|
| Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
|
+85spiderpc rizelgeorgel2004 truscamihai lifetec Radu Luca tgv decward florin29sv Sabik Vlad Singeorzan sibiustation DPS ATM matei vulcan iustialex Cont.dezactivat laur 133 mielutu zburator riciu ttavi COSTACHE MIHAIL marius664 Desiro256 Vlad alex.barac.5 Razvan Tudor Tomi13leu Raduku09 get. Lumunita Stana adytm AeroX Katalin4653 gabrielcr vanchorusebulgaria marcghi MariusM rich1974 bubu alex.alexus.tm Vale mariuscfrbucuresti Spartan1948 nenuandrei marius_catalin84 Norbi stefan_br bobi alex1987 Ryan Anderson EuroNight alinx3330 didinul Alex Avram Mihay Vitosa Katalyn Andrey_tm cristi CFR dan tm dan_dinamo_bm Grigor Adrian78 Dr2005 cardinal AlexD Jhonyla Dutzu cfr500 Adirmvl Luna billy752-istu IonutCFR2009 maris.constantin NicuS 92Dragos allred Nesebar DUAL ALEXCFR razvan - trenuri mureseanu_976 cristy79 AndiCFR dandel 89 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mar 05 Mai 2015, 14:21 | |
| - Dr2005 a scris:
- SM înseamnă Stat Membru, se foloseşte în corespondenţa oficială cu Comisia Europeană şi organismele ei. Nu ştiu să însemne altceva )
Tocmai de asta am întrebat. Abrevierile astea hipsterești sunt chiar stresante. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mar 05 Mai 2015, 14:25 | |
| Dacia pleacă plin, dar mulţi coboară la Braşov, la fel şi Isterul. Poate o soluţie ar fi ca Dacia să circule permament prin Sibiu şi Ister prin Sighişoara, asta dacă se doreşte neapărat să circule amândouă (Isterul mi se pare inutil, vagoanele lui pot fi lejer ataşate la Dacia şi decuplate la Budapesta). _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mar 05 Mai 2015, 14:36 | |
| Trebuia sa ramana doar un singur tren si dupa terminarea coridorului Transilvania sa circule la Praga macar |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mar 05 Mai 2015, 15:17 | |
| Pe Budapesta - Praga este mers cadenţat la 2 ore - sau, cel puţin, aşa era în 2012. Vagonul de la Bucureşti necesita multe manevre în Budapesta şi risca să strice cadenţarea din cauza întârzierilor. Ar trebui să zicem mersi că încă mai avem Dacia până la Viena, că MAV şi OBB sunt deja sătui de el... MAV pentru că îi blochează o trasă şi OBB pentru că nu corespunde cerinţelor minime de confort, adică nu are prize şi supraveghere video. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mar 05 Mai 2015, 16:04 | |
| Nu e vorba de manevrare a vagoanelor, pur si simplu trenul care vine din Romania intra in Budapesta si dupa 15-20 de minute pleaca spre Praha, nu e nevoie de manevre pentru nimic, vine cu 7 vagoane, si pleaca mai departe cu 7 vagoane acceasi treaba ce e si cu Dacia, nu se mai ataseaza nimic in Budapesta. Trenul poate fi facut in colaborare, CD+CFR asa cum era inainte si pe Pannonia. Practic unul din trenurile Praha-Budapest din prezent este prelungit in Romania, la Arad/Timisoara/Brasov sau chiar Bucuresti, e simplu doar ca in mintea unora nu ne mai trebuie tren sa circulam cu el ci orice alt mijloc de transport dar nu tren. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mar 05 Mai 2015, 16:15 | |
| In Cehia de cand au introdus ramele RailJet pe Praga-Viena au crescut numarul calatorilor cu 60% |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mar 05 Mai 2015, 16:22 | |
| In toata Europa misuna trenurile atat pe intern cat si pe international de nu ai vazut asa ceva, doar cine a mers prin vest stie ce zic, dar spre est e praf si pulbere, daca e sa vi de la Budapesta spre Romania/Ucraina/Serbia, ti-ai dat foc la valiza, 2-3 trenuri pe zi si alea cu mers de melc. Cum sa nu mergi cu autocar/avion in cazul asta cand vezi ca pe banii tai ai parte de bataie de joc, mers prost, legaturi inexistente, pret destul de mare in comparatie cu salariile, durata calatoriei..........sti cand pleci dar nu se stie cand ajunge, in timpul calatoriei ai parte de persoane dubioase, nu exista siguranta in tren, e normal ca nu merge lumea cu trenu.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mar 05 Mai 2015, 16:59 | |
| Eu oricum nu mai merg la Viena in cotetele alea de 21-90 |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mar 05 Mai 2015, 19:45 | |
| - Adrian78 a scris:
- Eu oricum nu mai merg la Viena in cotetele alea de 21-90
Total de acord, si 39 de euro mi se pare mult pentru confortul din 21-90, daca era 29 euro mai ziceam, mai merge dar 39 deja e mult pentru niste vagoane rapciugoase cu miros de mucegai, linoleul rupt, scaunele zdrenturoase cu materialul rupt, gauri in sezut, fara prize, in unele vagoane este chiar ger, in mijlocul verii afara erau 35 de grade si in tren stateam imbracat cu hanorac iar de la Viena la Bucuresti in acel frig am ajuns gata racit in plina vara, au ajuns multe prea zdrenturoase aceste 21-90 nici nu e de mirare ca nu mai vrea OBB acest tren, si totusi de ce nu trimite OBB vagoanele clasa 21-90 care sunt lux fata de toate vagoanele care le are CFR sau sa cumpere CFR de la OBB 8-10 vagoane 21-90 cum a cumparat si CD, dar noi nu suntem Cehi ci Romani si la noi se merge pe ideea "lasa ca merge si asa" sau "zi mersi ca exista trenul direct" dar de ce sa zic mersi? nu sunt de acord sa zic mersi, am pretentii mai mari, legaturi mai bune, directe, etc, de ce la altii se poate si au multe legaturi cu alte tari, noi de ce sa nu avem? De prost ce este CFR si lumea ca accepta bataia de joc, aia e. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mar 05 Mai 2015, 20:05 | |
| Sa propunem in consecinta si ceva trenuri internationale operate de catre particularii Regiotrans, TFC sau Interregional Calatori, poate ei au vagoane mai bune pentru extern |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mar 05 Mai 2015, 20:13 | |
| - Karpaty a scris:
Total de acord, si 39 de euro mi se pare mult pentru confortul din 21-90, daca era 29 euro mai ziceam, mai merge dar 39 deja e mult pentru niste vagoane rapciugoase cu miros de mucegai, linoleul rupt, scaunele zdrenturoase cu materialul rupt, gauri in sezut, fara prize, in unele vagoane este chiar ger, in mijlocul verii afara erau 35 de grade si in tren stateam imbracat cu hanorac iar de la Viena la Bucuresti in acel frig am ajuns gata racit in plina vara, au ajuns multe prea zdrenturoase aceste 21-90 nici nu e de mirare ca nu mai vrea OBB acest tren, si totusi de ce nu trimite OBB vagoanele clasa 21-90 care sunt lux fata de toate vagoanele care le are CFR sau sa cumpere CFR de la OBB 8-10 vagoane 21-90 cum a cumparat si CD OBB a vandut catre CD si RegioJet vagoane in prostie fiindca erau in plus datorita introducerii garniturilor "fixe" Railjet. Au vandut vagoane din 1976 - 1980 dar modernizate la standardele secolului XXI intrucat erau uzate moral (nu neaparat fizic). Chiar si asa CD tot are "minus" la vagoane datorita "politicii nebune" de a globaliza anumite trenuri pe anumite relatii (vezi Berlin - Budapest cu vagoane CD si nu D-DB sau H-START cum ar fi normal). Asa vei vedea CD-ul trantind Ampz 10-90 de clasa 1 ca vagon tarifat clasa a 2-a ! Noi avem suficiente vagoane sa "globalizam" toate trenurile Romania - Ungaria / Serbia / Bulgaria / Turcia dar suntem prea lacomi sa reparam o parte din ele si ca sa se adopte o tactica "agresiva" de a presta pentru anumite trenuri. _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mar 05 Mai 2015, 21:55 | |
| De la noul mers din 2015 vor introduce trenuri directe CD Praga-Berlin |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7106 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mar 05 Mai 2015, 23:55 | |
| Exista si acum: EC 178 cu vagoane CD si IC 60456 probabil cu vagoane DB + trenurile care vin de la Budapesta catre Berlin / Hamburg + inca un tren de la Bratislava si unul de la Brno => 8 trenuri / zi Praga-Berlin. Probabil cererea e atat de mare incat se mai impune introducerea unor trenuri. Foarte fain asa. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mier 06 Mai 2015, 00:05 | |
| Aia inca merg cu trenu pe acolo si au cu ce trenuri sa mearga in schimb nu ai sa vezi romani care sa plece cu trenu la plimbari prin tari straine, pentru roman biletul la tren e scump si cine nu cunoaste ofertele se duce la casa de bilete unde ii zice casiera ca un bilet Bucuresti-Berlin e 200 euro, desi luat pe bucati, Bucuresti-Budapesta si Budapesta-Berlin de pe net ajungi sa platesti 60 de euro pentru Bucuresti-Berlin si cum doar 2-3 stim de aceste oferte de pe aici ca ne place sa ne plimbam e clar de ce vezi mereu Alex trenu Dacia ca iese gol din Romania. Sa nu mai zic ca din Bucuresti pana la granita te apuca pandaliile la viteza de deplasare prin Romania, de asta se cam lipseste romanul de mers cu trenu, de fapt s-a lipsit de mult. |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7106 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mier 06 Mai 2015, 00:16 | |
| Pai iti dai seama ca nici eu nu m-am dus cu trenul din Timisoara la Viena cu oferta directa, nu? Am mers cu R pana in Arad + Dacia + RJ si inapoi cu RJ + Dacia + IR (adica Tm-Ar + retur cu bilet intern CFR + oferta Arad-Budapesta si Budapesta-Viena). Hai sa zicem ca e infernal sa mergi de la Viena / Budapesta la Bucuresti pt. ca e cale lunga, dar la Arad, Deva ? Dacia intr-adevar e folosit de catre multa lume pe distanta Viena - Budapesta (e ultimul tren de pe relatia asta) iar Isterul e folosit pe Budapesta-Bekecscaba (pleaca la ora decenta din Budapesta ca si tren de seara), dar ca si trenuri internationale acestea sunt un mare FAIL. Am vazut si Serdika in Arad ... De asta mi si rusine sa spun ce grad ce ocupare avea, cautam oamenii prin tren sa ii gasesc. Atata timp cat situatia se prezinta in stadiul asta, eu zic sa nu mai visam la Wi-Fi si trenuri directe catre Praga, Berlin sau mai stiu eu pe unde. Nu ca nu am avea dreptul, dar din pacate nu ne ajuta statutul nostru de popor roman. Eu ma rog si sper ca de la an la an sa nu anuleze din aceste trenuri cu care de bine de rau poti ajunge macar pana la Budapesta si de acolo c*c**** Maria Ta cu multe trenuri catre toata Europa.
PS: Ca sa nu para ca sunt doar negativist, o supriza placuta in Budapesta: Din trenul care a sosit de la Hamburg a coborat un grup de 20-30 de persoane (elevi + 2 insotitori, probabil profesori) - nu stiu de unde veneau - care apoi au urcat in Dacia (la vagonul cuseta din cate am vazut eu). Dupa accent pareau a fi bucuresteni. Si inca ceva ... aceasta garnitura avea si vagon restaurant (care disparuse la un moment dat) |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
| |
| | | | Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |