|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+112alinx3330 sergiu.asi alex.barac.5 calatorprinromania alkrosis cristi ar mariuscfrbucuresti DB Robert qew00 ldh80 Vale alinutz23 sorinache96 TVlad traian ldh.ro seby1998 Rarau matei vulcan Dionis marius_catalin84 AndreiSV Jurnal Feroviar deconectat bobi razvan - trenuri johnsmoke Florin C nsw Luna LanceR DPS ultras danlascau cristy79 rizelgeorgel2004 Costin.B Costin.H cristi CFR spiderpc vanchorusebulgaria TonyCFR Norbi get. Raduku09 Mihay didinul Adisoft1991s TonyGFR gabrielcr nenuandrei Caspar NIKU24 Vitosa Teodor Amiralul mielutu zburator Malibu bogdan.perejuc IonutChircu marius664 Ryan Anderson MariusM mariushal iustialex ALEXCFR Simply18 riciu DUAL Razvan Tudor Sabik IonutCFR2009 EuroNight 92Dragos ionutz72 @ndrey bubu AlexD M.I.C.I. sytrus NicuS DAS 2011 Jhonyla Alex Avram The Legend alexpopa florin29sv cardinal tcm florin.lifticariu apmatei Katalyn dan tm mureseanu_976 allred lapsanszkitamas Vlad vatmanul alex1987 COSTACHE MIHAIL Andrey_tm Spartan1948 ANDU2100HP Dr2005 Adrian78 AndiCFR Dutzu Elful Cont.dezactivat Adirmvl cfr500 Nesebar 116 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 08 Ian 2015, 22:20 | |
| Mecanicul trebuie să conducă trenul... procentul de frânare se calculează la formarea trenului şi mai este re-calculat pentru verificare de către şeful de tren, precum şi de către RTV-işti la fiecare operaţiune care implică revizia. Dacă se constată că trenul a circulat cu un procent de frânare mai mic decât cel prevăzut în livret, se consideră incident de cale ferată şi se face raport de investigare, iar trenul, de regulă, e oprit până la remedierea problemei (scoaterea vagonului cu frâna defectă din tren, adăugarea unui alt vagon, diverse mici reparaţii ce se pot face) sau, dacă nu se poate remedia, i se calculează un mers cu o viteză care să permită încadrarea în drumul de frânare cu procentul de frână actual. În cazul ăsta, o să circule cu ordin de circulaţie, în condiţii diferite de cele din livret. _________________ :TTT:
|
| | | gabrielcr
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 45 Localizare : Craiova Reputatie : 4327 Data de inscriere : 01/07/2013
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 08 Ian 2015, 22:29 | |
| - Jhonyla a scris:
- Poate sa imi spuna cineva ce era cu aceasta oprire km 220+300 h intre Braila si Lacu Sarat de pe M700?
era o halta in Cartierul Radu Negru din Braila. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 08 Ian 2015, 22:35 | |
| Acolo e km 224 - 225
Km 220+300 e undeva în zona unde se desparte linia industrială către combinatul Autocomplet de M700. |
| | | gabrielcr
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 45 Localizare : Craiova Reputatie : 4327 Data de inscriere : 01/07/2013
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 08 Ian 2015, 22:49 | |
| - Vlad a scris:
- Acolo e km 224 - 225
Km 220+300 e undeva în zona unde se desparte linia industrială către combinatul Autocomplet de M700. asa este. greseala mea PS A existat si halta de la km 225 prin anii `80 si deservea cartierul mentionat de mine. A fost desfiintata la sfarsitul lui 89 parca. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 08 Ian 2015, 23:07 | |
| Halta Km 220+300 se afla la 2 km distanta fata de axa statiei Lacu Sarat catre Braila, si deservea Triajul si fostul I.A.S. Lacu Sarat |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 14 Ian 2015, 22:40 | |
| Am și eu o întrebare pentru oricine cunoaște mai bine legislația. Mă aflam in R 11735, și, la un drum spre Galați, a staționat 8 minute la Brăila (în loc de 2), după care a plecat, deplasându-se cu viteză extrem de mică (10 km/h). În zonă nu erau lucrări, nici treceri la nivel, nici nu avusese loc vreun incident. A continuat să se deplaseze încet până ce, pe firul celălalt, dinspre Barboși a trecut un marfar al CFR Marfă format din vagoane cu o inscripție de tipul marfă periculoasă. Nu știu ce tip de vagoane erau fiindcă abia le învăț, și decât să zic o tâmpenie mai bine mă abțin. După trecerea marfarului, imediat, am accelerat la viteza stabilită (100 km/h parcă), dar întârzierea de 15 minute a rămas.
Același lucru s-a întâmplat când eram în IR 1673(1773 actual). În stația Făurei, am staționat puțin mai mult, apoi am plecat, cu viteză f. mică (vreo 5 km/h), până ce din sensul opus a trecut un marfar cu vagoane identice, cu aceeași inscripție. Apoi am plecat mai departe, până la Ianca fiind recuperată întârzierea. Din nou, marfarul era pe celălalt fir, venea dinspre Ianca, și în zonă nu se efectuau lucrări.
Întrebarea mea e dacă acele marfare au prioritate față de trenurile de călători, și dacă există alte marfare (în afară de convoaiele militare) care mai au prioritate. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 15 Ian 2015, 12:54 | |
| Marfarele nu au prioritate faţă de trenurile de călători.
Motivul pentru care trenul tău a circulat cu viteză redusă era, cel mai probabil, un semnal sau o secţiune defectă. Nu a avut legătură cu trecerea marfarului pe celălalt fir. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 15 Ian 2015, 16:25 | |
| Aici imi permit sa te contrazic (in sensul ca exista si exceptii). In teorie trenurile de calatori au prioritate in fata marfarelor. In practica , eram in fostul ACC 1662, actualul IR 1662, trenul a oprit inainte de intrarea in Brazi. A trecut un marfar din triajul de la Brazi, catre Ghigiu (intersectand linia directa a lui 1662), dupa care am plecat si noi. Nu putea sa astepte marfarul 5 minute cat trecea 1662? |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 15 Ian 2015, 17:02 | |
| Eu teoretic am zis.
Eram odată in IR 1765 şi am fost opriţi în Hm. Molid (502), unde nu aveam oprire, ca să treacă un marfar GFR. Ulterior am aflat că, marfarul a fost frânat de un inductor defect la ieşire din Vama, motiv pentru care, nu a reuşit să ajungă în Molid Hm. înaintea trenului IR, cum a fost stabilit iniţial. Ce vreau să spun e că, uneori există o explicaţie pentru care ar părea că unele marfare au prioritate.
Şi în cazul prezentat de tine, poate IDM a pus pe liber marfarului, estimând că va avea timp să treacă înaintea Acceleratului, însă din anumite motive, nu a ieşit cum a vrut el. Se mai întâmplă. |
| | | TonyGFR
Numarul mesajelor : 1198 Varsta : 27 Localizare : Breaza Reputatie : 6380 Data de inscriere : 24/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 15 Ian 2015, 20:00 | |
| - riciu a scris:
- Aici imi permit sa te contrazic (in sensul ca exista si exceptii). In teorie trenurile de calatori au prioritate in fata marfarelor. In practica , eram in fostul ACC 1662, actualul IR 1662, trenul a oprit inainte de intrarea in Brazi. A trecut un marfar din triajul de la Brazi, catre Ghigiu (intersectand linia directa a lui 1662), dupa care am plecat si noi. Nu putea sa astepte marfarul 5 minute cat trecea 1662?
E posibil sa-i fi facut parcursul cu ceva vreme inainte ca PM Ram Ploiesti Triaj sa sune si sa anunte trecerea lui 1662 |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 15 Ian 2015, 20:48 | |
| S-a întâmplat în cazul meu de două ori, cu tren format cu același tip de vagoane cu marfă periculoasă. Iar semnalele îmi păreau în ordine și NU se lucra la linie. Mersi oricum pentru explicație, dacă se repetă voi anunța. Cam așa arătau vagoanele, doar că erau CFR Marfă cu respectiva inscripție (credite pentru imagine, Adrian78) |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 15 Ian 2015, 21:19 | |
| Dar totuşi nu este nici o legătură între circulaţia trenului tău cu viteză redusă şi trecerea marfarului pe linia alăturată. Cu ce încurca marfarul pe trenul de călători atâta timp cât erau pe linii diferite.
Nu scrie nicăieri că un tren trebuie să încetinească la trecerea pe lângă un marfar cu mărfuri periculoase.
Faptul că trenul tău a ieşit mai încet din gară, nu are legătură cu priorităţile dintre rangurile trenurilor. Asta vream să spun. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 15 Ian 2015, 21:42 | |
| "Iar semnalele îmi păreau în ordine și NU se lucra la linie. Mersi oricum pentru explicație, dacă se repetă voi anunța. " Faptul ca nu erau muncitori in zona nu inseamna ca portiunea respectiva nu era slabita,poate era alt tren in sectiunea urmatoare sau poate ai avut ghinion si ambele trenuri in care ai fost au avut mici probleme tehnice la locomotive |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 15 Ian 2015, 21:52 | |
| - Citat :
- Faptul ca nu erau muncitori in zona nu inseamna ca portiunea respectiva nu era slabita,poate era alt tren in sectiunea urmatoare sau poate ai avut ghinion si ambele trenuri in care ai fost au avut mici probleme tehnice la locomotive
Mai degrabă ultima variantă, tot ce-a trecut imediat după mine a mers bine :d. Mulțumesc oricum de răspunsuri. |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 16 Ian 2015, 00:44 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Cam așa arătau vagoanele, doar că erau CFR Marfă cu respectiva inscripție (credite pentru imagine, Adrian78)
Si cam ce marfa periculoasa s-ar putea transporta in astfel de vagoane? De unde sti ca era marfa periculoasa? Avea inscriptii RID? (Romburi,dreptunghiuri, triunghiuri galbene sau portocalii) |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |