|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+112alinx3330 sergiu.asi alex.barac.5 calatorprinromania alkrosis cristi ar mariuscfrbucuresti DB Robert qew00 ldh80 Vale alinutz23 sorinache96 TVlad traian ldh.ro seby1998 Rarau matei vulcan Dionis marius_catalin84 AndreiSV Jurnal Feroviar deconectat bobi razvan - trenuri johnsmoke Florin C nsw Luna LanceR DPS ultras danlascau cristy79 rizelgeorgel2004 Costin.B Costin.H cristi CFR spiderpc vanchorusebulgaria TonyCFR Norbi get. Raduku09 Mihay didinul Adisoft1991s TonyGFR gabrielcr nenuandrei Caspar NIKU24 Vitosa Teodor Amiralul mielutu zburator Malibu bogdan.perejuc IonutChircu marius664 Ryan Anderson MariusM mariushal iustialex ALEXCFR Simply18 riciu DUAL Razvan Tudor Sabik IonutCFR2009 EuroNight 92Dragos ionutz72 @ndrey bubu AlexD M.I.C.I. sytrus NicuS DAS 2011 Jhonyla Alex Avram The Legend alexpopa florin29sv cardinal tcm florin.lifticariu apmatei Katalyn dan tm mureseanu_976 allred lapsanszkitamas Vlad vatmanul alex1987 COSTACHE MIHAIL Andrey_tm Spartan1948 ANDU2100HP Dr2005 Adrian78 AndiCFR Dutzu Elful Cont.dezactivat Adirmvl cfr500 Nesebar 116 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11399 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 27 Aug 2015, 22:23 | |
| |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3833 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 27 Aug 2015, 22:41 | |
| Exista RT cu 20min inainte, si asa nu i-am incercat niciodata |
| | | rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6179 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 28 Aug 2015, 03:05 | |
| Stimați colegi, am o mare rugăminte la voi. Eu sunt acum la Tg Mureș, și prietena mea are bilet pentru vineri noapte - mâine la 12838 de la Razboieni la Iași. Nu a mai avut decat la clasa a doua sa ii dea bilet, asa ca singura sansa sa găsesc bilet la somn este direct la vagon. Ținând cont ca trenul pleacă după amiaza din Timișoara, aveți dintre dvs posibilitatea sau drum la una din gările timisoara, Arad, Deva, Alba, sa întrebați direct la conductor de locuri? Sunt cu mașina la Mureș, și ma gândesc ca decât sa o duc la razboieni sa faca 11 ore clasa a doua, mai bine o duc 4 ore pana la Pașcani și tren de acolo. De obicei nu cred ca ir 12838 e asa liber cat sa poți dormi întins la clasa 2,și sâmbătă are de lucru toată ziua. Ce îmi recomandați sa fac? |
| | | celmaifidel
Numarul mesajelor : 9 Varsta : 31 Localizare : Ploiesti Reputatie : 4013 Data de inscriere : 06/12/2013
| Subiect: . Vin 28 Aug 2015, 03:48 | |
| Autocar fara discutie.. http://www.autogari.ro/Transport/TarguMures-Iasi E direct,costa 60 de lei si face 6 ore si jumatate . Oricat as sustine transportul feroviar ,mi se pare un chin exagerat sa mergi pana la Razboieni si de acolo inca 11 ore la clasa a doua . |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 28 Aug 2015, 08:42 | |
| Se poate alege si varianta cu trenul pe intreg traseul Targu Mures- Iasi, astfel
-Din Targu Mures pana la Razboieni ar fi doua trenuri Regio (R 4533 plecare Targu Mures 19.20, sosire Razboieni 21.03 sau R 4535 plecare Targu Mures 22.15 sosire Razboieni 23.42, insa in acest caz raman disponibile numai 3 minute pentru schimbarea in Razboieni, ceea ce ar fi la limita)
-Din Razboieni la Iasi IR 12.838 pleaca la ora 23.45 si soseste in Iasi la ora 10.25. Are vagoane de clasa intaia, a doua, de dormit si cuseta.
Sursa Infofer.
O calatorie de cca 11 ore noaptea ar fi intradevar de preferat la vagonul de dormit sau cuseta, insa (nu stiu ce tip de vagoane de clasa are in compunere IR 12.838) daca nu se mai gasesc locuri la vagonul de dormit/cuseta, ar merge si la vagon de clasa- chiar si la vagon de clasa e mult mai bine si confortabil decat cu autocarul- macar in 11 ore in tren te mai poti misca, nu stai ingramadit, te poti duce si la toaleta si in plus nu te plictiseste pe tren- altcumva se leaga vorba in tren ( o data am mers de la Timisoara la Iasi- 16 ore. Desi destul de mult, totusi nu pot spune ca a fost neplacut, mai ales ca pana la Câmpulung Moldovenesc am avut norocul cu un vecin de compartiment care era foarte vorbaret si cunoastea chestiuni interesante de geografie si istorie, iar prin anii 1995-2000 când faceam in fiecare an drumuri Husi-Bucuresti, de la Crasna sau Bârlad in accelerat unii mai jucau table, altii carti si trecea timpul mult mai placut si usor decat cum e acum cu microbuzul).
-Si o intrebare- care e rostul acestui IR 12.838 introdus, in conditiile in care cu cateva ore inainte exista IR 1766 Timisoara Nord- Iasi (plecare Razboieni 20.04, sosire Iasi 6.48) ? |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 28 Aug 2015, 09:15 | |
| Vedeti, asta se intampla daca bosii din regionala Brasov baga tren preferential Brasov - Iasi (2 vagoane, tarife de regio, fara succes) pe cand Tirgu Mures - Iasi (ipotetic 3 vagoane fara grupa Galati) le-ar fi umplut 70% in special dupa Comanesti incolo. Degeaba ar fi insistat pacientii care mergeau la / de la spitalul judetean Tirgu Mures sau IBCVT cu tren daca sunt obligati sa vina cu masini personale sau duba Iasi - Tirgu Mures (acum Sprinten pe punte dubla cu spatiu bagaje dar meh). Si da, vin moldovenii la tratament in Mures, avem poate medici mai buni pe parte de inima, dar pe boli / transplant renale e specializat la Cluj |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 28 Aug 2015, 09:38 | |
| Un tren (dar cu vagoane compartimentate) Iasi/Suceava- Brasov este necesar, si cel mai potrivit ar fi sa circule pe ruta Iasi- Buhaiesti- Vaslui- Crasna- Bârlad- Tecuci Nord hc- Marasesti- Adjud, si respectiv Suceava- Pascani- Bacau- Adjud, iar din Adjud cele doua grupe sa se cupleze, si mai departe prin Comanesti- Siculeni- Brasov-eventual Sibiu.
O asemenea solutie ar aveea mai multe avantaje
-Din Adjud prin combinarea celor doua grupe adunandu-se mai multe vagoane ar fi poate eficient (ca si consum de curent) utilizarea unei locomotive 040-EC
-S-ar realiza o legatura facila a intregii zone a Moldovei cu Brasovul si Sibiul (orasele Suceava, Pascani, Iasi, Bacau, Vaslui, Bârlad, Tecuci ar aveea legatura directa cu Brasovul si Sibiul fara schimbarea trenului, iar orasele Piatra-Neamt, Botosani sau Galati ar aveea legatura cu Brasovul si Sibiul printr-o singura schimbare a trenului)
-CFR-Calatori ar surclasa clar Regiotransul pe relatia Moldova- Brasov, fiind mult mai comod de mers intr-un vagon compartimentat fara schimbarea trenului de la Iasi, Vaslui, Bârlad sau Tecuci pana la Brasov, decat intr-un automotor vechi.
-Daca sunt calatori din zona Moldovei pentru Targu-Mures, atat de la Suceava cat si de la Iasi ar putea fi atasat cate un vagon direct Suceava/Iasi- Targu Mures, iar apoi din Siculeni aceste vagoane sa circule pe ruta Gheorghieni- Toplita- Deda- Reghin- Targu Mures (eventual cu un orar corelat cu a vagoanelor Targu Mures- BUdapesta, astfel incat un calator din zona Moldovei sa poata ajunge la Budapesta numai cu o singura schimbare a trenului in Targu Mures). |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8738 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 28 Aug 2015, 10:10 | |
|
- ldh80 a scris:
- Un tren (dar cu vagoane compartimentate) Galati ar aveea legatura cu Brasovul si Sibiul printr-o singura schimbare a trenului)
Asta e ciudat, sa mergi cu schimbare prin Tecuci Ghimes, cand e tren direct Brasov Buzau Galati. Fac mult ruta asta. Eu personal m-as duce doar de placere, dar oamenii nepasionati nu cred ca ar gusta chestia. |
| | | rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6179 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 28 Aug 2015, 10:48 | |
| Anul trecut am călătorit 35 de oameni în microbuz de 17, și pe deasupra putea de mureai. Absolut exclus microbuz. Problema e ca nu poți calatori la clasa a doua pe noapte 11 ore când ai de lucru toată ziua următoare. Nu știți oare ce tipuri de vagoane are 12838, sper ca nu 20-49, ma gândesc serios sa încerc măcar la clasa 1 sa ii iau diferența, poate e mai liber. Dar de obicei clasa 1 e mai infecta ca a doua |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 28 Aug 2015, 11:01 | |
| - rizelgeorgel2004 a scris:
- Anul trecut am călătorit 35 de oameni în microbuz de 17, și pe deasupra putea de mureai. Absolut exclus microbuz. Problema e ca nu poți calatori la clasa a doua pe noapte 11 ore când ai de lucru toată ziua următoare. Nu știți oare ce tipuri de vagoane are 12838, sper ca nu 20-49, ma gândesc serios sa încerc măcar la clasa 1 sa ii iau diferența, poate e mai liber. Dar de obicei clasa 1 e mai infecta ca a doua
20-49 20-68 |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 28 Aug 2015, 11:15 | |
| A fost un prieten cu 1765 acum o luna de la Cluj a Timisoara la clasa I. Trenul ala are un 19-55, la fel ca 1838. Nu s-a plans de curatenie si zicea ca e destul de liber. Deci poate merge asa. Ma rog, ca e spatiul dintre scaune, dar se poate dormi destul de ok intins pe ele.
Ultima editare efectuata de catre Adirmvl in Vin 28 Aug 2015, 11:34, editata de 1 ori |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 28 Aug 2015, 11:42 | |
| - ldh80 a scris:
- -CFR-Calatori ar surclasa clar Regiotransul pe relatia Moldova- Brasov, fiind mult mai comod de mers intr-un vagon compartimentat fara schimbarea trenului de la Iasi, Vaslui, Bârlad sau Tecuci pana la Brasov, decat intr-un automotor vechi.
CFR are ruta prin Adjud-Onesti-Comanesti-Ghimes-Siculeni iar Regiotrans prin Marasesti-Focsani-Buzau-Pl.Sud-Sinaia si graficele de circulatie sunt total la ore diferite atat la dus cat si la intors. In plus trenul asta privat circula de ani de zile si lumea e multumita de el IR cu tarife de R care nu are nicio legatura cu trenul Brasov-Iasi sau un eventual Brasov-Suceava. A fost bagat ca sa duca/audca automotoarele de la Iasi nicidecum sa faca firma profit mai ales la o asemena ruta unde nu merge plin decat in week-end-uri pe timpul anului universitar cu 2 automotoare in rest un singur automotor circula. Ca fapt divers inca mai sunt calatori care pleaca din Brasov spre Suceava cu 3024 pana la Pl.Sud si in 5 min au legatura la 1653, s-a intamplat sa intarzie 5-10 min 3024 si 1653 a fost tinut la Pl.Sud. CFR-ul trebuia sa lase in circulatie demult tren Sibiu-Brasov-Siculeni-Adjud-Suceava cu grupa de Iasi si bagate oferte promotionale datorita ocolului cum ar trebui si la trenurile Buc-Tg.Mures inca de pe timpul cand avea calatori nu acum cand toti au fugit la autocare ca nu mai poti sa-i aduci inapoi cu oferta aceea care exista acum la 1540/1541. Astia de la CFR mereu dorm pe ei si se trezesc cu ofertele dupa ce raman fara calatori si isi iau direct tzeapa toatala ca putini se mai intorc la tren. Imi aduc aminte de ani cand a circulat Sibiu-Brasov-Iasi/Suceava pleaca la 23 si ceva din Brasov aproape ca se umpleau cele 6 vagoane iar dupa revelion am venit cu Suceava-Brasov de la Ghimes si am stat in picioare ca era full pana la Miercurea Ciuc unde s-au eliberat cateva locuri la 19-50. |
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4735 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 28 Aug 2015, 11:58 | |
| Trenul asta a avut ceva succes doar atat cat a existat fenomenul asta de migratie pt un loc de munca. Multi moldoveni lucrau la Brasov. Era plin in perioada sarbatorilor. In rest batea vantul prin el. Cand s-a terminat treaba cu migratia plus concurenta devastatoare a transportului auto evident n-a mai avut succes. |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3833 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 28 Aug 2015, 20:35 | |
| Cam care este gradul de ocupare a lui RT 14030? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 28 Aug 2015, 21:16 | |
| In cursul saptamani o rama, la nevoie 2, vinerea si duminica cate 3 rame. Gradul de ocupare in cursul saptamani e de 100% iar vinerea 90% si duminica 100%. Daca Rio 09 luni va merge la Constanta atunci 14030 va fi cu RIO 10 sau poate 08.
Ti-as recomanda Regiotransul dar te sfatuiesc sa vi cu 1634 cu loc la vagonul de biciclete. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |