Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+112
alinx3330
sergiu.asi
alex.barac.5
calatorprinromania
alkrosis
cristi ar
mariuscfrbucuresti
DB Robert
qew00
ldh80
Vale
alinutz23
sorinache96
TVlad
traian
ldh.ro
seby1998
Rarau
matei vulcan
Dionis
marius_catalin84
AndreiSV
Jurnal Feroviar
deconectat
bobi
razvan - trenuri
johnsmoke
Florin C
nsw
Luna
LanceR
DPS
ultras
danlascau
cristy79
rizelgeorgel2004
Costin.B
Costin.H
cristi CFR
spiderpc
vanchorusebulgaria
TonyCFR
Norbi
get.
Raduku09
Mihay
didinul
Adisoft1991s
TonyGFR
gabrielcr
nenuandrei
Caspar
NIKU24
Vitosa
Teodor
Amiralul
mielutu zburator
Malibu
bogdan.perejuc
IonutChircu
marius664
Ryan Anderson
MariusM
mariushal
iustialex
ALEXCFR
Simply18
riciu
DUAL
Razvan Tudor
Sabik
IonutCFR2009
EuroNight
92Dragos
ionutz72
@ndrey
bubu
AlexD
M.I.C.I.
sytrus
NicuS
DAS 2011
Jhonyla
Alex Avram
The Legend
alexpopa
florin29sv
cardinal
tcm
florin.lifticariu
apmatei
Katalyn
dan tm
mureseanu_976
allred
lapsanszkitamas
Vlad
vatmanul
alex1987
COSTACHE MIHAIL
Andrey_tm
Spartan1948
ANDU2100HP
Dr2005
Adrian78
AndiCFR
Dutzu
Elful
Cont.dezactivat
Adirmvl
cfr500
Nesebar
116 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 50 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8756
Data de inscriere : 10/06/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeSam 18 Apr 2015, 12:16

Ce grad de ocupare au trenurile 1821 si 1822 pe relatia Bucuresti-Arad de luni pana vineri?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeSam 18 Apr 2015, 13:01

AndiCFR a scris:
Ce grad de ocupare au trenurile 1821 si 1822 pe relatia Bucuresti-Arad de luni pana vineri?

Depinde, intre 50 si 80%, dar sunt zile cand dupa Tg Jiu spre Arad gasesti comp goale.

_________________
595423Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Bdeem_8496_a
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeSam 18 Apr 2015, 13:34

DAS 2011 a scris:
Calculele privind rentabilitatea desfiintarii unui post de agent trebuie nuantate. Cheltuielile cu un agent depasesc 1500 ron / luna, sunt impozitele, costumatia, autorizatia de calatorie, etc., iar pentru asigurarea unui post de agent permanent trebuie minim 4 persoane. Astfel ca durata amortizarii cheltuielilor cu modificarea instalatiei este mult mai scurta. La fel de adevarat este ca agentii mentin integritatea si curatenia imobilului. In alte tari cu siguranta s-ar apela la varianta cu modificarea instalatiei si folosirea cladirii in alte scopuri. In Romania intervin si "sustinatorii sistemului invechit" ( sindicate+sefi ), astfel ca sunt si multi pazitori de bariera in statii in care trecerea la nivel traverseaza mai mult de 3 linii, dar pe care linii nu a mai calcat roata de tren de multi ani ( este vorba preponderent de linii de garare ). Modernizarea inseamna si o productivitate superioara, altfel nu vom progresa niciodata.

Exact, aceleasi mentalitati mentin in uz diverse instructii care incetinesc circulatia si prelucrarea trenurilor, tot mentalitatile sindicatelor cu tot cu sefi fac posibila mentinerea statiilor fara macazuri dar cu semnale de iesire intrare si IDM, un alt caz cunoscut este la Calan. Tocmai ce am mai adus vorba pe undeva de ordinul de circulatie si putem continua cu principiul introduceriii restrictiilor de viteza in locul unor reparatii etc.
Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6555
Data de inscriere : 30/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeDum 19 Apr 2015, 10:53

Exista in lume la schimbatori (macaze) traverse din beton? sau se folosesc doar din lemn?
Sus In jos
mariushal




Numarul mesajelor : 70
Reputatie : 4799
Data de inscriere : 12/12/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeDum 19 Apr 2015, 11:02

Jhonyla a scris:
Exista in lume la schimbatori (macaze) traverse din beton? sau se folosesc doar din lemn?
studiaza imaginea si ai raspunsul
Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6555
Data de inscriere : 30/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeDum 19 Apr 2015, 11:04

deci este
doar la noi nu am vazut pana acum
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeDum 19 Apr 2015, 11:07

Daca te uiti la topicul modernizare M200 ai sa vezi acolo destule
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeDum 19 Apr 2015, 11:10

Jhonyla a scris:
Exista in lume la schimbatori (macaze) traverse din beton? sau se folosesc doar din lemn?

