Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+112
alinx3330
sergiu.asi
alex.barac.5
calatorprinromania
alkrosis
cristi ar
mariuscfrbucuresti
DB Robert
qew00
ldh80
Vale
alinutz23
sorinache96
TVlad
traian
ldh.ro
seby1998
Rarau
matei vulcan
Dionis
marius_catalin84
AndreiSV
Jurnal Feroviar
deconectat
bobi
razvan - trenuri
johnsmoke
Florin C
nsw
Luna
LanceR
DPS
ultras
danlascau
cristy79
rizelgeorgel2004
Costin.B
Costin.H
cristi CFR
spiderpc
vanchorusebulgaria
TonyCFR
Norbi
get.
Raduku09
Mihay
didinul
Adisoft1991s
TonyGFR
gabrielcr
nenuandrei
Caspar
NIKU24
Vitosa
Teodor
Amiralul
mielutu zburator
Malibu
bogdan.perejuc
IonutChircu
marius664
Ryan Anderson
MariusM
mariushal
iustialex
ALEXCFR
Simply18
riciu
DUAL
Razvan Tudor
Sabik
IonutCFR2009
EuroNight
92Dragos
ionutz72
@ndrey
bubu
AlexD
M.I.C.I.
sytrus
NicuS
DAS 2011
Jhonyla
Alex Avram
The Legend
alexpopa
florin29sv
cardinal
tcm
florin.lifticariu
apmatei
Katalyn
dan tm
mureseanu_976
allred
lapsanszkitamas
Vlad
vatmanul
alex1987
COSTACHE MIHAIL
Andrey_tm
Spartan1948
ANDU2100HP
Dr2005
Adrian78
AndiCFR
Dutzu
Elful
Cont.dezactivat
Adirmvl
cfr500
Nesebar
116 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66  Urmatorul
AutorMesaj
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7371
Data de inscriere : 18/11/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Icon_minitimeSam 29 Aug 2015, 21:46

Studentii la cursuri cu taxa primesc cupoane pentru IR?

De ce pe carnetul de cupoane mai scrie ca sunt pentru Accelerat si Rapid si nu pentru IR?
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5563
Data de inscriere : 23/07/2012

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Icon_minitimeSam 29 Aug 2015, 21:58

În principiu se dau tuturor, dar nu-i exclus să depindă de la universitate la universitate. Singura diferență între taxă și buget e la admitere și eventual la cazarea în cămine. După nu mai interesează pe nimeni (nici măcar la formarea seriilor și grupelor).
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Icon_minitimeSam 29 Aug 2015, 22:03

catalin2014 a scris:
De ce pe carnetul de cupoane mai scrie ca sunt pentru Accelerat si Rapid si nu pentru IR?
Pentru că acum câţiva ani s-au tipărit câteva camioane de carnete de cupoane, care nu s-au epuizat încă. Eu în anii I şi II am prins şi cupoane mai vechi, pe care scria doar ,,tren accelerat" (că acum şi mai mulţi ani nu se dădea reducere şi la rapid).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Icon_minitimeDum 30 Aug 2015, 11:07

Am si eu cateva intrebari

1. Ca sa ajungi in Anglia cu masina din Franta o urci pe feriboat, pe tren sau mergi direct ? Imi spunea un prieten care lucreaza in Scotia ca de la atentatul cu Charlie au interzis accesul in nu stiu ce tunel si ca acum urci masina pe tren si platesti ceva bani.

2. Care e treaba cu vagoanele 21-76/86 de circula pana la Budapesta pe Ister dar pe Dacia sunt 21-90 fara prize. De ce ai nostri nu gaseste un alt tip de vagon demn de ani in care traim cu prize sa bage pe acest tren. E crima curata sa trimiti vagoane fara prize la un drum atat de lung mai ales la tren international. Chiar nu poate sa gaseasca o solutie, daca nu sa cumpere 10 vagoane sau sa dea comanda la Astra Arad sa construiasca ceva care sa poate merge si intre Budapesta si Viena.

3. Cat costa un bilet de tren sa treci granita pe la Ungheni in Rep Moldova ? In afara de buletin mai e nevoie de pasaport ?

4. S-a pus vreodata in discutie ca la modernizarea tronosnului Predeal-Brasov sa construiasca o linie noua din Comarnic prin munti care sa iasa la Timisul de Sus ?

5. Care este cel mai lung tunel feroviar din Europa prin munti ?

Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8092
Data de inscriere : 07/02/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Icon_minitimeDum 30 Aug 2015, 15:01

kerpeten ali a scris:

2. Care e treaba cu vagoanele 21-76/86 de circula pana la Budapesta pe Ister dar pe Dacia sunt 21-90 fara prize. De ce ai nostri nu gaseste un alt tip de vagon demn de ani in care traim cu prize sa bage pe acest tren. E crima curata sa trimiti vagoane fara prize la un drum atat de lung mai ales la tren international. Chiar nu poate sa gaseasca o solutie, daca nu sa cumpere 10 vagoane sau sa dea comanda la Astra Arad sa construiasca ceva care sa poate merge si intre Budapesta si Viena.

Pentru ca idiotenia lor tipica i-a convins ca saloanele 76 / 86 sunt "vagoane demne de lung parcurs" si trafic international. Si le da doar prin Ungaria fiindca  CFR Calatori si MAV START au tensiuni de alimentare identice pentru iluminat, incalzit vagoane. Nu poti pune saloane pe Dacia o data ca e degradant sa stai in salon 18 ore pentru un drum de noapte de Viena, si apoi ca s-ar praji circuitele din saloanele AVA cum cupleaza austriacul incalzirea pe reteaua OBB.

Decat sa cumpere 10 vagoane supraevaluate la pret, mai bine modernizezi 21-90-urile corespunzator si TOATE 50 - NU 10, NU 5, NU 8. Si prin corespunzator ma refer la culori mai optimiste in interior (fara tapiterie maro / cacanie - chiar daca-i noua, nu-i culoare de 2015), iluminat cu LED-uri, prize, linoleum inlocuit, grup sanitar modernizat, tot tacamul. Cum au facut cehii cu vagoanele lor 21-90 Bmz...

Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Icon_minitimeDum 30 Aug 2015, 15:16

Si CFR cand are de gand sa intre in rand cu lumea buna ? Condamni calatori sa calatoreasca 18 ore fara prize, Doamne cata prostie poate fi la CFR Calatori pe partea de international. Daca nu alte vagoane care sa corespunda circuitelor din Austria sa inceapa urgent procedurile de modernizare macar a 10 vagoane ca 6 le ajunge pentru Dacia la cele 3 garnituri. Bataie de joc sa mergi cu internationalul 18 ore fara prize.

Inca o intrebare Bord-Restaurant 88-96 nici astea nu au prize ?
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8092
Data de inscriere : 07/02/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Icon_minitimeDum 30 Aug 2015, 15:21

Ti-am zis ca ar trebui toata flota...sau nimic. Doar putem "globaliza" noi trenurile internationale pe relatia RO - HU / HU - RO, bagi AVA-urile 21-90 modernizate in combinatie cu saloanele 10-70 / 10-90 / 10-91 versiunile cu scaune electrice si masute si le dai peste bot ungurilor. Cu 50 AVA 21-90 modernizate inlocuiesti toate saloanele 76 / 86 neconforme pentru trafic international. Si daca-ti mai raman suficiente de rezerva, pui cateva pe un tren mai "premium" sau mai intens folosit gen 1692 Timisoara - Bucuresti. Bani sunt (dar aruncati in Malaxe), inteligenta au nevoie.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Icon_minitimeDum 30 Aug 2015, 16:03

Catali2014, si daca esti la taxa ai cupoane.

Karpeten, si unguii au tot vagoane fara prize, din pacate, desi sint foarte smechere.

Tocmai au terminat elvetienii cel mai lung tunel feroviar. Poti cauta pe net si gsesti stiri despre asta.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Icon_minitimeDum 30 Aug 2015, 16:44

CFR Călători deabia are bani de făcut revizii și vreți vagoane modernizate Smile).. De când cu sancțiunile pentru ajutorul de stat nici în malaxoare n-au mai băgat banii. Că n-au de unde...
21-90 023 mă așteptam să fie mai tehnologizat. Din nefericire, au fost bani băgați la un moment neoportun.. Iar CFR Călători se pare ca nu e deranjat de lipsa acelui vagon.. Și asa au alte 35 la gard.

@ kerpeten pt Anglia poți trece cu trenul, cea mai scumpă variantă. În jur de 75-100 de euro. Apoi vaporul 35-50 de euro în funcție de firmă .. Sau avion.
S-a mai discutat. Tensiunea de alimentare e la fel în RO, HU și BG.. La austrieci nemți e alta și mai e 3000 V. c. c Polonia / Italia.
Circuite nu prăjești cum zice murii dar sursele statice se ard dacă se introduce tensiune mai mare. Sau c. c. în loc de c. a.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Icon_minitimeDum 30 Aug 2015, 16:59

Daca e cum spune Adi de la Valcea inseamna ca unguri sunt mai inapoiati ca noi cu cel putin 10 ani daca nu au prize la internationale, noi barim avem o scuza ca suntem saraci si condusi de hoti dar ei la poarta Occidentului ce-au asteptat de au ramas in urma cu modernizarile ? I dau dreptate lui mureseanu daca am ave 50 de vagoane moderne ptr international le-am da peste nas ungurilor.

@Dual multumesc de raspuns.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Icon_minitimeDum 30 Aug 2015, 17:57

21-90 MAV are prize pe culoar, daca ai prelungitor la tine ai rezolvat treaba sau la wc mai sunt prize. Dar nu compari niciodata confortul vagonului MAV cu tomberonul CFR 21-90 in care pute a mucegai, linoleul este coscovit, scaunele sunt cu gauri in ele, rupte si roase de timp si vreme, in concluzie CFR-ul e praf si pulbere, varza, conditii de 2 bani. Nici aia 39 de euro nu ii merita la oferta pentru un drum Bucuresti-Viena, la aceste conditii nu se merita, mai mult de 29 de euro nu trebuia sa fie biletul.
Daca vreau sa merg cu trenul in tari straine am sa aleg mereu CORONA, Brasov-Budapesta la 21-90 MAV cu 19 euro, asa da, altfel nu. Wink
Despre ISTER clar nu mai trebuie spus nimic, o zdreanta, saloane pe timp de noapte sa inebunesti, trebuie sa fi sado maso sa platesti pentru asa ceva.

_________________
595423Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6555
Data de inscriere : 30/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Icon_minitimeDum 30 Aug 2015, 18:07

Am mers o singura data cu ISTER de la Arad la Brasov
Am fost bucuros când nu a mai fost lumina... dar pentru 5 minute doar Smile
era plin vagonul se chinuia lumea sa doarma, iar eu sa ma uit pe geam Smile)
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Icon_minitimeDum 30 Aug 2015, 18:29

Ati vazut ca pentru Dacia nu se gasesc vagoane care sa inlocuiasca 21-90-urile, macar la Ister in saloanele 21-76/86 ai prize, masuta sa poti sa citesti un ziar, sa joci o carte sau sa ti laptopul sa nu stai cu el pe genunchi in vreme ce in Romania la IR de lung parcurs care se apropie ca timp si bani cu Ister nu ai decat prizele daca le ai si pe alea. Mai ramane problema cu luminile la Ister dar de exemplu la 1741/1742 e un 21-80 care are in spate o traditie si niste kilometri buni dar la conditi ? Geamul care se deschide si atat nimic mai mult, nu aer conditionat, nu masute si nici prize si in situatia asta se afla si alte vagoane.

E pacat de Dacia ca nu se implica CFR deloc sa faca ceva bun dupa ce ca mai avem 6 internationale nici alea nu ofera conditile cerute de occident.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Icon_minitimeDum 30 Aug 2015, 21:46

Ar fi mai simplu să ia sursele de pe AVA 200-urile de la gard şi să le pună pe 21-76-uri...
Austriacul oricum nu merge zeci de ore la vagonul cu locuri de şezut, merge la cuşetă/dormitor, că-şi permite. Bine că, măcar, cuşete şi dormitoare ca lumea avem, deşi încep să se rablagească şi astea în lipsă întreţinerii corespunzătoare.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Jurnal Feroviar

Jurnal Feroviar


Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 3833
Data de inscriere : 27/05/2015

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Icon_minitimeDum 30 Aug 2015, 22:20

Din pacate ne putem lua adio de la vagoane noi sau cel putin modernizate, cei din CFR au stricat relatiile cu cel mai importanti producatori de vagoane si locomotive de la noi care de ceva timp nu mai lucreaza pe datorie.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 64 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 64 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Informaţii generale
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: