, si nu prin marirea preturilor, astfel vor putea face investitii in material rulant, iar prin densitatea trenurilor si cei de la INfra incaseaza mai mult prin TUI, deci investitii in infrastuctura. Si pana la urma si transportul auto ar trebui dezvoltat, si aici nu vad de ce studentii nu pot beneficia de gratuitate si aici, pentru ca sunt multi dezavantajati de lipsa trenurilor sau de ocolurile foarte lungi.Si aici nu zic de cateva orase ca Giurgiu, Calarasi,Alexandria,Turnu-Magurele etc.De ce ar trebui studentii de aici dezavantajati fata de cei din Ploiesti,Pitesti,Campulung sau Titu??? Ca sa nu mai zic amice si multumesc de sustinere ca ai uitat de cei din Botosani, oras care e mult mai mare decat oricare din cele enumerate si nu are macar o legatura directa cu Iasi-ul.Vreti sa va mai amintesc si de Piatra Neamt? Bistrita? de ce nu Zalau ... sau hai sa o incheiem repede de cei din Tulcea cu 2 perechi amarate pe.zi.... Luna eu nu inteleg de unde scoti asemea aberatii....Asa ceva nici nu cred ca ar fi constitutional....auzi toata tara sa contribuie din buget la gratuitate pentru tren doar pe acolo pe unde trece trenul,iar pe unde nu trece ,sau trece dowr de dragu de a trece sa platim in plus pe auto. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 25 Mar 2017, 00:20 | |
| Exemple de acest gen se intalnesc in toate orasele situate langa centrele universitare, nu am omis nimic intentionat, eu am zis orasele din zona mea si care sunt apropiate de Bucuresti |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 25 Mar 2017, 01:28 | |
| - AeroX a scris:
- 1. Luna, tu iti imaginezi ca fantezia ta de a da gratuitate la transportul pe calea ferata arata ca un cosmar pentru toti operatorii feroviari? Sa zicem ca de pe 1 aprilie (sugestiv) e gratis cu trenul la toata lumea. Cum crezi ca vor face fata trenurile pe rutele cele mai circulate? Chiar vrei sa ajungem ca in India sau vreo tara bananiera, cocotiera?
2. Aia cu rutele mai defavorizate normal ca nu vor circula nici gratis, fiindca n-au treaba, trenul nu-i ajuta cu legaturi bune sau material rulant decent, si nu in ultimul rand linia / viteza de circulatie. Trebuie investitii mai intai. Si omul daca are conditii atunci si plateste, nu e cazul sa visam la asistenta sociala total aiurea. Nu e normal nicaieri sa fie gratuit transportul in comun pe calea ferata in masa. 1. De ce cosmar? Ar trebui sa fie bucuria lor ca nu mai stau sa alerge prea mult dupa calatori. 2. Nu sunt atat de sigur ca nu va creste si la ei nr de calatori. Iar calatori, iar asta ar putea insemna si investitii mai mari. - laurentzu a scris:
- Tu chiar nu iti dai seama ce aberatii spui ? In plus ce te faci cu localitatile unde nu sunt trenuri sau cu orasele care nu sunt pe magistrale si au un tren la 7 ore cu legatura foarte proaste in nodurile feroviare de care apartin?
Acolo ar creste nr de calatori si odata cu asta probabil s-ar introduce si mai multe trenuri. - marius664 a scris:
Pai si daca oferi gratuit transportul cum ajuti transportul feroviar??? Adica CFR dupa ce incaseaza putin pe unele rute tu zici acum sa numai incaseze deloc? Dupa cum stii trenurile nu merg pe aer, iar personalul inca nu este platit in natura... Ar trebui sa vii cu idei ca CFR sa incaseze mai mult, si nu prin marirea preturilor, astfel vor putea face investitii in material rulant, iar prin densitatea trenurilor si cei de la INfra incaseaza mai mult prin TUI, deci investitii in infrastuctura. Si pana la urma si transportul auto ar trebui dezvoltat, si aici nu vad de ce studentii nu pot beneficia de gratuitate si aici, pentru ca sunt multi dezavantajati de lipsa trenurilor sau de ocolurile foarte lungi.Si aici nu zic de cateva orase ca Giurgiu, Calarasi,Alexandria,Turnu-Magurele etc.De ce ar trebui studentii de aici dezavantajati fata de cei din Ploiesti,Pitesti,Campulung sau Titu??? Il ajuti simplu. Ii dai bani. De unde sti cat incaseaza? Tu crezi ca la un tren unde se vand bilete de 300 lei numa 300 lei sunt incasarile? Nu cumva mult mai mari ca vine subventia de vreo 1000 de euro (e un exemplu din burta)? Ce mare chestie ar fi cum statul da 1000 de euro sa mai dea inca 300 de lei sau operatorii benevol sa faca asta si sa poata circula trenul gratuit? Sa mai zic ca fara salariul la casiera operatorul ar fi mai castigat ca sigur plateste salariu peste aia 300 de lei? Si nu, nu e obligatoriu sa fie ajutat si transportul auto, ala oricum e ajutat destul si numa prin faptul ca nu plateste tui de ordinul zecilor de lei/km parcurs. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 25 Mar 2017, 08:14 | |
| - Luna a scris:
- Aia cu rutele mai defavorizate normal ca nu vor circula nici gratis, fiindca n-au treaba, trenul nu-i ajuta cu legaturi bune sau material rulant decent,
Pai si daca oferi gratuit transportul cum ajuti transportul feroviar...Ar trebui sa vii cu idei ca CFR sa incaseze mai mult, si nu prin marirea preturilor, astfel vor putea face investitii in material rulant, iar prin densitatea trenurilor si cei de la INfra incaseaza mai mult prin TUI, deci investitii in infrastuctura. Si pana la urma si transportul auto ar trebui dezvoltat, si aici nu vad de ce studentii nu pot beneficia de gratuitate si aici, pentru ca sunt multi dezavantajati de lipsa trenurilor sau de ocolurile foarte lungi.Si aici nu zic de cateva orase ca Giurgiu, Calarasi,Alexandria,Turnu-Magurele etc.De ce ar trebui studentii de aici dezavantajati fata de cei din Ploiesti,Pitesti,Campulung sau Titu??? Il ajuti simplu. Ii dai bani. De unde sti cat incaseaza? Tu crezi ca la un tren unde se vand bilete de 300 lei numa 300 lei sunt incasarile? Nu cumva mult mai mari ca vine subventia de vreo 1000 de euro (e un exemplu din burta)? Ce mare chestie ar fi cum statul da 1000 de euro sa mai dea inca 300 de lei sau operatorii benevol sa faca asta si sa poata circula trenul gratuit? Sa mai zic ca fara salariul la casiera operatorul ar fi mai castigat ca sigur plateste salariu peste aia 300 de lei? Si nu, nu e obligatoriu sa fie ajutat si transportul auto, ala oricum e ajutat destul si numa prin faptul ca nu plateste tui de ordinul zecilor de lei/km parcurs.[/quote] Am facut un rezumat la discutie pentru a clarifica aceasta situatie de ce se poate sau nu se poate ca un tren sa circule gratuit pentru calatori. 1. pentru un raspuns corect trebuie sa stim clar cat din 100 lei este subventionat? 30%,50%, 70% cat?Dac vorbim de o subventie de 90% atunci sa fie gratis si gata.Am fi prima tara din Europa unde trenul e gratis de raman si elvetienii in sezut. 2. parcul de vagoane permite un numar mai mare de pasageri? Dupa cum se vede turnusul, ar arata ca ne aflam intr-o criza acuta de vagoane.Sau atunci cand se decide punerea in circulatie a unui tren suplimentar sau sezonier, trebuie neaparat anularea altor trenuri.Numai suntem in anii 80 cand aveam mii de vagoane. 3.sunt situatii unde liniile trebuiesc reconfigurate.Am dat exemplu cu linia 902 care de la Gradistea ar trebuii sa aiba un alt traseu pentru avenii insprijinul calatorilor.Schimbarile sociale din ultimii 27 de ani nu mai corespund cu cerintele si nevoile locuitorilor.Si sunt convins ca mai sunt exemple prin tara. Cu alte cuvinte pentru a deveni gratis calatoria, avem nevoie de investitii serioase si de lunga durata in conditiile in care subventia ajunge chiar si la 99% din tariful biletului. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 25 Mar 2017, 10:51 | |
| @ciprian71 1. Eu din ce stiu/cred subventia din aia 100 de lei este undeva intre 70 si 90% din total venituri/tren. Nu cunosc procentul exact sau cum se calculeaza, asteptam lamuriri de la DR2005, el sigur stie mai multe.
2. Se poate face revizie la alte vagoane existente, sunt destule trase la gard, apoi se pot cumpara si altele, chiar si second hand.
3. Investitiile oricum trebuie facute pentru a exista transport feroviar, cu bilete contracost sau gratuite tot cam aia e. Cert este ca eu daca as fi operator de transport feroviar si as avea total salarii si chirii si ce mai tine de vanzarea biletelor mai mari decat valoarea tuturor biletelor vandute as face ceva de genul, abonament pe an 15 orice ruta lei ce se vinde direct la seful de tren si daca nu as avea voie legal asta as milita la autoritati sa legalizeze. Scopul meu e sa fiu eficient, nu sa cheltui 100 de lei pentru a incasa 80 sa zic. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 25 Mar 2017, 14:09 | |
| - Luna a scris:
- Dar subventie este? Cata in caz ca da? DR2005 poate stie. Tine cont ca la trenurile obisnuite de calatori prevazute in mersul trenurilor subventia e cel putin vreo 10-12 euro/km daca nu mai mult
Nu e subvenţie pentru trenurile charter şi pentru trenurile din afara PMS (gen Astra). - Luna a scris:
- Eu din ce stiu/cred subventia din aia 100 de lei este undeva intre 70 si 90% din total venituri/tren.
N-are voie să depăşească 85%. Dar dacă nu îţi faci cei 15%, pe lângă faptul că nu ţi se dă mai mult de 85%, ţi se mai şi scade ce nu ai realizat. Adică dacă ai 100 lei, tu faci încasări de 10, vine statul îţi dă 85, după care mai îţi ia încă 5. _________________ :TTT:
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 27 Mar 2017, 14:40 | |
| Deci pe scurt subventia e pe la 80-85% din total incasari trenuri si operatorul trebuie sa incaseze minim 15% din bilete. Daca s-ar descurca cu doar 65-70% subventie trenul ar putea fi gratis. La fel si cu o crestere de mica a subventie biletele ar putea fi si de 5 ori mai ieftine. Bine de stiut. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 27 Mar 2017, 17:44 | |
| Păi tendinţa e să se crească această valoare şi să se reducă compensaţia, nu invers. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE | |
| |
| | | | INFORMATII GENERALE | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |