|
| INFORMATII GENERALE | |
|
+94marius_catalin84 Vale_ntin bubu strainu DAS 2011 laurentzu Maddox ciprian71 aris86 sorinache96 c o r v i n brutusel nenuandrei Semafor neluadi Sabik CristyanC cristi ar Warrington 19jimmy84 Rarau Costin.H ets2oltromânia alliens TonyGFR Petre_IFTE kristi kkk spiderpc @ndrey Ony_x didinul alinutz23 alex.alexus.tm Andrey_tm Mihai PH matei vulcan rizelgeorgel2004 cfr500 laur 133 miguel1975 bobi M.I.C.I. daniel_c mureseanu_976 apmatei traian Jurnal Feroviar Jhonyla DB Robert cristi CFR AeroX ldh.ro IonutChircu Katalyn tcm gabrielcr baiazid Vitosa Florin C Norbi Razvan Tudor nsw florin.lifticariu alex1987 johnsmoke alex.barac.5 Teodor NicuS lapsanszkitamas Adirmvl cardinal LanceR Luna ALEXCFR Spartan1948 Costin.B DUAL lifetec AndiCFR riciu DPS mielutu zburator cristy79 dan tm COSTACHE MIHAIL Nesebar TonyCFR IonutCFR2009 razvan - trenuri Dr2005 Elful marius664 92Dragos Adrian78 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 17 Aug 2015, 13:53 | |
| |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3834 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 17 Aug 2015, 13:59 | |
| Slab anul asta cu sezonierele pe CT-MG, am urmarit cat am putut situatia si nu s-au apropiat fata de ce a fost anul trecut, plus ca majoritatea sezonierelor ajunse la MG nu au avut mai mult de 13 vagoane, anul trecut toate sezonierele in perioada 12-16 august care ajungeau la MG aveau 15 vagoane. Sa nu mai spun ca anul trecut pe 15 august la 30 de min dupa RE 2801 care a avut 15 etajate am avut suplimentar de 12 vagoane iar anu asta nu a fost nimic, probabil au fost limitate toate la CT spre fericirea microbuzelor. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 17 Aug 2015, 14:58 | |
| Anul trecut a fost vremea mai bună... de aia au şi fost călători mai mulţi. După cum probabil ai observat, anul ăsta chiar au fost mai multe trenuri pentru litoral, iar în perioadele cu trafic ridicat au fost introduse şi trenuri suplimentare (chiar şi ieri a fost o pereche în plus). 12 - 13 vagoane nu ţi se par suficiente? 15 vagoane pentru Mangalia e cam mult, abia încape în staţii un astfel de tren, să nu mai vorbim că un GM sau un DA nu poate alimenta cum trebuie climatizarea. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 17 Aug 2015, 15:35 | |
| - Dr2005 a scris:
- Anul trecut a fost vremea mai buna.
A fost pe dreacu, asa seceta ca anul asta si temperaturi zilnice de peste 30 grade pe litoral de cand nu au mai fost ? Suplimentarul ala de ieri a fost doar pentru a aduce puhoiul care se intorceau din week-end de la mare, pun pariu ca la intoarcere a batut vantul prin el. Mai pe romaneste au suplimentat cu o garnitura constanteana dupa care s-a intors inapoi. Poate sa fi facut vreu pustiu de bine sa le fi spus calatorilor ca pot merge cu trenul de 02:45 spre Constanta ca altfel sigur a carat aer acel tren. Sezonul a inceput prost din prima pentru ca unele trenuri au inceput mai tarziu ( 1932 ) altele ori ajung prea devreme pe litoral ( 1952 ) ori sunt limitate la Constanta ( 1962 ) cand peste 75% din calatori merg mai departe spre statiuni si Mangalia. Mersul prost si tarifele de avion sunt si ele alti factori ai acestui sezon pe care uni il numesc un sezon ratat desi conturile CFR sunt pline de pe urma acestor trenuri. Sa nu mai zic de investitile mici sau de faptul ca o partida de doar 2 nasi au avut de verificat 8-9 vagoane pline asta numesc eu investitie minima profit maxim. 10804 ( 1632 prelungit la Constanta ) e un tren in zadar pentru ca zilnic aproape ca merge la sector de 1932 intarziat. Aici poate la anul se vor gandi experti lui peste prajit sa-l bage cu 2h30 mai devreme si sa-l duca pana la Mangalia, sa circule inaintea lui 1932 iar 1934 de la Brasov la Buc,Nord sa intre pe trasa lui 1632 actualul 10804 cu o stationare mai mare in Brasov abia mai recupereaza din intarziere. Si u in ultimul rand lipsa unui tren IR Buc,Nord-CT-Mangalia fara oprire pana la Constanta, lipsa unor servici cum ar fi vagoane mini-bar, Bar-Bistro sau vagon biciclete la trenurile mai cautate. Regiotrans a incercat ceva dar din pacate sunt multi care inca nu stiu ca in Romania exista si trenuri private iar Softrans a intrat prea tarziu in paine spre litoral lasand de izbeliste calatori spre munte. Speranta ramane si sezonul viitor cu trenul tineretului sa vedem ce va mai ramane din el si cu trenurile de mare viteza. La + as adauga faptul ca 1944 circula pe ruta pe care trebuia sa circule de anul trecut, si acum primesc telefoane de la vecini, prieteni ca nu le vine sa creada ca in 3h30 au ajuns la Constanta cand ruta asta dura in general 6 ore prin Buzau. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 17 Aug 2015, 15:43 | |
| Sa mai adaugam ca 1952 si 1962 circulau anul trecut cuplate, acuma fiecare are vagoane cit avea anul trecut un tren, deci loc de cistig a fost.
Aaa, faptul ca CFR nu e in stare sa faca linia spre Mangalia in asa fel incit sa suporte trenuri lungi si viteze sporite, eventual trenuri cadentate la legatura, gararea alaturata a doua trenuri de legatura, locomotive care sa traga si sa mearga si clima e alata mincare de peste. pe calator nu il intereseaza astea, el da banii cam ca la avion. apoi merge cu intirzieri si data viitoare merge la autocar. Exemplu off topic, sora mea a mers saptamina trecuta la Sibiu si la intors trenul a intirziat, o parte din grupul ei a venit cu trenul iar azi a plecat iar toata trupa dus si intors miine cu autocarul, la atitia bani sa ajungi cu peste 2 ore intirziere e ceva. Asa si aici CFr nu e interesat, CFR SA intii si CFR Calatori secund, ca altfel as zice, ba io nu mai bag trenuri acolo daca nu imi dai linie cu urmatoarele conditii. |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3834 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 17 Aug 2015, 15:50 | |
| - Dr2005 a scris:
- Anul trecut a fost vremea mai bună...
Mai scoateti capetele din birourile alea, statisticile arata ca e cel mai puternic sezon pe litoral din ultimii 10 ani incoace. Vorbim din punct de vedere al turistilor prezenti pe litoral, cei cazati oficial. Cat despre vreme, nu a mai plouat serios din aprilie pe litoral, dar mintile luminate din MT intotdeauna gasesc o scuza. Sa fi vazut zeci si chiar sute de nemultumiti in Gara Constanta cum balacareau CFRul si ce bucurosi erau ca scapasera de chin, multi chiar m-au intrebat daca eram de la vreun ziar. Iar eu eram acolo ca si simplu turist asteptand un anume tren privat. In primavara am spus ca CFR Calatori va avea un numar mai mic de calatori decat anul trecut si s-a adeverit asta. In 2014 mersul sezonierelor a fost mult mai bun decat acum. Ce pisici sa faci pe litoral de la 6 dimineata cand check-inurile se fac dupa orele 14:00??? RE 2801/2 a fost dezamagitor, dar ce sa faci cand sportul national e pusul picioarelor imputite pe banchetele din fata... Asteptam un mers si mai prost pe 2015-2016. PS. Am reusit performanta sa ajung in 3 ore din fata blocului pana in camera de hotel si nu am depasit viteza legala, total 255km, cost total 110lei pe cursa cu tot cu taxa de pod, daca mergeam cu CFR plus TAXI(ca sa nu car 4 bagaje dupa mine) ma ducea undeva la 180lei pe cursa. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 17 Aug 2015, 16:40 | |
| Corect, anul asta a fost cel mai bun din ultimii ani, caldura, fara ploi, tot ce trebuie pentru o vara perfecta. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 17 Aug 2015, 17:33 | |
| Ia uitaţi-vă la prognoza meteo pentru săptămâna asta... Cele 2 perechi de 10xxx-uri NU sunt subvenţionate pe relaţia Bucureşti-Constanţa şi retur, sunt trenuri în afara PMS (la fel şi suplimentarele de Cacica de Sf. Maria). Dacă nu aveau clienţi la ele, nu le mai ţineau în circulaţie, nu? Apropo de mers: - avem 12 perechi de trenuri Bucureşti N. - Constanţa + încă 3 din Băneasa + încă 2 din Obor. 17 perechi! Nu cred că în ultimii 10 ani au mai fost atâtea trenuri Bucureşti - Constanţa - trenurile de Iaşi şi Suceava sunt separate - 1944 nu mai ocoleşte aiurea prin Buzău Ce vă deranjează aici? Ce nu vă convine? - AlexD a scris:
- In 2014 mersul sezonierelor a fost mult mai bun decat acum. Ce pisici sa faci pe litoral de la 6 dimineata cand check-inurile se fac dupa orele 14:00??? RE 2801/2 a fost dezamagitor, dar ce sa faci cand sportul national e pusul picioarelor imputite pe banchetele din fata...
Asteptam un mers si mai prost pe 2015-2016. 2801/2 a fost fix ca anul trecut... chiar şi acum, ca IR, tot tarif de Regio are. Ce te nemulţumeşte la el? E fix cum a fost întotdeauna, mai ales că pe Bucureşti - Mangalia era de ani buni tren personal de noapte. Probabil tu nu l-ai prins când era cu 21-47-uri şi 20-47-uri slinoase, fără climă, fără prize, fără nimic şi când se fuma în el peste tot, nu doar în bude şi între vagoane ca acum. Cel de acum e lux pe lângă cum era prin 2007-2008. Şi înainte erau trenuri care ajungeau dimineaţa pe litoral. Şi te duceai la plajă (eventual lăsai bagajul la hotel), te bucurai de aerosoli, de soarele de dimineaţă, după aia mergeai la autoservire şi după aia la hotel. Oare turiştii de azi sunt mai mofturoşi decât ăia de acum 10 - 15 ani? Că hotelurile din sudul litoralului arată fix ca acum 10 ani şi ca acum 30 de ani, de fapt multe au mobilierul din anii '70, de când au fost construite. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 17 Aug 2015, 17:52 | |
| Iar gresesti la calcule. In ultimi 10 ani aveai trenuri lungi de pana la 15-16 vagoane dar vad ca tu ai bagat la socoteala si cele 2 Regio de navetisti, scurte si aglomerate cu toata fauna negativa unde nu merg nici macar cei cu 50% reducere pe intreaga distanta iar trenurile 1585, si 9 au cate 4 vagoane. Sa mai zic ca in ultimi 10 ani trenurile erau cu vagoane de 80 locuri nu ca acum cu 60 locuri ?
Un singur lucru ma nemultumeste la 10804 trebuia bagat mai devreme sa ia toti calatori de Constanta, statiuni si Mangalia ai lui 1932 care oricum vine zilnic intarziat de multe ori cu doar 10 min inaintea lui 10804. Ce rost are doua trenuri la sector pe Brasov-Buc.Nord-Constanta ? Ca sa nu mai zic ca la 5 vagoane cat are mai bine ar merge direct pe Baneasa cat ia din Brasov, statiunile de pe VPH si Pl.Vest + Baneasa strange de 5 vagoane lejer si scurtezi distanta si castigi mult si la imagine.
Eu vroiam vagon de biciclete la 1822/1821 grupa Buc.Nord-Mangalia-Buc.Nord sti si tu ce inseamna sa pleci intr-o tura cu bicicletele ca ai nevoie la dus cat mai devreme si la intors ultimul tren. |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3834 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 17 Aug 2015, 18:26 | |
| Ce ma nemultumeste ?
-pretul de la IR ( nu toti pot lua cu anticipatie ). -mersul din 2015 ( cel din 2014 era mult mai echilibrat ) ma refer la CT-MG. -ciulamaua de vagoane de pe sezoniere ( nu mai discut de discriminare gen vagon cu AC si vagon fara AC la aceeasi bani ). -lipsa Ac si prize ( nu trebuie doar pe hartie ci si functionale ). -lipsa de curatenie ( IR de 150-160km/h cele de Buc au fost cat de cat civilizate dar ce a venit din tara au fost muci ). -lipsa politie/paza in trenuri( posibilitatea amendarii scandalagiilor/betivilor si a celor care distrug sau fac mizerie ).
Ca fapt divers, m-au impresionat cei de la Simpa Trans, numai microbuze/autocare noi, cu AC functional, WiFi si foarte aerisite pentru un microbuz, nu mai spun de plecari din 15 in 15 minute catre diverse destinatii pe litoral. Probabil din cauza asta CFR a oprit jumatate din trenuri in Constanta.
Apropo, un GM/DA cu INDA poate sa duca 3 vagoane cu AC pornit ? Sa stii ca au existat 3 perechi de R pe CT-MG compuse din 3 x 20-49 200 cu AC si nu am vazut in astea 6 zile niciodata pornit AC-ul pe astea 3 vagoane/trenuri, in conditiile in care muream de cald in hotel la etajul 11. |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 17 Aug 2015, 18:49 | |
| - Jurnal Feroviar a scris:
- Apropo, un GM/DA cu INDA poate sa duca 3 vagoane cu AC pornit ?
Da, numai cu condiția ca mecanicul să pornească INDA, iar șeful de tren să dea drumul la climatizare în vagoane. Oricum, cât timp trenul este în staționare, INDA se dezactivează automat. |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3834 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 17 Aug 2015, 18:55 | |
| Am spus DA pentru ca erau 2 DA rezerva si mai era un DA care pleca dimineata de la MG in dubla tractiune cu un GM la un tren d'asta cu 3-4 vagoane, dar nu porneau nici de ai naibii AC-ul. |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 17 Aug 2015, 18:58 | |
| Dezinteres din partea mecanicilor probabil, sau poate urmăresc ei altceva. Să presupunem că poate chiar au uitat, dar de regulă le amintește șeful de tren, sătul și el cel mai probabil de saună. Dacă tot nu au pornit INDA ... țineau la consum. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 17 Aug 2015, 20:16 | |
| - Jurnal Feroviar a scris:
- -pretul de la IR ( nu toti pot lua cu anticipatie ).
Era fix acelaşi preţ şi anul trecut. De fapt, am impresia că şi acum 2 ani tot preţul ăsta era. - Jurnal Feroviar a scris:
- -mersul din 2015 ( cel din 2014 era mult mai echilibrat ) ma refer la CT-MG.
E secţie cu centralizare cu panouri cu chei, nici măcar SBW... nu prea poţi să scoţi mai mult de aici. - Jurnal Feroviar a scris:
- -lipsa de curatenie ( IR de 150-160km/h cele de Buc au fost cat de cat civilizate dar ce a venit din tara au fost muci ).
Dacă era după mine, limitam toate trenurile la Bucureşti Nord (mă refer la cele de Timişoara, Satu Mare, Braşov, Sibiu) şi de acolo mers cadenţat la 30-60 minute spre Constanţa. În felul ăsta era şi materialul rulant mai curat şi nici nu mai întârziau bucureştenii din cauza întârzierilor de pe 300 şi 900. Dar o să îmi sară apărătorul trenurilor directe în cap... Dar în lipsa acestei soluţii... asta e, mulţi călători se comportă precum nişte porci, într-un fel au trenurile pe care le merită. Ele pleacă curate de la staţia de formare, dar cum ajung după 10 ore... - Jurnal Feroviar a scris:
- -lipsa politie/paza in trenuri( posibilitatea amendarii scandalagiilor/betivilor si a celor care distrug sau fac mizerie ).
În România, poliţia cere bani ca să păzească bunurile publice! Ei intervin doar după ce constată o contravenţie/infracţiune, ăsta e scopul lor, nu prevenţia Partea proastă e că mulţi poliţişti închid ochii la unele contravenţii ce pot părea minore, dar care deranjează mulţi călători (de exemplu, ştiu să ameninţe cu amenzi sau chiar să dea amenzi dacă te prind că bei bere în tren, dar de ăia care fumează, urlă sau de muţii/rromii care vând diverse prin tren nu se iau). Din păcate, aici buba e la Ministerul Afacerilor Interne. - Jurnal Feroviar a scris:
- Ca fapt divers, m-au impresionat cei de la Simpa Trans, numai microbuze/autocare noi, cu AC functional, WiFi si foarte aerisite pentru un microbuz, nu mai spun de plecari din 15 in 15 minute catre diverse destinatii pe litoral. Probabil din cauza asta CFR a oprit jumatate din trenuri in Constanta.
,,Noi" de vreo 5 ani, cel puţin autocarele. De fapt, cam toţi transportatorii care fac curse Bucureşti - Constanţa şi-au înnoit flota în perioada în care trenurile făceau 7 ore. Constanţa - Mangalia nu se pune, acolo linia nu îţi dă voie să faci prea mult, mai ales că trenurile vin întârziate de pe traseu şi se dă toată circulaţia peste cap, afectând grav traficul de navetă, adică fix ăla care ţine linia în viaţă (că turişti sunt 2 luni jumate pe an). _________________ :TTT:
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 17 Aug 2015, 20:19 | |
| Am mers anul asta o singura data cu trenul pe Constanta-Mangalia si a fost o experienta nefericita, chiar penibila. Prietenul cu care eram a spus ca mai repede mergea el cu bicla decat trenul care abia se tara. Noroc ca avea aer conditionat, dar sa faci aproape 2 ore (!!!) pe 46 de km este jenant. Nu recomand DECAT autocarele pe aceasta ruta, altfel iti blestemi zilele cu CFR-ul... Programul de sezoniere nu as zice ca este asa de prost (cu exceptia rusinii numita Iasi-Constanta, tren limitat aberant si cu un orar total nefericit). In rest cam atata mai poate oferi CFR-ul la acest moment. Sa zicem mersi, la anul poate fi mult mai rau, dupa cum CFR fara indoiala ne poate demonstra... De notat mega-oferta aparuta din senin la 1 August pe ruta Craiova - Mangalia, evident fara nicio legatura cu aparitia Softransului... Mai este o luna, sunt curios la sfarsit cand se va trage linie cum va arata acest sezon. De departe cel mai bun sezon pe litoral de ani buni, dar cati dintre cei ce au fost la mare au ales trenul? Vom vedea... Autocarele sunt o reala concurenta si eu eram sceptic dar la 44 de lei Bucuresti-Constanta si 54 pana la Mangalia si conditii de exceptie m-au cam pus pe ganduri. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE | |
| |
| | | | INFORMATII GENERALE | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |