|
| INFORMATII GENERALE | |
|
+94marius_catalin84 Vale_ntin bubu strainu DAS 2011 laurentzu Maddox ciprian71 aris86 sorinache96 c o r v i n brutusel nenuandrei Semafor neluadi Sabik CristyanC cristi ar Warrington 19jimmy84 Rarau Costin.H ets2oltromânia alliens TonyGFR Petre_IFTE kristi kkk spiderpc @ndrey Ony_x didinul alinutz23 alex.alexus.tm Andrey_tm Mihai PH matei vulcan rizelgeorgel2004 cfr500 laur 133 miguel1975 bobi M.I.C.I. daniel_c mureseanu_976 apmatei traian Jurnal Feroviar Jhonyla DB Robert cristi CFR AeroX ldh.ro IonutChircu Katalyn tcm gabrielcr baiazid Vitosa Florin C Norbi Razvan Tudor nsw florin.lifticariu alex1987 johnsmoke alex.barac.5 Teodor NicuS lapsanszkitamas Adirmvl cardinal LanceR Luna ALEXCFR Spartan1948 Costin.B DUAL lifetec AndiCFR riciu DPS mielutu zburator cristy79 dan tm COSTACHE MIHAIL Nesebar TonyCFR IonutCFR2009 razvan - trenuri Dr2005 Elful marius664 92Dragos Adrian78 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 17 Aug 2015, 20:24 | |
| Pentru extrasezon daca CFR nu vrea sa care aer in IR-urile de 3 vagoane si sa aiba o sansa in fata autocarelor ar trebui sa se gandeasca la reduceri macar de 30% din pretul intreg la IR - cu exceptia trenurilor de 2 ore, alea sunt singurele care isi merita tariful intreg de 62 de lei. |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3833 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 17 Aug 2015, 20:27 | |
| Daca in extrasezon un bilet la IR ar costa 47,5lei(pretul cu 25% reducere, anticipatie sau tren plus) pot sa pariez ca nici un tren nu va avea sub 5-6vagoane, dar la 12lei subventie si 50 de calatori daca are in 3 vagoane nu e paguba la CFR... |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 17 Aug 2015, 21:54 | |
| - Dr2005 a scris:
Apropo de mers: - ... - 1944 nu mai ocoleşte aiurea prin Buzău
1944, are cam acelasi nr de km atat prin Buzau cat si prin Bucuresti Baneasa. Poate ai vrut sa subliniezi ca mersul lui 1944 via Buzau a devenit in ultimii ani un calvar. Pentru asta trebuie sa multumim privatilor care transporta marfa cu vagoanele lor precum tancurile, care au distrus linia Buzau - Tandarei. O veni si pentru asta odata ziua scadentei... |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 19 Aug 2015, 11:49 | |
| - cristy79 a scris:
- Am mers anul asta o singura data cu trenul pe Constanta-Mangalia si a fost o experienta nefericita, chiar penibila. Prietenul cu care eram a spus ca mai repede mergea el cu bicla decat trenul care abia se tara. Noroc ca avea aer conditionat, dar sa faci aproape 2 ore (!!!) pe 46 de km este jenant. Nu recomand DECAT autocarele pe aceasta ruta, altfel iti blestemi zilele cu CFR-ul.
Am mers eu pe timpul lucrarilor de pe Campina-Predeal cu un Personal din Brasov pana la Predeal, apoi am coborat pana la Campina pe bicicleta, dar la Comarnic am facut dreapta si am urcat prin toata Breaza unde sunt si 2 pante de 10%, am ajuns in gara la Campina exact cand intra Personalul in gara, am urcat bicicleta si am mers pana la Floresti caci din cauza aglomeratiei am renuntat si am coborat pedaland din nou de la Floresti pana acasa la Ploiesti. Pe Maneciu-Ploiesti, obosit si cu ceva dureri de spate am reusit sa depasesc TFC-ul de 2 ori cu bicicleta iar totalul timpului Maneciu-Ploiesti a fost de 1h30min, exact cat face trenul. Comparatile tren-bicicleta la noi in Romania sunt adevarate pe unele bucati / sectoare din tara. Nu ai cum sa recomanzi autocarele pe ruta Constanta-Mangalia, cand vii cu trenul din Bucuresti sau de oriunde din tara sa nu-mi spui ca pentru 30 de minute economie iti convine sa cobori cu bagajele sa te duci sa stai pana gasesti loc la duba sau autocar spre statiune, risti ca cei care raman in tren sa ajunga inainte ta. - cristy79 a scris:
- De notat mega-oferta aparuta din senin la 1 August pe ruta Craiova - Mangalia, evident fara nicio legatura cu aparitia Softransului... Mai este o luna, sunt curios la sfarsit cand se va trage linie cum va arata acest sezon. De departe cel mai bun sezon pe litoral de ani buni, dar cati dintre cei ce au fost la mare au ales trenul? Vom vedea... Autocarele sunt o reala concurenta si eu eram sceptic dar la 44 de lei Bucuresti-Constanta si 54 pana la Mangalia si conditii de exceptie m-au cam pus pe ganduri.
Pe Bucuresti-Constanta la tarifele actuale voi alege intotdeauna trenul. Cat despre Craiova-Mangalia asta inseamna concurenta pana la urma tot calatori care vor alege acel tren vor avea de castigat. |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 19 Aug 2015, 12:35 | |
| - kerpeten ali a scris:
- Nu ai cum sa recomanzi autocarele pe ruta Constanta-Mangalia, cand vii cu trenul din Bucuresti sau de oriunde din tara sa nu-mi spui ca pentru 30 de minute economie iti convine sa cobori cu bagajele sa te duci sa stai pana gasesti loc la duba sau autocar spre statiune, risti ca cei care raman in tren sa ajunga inainte ta.
Nu spune de doua ori. O situație similară : Duminica asta am plecat din Mangalia la București și din niște motive tehnice a trebuit să iau un microbuz din Constanța la București. Lângă mine era un mini grup de 5-6 persoane care se plângeau că nu mai rezistau în tren ( pentru 2 ore!!! ) și astfel au coborât în Constanța, au așteptat prima mașină și au mers așa. De menționat că se plângeau între ei cât de mult i-a ajuns transportul Costinești - București. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 19 Aug 2015, 12:45 | |
| Pentru multi, majoritatea tineri, mersul cu trenul este un chin, prefera autocarul in lipsa masinei daca nu au carnet si masina personala si care sunt invatati cu masina personala a familiei. |
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11399 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 19 Aug 2015, 12:52 | |
| In spiritul celor spuse de Karpaty, as adauga ca multi tineri considera rusinos sa mergi cu trenul. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 19 Aug 2015, 13:01 | |
| Pai e o rusine sa mergi cu trenul in ziua de azi impresie pe care multi si-au facut-o in urma cu multi ani cand conditile din trenuri erau cum erau si timpii pe anumite rute erau dezastruosi de mari ( acolo unde se lucra Campina-Predeal sau Buc-Constanta ) de asta nici nu merg multi cu trenul decat atunci cand se duc la mare ca au reducere sau sunt in grupulete ori aceia care fac naveta cum ar fi ploiesteni care studiaza in capitala.
Am un caz la mine la bloc o fata de 18 ani parinti ambii in CFR si mai are inca o ruda in CFR, am stat in multe seri de vorba cu ea si spunea ca are gratis la CFR si a plecat la mare cu masina ei cu o prietena, mai poti sa zici ceva ? Abia a luat permisul, are masina la scara ca parinti sunt CFR-isti dar nu din aia in uniforma ci direct civil si munca de birou si culmea tupeului au plecat singure cu masina desi fica cfr-istilor e cuminte fata de cea cu care a plecat.
Din toamna va fi studenta la o facultate dintre cele mai importante pe o ramura cautata si bine platita si nici macar pana la Bucuresti nu va merge cu trenul cum o fac majoritatea studentilor, masina tata asta e baza.
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 19 Aug 2015, 14:00 | |
| - LanceR a scris:
- In spiritul celor spuse de Karpaty, as adauga ca multi tineri considera rusinos sa mergi cu trenul.
Si asta e adevarat, am patit pe pielea mea cand am spus unor vecini ca am mers cu trenu la X, au inceput sa rada, "cum sa mergi cu trenul" ? Asta a fost reactia lor. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 19 Aug 2015, 14:08 | |
| Realitatea e mai mult despre ceea ce credem noi ca e si mai putin despre ceea ce e in sine. Daca noi credem ca e o rusine, atunci da este, daca nu, nu... nu este.
Si nu e valabil doar pentru mersul cu trenul ci pentru multe alte situatii. |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 19 Aug 2015, 14:21 | |
| Eu prefer trenul indiferent ca fac si 24 de ore. Imi este frica de masina. E mai sigur cu trenul. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 19 Aug 2015, 15:06 | |
| - NicuS a scris:
- kerpeten ali a scris:
- Nu ai cum sa recomanzi autocarele pe ruta Constanta-Mangalia, cand vii cu trenul din Bucuresti sau de oriunde din tara sa nu-mi spui ca pentru 30 de minute economie iti convine sa cobori cu bagajele sa te duci sa stai pana gasesti loc la duba sau autocar spre statiune, risti ca cei care raman in tren sa ajunga inainte ta.
Nu spune de doua ori. O situație similară : Duminica asta am plecat din Mangalia la București și din niște motive tehnice a trebuit să iau un microbuz din Constanța la București. Lângă mine era un mini grup de 5-6 persoane care se plângeau că nu mai rezistau în tren ( pentru 2 ore!!! ) și astfel au coborât în Constanța, au așteptat prima mașină și au mers așa. De menționat că se plângeau între ei cât de mult i-a ajuns transportul Costinești - București. Solutia sa recastige CFR-ul increderea calatorilor este ca CFR Infrastructura sa dubleze linia Agigea Ecluza - Mangalia si sa-i ridice viteza la minim 100 km/h, reabilitarea a minim 3 linii din fiecare gara, modernizarea garii Mangalia la standarde europene ( e musai si in conditiile in care CNCFR-SA traseaza sosiri si plecari la ore mult prea matinale ori mult prea tarzii) iar ca model as prefera ceva in genul garilor Arad-Pitesti decat cu pasaje subterane sa dai peste tot felul de mirosuri neplacute, reabilitarea liniilor garii Mangalia as zice eu minim 7 daca nu chiar 9 cu peroane intre liniile 2-3, 4-5, 6-7, 8-9 si logic si la linia 1, construirea altor 2-3 linii prevazute cu canal pentru revizia vagoanelor ( e loc daca darama sandramalele alea ), dormitor mai mare pentru personalul de tren, electrificarea liniei o pun sub semnul facultativ observand anul acesta vreo 12 diesele la tractiune, viteza si timpul de deplasare pe Bucuresti-Constanta sunt perfecte, mai ramane sa parcurgi si Constanta-Mangalia in 50 sau cel mult 60 de minute cu tot cu opririle din statiuni. Toate astea ar insuma un maxim trei ore Bucuresti-Mangalia daca nu si mai putin daca s-ar mari viteza de circulatie si pe podurile dunarene. In cativa ani se termina reabilitarea si pe coridorul 4 ( M200-300 ), timpul de mers va scadea substantial si speram noi atunci ca lumea isi va recastiga increderea in CFR-Calatori. Din pacate traficul de marfa redus chiar la zero naruieste acest proiect frumos. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 19 Aug 2015, 15:57 | |
| Traficul serios de calatori pe M800 e in mare parte in sezonul estival. Grosier vorbind, coridorul 4 inseamna 2 magistrale: M800 si (parte din M200 / parte din M300). Dar cu restul magistralelor ce facem ? Increderea omului in a circula cu trenul nu inseamna doar Constanta-Bucuresti-Brasov-Arad. Reteaua feroviara din Romania nu inseamna doar coridorul 4 ! (care, fie vorba intre noi, daca nu intram in UE, nu cred ca ar fi aratat cum arata azi, partial)
Cat despre Agigea-Mangalia, personal cred ca o RK a actualei linii ar fi suficienta. Incrucisarile de trenuri nu ar fi o problema, daca toate ar circula regulat. Dar unele vin intarziate (de cele mai multe ori, ghici din ce motiv ? infrastructura praf sau defectari de locomotive) si implicit se da peste cap toata "schema"... Cu electrificarea as fi de acord (impreuna cu o RK), dar cu dublarea, nu-i vad sensul...
P.S. Cu tot respectul, a merge cu 100 km/h cu GM + 15 vag pe actuala configuratie a traseului si la cat de dese sunt opririle pe cei 40 km, mi se pare cel putin o "fantezie energetica"... |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 19 Aug 2015, 19:36 | |
| S-ar putea face RK si dublarea liniei Agigea Ecluza - Mangalia si echiparea acesteia cu BLA, functionare doar in sezonul estival, in restul perioadei de trafic scazut pentru reducerea costurilor folosit un singur fir de circulatie si BLA-ul aferent intre Agigea Ecluza - Mangalia, dupa modelul existent pe linia Ciulnita - Calarasi Sud |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 19 Aug 2015, 22:15 | |
| - DPS a scris:
- Traficul serios de calatori pe M800 e in mare parte in sezonul estival. Grosier vorbind, coridorul 4 inseamna 2 magistrale: M800 si (parte din M200 / parte din M300). Dar cu restul magistralelor ce facem ? Increderea omului in a circula cu trenul nu inseamna doar Constanta-Bucuresti-Brasov-Arad. Reteaua feroviara din Romania nu inseamna doar coridorul 4 ! (care, fie vorba intre noi, daca nu intram in UE, nu cred ca ar fi aratat cum arata azi, partial)
După ce se termină ramura nordică a fostului coridor IV, va urma linia Bucureşti - Craiova - Timişoara - Arad, care e şi ea în top ca număr de trenuri, ca tone de marfă şi număr de călători. Dacă după aia s-ar reface şi magistrala 500, am putea avea trenuri mai rapide cam peste tot, pentru că majoritatea trenurilor de călători şi marfă parcurg segmente importante din aceste linii. Rămâne să fie şi întreţinute cum trebuie, deşi restricţiile de pe 1000 arată contrariul - IonutCFR2009 a scris:
- S-ar putea face RK si dublarea liniei Agigea Ecluza - Mangalia si echiparea acesteia cu BLA, functionare doar in sezonul estival, in restul perioadei de trafic scazut pentru reducerea costurilor folosit un singur fir de circulatie si BLA-ul aferent intre Agigea Ecluza - Mangalia, dupa modelul existent pe linia Ciulnita - Calarasi Sud
Nu se justifică economic investiţia într-o linie care să fie folosită doar 3 luni pe an. Comparaţia cu Ciulniţa - Călăraşi mi se pare nepotrivită... acolo un fir nu se mai foloseşte deloc şi nici nu se va mai folosi în viitorul apropiat. Linia a fost dublată pentru a servi combinatul siderurgic de la Călăraşi, o ambiţie prostească a lui Ceauşescu... combinatului i s-a făcut inclusiv canal spre Dunăre şi port (acum abandonate şi colamtate aproape 100%)! Dar acest combinat era prea aproape de cel de la Galaţi, care era şi el măricel... clar unul din ele ar fi trebuit să dispară, dacă Siderca ar fi fost gata, cele două s-ar fi mâncat între ele şi tare îmi e că tot cel de la Galaţi supravieţuia, fiind mai aproape de mare şi având şi clienţi în fosta URSS (şi mai are şi acum câţiva pe acolo). _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE | |
| |
| | | | INFORMATII GENERALE | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |