| Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
|
+85spiderpc rizelgeorgel2004 truscamihai lifetec Radu Luca tgv decward florin29sv Sabik Vlad Singeorzan sibiustation DPS ATM matei vulcan iustialex Cont.dezactivat laur 133 mielutu zburator riciu ttavi COSTACHE MIHAIL marius664 Desiro256 Vlad alex.barac.5 Razvan Tudor Tomi13leu Raduku09 get. Lumunita Stana adytm AeroX Katalin4653 gabrielcr vanchorusebulgaria marcghi MariusM rich1974 bubu alex.alexus.tm Vale mariuscfrbucuresti Spartan1948 nenuandrei marius_catalin84 Norbi stefan_br bobi alex1987 Ryan Anderson EuroNight alinx3330 didinul Alex Avram Mihay Vitosa Katalyn Andrey_tm cristi CFR dan tm dan_dinamo_bm Grigor Adrian78 Dr2005 cardinal AlexD Jhonyla Dutzu cfr500 Adirmvl Luna billy752-istu IonutCFR2009 maris.constantin NicuS 92Dragos allred Nesebar DUAL ALEXCFR razvan - trenuri mureseanu_976 cristy79 AndiCFR dandel 89 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mier 06 Mai 2015, 18:43 | |
| Ca să poţi să faci un tren internaţional, îţi trebuie vagoane şi infrastructură... De la Praga la Budapesta se fac vreo 6 ore jumate. De la Budapesta la Bucureşti se fac vreo 15, pe o distanţă cam la fel...
Să ajungem la vagoane. Cehii nu cred că vor trimite vagoane la noi. Şi trenurile actuale Budapesta - Praga - Berlin sunt, în mare parte, făcute de MAV. Pe vremea când circulau vagoane Bucureşti - Praga, acestea erau 21-80 de CFR sau Y-uri de CD, deci nişte vagoane bune cel mult de trenuri regio de 50 - 100 km, nu de 20 de ore.
Să vedem ce vagoane apte de internaţional avem noi: 20-50, 21-80, 21-70, 21-90. Primele 2 n-au ce căuta pe trenuri mai lungi de 100 km, 21-70 şi 21-90 nu au prize şi nici supraveghere video... şi nici nu avem destule.
Ţinând cont de cele de mai sus, nu ar călători prea multă lume din România la Praga cu trenul. _________________ :TTT:
|
|
| |
adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4653 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Cfr un putrigai Mier 06 Mai 2015, 19:35 | |
| Dr2005 cfr nu e in stare sa reduca timpii pe M300 pana la Busteni. Din pacate Softrans isi duce garnitura de la 9 dimineata in 1 ora si 35 de min pe cand putrigaiul de Cfr face peste 1 ora si 45 cu majoritatea trenurilor de rang Ir deci inclusiv 472 parcurge cei 129 km pana la Busteni in peste 1 h si 40 min. De ce ? In plus nu se mai aude nimic de reducerea timpilor pana la Brasov la maximum 2 ore. De ce se favorizeaza privatii prin existenta unei perioade de la 10 si ceva dimineata pana pe la 13 in Busteni cand Cfr nu a introdus niciun tren spre Buc si exact atunci a gasit fereastra Regiotrans pentru gunoaiele alea de la francezi ? Tu si Karpaty sau altii care mai lucrati in sistem mai cunoasteti mizeriile. De ce nu exista o companie puternica de stat asa cum este DB sau SNCF ? Deci ce sens are modernizarea M300 chiar si pana la Brasov cand tu parcurgi in peste 2 ore si 40 minute cei 166 km ? |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mier 06 Mai 2015, 21:44 | |
| Se pare ca Regiotrans are ceva probleme cu infrastructura pe sectia Ploiesti Sud - Armasesti: R 14972 Urziceni - Ploiesti Sud > +17 minute R 14973 Ploiesti Sud - Urziceni > +5 minute R 14974 Urziceni - Ploiesti Sud > +13 minute R 14975 Ploiesti Sud - Urziceni > +10 minute R 14976 Urziceni - Ploiesti Sud > +14 minute R 14977 Ploiesti Sud - Urziceni > +13 minute R 14978 Urziceni - Ploiesti Sud > +6 minute R 14979 Ploiesti Sud - Urziceni > +4 minute R 14980 Urziceni - Ploiesti Sud > +5 minute R 14981 Ploiesti Sud - Urziceni > +11 minute R 14982 Urziceni - Ploiesti Sud > +9 minute R 14983 Ploiesti Sud - Urziceni > +6 minute R 14985 Ploiesti Sud - Urziceni > +14 minute Bilantul pe ziua de azi va fi de cca 140 min intarziere. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 07 Mai 2015, 08:01 | |
| Daca ati adus noul mers de tren international in vorba..
Trenurile Jesenius,Hungária si Porta Bohemica din Budapesta se anuleaza / limiteaza pana la Praga, vor circula doar intre Ungaria si Cehia. Legatura cu Hamburg dispare complet, iar ptr Berlin o sa exista doar Metropolul. Ca o noutate ÖBB si MÁV au planificat dublarea trenurilor Budapesta-Viena si retur, se doreste circulatia din ora in ora deci reapar trenurile EC clasice, cu vagoane MÁV fiind ca nu mai exista railjeturi disponibile. Din cate am inteles ar fi un tren nou, tot cu garnitura h-start Budapesta-Warsawa. Sper sa anuleze Hortobagyul naibii , iar in locul acestui tren sa introduca Ady Endre 364-1 Cluj Napoca-Viena ( A,WR,B,B,B) cu ramura de Debrecen. Din Cluj ar avea pasageri, am observat cum coboara lume din Corona la P.ladany ca sa urce in Hortobagy. Spre Balcani nu stiu ce va mai fi, din iunie scoate CFR-ul Transsylvania de la 7.10 pana la 15.10 nu o sa exista tren Budapesta - Arad. Cu ce sa mearga oamenii de la railjet acasa?Plus ca o sa exista cerere mai mare la Dacia cel putin ptr un vagon.. vedem daca il vor pune. O minciune tipic ca la CFR/MAV ca trenurile se anuleaza din motivul lucrarilor la liniile. Lőkösháza-Szolnok se va finaliza complet in cateva saptamani. De la noul mers vor ridica viteza pana la 160 Szolnok-Curtici, vedem cu ce locomotive ca flota traxxurilor incet incet se limiteaza la 80km/h. Banuiesc ca EA763 si 583 vor reveni la Arad din decembrie. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 07 Mai 2015, 08:35 | |
| Budapesta-Warszawa a mai fost pe timp de zi prin Kosice-Krakow in locul trenului Karpaty, Bucuresti-Warszawa, ar fi mult mai frumos sa apara iar prin Kosice-Krakow, e o placere sa treci muntii Carpati prin Plavec-Muszyna, frumoase peisaje(eu am fost cu Karpaty cand inca mai circula ) |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 07 Mai 2015, 08:56 | |
| Cred ca ar trebui sa scrii numele intreg nu P.ladany si mai ales Transilvania nu Transsylvania. |
|
| |
alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4528 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 07 Mai 2015, 08:59 | |
| - adytm a scris:
- Dr2005 cfr nu e in stare sa reduca timpii pe M300 pana la Busteni. Din pacate Softrans isi duce garnitura de la 9 dimineata in 1 ora si 35 de min pe cand putrigaiul de Cfr face peste 1 ora si 45 cu majoritatea trenurilor de rang Ir deci inclusiv 472 parcurge cei 129 km pana la Busteni in peste 1 h si 40 min. De ce ? In plus nu se mai aude nimic de reducerea timpilor pana la Brasov la maximum 2 ore. De ce se favorizeaza privatii prin existenta unei perioade de la 10 si ceva dimineata pana pe la 13 in Busteni cand Cfr nu a introdus niciun tren spre Buc si exact atunci a gasit fereastra Regiotrans pentru gunoaiele alea de la francezi ? Tu si Karpaty sau altii care mai lucrati in sistem mai cunoasteti mizeriile. De ce nu exista o companie puternica de stat asa cum este DB sau SNCF ? Deci ce sens are modernizarea M300 chiar si pana la Brasov cand tu parcurgi in peste 2 ore si 40 minute cei 166 km ?
La o diferenta relativ atat de mica, as zice ca motivul e dat de acceleratia/franarea trenurilor, care sunt, as zice eu, in favoarea Hyperionului. Sunt cateva statii pe traseu, plus restrictii, unde Hyperionul poate castiga cele 5 minute fata de trenurile CFR. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| |
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 07 Mai 2015, 09:45 | |
| Mersul trenurilor se face în funcţie de caracteristica de tracţiune a locomotivei, care se suprapune peste profilul liniei, se trasează limitările de viteză şi rezultă ceva. Se calculează şi procentul de frânare, pentru ca vehiculul feroviar să se oprească instrucţional pe lungimea unui bloc de linie.
E lesne de înţeles că o locomotivă de 120 t cu un tren de 400 t după ea e mai ,,leneşă" decât un automotor care are 170 t cu tot cu pasageri. Un automotor similar ar putea merge la fel de ,,bine" şi la CFR Călători. _________________ :TTT:
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 07 Mai 2015, 10:27 | |
| Trebuie facut un raport CP/Greutate totala si luat in calcul si cuplul .. S-a demonstrat ca daca e mai greu/mare nu inseamna ca e si mai lent, ci doar e mai energofag. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 07 Mai 2015, 10:34 | |
| Sintem in Romania nu in Ungaria asa ca se scrie Transilvania. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 07 Mai 2015, 10:40 | |
| Din ce mi-a spus impiegatul de miscare din statia Pascani, internationalul Bulgaria Express inca circula !
Ar fi util o grupa de vagoane directa Bucuresti- Kiev- Moscova, care in Ungheni Moldova sa fie atasata la trenurile Chisinau- Ungheni- Balti Slobozia- Ocnita- Jmernika- Kiev- Moscova ? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 07 Mai 2015, 11:25 | |
| - ldh80 a scris:
- Din ce mi-a spus impiegatul de miscare din statia Pascani, internationalul Bulgaria Express inca circula !
Ar fi util o grupa de vagoane directa Bucuresti- Kiev- Moscova, care in Ungheni Moldova sa fie atasata la trenurile Chisinau- Ungheni- Balti Slobozia- Ocnita- Jmernika- Kiev- Moscova ? Inseamna ca era beat, sau este beat si nu se trezeste la realitate de 5 luni. Trenul Bulgaria Exp. nu mai circula din decembrie de cand s-a schimbat mersul! Nu e vorba ca e util sau nu, trenul asta a fost anulat pe motive politice! |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 07 Mai 2015, 14:07 | |
| IDM -ul era doar ametit sau nu era si atunci confirma ca la CFR angajatii nu stiu ce inseamna calea ferata. Practic in trasa respectiva circula un tren Suceava -Bucuresti Nord, dar IDM -ul a asimilat ca circula internationalul. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 07 Mai 2015, 21:44 | |
| Un nou tren pe infofer: IR 10802 Craiova (04:30) - Bucuresti Nord (07:40-08:10) - Constanta (10:29-10:44) - Mangalia (12:10)
Va circula probabil din 13 iunie, cand IR 1696 se va anula pe distanta Timisoara Nord - Craiova |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
| |
|
| |
| Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
|