| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+112alinx3330 sergiu.asi alex.barac.5 calatorprinromania alkrosis cristi ar mariuscfrbucuresti DB Robert qew00 ldh80 Vale alinutz23 sorinache96 TVlad traian ldh.ro seby1998 Rarau matei vulcan Dionis marius_catalin84 AndreiSV Jurnal Feroviar deconectat bobi razvan - trenuri johnsmoke Florin C nsw Luna LanceR DPS ultras danlascau cristy79 rizelgeorgel2004 Costin.B Costin.H cristi CFR spiderpc vanchorusebulgaria TonyCFR Norbi get. Raduku09 Mihay didinul Adisoft1991s TonyGFR gabrielcr nenuandrei Caspar NIKU24 Vitosa Teodor Amiralul mielutu zburator Malibu bogdan.perejuc IonutChircu marius664 Ryan Anderson MariusM mariushal iustialex ALEXCFR Simply18 riciu DUAL Razvan Tudor Sabik IonutCFR2009 EuroNight 92Dragos ionutz72 @ndrey bubu AlexD M.I.C.I. sytrus NicuS DAS 2011 Jhonyla Alex Avram The Legend alexpopa florin29sv cardinal tcm florin.lifticariu apmatei Katalyn dan tm mureseanu_976 allred lapsanszkitamas Vlad vatmanul alex1987 COSTACHE MIHAIL Andrey_tm Spartan1948 ANDU2100HP Dr2005 Adrian78 AndiCFR Dutzu Elful Cont.dezactivat Adirmvl cfr500 Nesebar 116 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 16 Apr 2015, 23:53 | |
| La instalaţia SBW acarul nu poate face nimic fără acordul IDM. Macazurile le poate schimba cum vrea dar dacă nu e făcut parcursul comandat de IDM prin instalaţie, semafoarele nu le poate pune pe liber deoarece manivela lor rămâne blocată dacă parcursul nu este executat corect.
|
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 17 Apr 2015, 00:05 | |
| - Vlad a scris:
- La instalaţia SBW acarul nu poate face nimic fără acordul IDM. Macazurile le poate schimba cum vrea dar dacă nu e făcut parcursul comandat de IDM prin instalaţie, semafoarele nu le poate pune pe liber deoarece manivela lor rămâne blocată dacă parcursul nu este executat corect.
Instalatiile CEM, SBW nu au la semnalul de iesire ca in cazul CED/CE liber pentru manevra (albul lunar). La Botosani cand se efectueaza manevra semanalul de parcurs nu e pus pe liber(statia are 2 grupe de linii). Inductorul ramane activ, cred. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 17 Apr 2015, 00:10 | |
| În staţiile CEM şi SBW manevra se face pe baza semnalelor date de agenţi cu instrumente portative. La fel şi în staţiile CED fără parcursuri de manevră centralizate.
Semafoarele dau doar indicaţii de liber pentru circulaţie nu şi manevră. De aceea nu se pun pe liber la manevră. Inductorii rămân activi şi la semnalele de ieşire în staţii CED sau CE chiar dacă sunt pe liber la manevră (alb lunar). |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 17 Apr 2015, 22:46 | |
| Intr-un curs de Cai Ferate scrie ca unele statii au si linii de scapare cum ar fi Mestecanis, Birnova, Timisu de Sus sau Balota. La primele 2 nu am vazut ca au asa ceva, de ce? |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 17 Apr 2015, 22:53 | |
| La Mestecanis exista o linie de scapare in capatul Y pe vremea cand linia era simpla iar vagoanele scapate prin capatul X erau bagate pe linia de scapare din Valea Putnei. La Barnova era liniebde scapare la fosta Hm Picioru Lupului daca nu ma insel |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 17 Apr 2015, 23:14 | |
| - Vlad a scris:
- La Mestecanis exista o linie de scapare in capatul Y pe vremea cand linia era simpla iar vagoanele scapate prin capatul X erau bagate pe linia de scapare din Valea Putnei. La Barnova era liniebde scapare la fosta Hm Picioru Lupului daca nu ma insel
Instalatia CED din Valea Putnei a mai fost desfiintata? In livret apare Valea Putnei P.M.. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 17 Apr 2015, 23:18 | |
| Au fost scoase toate macazurile dar instalatia a ramas. Gara e deservita de un agent. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 17 Apr 2015, 23:38 | |
| Un agent care nu face nimic. ?Mi-as dori si eu sa am un asemenea loc de munca dupa ce termin facultatea de constructii cai ferate, drumuri si poduri , stau si castig:)) . |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 17 Apr 2015, 23:44 | |
| Iti dai seama ca si salariul e pe masura.. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 17 Apr 2015, 23:48 | |
| Face ceva, pune pe liber semnalele de intrare şi ieşire... şi mai sunt situaţii din astea. Costă enorm ,,reîntregirea" BLA, cam 1,5 milioane lei + TVA (exemplu: http://licitatiipublice.clubafaceri.ro/licitatie/desfiintare-instalatie-ced-hemeius-si-reintregire-bla-bacau-217895.html).
La un salariu de 1500 lei, rezultă că desfiinţarea semnalelor costă cât salariul agentului pe 1000 luni, adică pe 83 de ani (cât să lucreze şi copii şi nepoţii agentului)... _________________ :TTT:
|
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 17 Apr 2015, 23:51 | |
| Nu pune nimic pe liber fiindca semnalele sunt trecute la regim de semnale de trecere BLA, deci se pun singure pe liber. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 17 Apr 2015, 23:54 | |
| Păi şi atunci care mai e rostul agentului? Să suplinească lipsa secţiunii de pe luminoschemele staţiilor vecine? _________________ :TTT:
|
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 17 Apr 2015, 23:59 | |
| Pai agentul poate interveni in caz de deranjament. De exemplu daca se inchide un fir el trebuie sa orienteze blocul pe celalalt fir cand e nevoie. Daca se defecteaza semnalul de intrare primeste cu chemare sau cu ordin la cele de iesire si altele. In rest cam sta degeaba si defileaza trenurile... |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 17 Apr 2015, 23:59 | |
| Am observat cam de o luna ca multe locomotive electrice din curtea Remar Pascani au disparut, in locul lor fiind garate vagoane. Sunt in curs de modernizare acele locomotive? |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 18 Apr 2015, 08:37 | |
| Calculele privind rentabilitatea desfiintarii unui post de agent trebuie nuantate. Cheltuielile cu un agent depasesc 1500 ron / luna, sunt impozitele, costumatia, autorizatia de calatorie, etc., iar pentru asigurarea unui post de agent permanent trebuie minim 4 persoane. Astfel ca durata amortizarii cheltuielilor cu modificarea instalatiei este mult mai scurta. La fel de adevarat este ca agentii mentin integritatea si curatenia imobilului. In alte tari cu siguranta s-ar apela la varianta cu modificarea instalatiei si folosirea cladirii in alte scopuri. In Romania intervin si "sustinatorii sistemului invechit" ( sindicate+sefi ), astfel ca sunt si multi pazitori de bariera in statii in care trecerea la nivel traverseaza mai mult de 3 linii, dar pe care linii nu a mai calcat roata de tren de multi ani ( este vorba preponderent de linii de garare ). Modernizarea inseamna si o productivitate superioara, altfel nu vom progresa niciodata. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|