Pe liniile modernizate care necesita o viteza mai mare de 100 km/h, se folosesc panouri cu traverse speciale din beton in zona aparatelor de cale. In ultimii ani, s-au introdus in cale mai multe astfel de panouri atat pe liniile modernizate cat si pe liniile nemodernizate dar la care s-au efectuat lucrari RK la schimbatoarele de cale (de ex in statiile de pe M702)
Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6555
Data de inscriere : 30/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeDum 19 Apr 2015, 11:17

Multumesc
Am intrebat mai demult un revizor in Timisoara Nord de ce nu exista din beton
El imi spunea ca sunt mai bune cele din lemn. Nu mai tin minte de ce Smile
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5203
Data de inscriere : 18/09/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeDum 19 Apr 2015, 12:17

Traverse din beton pentru aparate de cale s-au produs in Romania cu multi ani in urma, insa au fost folosite mai mult expermental. Ele au o eficienta mai buna daca aparatele de cale sunt sudate. Toate modernizarile efectuate pe culoarul IV Constanta - Bucuresti - Predeal si Sighisoara - Curtici au astfel de aparate de cale. Dezavantajul mare este greutatea lor care ajunge pana la 500 kg., deci se pot schimba doar mecanizat.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeDum 19 Apr 2015, 14:48

Pe Bucureşti - Constanţa sunt macazuri cu traverse de lemn în unele staţii... de exemplu, înainte de Bucureşti Băneasa. De aia s-a şi circulat mult timp cu 15 km/h, pentru că nu au mai fost impregnate traversele şi au putrezit.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeDum 19 Apr 2015, 20:32

Jhonyla a scris:
Exista in lume la schimbatori (macaze) traverse din beton? sau se folosesc doar din lemn?

Colega, uite 2 poze din Buftea si Peris, in cap X la ambele statii sunt diagonale cu viteza sporita in abatere, Buftea cu 100 si Peris cu 80 parca.

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 302t1rp
Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 2d0z6vt
http://goo.gl/maps/iTMY9
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeDum 19 Apr 2015, 20:38

Si de la Spicu (M702) cu schimbatoare noi pe traverse din beton:
https://www.google.ro/maps/@44.813065,27.515322,3a,60y,301.74h,73.71t/data=!3m4!1e1!3m2!1sWcUomCP0cUExXvJpuRb3Ig!2e0?hl=ro
Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6555
Data de inscriere : 30/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeMier 22 Apr 2015, 10:22

Lucrez la o harta imaginara Smile
Am o statie cu 3 linii o gara abandonata insa are 2 acari
intr-un capat este bariera
linia 3 inchisa la un capat, linia 2 este directa, linia 1 inchisa complet
la linia 3 se fac doar manevre foarte rar iar semnalele sunt dezafectate
totul era mecanic (cum ii spune ?)
cum sa trec aceasta statie cu Hm. sau hcv ? sau altcumva?
multumesc
Sus In jos
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6157
Data de inscriere : 15/12/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeMier 22 Apr 2015, 10:34

Jhonyla a scris:
Lucrez la o harta imaginara Smile
Am o statie cu 3 linii o gara abandonata insa are 2 acari
intr-un capat este bariera
linia 3 inchisa la un capat, linia 2 este directa, linia 1 inchisa complet
la linia 3 se fac doar manevre foarte rar iar semnalele sunt dezafectate
totul era mecanic (cum ii spune ?)
cum sa trec aceasta statie cu Hm. sau hcv ? sau altcumva?
multumesc

off-topic: eu zic sa trimit acarii acasa, desfiintezi bariera ca si asa nu ai trafic, si cam atat ... Smile si sa-i zici Punct Oprire (PO) Imaginar Very Happy
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 35 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 50 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Informaţii generale
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: