Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+112
alinx3330
sergiu.asi
alex.barac.5
calatorprinromania
alkrosis
cristi ar
mariuscfrbucuresti
DB Robert
qew00
ldh80
Vale
alinutz23
sorinache96
TVlad
traian
ldh.ro
seby1998
Rarau
matei vulcan
Dionis
marius_catalin84
AndreiSV
Jurnal Feroviar
deconectat
bobi
razvan - trenuri
johnsmoke
Florin C
nsw
Luna
LanceR
DPS
ultras
danlascau
cristy79
rizelgeorgel2004
Costin.B
Costin.H
cristi CFR
spiderpc
vanchorusebulgaria
TonyCFR
Norbi
get.
Raduku09
Mihay
didinul
Adisoft1991s
TonyGFR
gabrielcr
nenuandrei
Caspar
NIKU24
Vitosa
Teodor
Amiralul
mielutu zburator
Malibu
bogdan.perejuc
IonutChircu
marius664
Ryan Anderson
MariusM
mariushal
iustialex
ALEXCFR
Simply18
riciu
DUAL
Razvan Tudor
Sabik
IonutCFR2009
EuroNight
92Dragos
ionutz72
@ndrey
bubu
AlexD
M.I.C.I.
sytrus
NicuS
DAS 2011
Jhonyla
Alex Avram
The Legend
alexpopa
florin29sv
cardinal
tcm
florin.lifticariu
apmatei
Katalyn
dan tm
mureseanu_976
allred
lapsanszkitamas
Vlad
vatmanul
alex1987
COSTACHE MIHAIL
Andrey_tm
Spartan1948
ANDU2100HP
Dr2005
Adrian78
AndiCFR
Dutzu
Elful
Cont.dezactivat
Adirmvl
cfr500
Nesebar
116 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 43 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 08 Ian 2015, 22:20

Mecanicul trebuie să conducă trenul... procentul de frânare se calculează la formarea trenului şi mai este re-calculat pentru verificare de către şeful de tren, precum şi de către RTV-işti la fiecare operaţiune care implică revizia. Dacă se constată că trenul a circulat cu un procent de frânare mai mic decât cel prevăzut în livret, se consideră incident de cale ferată şi se face raport de investigare, iar trenul, de regulă, e oprit până la remedierea problemei (scoaterea vagonului cu frâna defectă din tren, adăugarea unui alt vagon, diverse mici reparaţii ce se pot face) sau, dacă nu se poate remedia, i se calculează un mers cu o viteză care să permită încadrarea în drumul de frânare cu procentul de frână actual. În cazul ăsta, o să circule cu ordin de circulaţie, în condiţii diferite de cele din livret.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
gabrielcr

gabrielcr


Numarul mesajelor : 160
Varsta : 45
Localizare : Craiova
Reputatie : 4327
Data de inscriere : 01/07/2013

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 08 Ian 2015, 22:29

Jhonyla a scris:
Poate sa imi spuna cineva ce era cu aceasta oprire km 220+300 h intre Braila si Lacu Sarat de pe M700?

era o halta in Cartierul Radu Negru din Braila.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 08 Ian 2015, 22:35

Acolo e km 224 - 225

Km 220+300 e undeva în zona unde se desparte linia industrială către combinatul Autocomplet de M700.
Sus In jos
gabrielcr

gabrielcr


Numarul mesajelor : 160
Varsta : 45
Localizare : Craiova
Reputatie : 4327
Data de inscriere : 01/07/2013

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 08 Ian 2015, 22:49

Vlad a scris:
Acolo e km 224 - 225

Km 220+300 e undeva în zona unde se desparte linia industrială către combinatul Autocomplet de M700.


asa este. greseala mea

PS A existat si halta de la km 225 prin anii `80 si deservea cartierul mentionat de mine. A fost desfiintata la sfarsitul lui 89 parca.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 08 Ian 2015, 23:07

Halta Km 220+300 se afla la 2 km distanta fata de axa statiei Lacu Sarat catre Braila, si deservea Triajul si fostul I.A.S. Lacu Sarat
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Icon_minitimeMier 14 Ian 2015, 22:40

Am și eu o întrebare pentru oricine cunoaște mai bine legislația. Mă aflam in R 11735, și, la un drum spre Galați, a staționat 8 minute la Brăila (în loc de 2), după care a plecat, deplasându-se cu viteză extrem de mică (10 km/h). În zonă nu erau lucrări, nici treceri la nivel, nici nu avusese loc vreun incident. A continuat să se deplaseze încet până ce, pe firul celălalt, dinspre Barboși a trecut un marfar al CFR Marfă format din vagoane cu o inscripție de tipul marfă periculoasă. Nu știu ce tip de vagoane erau fiindcă abia le învăț, și decât să zic o tâmpenie mai bine mă abțin. După trecerea marfarului, imediat, am accelerat la viteza stabilită (100 km/h parcă), dar întârzierea de 15 minute a rămas.

Același lucru s-a întâmplat când eram în IR 1673(1773 actual). În stația Făurei, am staționat puțin mai mult, apoi am plecat, cu viteză f. mică (vreo 5 km/h), până ce din sensul opus a trecut un marfar cu vagoane identice, cu aceeași inscripție. Apoi am plecat mai departe, până la Ianca fiind recuperată întârzierea. Din nou, marfarul era pe celălalt fir, venea dinspre Ianca, și în zonă nu se efectuau lucrări.

Întrebarea mea e dacă acele marfare au prioritate față de trenurile de călători, și dacă există alte marfare (în afară de convoaiele militare) care mai au prioritate.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 15 Ian 2015, 12:54

Marfarele nu au prioritate faţă de trenurile de călători.

Motivul pentru care trenul tău a circulat cu viteză redusă era, cel mai probabil, un semnal sau o secţiune defectă. Nu a avut legătură cu trecerea marfarului pe celălalt fir.
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6663
Data de inscriere : 27/06/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 15 Ian 2015, 16:25

Aici imi permit sa te contrazic (in sensul ca exista si exceptii). In teorie trenurile de calatori au prioritate in fata marfarelor. In practica , eram in fostul ACC 1662, actualul IR 1662, trenul a oprit inainte de intrarea in Brazi. A trecut un marfar din triajul de la Brazi, catre Ghigiu (intersectand linia directa a lui 1662), dupa care am plecat si noi. Nu putea sa astepte marfarul 5 minute cat trecea 1662?
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 15 Ian 2015, 17:02

Eu teoretic am zis.

Eram odată in IR 1765 şi am fost opriţi în Hm. Molid (502), unde nu aveam oprire, ca să treacă un marfar GFR. Ulterior am aflat că, marfarul a fost frânat de un inductor defect la ieşire din Vama, motiv pentru care, nu a reuşit să ajungă în Molid Hm. înaintea trenului IR, cum a fost stabilit iniţial.
Ce vreau să spun e că, uneori există o explicaţie pentru care ar părea că unele marfare au prioritate.

Şi în cazul prezentat de tine, poate IDM a pus pe liber marfarului, estimând că va avea timp să treacă înaintea Acceleratului, însă din anumite motive, nu a ieşit cum a vrut el. Se mai întâmplă.
Sus In jos
TonyGFR




Numarul mesajelor : 1198
Varsta : 27
Localizare : Breaza
Reputatie : 6380
Data de inscriere : 24/10/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 15 Ian 2015, 20:00

riciu a scris:
Aici imi permit sa te contrazic (in sensul ca exista si exceptii). In teorie trenurile de calatori au prioritate in fata marfarelor. In practica , eram in fostul ACC 1662, actualul IR 1662, trenul a oprit inainte de intrarea in Brazi. A trecut un marfar din triajul de la Brazi, catre Ghigiu (intersectand linia directa a lui 1662), dupa care am plecat si noi. Nu putea sa astepte marfarul 5 minute cat trecea 1662?

E posibil sa-i fi facut parcursul cu ceva vreme inainte ca PM Ram Ploiesti Triaj sa sune si sa anunte trecerea lui 1662
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 15 Ian 2015, 20:48

S-a întâmplat în cazul meu de două ori, cu tren format cu același tip de vagoane cu marfă periculoasă. Iar semnalele îmi păreau în ordine și NU se lucra la linie.
Mersi oricum pentru explicație, dacă se repetă voi anunța.

Cam așa arătau vagoanele, doar că erau CFR Marfă cu respectiva inscripție (credite pentru imagine, Adrian78)
Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Zlsvno
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 15 Ian 2015, 21:19

Dar totuşi nu este nici o legătură între circulaţia trenului tău cu viteză redusă şi trecerea marfarului pe linia alăturată. Cu ce încurca marfarul pe trenul de călători atâta timp cât erau pe linii diferite.

Nu scrie nicăieri că un tren trebuie să încetinească la trecerea pe lângă un marfar cu mărfuri periculoase.

Faptul că trenul tău a ieşit mai încet din gară, nu are legătură cu priorităţile dintre rangurile trenurilor. Asta vream să spun.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 15 Ian 2015, 21:42

"Iar semnalele îmi păreau în ordine și NU se lucra la linie.
Mersi oricum pentru explicație, dacă se repetă voi anunța. "

Faptul ca nu erau muncitori in zona nu inseamna ca portiunea respectiva nu era slabita,poate era alt tren in sectiunea urmatoare sau poate ai avut ghinion si ambele trenuri in care ai fost au avut mici probleme tehnice la locomotive Very Happy
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 15 Ian 2015, 21:52

Citat :
Faptul ca nu erau muncitori in zona nu inseamna ca portiunea respectiva nu era slabita,poate era alt tren in sectiunea urmatoare sau poate ai avut ghinion si ambele trenuri in care ai fost au avut mici probleme tehnice la locomotive Very Happy

Mai degrabă ultima variantă, tot ce-a trecut imediat după mine a mers bine :d. Mulțumesc oricum de răspunsuri.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 30/03/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Icon_minitimeVin 16 Ian 2015, 00:44

mielutu zburator a scris:
Cam așa arătau vagoanele, doar că erau CFR Marfă cu respectiva inscripție (credite pentru imagine, Adrian78)
Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Zlsvno
Si cam ce marfa periculoasa s-ar putea transporta in astfel de vagoane?
De unde sti ca era marfa periculoasa? Avea inscriptii RID? (Romburi,dreptunghiuri, triunghiuri galbene sau portocalii)
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 20 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 20 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 43 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Informaţii generale
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: