Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6467 Data de inscriere : 31/08/2009
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 30 Ian 2015, 23:40
Mulţumesc mult Mihay şi AndiCFR! Lista rămâne deschisă în caz că mai e ceva de adăugat....
Raduku09
Numarul mesajelor : 169 Varsta : 33 Localizare : Brasov Reputatie : 5269 Data de inscriere : 08/12/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 31 Ian 2015, 23:24
e Ok sa se procedeze asa cu pantograful?...sau in ce conditii este posibila aceasta manevra.
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 31 Ian 2015, 23:48
Exista si la noi niste zone fara tensiune la care trebuie coborat pantograful si ridicat la loc(in depou la Ploiesti Sud e o astfel de zona). Dar am impresia ca viteza trebuie sa fie sub o anumita limita (in exemplul de la Ploiesti e destul de clar ca oricum nu merge nimeni cu 160 prin depou).
Acum, in cazul din videoclip, n-as fi asa de sigur ca e vorba de o zona fara tensiune, ca mecanicul a ridicat pantograful din fata. E posibil sa fi fost vreo defectiune la locomotiva.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 01 Feb 2015, 00:16
In Bulgaria asa se procedeaza, trag pantograful si trenul merge din inertie, apoi il ridica iar dar de regula cand intra in gari am observat ca il trag si intra cu el coborat, ei stiu ce instructiuni au, oricum sunt ciudate, nu ca ale noastre nu sunt ciudate dar fiecare tara cu ciudateniile sale.
_________________
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 01 Feb 2015, 09:12
Probabil cand intra in abatuta coboara pantograful ca sa il protejeze am auzit ca si in Ungaria in unele cazuri se procedeaza asa
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 01 Feb 2015, 09:48
Poate e de vina viteza de intrare in abatere,care la noi este de 30km/h,si mai mare doar in anumite conditii;la schimbatorul de cale din film,tangenta pare una obisnuita,care la noi are o viteza de 30km/h,iar in filmulet se observa lejer ca are undeva la ~50km/h deci pantograful are sanse sa agate firul si sa il rupa,sau sa afecteze instalatia de sustinere. Reglementare vitezei maxime la care se poate ridica pantograful ,la noi pentru ridicare este de 40km/h din ce stiu,insa dupa cum am citit intrun raport de investigare AFER acum ceva vreme,rezista si la 110km/h.
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 01 Feb 2015, 13:01
Ne-ar putea lamuri colegii bulgari de pe forum.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 01 Feb 2015, 14:37
Mai exista o filmare in aceeasi locatie unde EA-ului 553 nu i se coboara pantograful.
Deci altele au fost cauzele la EA 656.
Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4692 Data de inscriere : 24/12/2012
Subiect: 2038 Joi 05 Feb 2015, 23:00
Stie cineva de ce a fost limitat astazi R 2038 la Sibot?
Rang R Tren 2038 Operator SNTFC-CFR-CALATORI Relatia Cluj Napoca-Sibot Stare Sosit la destinatie Ultima informatie Sibot [sosire destinatie] Data si ora 05.02.2015 10:11 Intarziere 58 Statia destinatie Sosire Urmatoarea oprire Data si ora Distanta 146 km. Durata calatoriei 4h41min.
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 06 Feb 2015, 00:47
Sabik a scris:
Stie cineva de ce a fost limitat astazi R 2038 la Sibot?
EA 512 defecta !!!
_________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI