|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+112alinx3330 sergiu.asi alex.barac.5 calatorprinromania alkrosis cristi ar mariuscfrbucuresti DB Robert qew00 ldh80 Vale alinutz23 sorinache96 TVlad traian ldh.ro seby1998 Rarau matei vulcan Dionis marius_catalin84 AndreiSV Jurnal Feroviar deconectat bobi razvan - trenuri johnsmoke Florin C nsw Luna LanceR DPS ultras danlascau cristy79 rizelgeorgel2004 Costin.B Costin.H cristi CFR spiderpc vanchorusebulgaria TonyCFR Norbi get. Raduku09 Mihay didinul Adisoft1991s TonyGFR gabrielcr nenuandrei Caspar NIKU24 Vitosa Teodor Amiralul mielutu zburator Malibu bogdan.perejuc IonutChircu marius664 Ryan Anderson MariusM mariushal iustialex ALEXCFR Simply18 riciu DUAL Razvan Tudor Sabik IonutCFR2009 EuroNight 92Dragos ionutz72 @ndrey bubu AlexD M.I.C.I. sytrus NicuS DAS 2011 Jhonyla Alex Avram The Legend alexpopa florin29sv cardinal tcm florin.lifticariu apmatei Katalyn dan tm mureseanu_976 allred lapsanszkitamas Vlad vatmanul alex1987 COSTACHE MIHAIL Andrey_tm Spartan1948 ANDU2100HP Dr2005 Adrian78 AndiCFR Dutzu Elful Cont.dezactivat Adirmvl cfr500 Nesebar 116 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 29 Aug 2015, 21:46 | |
| Studentii la cursuri cu taxa primesc cupoane pentru IR?
De ce pe carnetul de cupoane mai scrie ca sunt pentru Accelerat si Rapid si nu pentru IR? |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 29 Aug 2015, 21:58 | |
| În principiu se dau tuturor, dar nu-i exclus să depindă de la universitate la universitate. Singura diferență între taxă și buget e la admitere și eventual la cazarea în cămine. După nu mai interesează pe nimeni (nici măcar la formarea seriilor și grupelor). |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 29 Aug 2015, 22:03 | |
| - catalin2014 a scris:
- De ce pe carnetul de cupoane mai scrie ca sunt pentru Accelerat si Rapid si nu pentru IR?
Pentru că acum câţiva ani s-au tipărit câteva camioane de carnete de cupoane, care nu s-au epuizat încă. Eu în anii I şi II am prins şi cupoane mai vechi, pe care scria doar ,,tren accelerat" (că acum şi mai mulţi ani nu se dădea reducere şi la rapid). _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 30 Aug 2015, 11:07 | |
| Am si eu cateva intrebari
1. Ca sa ajungi in Anglia cu masina din Franta o urci pe feriboat, pe tren sau mergi direct ? Imi spunea un prieten care lucreaza in Scotia ca de la atentatul cu Charlie au interzis accesul in nu stiu ce tunel si ca acum urci masina pe tren si platesti ceva bani.
2. Care e treaba cu vagoanele 21-76/86 de circula pana la Budapesta pe Ister dar pe Dacia sunt 21-90 fara prize. De ce ai nostri nu gaseste un alt tip de vagon demn de ani in care traim cu prize sa bage pe acest tren. E crima curata sa trimiti vagoane fara prize la un drum atat de lung mai ales la tren international. Chiar nu poate sa gaseasca o solutie, daca nu sa cumpere 10 vagoane sau sa dea comanda la Astra Arad sa construiasca ceva care sa poate merge si intre Budapesta si Viena.
3. Cat costa un bilet de tren sa treci granita pe la Ungheni in Rep Moldova ? In afara de buletin mai e nevoie de pasaport ?
4. S-a pus vreodata in discutie ca la modernizarea tronosnului Predeal-Brasov sa construiasca o linie noua din Comarnic prin munti care sa iasa la Timisul de Sus ?
5. Care este cel mai lung tunel feroviar din Europa prin munti ?
|
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 30 Aug 2015, 15:01 | |
| - kerpeten ali a scris:
2. Care e treaba cu vagoanele 21-76/86 de circula pana la Budapesta pe Ister dar pe Dacia sunt 21-90 fara prize. De ce ai nostri nu gaseste un alt tip de vagon demn de ani in care traim cu prize sa bage pe acest tren. E crima curata sa trimiti vagoane fara prize la un drum atat de lung mai ales la tren international. Chiar nu poate sa gaseasca o solutie, daca nu sa cumpere 10 vagoane sau sa dea comanda la Astra Arad sa construiasca ceva care sa poate merge si intre Budapesta si Viena. Pentru ca idiotenia lor tipica i-a convins ca saloanele 76 / 86 sunt "vagoane demne de lung parcurs" si trafic international. Si le da doar prin Ungaria fiindca CFR Calatori si MAV START au tensiuni de alimentare identice pentru iluminat, incalzit vagoane. Nu poti pune saloane pe Dacia o data ca e degradant sa stai in salon 18 ore pentru un drum de noapte de Viena, si apoi ca s-ar praji circuitele din saloanele AVA cum cupleaza austriacul incalzirea pe reteaua OBB. Decat sa cumpere 10 vagoane supraevaluate la pret, mai bine modernizezi 21-90-urile corespunzator si TOATE 50 - NU 10, NU 5, NU 8. Si prin corespunzator ma refer la culori mai optimiste in interior (fara tapiterie maro / cacanie - chiar daca-i noua, nu-i culoare de 2015), iluminat cu LED-uri, prize, linoleum inlocuit, grup sanitar modernizat, tot tacamul. Cum au facut cehii cu vagoanele lor 21-90 Bmz... |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 30 Aug 2015, 15:16 | |
| Si CFR cand are de gand sa intre in rand cu lumea buna ? Condamni calatori sa calatoreasca 18 ore fara prize, Doamne cata prostie poate fi la CFR Calatori pe partea de international. Daca nu alte vagoane care sa corespunda circuitelor din Austria sa inceapa urgent procedurile de modernizare macar a 10 vagoane ca 6 le ajunge pentru Dacia la cele 3 garnituri. Bataie de joc sa mergi cu internationalul 18 ore fara prize.
Inca o intrebare Bord-Restaurant 88-96 nici astea nu au prize ? |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 30 Aug 2015, 15:21 | |
| Ti-am zis ca ar trebui toata flota...sau nimic. Doar putem "globaliza" noi trenurile internationale pe relatia RO - HU / HU - RO, bagi AVA-urile 21-90 modernizate in combinatie cu saloanele 10-70 / 10-90 / 10-91 versiunile cu scaune electrice si masute si le dai peste bot ungurilor. Cu 50 AVA 21-90 modernizate inlocuiesti toate saloanele 76 / 86 neconforme pentru trafic international. Si daca-ti mai raman suficiente de rezerva, pui cateva pe un tren mai "premium" sau mai intens folosit gen 1692 Timisoara - Bucuresti. Bani sunt (dar aruncati in Malaxe), inteligenta au nevoie. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 30 Aug 2015, 16:03 | |
| Catali2014, si daca esti la taxa ai cupoane.
Karpeten, si unguii au tot vagoane fara prize, din pacate, desi sint foarte smechere.
Tocmai au terminat elvetienii cel mai lung tunel feroviar. Poti cauta pe net si gsesti stiri despre asta. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 30 Aug 2015, 16:44 | |
| CFR Călători deabia are bani de făcut revizii și vreți vagoane modernizate ).. De când cu sancțiunile pentru ajutorul de stat nici în malaxoare n-au mai băgat banii. Că n-au de unde... 21-90 023 mă așteptam să fie mai tehnologizat. Din nefericire, au fost bani băgați la un moment neoportun.. Iar CFR Călători se pare ca nu e deranjat de lipsa acelui vagon.. Și asa au alte 35 la gard. @ kerpeten pt Anglia poți trece cu trenul, cea mai scumpă variantă. În jur de 75-100 de euro. Apoi vaporul 35-50 de euro în funcție de firmă .. Sau avion. S-a mai discutat. Tensiunea de alimentare e la fel în RO, HU și BG.. La austrieci nemți e alta și mai e 3000 V. c. c Polonia / Italia. Circuite nu prăjești cum zice murii dar sursele statice se ard dacă se introduce tensiune mai mare. Sau c. c. în loc de c. a. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 30 Aug 2015, 16:59 | |
| Daca e cum spune Adi de la Valcea inseamna ca unguri sunt mai inapoiati ca noi cu cel putin 10 ani daca nu au prize la internationale, noi barim avem o scuza ca suntem saraci si condusi de hoti dar ei la poarta Occidentului ce-au asteptat de au ramas in urma cu modernizarile ? I dau dreptate lui mureseanu daca am ave 50 de vagoane moderne ptr international le-am da peste nas ungurilor.
@Dual multumesc de raspuns. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 30 Aug 2015, 17:57 | |
| 21-90 MAV are prize pe culoar, daca ai prelungitor la tine ai rezolvat treaba sau la wc mai sunt prize. Dar nu compari niciodata confortul vagonului MAV cu tomberonul CFR 21-90 in care pute a mucegai, linoleul este coscovit, scaunele sunt cu gauri in ele, rupte si roase de timp si vreme, in concluzie CFR-ul e praf si pulbere, varza, conditii de 2 bani. Nici aia 39 de euro nu ii merita la oferta pentru un drum Bucuresti-Viena, la aceste conditii nu se merita, mai mult de 29 de euro nu trebuia sa fie biletul. Daca vreau sa merg cu trenul in tari straine am sa aleg mereu CORONA, Brasov-Budapesta la 21-90 MAV cu 19 euro, asa da, altfel nu. Despre ISTER clar nu mai trebuie spus nimic, o zdreanta, saloane pe timp de noapte sa inebunesti, trebuie sa fi sado maso sa platesti pentru asa ceva. |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 30 Aug 2015, 18:07 | |
| Am mers o singura data cu ISTER de la Arad la Brasov Am fost bucuros când nu a mai fost lumina... dar pentru 5 minute doar era plin vagonul se chinuia lumea sa doarma, iar eu sa ma uit pe geam ) |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 30 Aug 2015, 18:29 | |
| Ati vazut ca pentru Dacia nu se gasesc vagoane care sa inlocuiasca 21-90-urile, macar la Ister in saloanele 21-76/86 ai prize, masuta sa poti sa citesti un ziar, sa joci o carte sau sa ti laptopul sa nu stai cu el pe genunchi in vreme ce in Romania la IR de lung parcurs care se apropie ca timp si bani cu Ister nu ai decat prizele daca le ai si pe alea. Mai ramane problema cu luminile la Ister dar de exemplu la 1741/1742 e un 21-80 care are in spate o traditie si niste kilometri buni dar la conditi ? Geamul care se deschide si atat nimic mai mult, nu aer conditionat, nu masute si nici prize si in situatia asta se afla si alte vagoane.
E pacat de Dacia ca nu se implica CFR deloc sa faca ceva bun dupa ce ca mai avem 6 internationale nici alea nu ofera conditile cerute de occident. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 30 Aug 2015, 21:46 | |
| Ar fi mai simplu să ia sursele de pe AVA 200-urile de la gard şi să le pună pe 21-76-uri... Austriacul oricum nu merge zeci de ore la vagonul cu locuri de şezut, merge la cuşetă/dormitor, că-şi permite. Bine că, măcar, cuşete şi dormitoare ca lumea avem, deşi încep să se rablagească şi astea în lipsă întreţinerii corespunzătoare. _________________ :TTT:
|
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3833 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 30 Aug 2015, 22:20 | |
| Din pacate ne putem lua adio de la vagoane noi sau cel putin modernizate, cei din CFR au stricat relatiile cu cel mai importanti producatori de vagoane si locomotive de la noi care de ceva timp nu mai lucreaza pe datorie.
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |