| INFORMATII GENERALE | |
|
+94marius_catalin84 Vale_ntin bubu strainu DAS 2011 laurentzu Maddox ciprian71 aris86 sorinache96 c o r v i n brutusel nenuandrei Semafor neluadi Sabik CristyanC cristi ar Warrington 19jimmy84 Rarau Costin.H ets2oltromânia alliens TonyGFR Petre_IFTE kristi kkk spiderpc @ndrey Ony_x didinul alinutz23 alex.alexus.tm Andrey_tm Mihai PH matei vulcan rizelgeorgel2004 cfr500 laur 133 miguel1975 bobi M.I.C.I. daniel_c mureseanu_976 apmatei traian Jurnal Feroviar Jhonyla DB Robert cristi CFR AeroX ldh.ro IonutChircu Katalyn tcm gabrielcr baiazid Vitosa Florin C Norbi Razvan Tudor nsw florin.lifticariu alex1987 johnsmoke alex.barac.5 Teodor NicuS lapsanszkitamas Adirmvl cardinal LanceR Luna ALEXCFR Spartan1948 Costin.B DUAL lifetec AndiCFR riciu DPS mielutu zburator cristy79 dan tm COSTACHE MIHAIL Nesebar TonyCFR IonutCFR2009 razvan - trenuri Dr2005 Elful marius664 92Dragos Adrian78 98 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Mihai PH
Numarul mesajelor : 6 Reputatie : 3659 Data de inscriere : 25/11/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 09 Ian 2016, 12:05 | |
| - Karpaty a scris:
- 20-54/55 sunt foarte bune pentru Regio.
In vara grupa de Brasov a lui IR 1741 era facuta cu 20-54/55. Dupa 2 calatorii consecutive cu tipul asta de vagoane m-am gandit serios sa ma reorientez catre microbuze. Efectiv nu puteai respira in vagoanele alea, daca afara erau 35 grade in ele cred ca se ajunsese la 50. Parerea mea e ca ar trebui eliminate aceste vagoane, nu au ce cauta indiferent de rangul trenului. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 09 Ian 2016, 12:32 | |
| Niciun tren IR de pe Buc-Brasov nu a avut grupa de Brasov formata din vagoane 20-54/55 exceptie un singur vagon 20-55 care a fost suplimentar vreo 3 duminici pe IR 1622 si trimis inapoi la Brasov lunea cu IR 1621. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 09 Ian 2016, 13:32 | |
| Daca ar fi fost intretinute bine si nu ar fi fost puse pe R-uri (la fel si 21-80) ar fi mers foarte bine in compunerea trenurilor de noapte. Nu, nu au prize, dar sint confortabile si noaptea nici vara n-ai nevoie de AC. In cel mai rau caz deschizi niste geamuri pe coridor si usa de la compartiment. Da' nu, CFR-ul a zis ca e mai bine sa bage noaptea mizeriile de 20-49(.2), la care nici nu merg prizele, cel putin nu la cele din care sint formate fomile.
PS: Aceeasi soarta ar fi avut-o si 20-76-urile, spre exemplu, daca ar fi fost puse pe R-uri si ferestrele ar fi fost reparate de un nea Fane cu un surub. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 09 Ian 2016, 14:39 | |
| 21-80 merg modernizate in 21-70 dar sa le puna si prize.
20-54/55 sunt minunate pentru Regio de mediu si lung parcurs, inca avem Regio care ating 200 km, pe alea sunt minunate. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 10 Ian 2016, 12:29 | |
| Deci din 2017 singura semipereche Regio Botosani-Suceava de dimineata nu v-a mai fi din Malaxa 900. Vor baga LDH si vagon. Noroc de celalalte Regio ca sunt facute din trenurile IR de Bucuresti si Timisoara. |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 10 Ian 2016, 21:29 | |
| Sau vor face linia Verești - Botoșani neinteroperabilă și vor putea circula în continuare Malaxe 900. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 10 Ian 2016, 21:30 | |
| - Andrey_tm a scris:
- Sau vor face linia Verești - Botoșani neinteroperabilă și vor putea circula în continuare Malaxe 900.
Sau poate NU! |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 10 Ian 2016, 21:44 | |
| Eşti tu sigur? _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 10 Ian 2016, 21:53 | |
| De ce nu va scrieti propunerile aici VoceaCeferistului@cfrcalatori.ro
in loc sa va tot certati?
karpaty, oricum nu vor fi puse trenuri directe cum propui tu. si daca nu o sa aiba vagoane ce o sa faca? o sa scoata trenul de Botosani daca nu pot trimite malaxa. Sau mai tare, duc malaxele la Cimpina si le pun aer conditionat. Ma mir ca nu s-au gindit pina acuma. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 10 Ian 2016, 22:32 | |
| malaxa va fi eliminata, mult a fost, putin a ramas. Lumea are nevoie de confort in primul rand si nu incalzeste pe nimeni ca lui x si y ii plac vechiturile, vechiturile stau la muzeu nu in circulatie zilnica. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 10 Ian 2016, 22:59 | |
| Asa este insa pe la noi lucrurile merg de multe ori anapoda. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 10 Ian 2016, 23:09 | |
| Malaxa e vehiculul motor cu cele mai puţine defectări din tot parcul CFR Călători. Ar fi proşti să renunţe la AM700 şi AM900, mai ales că nici nu sunt amortizate (să casezi bunuri neamortizate când eşti societate de stat e caz penal). Legislaţia se poate schimba (e vorba de un banal OMT, nu de o lege), iar climatizarea e prevăzută doar pe secţiile interoperabile. _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 10 Ian 2016, 23:51 | |
| Stiam pararea ta, dar asta nu incalzeste cu nimic si nu ajuta cu absolut nimic la ce nevoie/asteptarii au oamenii din ziua de azi. Acum 70 de ani erau alte vremuri, lumea a evoluat, oare cand ai sa intelegi asta ca nevoile oamenilor au crescut, automat si pretentiile sunt mai mari. Cu malaxa nu ai sa atragi pe nimeni la tren, malaxa e ultima zdreanta, pana si o duba ofera un confort mai superior. Sunt oameni care daca ii pui sa aleaga intre malaxa si duba, aleg duba. Daca tie iti place o vechitura asta nu inseamna ca toata lumea din tara asta trebuie obligata sa suporte conditiile din epoca de piatra. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 11 Ian 2016, 01:14 | |
| - Karpaty a scris:
- Stiam pararea ta, dar asta nu incalzeste cu nimic si nu ajuta cu absolut nimic la ce nevoie/asteptarii au oamenii din ziua de azi.
Eu am aşteptarea ca oamenii să ştie cu câţi de i se scrie ,,aşteptări". Şi mai am aşteptarea ca oamenii să scrie cu diacritice, că nu mai lucrăm pe MS-DOS 6.22 (deşi am impresia că şi acolo erau caractere speciale). Am mers cu trenuri prin mai multe ţări, la trenuri Regio standardul de confort e - cel mult - cel dintr-un Desiro cu 120 locuri, dar circulă multe garnituri cu banchete în format 3 + 2 inclusiv pe IC (de ex. Belgia). Pentru un tren de navetişti, cu care rar mergi mai mult de o oră, nu-ţi trebuie prea mult confort, că doar e un autobuz pe şine, practic. Nici prin afară nu prea mai vezi tramvaie şi autobuze cu scaune tapiţate, e o metodă să reduci actele de vandalism (care sunt multe în România), Şi să zicem că înlocuieşti AM900 cu Desiro. Asta înseamnă că îţi creşte consumul de motorină de cel puţin 2 ori. Crezi tu că o să crească şi numărul de călători? Sau ajungem iar în situaţia din 2007 - 2008, când CFR Călători se tot retrăgea de pe secţii pentru că DA + 2 vagoane nu mai era rentabil? Facem cum au făcut nemţii - închidem liniile secundare şi punem autobuze? Problema e că nici autobuze nu avem, iar în unele localităţi nu e drum sau drumul e neasfaltat/forestier. Să facem peste tot ca la Dornişoara, doar pentru că cineva care merge de câteva ori pe an cu trenul - şi doar în concediu, plimbare - nu suportă un anumit automotor? _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 11 Ian 2016, 02:46 | |
| - Dr2005 a scris:
- Karpaty a scris:
- Stiam pararea ta, dar asta nu incalzeste cu nimic si nu ajuta cu absolut nimic la ce nevoie/asteptarii au oamenii din ziua de azi.
Eu am aşteptarea ca oamenii să ştie cu câţi de i se scrie ,,aşteptări". Şi mai am aşteptarea ca oamenii să scrie cu diacritice, că nu mai lucrăm pe MS-DOS 6.22 (deşi am impresia că şi acolo erau caractere speciale).
S-a gasit unde era corectitudinea de parca lumea nu mai greseste, ia cisteste toate postarile de la restul sa vezi cate greseli exista. La urma urmei tu esti aici sa contrazici pe toata lumea ca indiferent ce zice cineva tu esti "gica contra" de parca tu detii adevarul absolut. Ramai cu ale tale si cearta-te cu cine vrei. Ai avut si tu norocul sa fi trimis prin tari straine in interes de serviciu pe carca statului fara sa platesti tu bani din buzunar, ai vazut ceva si vi aici sa spui ca la prostimea din Romania nu le trebuie mai mult de malaxa 900 ca si Desiro e prea mult pentru noi, efectiv iti bati joc de oameni si de populatia tarii. Lumea asta e egala cu 0 pentru tine doar ca ai tu o frustrare si iubesti niste vechituri expirate si terminate. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE | |
| |
|
| |
| INFORMATII GENERALE | |
|