| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+112alinx3330 sergiu.asi alex.barac.5 calatorprinromania alkrosis cristi ar mariuscfrbucuresti DB Robert qew00 ldh80 Vale alinutz23 sorinache96 TVlad traian ldh.ro seby1998 Rarau matei vulcan Dionis marius_catalin84 AndreiSV Jurnal Feroviar deconectat bobi razvan - trenuri johnsmoke Florin C nsw Luna LanceR DPS ultras danlascau cristy79 rizelgeorgel2004 Costin.B Costin.H cristi CFR spiderpc vanchorusebulgaria TonyCFR Norbi get. Raduku09 Mihay didinul Adisoft1991s TonyGFR gabrielcr nenuandrei Caspar NIKU24 Vitosa Teodor Amiralul mielutu zburator Malibu bogdan.perejuc IonutChircu marius664 Ryan Anderson MariusM mariushal iustialex ALEXCFR Simply18 riciu DUAL Razvan Tudor Sabik IonutCFR2009 EuroNight 92Dragos ionutz72 @ndrey bubu AlexD M.I.C.I. sytrus NicuS DAS 2011 Jhonyla Alex Avram The Legend alexpopa florin29sv cardinal tcm florin.lifticariu apmatei Katalyn dan tm mureseanu_976 allred lapsanszkitamas Vlad vatmanul alex1987 COSTACHE MIHAIL Andrey_tm Spartan1948 ANDU2100HP Dr2005 Adrian78 AndiCFR Dutzu Elful Cont.dezactivat Adirmvl cfr500 Nesebar 116 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 18 Apr 2015, 12:16 | |
| Ce grad de ocupare au trenurile 1821 si 1822 pe relatia Bucuresti-Arad de luni pana vineri? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 18 Apr 2015, 13:01 | |
| - AndiCFR a scris:
- Ce grad de ocupare au trenurile 1821 si 1822 pe relatia Bucuresti-Arad de luni pana vineri?
Depinde, intre 50 si 80%, dar sunt zile cand dupa Tg Jiu spre Arad gasesti comp goale. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 18 Apr 2015, 13:34 | |
| - DAS 2011 a scris:
- Calculele privind rentabilitatea desfiintarii unui post de agent trebuie nuantate. Cheltuielile cu un agent depasesc 1500 ron / luna, sunt impozitele, costumatia, autorizatia de calatorie, etc., iar pentru asigurarea unui post de agent permanent trebuie minim 4 persoane. Astfel ca durata amortizarii cheltuielilor cu modificarea instalatiei este mult mai scurta. La fel de adevarat este ca agentii mentin integritatea si curatenia imobilului. In alte tari cu siguranta s-ar apela la varianta cu modificarea instalatiei si folosirea cladirii in alte scopuri. In Romania intervin si "sustinatorii sistemului invechit" ( sindicate+sefi ), astfel ca sunt si multi pazitori de bariera in statii in care trecerea la nivel traverseaza mai mult de 3 linii, dar pe care linii nu a mai calcat roata de tren de multi ani ( este vorba preponderent de linii de garare ). Modernizarea inseamna si o productivitate superioara, altfel nu vom progresa niciodata.
Exact, aceleasi mentalitati mentin in uz diverse instructii care incetinesc circulatia si prelucrarea trenurilor, tot mentalitatile sindicatelor cu tot cu sefi fac posibila mentinerea statiilor fara macazuri dar cu semnale de iesire intrare si IDM, un alt caz cunoscut este la Calan. Tocmai ce am mai adus vorba pe undeva de ordinul de circulatie si putem continua cu principiul introduceriii restrictiilor de viteza in locul unor reparatii etc. |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 19 Apr 2015, 10:53 | |
| Exista in lume la schimbatori (macaze) traverse din beton? sau se folosesc doar din lemn? |
|
| |
mariushal
Numarul mesajelor : 70 Reputatie : 4799 Data de inscriere : 12/12/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 19 Apr 2015, 11:02 | |
| - Jhonyla a scris:
- Exista in lume la schimbatori (macaze) traverse din beton? sau se folosesc doar din lemn?
studiaza imaginea si ai raspunsul |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 19 Apr 2015, 11:04 | |
| deci este doar la noi nu am vazut pana acum |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 19 Apr 2015, 11:07 | |
| Daca te uiti la topicul modernizare M200 ai sa vezi acolo destule |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 19 Apr 2015, 11:10 | |
| - Jhonyla a scris:
- Exista in lume la schimbatori (macaze) traverse din beton? sau se folosesc doar din lemn?
Pe liniile modernizate care necesita o viteza mai mare de 100 km/h, se folosesc panouri cu traverse speciale din beton in zona aparatelor de cale. In ultimii ani, s-au introdus in cale mai multe astfel de panouri atat pe liniile modernizate cat si pe liniile nemodernizate dar la care s-au efectuat lucrari RK la schimbatoarele de cale (de ex in statiile de pe M702) |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 19 Apr 2015, 11:17 | |
| Multumesc Am intrebat mai demult un revizor in Timisoara Nord de ce nu exista din beton El imi spunea ca sunt mai bune cele din lemn. Nu mai tin minte de ce |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 19 Apr 2015, 12:17 | |
| Traverse din beton pentru aparate de cale s-au produs in Romania cu multi ani in urma, insa au fost folosite mai mult expermental. Ele au o eficienta mai buna daca aparatele de cale sunt sudate. Toate modernizarile efectuate pe culoarul IV Constanta - Bucuresti - Predeal si Sighisoara - Curtici au astfel de aparate de cale. Dezavantajul mare este greutatea lor care ajunge pana la 500 kg., deci se pot schimba doar mecanizat.
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 19 Apr 2015, 14:48 | |
| Pe Bucureşti - Constanţa sunt macazuri cu traverse de lemn în unele staţii... de exemplu, înainte de Bucureşti Băneasa. De aia s-a şi circulat mult timp cu 15 km/h, pentru că nu au mai fost impregnate traversele şi au putrezit. _________________ :TTT:
|
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 19 Apr 2015, 20:32 | |
| - Jhonyla a scris:
- Exista in lume la schimbatori (macaze) traverse din beton? sau se folosesc doar din lemn?
Colega, uite 2 poze din Buftea si Peris, in cap X la ambele statii sunt diagonale cu viteza sporita in abatere, Buftea cu 100 si Peris cu 80 parca. http://goo.gl/maps/iTMY9 |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 19 Apr 2015, 20:38 | |
| Si de la Spicu (M702) cu schimbatoare noi pe traverse din beton: https://www.google.ro/maps/@44.813065,27.515322,3a,60y,301.74h,73.71t/data=!3m4!1e1!3m2!1sWcUomCP0cUExXvJpuRb3Ig!2e0?hl=ro |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 22 Apr 2015, 10:22 | |
| Lucrez la o harta imaginara Am o statie cu 3 linii o gara abandonata insa are 2 acari intr-un capat este bariera linia 3 inchisa la un capat, linia 2 este directa, linia 1 inchisa complet la linia 3 se fac doar manevre foarte rar iar semnalele sunt dezafectate totul era mecanic (cum ii spune ?) cum sa trec aceasta statie cu Hm. sau hcv ? sau altcumva? multumesc |
|
| |
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6157 Data de inscriere : 15/12/2009
| |
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|