|
| INFORMATII GENERALE | |
|
+94marius_catalin84 Vale_ntin bubu strainu DAS 2011 laurentzu Maddox ciprian71 aris86 sorinache96 c o r v i n brutusel nenuandrei Semafor neluadi Sabik CristyanC cristi ar Warrington 19jimmy84 Rarau Costin.H ets2oltromânia alliens TonyGFR Petre_IFTE kristi kkk spiderpc @ndrey Ony_x didinul alinutz23 alex.alexus.tm Andrey_tm Mihai PH matei vulcan rizelgeorgel2004 cfr500 laur 133 miguel1975 bobi M.I.C.I. daniel_c mureseanu_976 apmatei traian Jurnal Feroviar Jhonyla DB Robert cristi CFR AeroX ldh.ro IonutChircu Katalyn tcm gabrielcr baiazid Vitosa Florin C Norbi Razvan Tudor nsw florin.lifticariu alex1987 johnsmoke alex.barac.5 Teodor NicuS lapsanszkitamas Adirmvl cardinal LanceR Luna ALEXCFR Spartan1948 Costin.B DUAL lifetec AndiCFR riciu DPS mielutu zburator cristy79 dan tm COSTACHE MIHAIL Nesebar TonyCFR IonutCFR2009 razvan - trenuri Dr2005 Elful marius664 92Dragos Adrian78 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 11 Ian 2016, 04:58 | |
| Hai sa facem pace, eu sunt total de acord sa merg cu malaxa, sa fie cat de multe, nu e bai, sunt dispus sa tai tara in lung si in lat calatorind cu malaxe chiar si la interregio, cu siguranta la fel si alti calatori, insa cu o mica conditie: sa se reintroduca clasa a 3 a si sa fie tarifate ca si clasa a 3 a, in cazul interregio la malaxa biletul sa coste cel mult cat regio la clasa a 2 a. De acord si sa calatoresc cu trenuri istorice formate din malaxa si alte vechituri, dar nu in serviciul comercial. Nu asa ar fi normal karpaty ? |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 11 Ian 2016, 07:06 | |
| Cu diacritice pot sa scriu de pe un Ipad, pe un android e greu si cu caractere normale . Malaxele cred ca sunt bune la rute nefolosite, sau unde sunt ceferisti multi, gen Galati Marasesti de dimineata. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 11 Ian 2016, 21:24 | |
| Incepand de anul viitor, CFR Calatori va opera in relatia Cluj Napoca - Viena cu inca un tren international.
sursa: facebook/Domnul Director Iosif Szentes. |
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8669 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 11 Ian 2016, 21:30 | |
| - Karpaty a scris:
- Incepand de anul viitor, CFR Calatori va opera in relatia Cluj Napoca - Viena cu inca un tren international.
sursa: facebook/Domnul Director Iosif Szentes. Probabil Ady Endre va fi prelungit pana la Viena. |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 11 Ian 2016, 22:25 | |
| |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mar 12 Ian 2016, 01:11 | |
| Asta da stire interesanta ! Ady Endre, tren de noapte. Si Traianus circula la un moment dat din Timisoara pana la Viena. Dl. Szetes ofera si o explicatie pentru inexistenta unui tren pt. Venetia (si nu numai):
``La Venetia nu mai putem ajunge de cativa ani, din cauze pretului global mare cerut de administratia italiana. Daca gasim intelegere, oricand putem introduce un vagon de dormit penteru destinatia respectiva, dar costurile depaseau de trei ori incasarile maxime previzionate. Dvs. ati face o afacere cu pierdere calculata? Ce sa facem daca administratiile ociidentale (mai putin Austria si Ungaria) ne limiteaza prin tarife mari. De ce nu facem si noi la fel, la randul nostru?`` |
| | | alinutz23
Numarul mesajelor : 100 Varsta : 23 Localizare : Tirgu Mures/ Judet Mures Reputatie : 5267 Data de inscriere : 16/12/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mar 12 Ian 2016, 15:27 | |
| |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6467 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mar 12 Ian 2016, 15:38 | |
| Ei, uite că s-a găsit ceva de făcut pentru pielea ursului din pădure (adică vagoanele 21-90 modernizate).
Cel mai probabil între Budapesta şi Viena va circula cu Dacia. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 17 Ian 2016, 12:51 | |
| Circulație feroviară adaptată condițiilor de iarnă - 17 ianuarie, update 17 ianuarie ora 12 Circulatia trenurilor este adaptata conditiilor de ninsori si viscol Recomandam pasagerilor să nu plece din localităţile de domiciliu decât dacă sunt nevoiţi. In zonele afectate de viscol si ninsori, pentru a permite intervenția cu utilaje si pentru adaptarea circulatiei, s-a luat decizia anularii a peste 30 de garnituri, urmand ca traficul de pasageri sa fie preluat, in masura posibilitatilor, de celelalte trenuri ramase in graficele de circulatie. http://www.cfrcalatori.ro/22913 Prioritatea noastra este de a lua masurile necesare pentru ca toti cei care calatoresc cu trenul, in aceasta perioada, sa ajunga in siguranta la destinatie. mai multe detalii cu privire la situatia circulatiei feroviare la ora 12h30, de la CNCF CFR SA https://www.facebook.com/cfrinfrastructura |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 18 Ian 2016, 14:43 | |
| Avarii la locomotive din cauza sulurilor de zăpadă În cursul zilei de 17 ianuarie, legătura între Constanţa și Bucureşti, a fost asigurată cu 9 trenuri InterRegio ale CFR Călători din cele 14 existente în graficul zilnic, iar astăzi, 18 ianuarie cu 11 trenuri IR. În cursul dimineţii, între Lehliu şi Feteşti, din cauza vântului puternic şi a ninsorii, s-au format suluri de zăpadă care au provocat avarii la locomotivele trenurilor IR 1822, Arad – Constanța, și IR 1581, București – Constanța, care au rămas în stațiile Dragoș Vodă, respectiv Ciulnița. S-au făcut eforturi pentru găsirea unor soluţii, astfel încât pasagerii să ajungă în siguranță la destinație. Vagoanelele au fost decuplate de la locomotivele avariate, iar tracțiunea a fost schimbată. Din cauza manevrelor de cuplare/decuplare a materialului rulant, pe fondul functionării în condiții de temperaturi scăzute a macazurilor, durata de staţionare s-a prelungit iar trenurile au plecat către destinații cu întârzieri de aproximativ 3 ore. Pasagerii trenului IR 1822 au primit ceai cald în Feteşti, prima staţie după reluarea traseului. Aceeași problemă a formării sulurilor de zăpadă a provocat avarii și la locomotiva trenului IR 1771, Bucureşti Nord – Galaţi. Acesta staţionează între Traian Sat și Lacu Sărat de la ora 10:35. În tren se află aproximativ 100 de pasageri, iar sistemul de climatizare nu este afectat, până la această oră. Va fi trimisă o locomotivă de ajutor cu care trenul îşi va continua traseul, după efectuarea manevrelor de cuplare. Preluare din comunicatul de presă postat în pagina www.cfrcalatori.ro/22923. |
| | | Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4500 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 18 Ian 2016, 16:02 | |
| Asa cum am scris si in postul din revista presei, mi se pare inadmisibil sa lasi sa iasa trenuri in parcurs pe o linie unde aproape in fiecare an se intampla asa ceva fara sa se ia masuri preventive. In depouri exista pluguri de zapada (sau ar trebui sa fie) care trebuiau scoase pe linii sau chiar atasate in fata locomotivelor daca era posibil. In ceea ce priveste macazurile, magistrala Bucuresti - Constanta nu ar trebui sa aiba macazuri degivrate electric ? Dupa parerea mea acest incident penibil este dovada incompetentei conducerii CFR calatori si CFR infrastructura de asemenea. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 18 Ian 2016, 19:09 | |
| Am vazut pe alt forum o relatare despre cum se procedeaza in Suedia.O sa caut sa vad daca gasesc. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 18 Ian 2016, 21:14 | |
| - dan tm a scris:
- Am vazut pe alt forum o relatare despre cum se procedeaza in Suedia.O sa caut sa vad daca gasesc.
cele doua locomotive cu plug? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 18 Ian 2016, 22:35 | |
| cam asta era, mi-a luat ceva timp sa gasesc
In Suedia, la peste 10 mm de precipitatie solida / 24h (echivalent al unui strat de zapada de 10 cm pe sol), se intra in regim de flux redus, cu trenuri anulate, intarzieri programate etc. etc. in functie de regimul de prioritizare. La vanturi puternice, se intampla acelasi lucruri.
Oricum, foarte des reteaua cedeaza si la precipitatii mult sub nivelul de alarmare - cam odata pe saptamana punctele supra-solicitate ale retelei (Stockholm - Uppsala, Stockholm - Flemingsberg, Malmö - Lund etc.) cedeaza. Cand e inclusiv ploaie mai serioasa (sau ninge, chiar si slab), sunt 50% sanse sa intarzie trenul 30 minute sau mai mult.
Iar in situatii serioase, se inchide reteaua. La inceputul lui decembrie, a trecut Sven, o furtuna de zapada, care a adus 20-80mm de zapada + vanturi de 60 - 120 km/h - destul de similar unui viscol serios romanesc. Stiindu-se de furtuna in prealabil, toata reteaua de CF a fost inchisa in prealabil, liniile fiind redeschise la 12-24 h dupa oprirea furtunii.
In Romania se chinuie sa opereze in conditii in care in SE inchid totul.
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=110883700 |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 18 Ian 2016, 22:40 | |
| Aviz chestia asta chiar mi-e scarba cand aud la TV ca autoritatile nu fac nimic si ca vezi cat intarzie trenurile. Normal ca intarzie! Ca doar nu se da zapada cand e viscol afara ci dupa ce se termina viscolul. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE | |
| |
| | | | INFORMATII GENERALE | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |