Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)

In jos 
+85
spiderpc
rizelgeorgel2004
truscamihai
lifetec
Radu
Luca tgv
decward
florin29sv
Sabik
Vlad Singeorzan
sibiustation
DPS
ATM
matei vulcan
iustialex
Cont.dezactivat
laur 133
mielutu zburator
riciu
ttavi
COSTACHE MIHAIL
marius664
Desiro256
Vlad
alex.barac.5
Razvan Tudor
Tomi13leu
Raduku09
get.
Lumunita Stana
adytm
AeroX
Katalin4653
gabrielcr
vanchorusebulgaria
marcghi
MariusM
rich1974
bubu
alex.alexus.tm
Vale
mariuscfrbucuresti
Spartan1948
nenuandrei
marius_catalin84
Norbi
stefan_br
bobi
alex1987
Ryan Anderson
EuroNight
alinx3330
didinul
Alex Avram
Mihay
Vitosa
Katalyn
Andrey_tm
cristi CFR
dan tm
dan_dinamo_bm
Grigor
Adrian78
Dr2005
cardinal
AlexD
Jhonyla
Dutzu
cfr500
Adirmvl
Luna
billy752-istu
IonutCFR2009
maris.constantin
NicuS
92Dragos
allred
Nesebar
DUAL
ALEXCFR
razvan - trenuri
mureseanu_976
cristy79
AndiCFR
dandel
89 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 31 ... 59, 60, 61 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5564
Data de inscriere : 23/07/2012

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Icon_minitimeMar 05 Mai 2015, 14:21

Dr2005 a scris:
SM înseamnă Stat Membru, se foloseşte în corespondenţa oficială cu Comisia Europeană şi organismele ei. Nu ştiu să însemne altceva Smile)

Tocmai de asta am întrebat. Abrevierile astea hipsterești sunt chiar stresante.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Icon_minitimeMar 05 Mai 2015, 14:25

Dacia pleacă plin, dar mulţi coboară la Braşov, la fel şi Isterul. Poate o soluţie ar fi ca Dacia să circule permament prin Sibiu şi Ister prin Sighişoara, asta dacă se doreşte neapărat să circule amândouă (Isterul mi se pare inutil, vagoanele lui pot fi lejer ataşate la Dacia şi decuplate la Budapesta).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Icon_minitimeMar 05 Mai 2015, 14:36

Trebuia sa ramana doar un singur tren si dupa terminarea coridorului Transilvania sa circule la Praga macar
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Icon_minitimeMar 05 Mai 2015, 15:17

Pe Budapesta - Praga este mers cadenţat la 2 ore - sau, cel puţin, aşa era în 2012. Vagonul de la Bucureşti necesita multe manevre în Budapesta şi risca să strice cadenţarea din cauza întârzierilor. Ar trebui să zicem mersi că încă mai avem Dacia până la Viena, că MAV şi OBB sunt deja sătui de el... MAV pentru că îi blochează o trasă şi OBB pentru că nu corespunde cerinţelor minime de confort, adică nu are prize şi supraveghere video.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Icon_minitimeMar 05 Mai 2015, 16:04

Nu e vorba de manevrare a vagoanelor, pur si simplu trenul care vine din Romania intra in Budapesta si dupa 15-20 de minute pleaca spre Praha, nu e nevoie de manevre pentru nimic, vine cu 7 vagoane, si pleaca mai departe cu 7 vagoane acceasi treaba ce e si cu Dacia, nu se mai ataseaza nimic in Budapesta.
Trenul poate fi facut in colaborare, CD+CFR asa cum era inainte si pe Pannonia. Practic unul din trenurile Praha-Budapest din prezent este prelungit in Romania, la Arad/Timisoara/Brasov sau chiar Bucuresti, e simplu doar ca in mintea unora nu ne mai trebuie tren sa circulam cu el ci orice alt mijloc de transport dar nu tren. Mad

_________________
595423Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Icon_minitimeMar 05 Mai 2015, 16:15

In Cehia de cand au introdus ramele RailJet pe Praga-Viena au crescut numarul calatorilor cu 60%
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Icon_minitimeMar 05 Mai 2015, 16:22

In toata Europa misuna trenurile atat pe intern cat si pe international de nu ai vazut asa ceva, doar cine a mers prin vest stie ce zic, dar spre est e praf si pulbere, daca e sa vi de la Budapesta spre Romania/Ucraina/Serbia, ti-ai dat foc la valiza, 2-3 trenuri pe zi si alea cu mers de melc. Cum sa nu mergi cu autocar/avion in cazul asta cand vezi ca pe banii tai ai parte de bataie de joc, mers prost, legaturi inexistente, pret destul de mare in comparatie cu salariile, durata calatoriei..........sti cand pleci dar nu se stie cand ajunge, in timpul calatoriei ai parte de persoane dubioase, nu exista siguranta in tren, e normal ca nu merge lumea cu trenu.


_________________
595423Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Icon_minitimeMar 05 Mai 2015, 16:59

Eu oricum nu mai merg la Viena in cotetele alea de 21-90
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Icon_minitimeMar 05 Mai 2015, 19:45

Adrian78 a scris:
Eu oricum nu mai merg la Viena in cotetele alea de 21-90

Total de acord, si 39 de euro mi se pare mult pentru confortul din 21-90, daca era 29 euro mai ziceam, mai merge dar 39 deja e mult pentru niste vagoane rapciugoase cu miros de mucegai, linoleul rupt, scaunele zdrenturoase cu materialul rupt, gauri in sezut, fara prize, in unele vagoane este chiar ger, in mijlocul verii afara erau 35 de grade si in tren stateam imbracat cu hanorac iar de la Viena la Bucuresti in acel frig am ajuns gata racit in plina vara, au ajuns multe prea zdrenturoase aceste 21-90 nici nu e de mirare ca nu mai vrea OBB acest tren, si totusi de ce nu trimite OBB vagoanele clasa 21-90 care sunt lux fata de toate vagoanele care le are CFR sau sa cumpere CFR de la OBB 8-10 vagoane 21-90 cum a cumparat si CD, dar noi nu suntem Cehi ci Romani si la noi se merge pe ideea "lasa ca merge si asa" sau "zi mersi ca exista trenul direct" dar de ce sa zic mersi? nu sunt de acord sa zic mersi, am pretentii mai mari, legaturi mai bune, directe, etc, de ce la altii se poate si au multe legaturi cu alte tari, noi de ce sa nu avem? De prost ce este CFR si lumea ca accepta bataia de joc, aia e. Mad

_________________
595423Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Bdeem_8496_a
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Icon_minitimeMar 05 Mai 2015, 20:05

Sa propunem in consecinta si ceva trenuri internationale operate de catre particularii Regiotrans, TFC sau Interregional Calatori, poate ei au vagoane mai bune pentru extern Laughing
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8093
Data de inscriere : 07/02/2009

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Icon_minitimeMar 05 Mai 2015, 20:13

Karpaty a scris:

Total de acord, si 39 de euro mi se pare mult pentru confortul din 21-90, daca era 29 euro mai ziceam, mai merge dar 39 deja e mult pentru niste vagoane rapciugoase cu miros de mucegai, linoleul rupt, scaunele zdrenturoase cu materialul rupt, gauri in sezut, fara prize, in unele vagoane este chiar ger, in mijlocul verii afara erau 35 de grade si in tren stateam imbracat cu hanorac iar de la Viena la Bucuresti in acel frig am ajuns gata racit in plina vara, au ajuns multe prea zdrenturoase aceste 21-90 nici nu e de mirare ca nu mai vrea OBB acest tren, si totusi de ce nu trimite OBB vagoanele clasa 21-90 care sunt lux fata de toate vagoanele care le are CFR sau sa cumpere CFR de la OBB 8-10 vagoane 21-90 cum a cumparat si CD

OBB a vandut catre CD si RegioJet vagoane in prostie fiindca erau in plus datorita introducerii garniturilor "fixe" Railjet. Au vandut vagoane din 1976 - 1980 dar modernizate la standardele secolului XXI intrucat erau uzate moral (nu neaparat fizic). Chiar si asa CD tot are "minus" la vagoane datorita "politicii nebune" de a globaliza anumite trenuri pe anumite relatii (vezi Berlin - Budapest cu vagoane CD si nu D-DB sau H-START cum ar fi normal). Asa vei vedea CD-ul trantind Ampz 10-90 de clasa 1 ca vagon tarifat clasa a 2-a !

Noi avem suficiente vagoane sa "globalizam" toate trenurile Romania - Ungaria / Serbia / Bulgaria / Turcia dar suntem prea lacomi sa reparam o parte din ele si ca sa se adopte o tactica "agresiva" de a presta pentru anumite trenuri.

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Icon_minitimeMar 05 Mai 2015, 21:55

De la noul mers din 2015 vor introduce trenuri directe CD Praga-Berlin
Sus In jos
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 34
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7106
Data de inscriere : 28/03/2009

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Icon_minitimeMar 05 Mai 2015, 23:55

Exista si acum: EC 178 cu vagoane CD si IC 60456 probabil cu vagoane DB + trenurile care vin de la Budapesta catre Berlin / Hamburg + inca un tren de la Bratislava si unul de la Brno => 8 trenuri / zi Praga-Berlin. Probabil cererea e atat de mare incat se mai impune introducerea unor trenuri. Foarte fain asa.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Icon_minitimeMier 06 Mai 2015, 00:05

Aia inca merg cu trenu pe acolo si au cu ce trenuri sa mearga in schimb nu ai sa vezi romani care sa plece cu trenu la plimbari prin tari straine, pentru roman biletul la tren e scump si cine nu cunoaste ofertele se duce la casa de bilete unde ii zice casiera ca un bilet Bucuresti-Berlin e 200 euro, desi luat pe bucati, Bucuresti-Budapesta si Budapesta-Berlin de pe net ajungi sa platesti 60 de euro pentru Bucuresti-Berlin si cum doar 2-3 stim de aceste oferte de pe aici ca ne place sa ne plimbam e clar de ce vezi mereu Alex trenu Dacia ca iese gol din Romania. Sa nu mai zic ca din Bucuresti pana la granita te apuca pandaliile la viteza de deplasare prin Romania, de asta se cam lipseste romanul de mers cu trenu, de fapt s-a lipsit de mult.

_________________
595423Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Bdeem_8496_a
Sus In jos
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 34
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7106
Data de inscriere : 28/03/2009

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Icon_minitimeMier 06 Mai 2015, 00:16

Pai iti dai seama ca nici eu nu m-am dus cu trenul din Timisoara la Viena cu oferta directa, nu? Am mers cu R pana in Arad + Dacia + RJ si inapoi cu RJ + Dacia + IR (adica Tm-Ar + retur cu bilet intern CFR + oferta Arad-Budapesta si Budapesta-Viena). Hai sa zicem ca e infernal sa mergi de la Viena / Budapesta la Bucuresti pt. ca e cale lunga, dar la Arad, Deva ? Dacia intr-adevar e folosit de catre multa lume pe distanta Viena - Budapesta (e ultimul tren de pe relatia asta) iar Isterul e folosit pe Budapesta-Bekecscaba (pleaca la ora decenta din Budapesta ca si tren de seara), dar ca si trenuri internationale acestea sunt un mare FAIL. Am vazut si Serdika in Arad ... De asta mi si rusine sa spun ce grad ce ocupare avea, cautam oamenii prin tren sa ii gasesc. Atata timp cat situatia se prezinta in stadiul asta, eu zic sa nu mai visam la Wi-Fi si trenuri directe catre Praga, Berlin sau mai stiu eu pe unde. Nu ca nu am avea dreptul, dar din pacate nu ne ajuta statutul nostru de popor roman. Eu ma rog si sper ca de la an la an sa nu anuleze din aceste trenuri cu care de bine de rau poti ajunge macar pana la Budapesta si de acolo c*c**** Maria Ta cu multe trenuri catre toata Europa.

PS: Ca sa nu para ca sunt doar negativist, o supriza placuta in Budapesta: Din trenul care a sosit de la Hamburg a coborat un grup de 20-30 de persoane (elevi + 2 insotitori, probabil profesori) - nu stiu de unde veneau - care apoi au urcat in Dacia (la vagonul cuseta din cate am vazut eu). Dupa accent pareau a fi bucuresteni. Si inca ceva ... aceasta garnitura avea si vagon restaurant (care disparuse la un moment dat)
Sus In jos
Continut sponsorizat





Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 60 Icon_minitime

Sus In jos
 
Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)
Sus 
Pagina 60 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 31 ... 59, 60, 61 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Mersul Trenurilor 2014-2015 Softrans
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: