Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 06 Ian 2016, 09:21
Dr2005 a scris:
Cine ştie unde a crăpat 9401, părerea mea e că undeva între Recea şi Potcoava, caz în care 1892 nu a mai avut ce să facă... Întârzierile până la Piteşti sunt date de opririle lui 9401, în mod sigur a oprit în toate haltele (deşi nu apar pe IRIS), astfel crescându-şi întârzierea faţă de livret. De la Piteşti la Bucureşti a mers bine.
Nu prea a mers bine nici de la Pitesti dar fiind intarziat a asteptat si iesirea lui 9023 si de la Chitila sector la 1622
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 06 Ian 2016, 11:31
Adrian78 a scris:
Dr2005 a scris:
Cine ştie unde a crăpat 9401, părerea mea e că undeva între Recea şi Potcoava, caz în care 1892 nu a mai avut ce să facă... Întârzierile până la Piteşti sunt date de opririle lui 9401, în mod sigur a oprit în toate haltele (deşi nu apar pe IRIS), astfel crescându-şi întârzierea faţă de livret. De la Piteşti la Bucureşti a mers bine.
Nu prea a mers bine nici de la Pitesti dar fiind intarziat a asteptat si iesirea lui 9023 si de la Chitila sector la 1622
Adrian, sector 1662, nu 1622.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 06 Ian 2016, 11:49
Da 1662
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 06 Ian 2016, 11:50
Update 6 ianaurie 2016
Circulaţia trenurilor de pasageri se desfăşoară în continuare în condiţii de iarnă. Până la aceasta oră nu au fost anulate trenuri, iar in Gara de Nord Bucuresti sunt intarzieri la sosire, de pana la 60 de minute. Ne cerem scuze si multumim pasagerilor pentru intelegere.
_________________
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 06 Ian 2016, 17:00
Numai bune pentru sectii unde circula Ea- 2 vagoane
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 06 Ian 2016, 19:01
Situaţia circulaţiei trenurilor, ora 16:30 06-01-2016
Circulaţia trenurilor de pasageri se desfăşoară în continuare în condiţii de iarnă. Astăzi, în Gara de Nord Bucureşti câteva garnituri au sosit cu întârzieri între 10 și 90 de minute din cauza defecțiunilor apărute la materialul rulant, pe fondul temperaturilor scăzute sau a restricțiilor de circulație.
Pasagerii trenului Regio 5026 Ploiești Sud - București Nord au fost preluați de trenul IR 11034 Brașov – București Nord, dupa aproximativ 60 de minute de stationare între Brazi și Crivina din cauza unei defecțiuni la materialul rulant.
Întrucât este o situaţie în evoluţie, sunt posibile şi alte întârzieri şi/sau modificări, fapt pentru care recomandăm pasagerilor ca, înainte de călătorie, să se informeze despre condiţiile meteo şi să apeleze telefonic Gara CFR din localitatea de plecare pentru informații actualizate despre mersul trenului cu care intenționează să călătorească, astfel:
numerele de telefon de la stațiile CFR sunt publicate pe www.cfrcalatori.ro, la secțiunea Info Utile/Informații Telefonice. informaţii în timp real despre situaţia circulației trenurilor sunt disponibile pe site-ul companiei de Infrastructură www.cfr.ro, accesând link-ul http://cfr.ro/index.php/cauta-tren, iar pasagerii care pornesc în călătorie din gările București Nord, Brașov, Craiova şi Timișoara pot afla ora de plecare sau de sosire a unui tren, tot pe acelaşi site, prin accesarea link-ului http://www.cfr.ro/index.php/component/content/article/2-uncategorised/2273-camere-web.
Călătorii vor primi, la cerere, contravaloarea biletelor pentru parcursul neefectuat, conform Regulamentului de transport pe calea ferată în vigoare. Mai multe detalii despre condiţiile de restituire a tarifelor de transport sunt disponibile pe www.cfrcalatori.ro
În situaţia apariţiei unor defecțiuni la instalația electrică/de încalzire, pe fondul temperaturilor foarte scăzute, personalul de tren va redistribui călătorii, în măsura posibilităţilor, în alte vagoane şi le va acorda asistenţa necesară.
În toate unitățile CFR Călători (revizii, depouri, etc) se intervine constant pentru deszăpezire și pentru asigurarea condițiilor necesare desfăşurării în siguranţă a călătoriei cu trenul. De asemenea, sunt pregătite locomotive Diesel de rezervă, au fost suplimentate echipele de intervenție iar garniturile de tren sunt verificate înainte de plecarea în cursă.
Prioritatea companiilor feroviare este ca transportul pasagerilor să se desfășoare conform procedurilor privind siguranţa circulației și mulțumește tuturor pentru înțelegere.
Se colaborează operativ şi centralizat astfel încât personalul de serviciu din trenurile aflate în parcurs si cel din gări să poată lua împreună cele mai potrivite măsuri pentru prevenirea situaţiilor neplăcute pentru călători. Personalul feroviar este la dispoziţia pasagerilor oferindu-le asistenţă în gări şi la bordul trenurilor.
_________________
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 07 Ian 2016, 00:35
Dr2005 a scris:
Cine ştie unde a crăpat 9401, părerea mea e că undeva între Recea şi Potcoava, caz în care 1892 nu a mai avut ce să facă... Întârzierile până la Piteşti sunt date de opririle lui 9401, în mod sigur a oprit în toate haltele (deşi nu apar pe IRIS), astfel crescându-şi întârzierea faţă de livret. De la Piteşti la Bucureşti a mers bine.
Dacă te uiți cu atenție observi că 1892 a întârziat grămadă și înainte să ajungă în zona unde era 9401. Când se întâmplă așa ceva, apare o oprire (itinerarică sau neitinerarică) destul de lungă în ultima stație dinaintea trenului defect, ori dacă te uiți la 1892 el a întârziat câte puțin până a ajuns la Potcoava, la aproape 50 de minute după ce a fost garat 9401. În plus, și după Pitești s-a mai câcâit. Oricum, astăzi a mers mai bine, sunt doar vreo 3-4 Desiro defecte.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 07 Ian 2016, 09:15
mielutu zburator a scris:
Dr2005 a scris:
Cine ştie unde a crăpat 9401, părerea mea e că undeva între Recea şi Potcoava, caz în care 1892 nu a mai avut ce să facă... Întârzierile până la Piteşti sunt date de opririle lui 9401, în mod sigur a oprit în toate haltele (deşi nu apar pe IRIS), astfel crescându-şi întârzierea faţă de livret. De la Piteşti la Bucureşti a mers bine.
Dacă te uiți cu atenție observi că 1892 a întârziat grămadă și înainte să ajungă în zona unde era 9401. Când se întâmplă așa ceva, apare o oprire (itinerarică sau neitinerarică) destul de lungă în ultima stație dinaintea trenului defect, ori dacă te uiți la 1892 el a întârziat câte puțin până a ajuns la Potcoava, la aproape 50 de minute după ce a fost garat 9401. În plus, și după Pitești s-a mai câcâit. Oricum, astăzi a mers mai bine, sunt doar vreo 3-4 Desiro defecte.
Nu a intarziat decat 14 min pana la Potcoava 8 min la plecare din Craiova asteptare garare 9011 si la Potcoava a asteptat 43 de minute sector 9401
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 07 Ian 2016, 15:14
Traficul feroviar la nivel naţional se desfăşoară în condiţii de vânt puternic, ploi şi polei 07-01-2016
Preluare comunicat CFR SA, ora 9:30
Bucureşti, 07 ianuarie 2016
Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA vă informează că traficul feroviar la nivel naţional se desfăşoară în condiţii de iarnă, de vânt puternic, ploi sau polei, fenomene meteo care pot conduce la înregistrarea unor întârzieri în graficul de circulaţie.
Personalul feroviar de specialitate este mobilizat pentru verificări, iar pe segmentele unde situația o impune se intervine pentru remedierea eventualelor deranjamentelor tehnice produse la linia de contact şi la pantografele trenurilor, din cauza rafalelor puternice de vânt şi a depunerii de polei.
În cursul dimineţii au fost remediate două deranjamente tehnice la linia de contact pe segmentele feroviare Pantelimon – Obor şi Valea Putnei – Argestru, în prezent nefiind anunţate alte probleme pe reţea. În acest moment se lucrează în Gara de Nord pentru remedierea deranjamentului tehnic înregistrat la sistemul de informare a publicului călător.
În ceea ce priveşte cursele programate pentru ziua în curs, niciun operator de transport feroviar de călători (de stat sau privat) nu a anunţat modificări de grafic, peste 1600 de trenuri de călători şi de marfă fiind programate să circule la nivel naţional.
CFR SA va informa permanent operatorii de transport feroviar asupra evoluţiei fenomenelor meteorogolice şi a condiţiilor de circulaţie la nivel naţional, astfel încât toate companiile să-şi informaze din timp călătorii, dacă apar modificări în circulaţia trenurilor înscrise deja în trafic.
_________________
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 08 Ian 2016, 11:54
Investiții la CFR Calatori 08-01-2016 CFR Călători va investi în anul 2016, din surse proprii, în modernizarea unui număr de 30 de vagoane. Primul vagon a fost furnizat la finalul lui 2015 și va intra în circulație în perioada următoare. Vagoanele pot circula cu viteza maximă de 160 km/h, îndeplinesc cerințele de operabilitate și dispun de sisteme de climatizare, de informare, oferind călătorilor condiții sporite de confort.
Tot în 2016, este prevazută de la Bugetul de stat, prin Ministerul Transporturilor, suma de 100 de milioane de lei pentru achiziția de rame electrice. Acestea vor fi destinate transportului feroviar de pasageri pe distanţe medii, în special pe sectoarele reabilitate București – Constanța, București – Brașov, dar și pe București – Craiova.
„E important să cumpărăm pentru CFR Călători și pentru România, materialul rulant de care avem nevoie, care să corespundă și să facă față condițiilor din țara noastră. Incepând din acest an sunt șanse reale de a începe reînnoirea parcului activ al CFR Călatori. Sunt investiții absolut necesare pentru îmbunătățirea serviciilor companiei, astfel încât să putem oferi pasagerilor noștri condiții decente de călătorie”, a afirmat Iosif Szentes Directorul General al CFR Călători.
De asemenea, CFR Călători dispune de alte 126 de milioane de lei pentru asigurarea cofinanțării proiectelor de achiziție material rulant din fonduri prin Programul Operaţional Infrastructura Mare 2014-2020 sau prin alte scheme de finanțare.
Despre CFR Călători: Societatea de Transport Feroviar de Călători CFR Călători S.A. este operatorul naţional feroviar de pasageri care efectuează transportul public de călători pe calea ferată. CFR Călători contribuie la libera circulaţie a persoanelor în interiorul şi în afara ţării, în condiții ecologice și de siguranță. Politica pe care managementul companiei o promovează este de a furniza servicii de transport feroviar de pasageri de calitate, cu un angajament față de societate în sensul garantării accesibilității pentru toate categoriile de cetăţeni.
_________________
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 08 Ian 2016, 22:46
In sfarsit o sa scapam de malaxe si 20-54/55. Probabil macar pe interoperabile din 2017. Anu asta ultimul de chin.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 08 Ian 2016, 23:32
20-54/55 sunt foarte bune pentru Regio.
_________________
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 08 Ian 2016, 23:51
Mai putin vara din cauza lipsei aerului conditionat si iarna a termostatelor la incalzire. Aaa si a starii de vandalizare avansate a majoritatii exemplarelor, greu mai gasesti vreun geam care sa se deschida sau compartimente fara macar o cotiera rupta. Oricum nu e dupa noi, normele europene interzic de la anu trenurile fara aer conditionat! Si bine fac.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 09 Ian 2016, 00:08
Este placut ca iarna cand afara e frig in tren sa stai in tricou, mie unu chiar imi plac mult aceste vagoane pe Regio.
_________________
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 09 Ian 2016, 00:44
Să facem câte excursii feroviare mai putem, cât mai avem vagoane ale căror geamuri se deschid ca să poți fotografia peisajul... Cât despre 20-54/55, lipsa AC-ului le face neplăcute vara, dar iarna e o căldură în ele încât, precum spune colegul Karpaty, stai în tricou, ba chiar și cu geamul întredeschis.