|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+112alinx3330 sergiu.asi alex.barac.5 calatorprinromania alkrosis cristi ar mariuscfrbucuresti DB Robert qew00 ldh80 Vale alinutz23 sorinache96 TVlad traian ldh.ro seby1998 Rarau matei vulcan Dionis marius_catalin84 AndreiSV Jurnal Feroviar deconectat bobi razvan - trenuri johnsmoke Florin C nsw Luna LanceR DPS ultras danlascau cristy79 rizelgeorgel2004 Costin.B Costin.H cristi CFR spiderpc vanchorusebulgaria TonyCFR Norbi get. Raduku09 Mihay didinul Adisoft1991s TonyGFR gabrielcr nenuandrei Caspar NIKU24 Vitosa Teodor Amiralul mielutu zburator Malibu bogdan.perejuc IonutChircu marius664 Ryan Anderson MariusM mariushal iustialex ALEXCFR Simply18 riciu DUAL Razvan Tudor Sabik IonutCFR2009 EuroNight 92Dragos ionutz72 @ndrey bubu AlexD M.I.C.I. sytrus NicuS DAS 2011 Jhonyla Alex Avram The Legend alexpopa florin29sv cardinal tcm florin.lifticariu apmatei Katalyn dan tm mureseanu_976 allred lapsanszkitamas Vlad vatmanul alex1987 COSTACHE MIHAIL Andrey_tm Spartan1948 ANDU2100HP Dr2005 Adrian78 AndiCFR Dutzu Elful Cont.dezactivat Adirmvl cfr500 Nesebar 116 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 16 Ian 2015, 11:29 | |
| Exista si cazuri cand trenurile de marfa trec prin statii si sunt oprite trenuri personale atunci cand trenurile de marfa sunt prea lungi pentru a gara si li se face parcurs pe linia directa mai ales pe defileul Jiului In general la ce timpi de mers au trenurile de calatori pe anumite sectii cu trenul de marfa scoti timpi mai mici |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 16 Ian 2015, 23:40 | |
| Da, aveau astfel de inscripții. Romburi portocalii + scris. Habar n-am ce transportau totuși. Nu alea erau vagoanele, am și spus doar că semănau cu cel din imagine! |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 17 Ian 2015, 11:18 | |
| Ca fapt divers. Care dintre acestea? http://uploadimage.ro/img.php?image=1852_etichete_pericol_pag1_5haz.jpg http://uploadimage.ro/img.php?image=6677_etichete_pericol_pag2_xpj8.jpg |
| | | TonyGFR
Numarul mesajelor : 1198 Varsta : 27 Localizare : Breaza Reputatie : 6380 Data de inscriere : 24/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 18 Ian 2015, 22:07 | |
| Intrebare pentru cine cunoaste (eu nu mai gasesc livretele de marfa):
De la cate tone se baga impingatoarea, respectiv intercalata, pe tren? La intercalata imi amintesc ca in jurul a 1800t, dar nu sunt 100% sigur |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 18 Ian 2015, 22:11 | |
| Depinde de tonajul pe sectia respectiva. La urma la livret, scrie intre statia si statia, tonajul maxim pe tip de locomotive. |
| | | lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5791 Data de inscriere : 21/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 18 Ian 2015, 22:53 | |
| - TonyGFR a scris:
- Intrebare pentru cine cunoaste (eu nu mai gasesc livretele de marfa):
De la cate tone se baga impingatoarea, respectiv intercalata, pe tren? La intercalata imi amintesc ca in jurul a 1800t, dar nu sunt 100% sigur Trimite-mi PM cu care sectii te intereseaza, poate te pot ajuta |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 20 Ian 2015, 18:01 | |
| - TonyGFR a scris:
- Intrebare pentru cine cunoaste (eu nu mai gasesc livretele de marfa):
De la cate tone se baga impingatoarea, respectiv intercalata, pe tren? La intercalata imi amintesc ca in jurul a 1800t, dar nu sunt 100% sigur Sistem de tractiune cu multipla se aplica in functie de rezistenta carateristica a sectiei ,iar utilizarea locomotivelor pe sectie cu caracteristicata ,se utilizeaza ,in functie de rezistenta la carlig, putand a( sau nu) se intercala, sau utilizad si/sau impingatoare legata la tren si frana,in functie de sectia de circulatie, ,functie de ,factorii geografici ai sectiei de remorcare si (sau)dotarea sectiei de remorcare,tonajale astfel stabilite de catre OTF si INFRA in baza experimentelor ,se trec in livret,cu mentiuni asupra numarului, si pozitiei in tren a locomotivelor de remorcare, legarii la tren si frana( impingatoare),tonajul stabilit pentru modul de remorcare,( inclusiv procentul de masa franata, compunerea, numarul de osii, goale/incarcate, tonaj admis ,frante in regim R , ( cu accelarator) ,P sau G, partial,total, s.a.m.d.). |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 20 Ian 2015, 18:11 | |
| Pe sectia Simeria -Petrosani doar OBBul remorcheaza trenuri pana in 1300t in multipla tractiune fie Siemens 1116-1116 cu cablu UIC sau EA-1116 |
| | | Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5900 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 20 Ian 2015, 21:47 | |
| De la automate se pot cumpara si bilete dus-intors in varianta Open, fara a specifica trenul de intoarcere? Sau trebuie ales atat trenul de dus, cat si cel de intors, ca in varianta online? Multumesc! |
| | | Adisoft1991s V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1133 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5992 Data de inscriere : 30/09/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 22 Ian 2015, 23:15 | |
| Stie cineva cate locomotive electrice sunt Conservate in remiza Comanesti? Si de ce este Conservata EA 657 ? |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 22 Ian 2015, 23:20 | |
| La Comanesti sunt conservate vreo 3 electrice. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 23 Ian 2015, 08:36 | |
| - Adrian78 a scris:
- Pe sectia Simeria -Petrosani doar OBBul remorcheaza trenuri pana in 1300t in multipla tractiune fie Siemens 1116-1116 cu cablu UIC sau EA-1116
Nu cumva se face o confuzie intre tractiunea multipla, adica aceea in care un mecanic comanda cel putin 2 locomotive(comanda multipla) si tractiunea cu dubla tractiune sau cum sa zic cu mai multe locomotive(multiple) dar care e fiecare condusa de un mecanic? Cu cablu inseamna ca un mecanic conduce ambele locomotive , nu? Chiar si instructia e ambigua. În cazul remorcării trenurilor cu multiplă tracţiune când se defectează frâna automată a locomotivei de remorcare, se admite conducerea şi frânarea trenului de către mecanicul celei de a doua locomotive din capul trenului, numai pe cel mult două intervale de staţie consecutive, pe porţiuni de linie cu rampe continue mai mari de 15 ‰; vitezele maxime admise în aceste cazuri sunt trecute în Anexa 7 Adica desi sint mai multe locomotive si a doua are mecanic. Probabil din cauza ca la noi locomotivele trebuie insotite. Sau aici, multipla tractiune, se poate referi exact cum am zis la locomotive conduse de un singur mecanic sau fiecare cu mecanicul ei. Tonajul maxim al trenului remorcat cu multiplă tracţiune se obţine prin însumarea tonajelor maxime pe care le pot remorca locomotivele în acţiune din tren, determinate pentru fiecare locomotivă în parte după acelaşi procedeu ca şi la simpla tracţiune. Alta prevedere, multipla tractiune nu dubla tractiune, or nu mi se pare ca in intelesul instructiei multipla inseamna comanda multipla prin cablu a celei de a doua locomotive. Pe timp nefavorabil - căderi abundente de zăpadă,pericol de înzăpezire, viscol, vânt puternic sau condiţii de aderenţă scăzută – administratorul/gestionarul infrastructurii feroviareîmpreună cu OTF poate lua operativ următoarele măsuri: a)utilizarea remorcării cu multiplă tracţiune Nu sint la curent, e reglemetata comanda multipla prin cablu sau a ramas strict ca fiecare locmotiva sa aiba mecanic? |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 23 Ian 2015, 13:14 | |
| Daca ma poate ajuta cineva: am nevoie de niste regulamente de la Metrorex (preferabil altele fata de cele de pe fml.ro). Ma intereseaza in special Regulamentul de semnalizare si Instructia pentru activitatea personalului de locomotiva. |
| | | Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6028 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 24 Ian 2015, 15:00 | |
| - AndiCFR a scris:
- La Comanesti sunt conservate vreo 3 electrice.
Andi stii cumva si care sunt alea? Sunt si DA-uri si LDH-uri pe acolo ? |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
| | | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |