Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+112
alinx3330
sergiu.asi
alex.barac.5
calatorprinromania
alkrosis
cristi ar
mariuscfrbucuresti
DB Robert
qew00
ldh80
Vale
alinutz23
sorinache96
TVlad
traian
ldh.ro
seby1998
Rarau
matei vulcan
Dionis
marius_catalin84
AndreiSV
Jurnal Feroviar
deconectat
bobi
razvan - trenuri
johnsmoke
Florin C
nsw
Luna
LanceR
DPS
ultras
danlascau
cristy79
rizelgeorgel2004
Costin.B
Costin.H
cristi CFR
spiderpc
vanchorusebulgaria
TonyCFR
Norbi
get.
Raduku09
Mihay
didinul
Adisoft1991s
TonyGFR
gabrielcr
nenuandrei
Caspar
NIKU24
Vitosa
Teodor
Amiralul
mielutu zburator
Malibu
bogdan.perejuc
IonutChircu
marius664
Ryan Anderson
MariusM
mariushal
iustialex
ALEXCFR
Simply18
riciu
DUAL
Razvan Tudor
Sabik
IonutCFR2009
EuroNight
92Dragos
ionutz72
@ndrey
bubu
AlexD
M.I.C.I.
sytrus
NicuS
DAS 2011
Jhonyla
Alex Avram
The Legend
alexpopa
florin29sv
cardinal
tcm
florin.lifticariu
apmatei
Katalyn
dan tm
mureseanu_976
allred
lapsanszkitamas
Vlad
vatmanul
alex1987
COSTACHE MIHAIL
Andrey_tm
Spartan1948
ANDU2100HP
Dr2005
Adrian78
AndiCFR
Dutzu
Elful
Cont.dezactivat
Adirmvl
cfr500
Nesebar
116 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 16 Apr 2015, 23:53

La instalaţia SBW acarul nu poate face nimic fără acordul IDM. Macazurile le poate schimba cum vrea dar dacă nu e făcut parcursul comandat de IDM prin instalaţie, semafoarele nu le poate pune pe liber deoarece manivela lor rămâne blocată dacă parcursul nu este executat corect.

Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2599
Varsta : 24
Reputatie : 7370
Data de inscriere : 18/11/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Icon_minitimeVin 17 Apr 2015, 00:05

Vlad a scris:
La instalaţia SBW acarul nu poate face nimic fără acordul IDM. Macazurile le poate schimba cum vrea dar dacă nu e făcut parcursul comandat de IDM prin instalaţie, semafoarele nu le poate pune pe liber deoarece manivela lor rămâne blocată dacă parcursul nu este executat corect.

Instalatiile CEM, SBW nu au la semnalul de iesire ca in cazul CED/CE liber pentru manevra (albul lunar). La Botosani cand se efectueaza manevra semanalul de parcurs nu e pus pe liber(statia are 2 grupe de linii). Inductorul ramane activ, cred.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Icon_minitimeVin 17 Apr 2015, 00:10

În staţiile CEM şi SBW manevra se face pe baza semnalelor date de agenţi cu instrumente portative. La fel şi în staţiile CED fără parcursuri de manevră centralizate.

Semafoarele dau doar indicaţii de liber pentru circulaţie nu şi manevră. De aceea nu se pun pe liber la manevră.
Inductorii rămân activi şi la semnalele de ieşire în staţii CED sau CE chiar dacă sunt pe liber la manevră (alb lunar).
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2599
Varsta : 24
Reputatie : 7370
Data de inscriere : 18/11/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Icon_minitimeVin 17 Apr 2015, 22:46

Intr-un curs de Cai Ferate scrie ca unele statii au si linii de scapare cum ar fi Mestecanis, Birnova, Timisu de Sus sau Balota. La primele 2 nu am vazut ca au asa ceva, de ce?
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Icon_minitimeVin 17 Apr 2015, 22:53

La Mestecanis exista o linie de scapare in capatul Y pe vremea cand linia era simpla iar vagoanele scapate prin capatul X erau bagate pe linia de scapare din Valea Putnei. La Barnova era liniebde scapare la fosta Hm Picioru Lupului daca nu ma insel
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2599
Varsta : 24
Reputatie : 7370
Data de inscriere : 18/11/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Icon_minitimeVin 17 Apr 2015, 23:14

Vlad a scris:
La Mestecanis exista o linie de scapare in capatul Y pe vremea cand linia era simpla iar vagoanele scapate prin capatul X erau bagate pe linia de scapare din Valea Putnei. La Barnova era liniebde scapare la fosta Hm Picioru Lupului daca nu ma insel

Instalatia CED din Valea Putnei a mai fost desfiintata? In livret apare Valea Putnei P.M..
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Icon_minitimeVin 17 Apr 2015, 23:18

Au fost scoase toate macazurile dar instalatia a ramas. Gara e deservita de un agent.
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2599
Varsta : 24
Reputatie : 7370
Data de inscriere : 18/11/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Icon_minitimeVin 17 Apr 2015, 23:38

Un agent care nu face nimic.
?Mi-as dori si eu sa am un asemenea loc de munca dupa ce termin facultatea de constructii cai ferate, drumuri si poduri Suspect , stau si castig:)) .
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Icon_minitimeVin 17 Apr 2015, 23:44

Iti dai seama ca si salariul e pe masura..
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Icon_minitimeVin 17 Apr 2015, 23:48

Face ceva, pune pe liber semnalele de intrare şi ieşire... şi mai sunt situaţii din astea. Costă enorm ,,reîntregirea" BLA, cam 1,5 milioane lei + TVA (exemplu: http://licitatiipublice.clubafaceri.ro/licitatie/desfiintare-instalatie-ced-hemeius-si-reintregire-bla-bacau-217895.html).

La un salariu de 1500 lei, rezultă că desfiinţarea semnalelor costă cât salariul agentului pe 1000 luni, adică pe 83 de ani (cât să lucreze şi copii şi nepoţii agentului)...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Icon_minitimeVin 17 Apr 2015, 23:51

Nu pune nimic pe liber fiindca semnalele sunt trecute la regim de semnale de trecere BLA, deci se pun singure pe liber.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Icon_minitimeVin 17 Apr 2015, 23:54

Păi şi atunci care mai e rostul agentului? Să suplinească lipsa secţiunii de pe luminoschemele staţiilor vecine?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Icon_minitimeVin 17 Apr 2015, 23:59

Pai agentul poate interveni in caz de deranjament. De exemplu daca se inchide un fir el trebuie sa orienteze blocul pe celalalt fir cand e nevoie. Daca se defecteaza semnalul de intrare primeste cu chemare sau cu ordin la cele de iesire si altele. In rest cam sta degeaba si defileaza trenurile...
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2599
Varsta : 24
Reputatie : 7370
Data de inscriere : 18/11/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Icon_minitimeVin 17 Apr 2015, 23:59

Am observat cam de o luna ca multe locomotive electrice din curtea Remar Pascani au disparut, in locul lor fiind garate vagoane.
Sunt in curs de modernizare acele locomotive?

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 2ut4ta8
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5203
Data de inscriere : 18/09/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Icon_minitimeSam 18 Apr 2015, 08:37

Calculele privind rentabilitatea desfiintarii unui post de agent trebuie nuantate. Cheltuielile cu un agent depasesc 1500 ron / luna, sunt impozitele, costumatia, autorizatia de calatorie, etc., iar pentru asigurarea unui post de agent permanent trebuie minim 4 persoane. Astfel ca durata amortizarii cheltuielilor cu modificarea instalatiei este mult mai scurta. La fel de adevarat este ca agentii mentin integritatea si curatenia imobilului. In alte tari cu siguranta s-ar apela la varianta cu modificarea instalatiei si folosirea cladirii in alte scopuri. In Romania intervin si "sustinatorii sistemului invechit" ( sindicate+sefi ), astfel ca sunt si multi pazitori de bariera in statii in care trecerea la nivel traverseaza mai mult de 3 linii, dar pe care linii nu a mai calcat roata de tren de multi ani ( este vorba preponderent de linii de garare ). Modernizarea inseamna si o productivitate superioara, altfel nu vom progresa niciodata.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 34 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 34 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Informaţii generale
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: