| Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
|
+85spiderpc rizelgeorgel2004 truscamihai lifetec Radu Luca tgv decward florin29sv Sabik Vlad Singeorzan sibiustation DPS ATM matei vulcan iustialex Cont.dezactivat laur 133 mielutu zburator riciu ttavi COSTACHE MIHAIL marius664 Desiro256 Vlad alex.barac.5 Razvan Tudor Tomi13leu Raduku09 get. Lumunita Stana adytm AeroX Katalin4653 gabrielcr vanchorusebulgaria marcghi MariusM rich1974 bubu alex.alexus.tm Vale mariuscfrbucuresti Spartan1948 nenuandrei marius_catalin84 Norbi stefan_br bobi alex1987 Ryan Anderson EuroNight alinx3330 didinul Alex Avram Mihay Vitosa Katalyn Andrey_tm cristi CFR dan tm dan_dinamo_bm Grigor Adrian78 Dr2005 cardinal AlexD Jhonyla Dutzu cfr500 Adirmvl Luna billy752-istu IonutCFR2009 maris.constantin NicuS 92Dragos allred Nesebar DUAL ALEXCFR razvan - trenuri mureseanu_976 cristy79 AndiCFR dandel 89 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 09 Apr 2015, 10:20 | |
| Bataia de joc 2024 cu opriri de 21 min in Simeria 7 min in Subcetate si 24 min in Petrosani
Marti seara 2086 Petrosani-Craiova a scos 1h20 min de la Petrosani la Tg Jiu cu 16 min mai putin poate se mai trezesc si dobitocii aia de la mers care fac doar copy\paste |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Lun 13 Apr 2015, 20:22 | |
| Incepând cu 21.04.2015, apar unele modificari in circulatia trenurilor de calatori pe sectia Mangalia-Constanta, astfel: R 8380 Agigea Nord sos. 06:30 pl. 06:33 Constanta sos. 06:45 R 8382 Agigea Nord sos. 07:54 pl. 08:05 Constanta sos. 08:17 *Pe distanta Mangalia-Agigea Nord circula conform livret. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mier 15 Apr 2015, 11:20 | |
| Cu trenul de 1 mai 15-04-2015 Pentru pasagerii care îşi programează din timp mini-vacanţa de 1 Mai, CFR Călători suplimentează în perioada 29 aprilie – 4 mai 2015, capacitatea de transport cu 16 trenuri InterRegio și Regio.
Cele mai multe dintre acestea vor merge spre/dinspre litoral.
Menţionăm că trenurile InterRegio care circulă între București Nord şi Constanța fără opriri intermediare, ajung la destinație în două ore.
Trenuri suplimentare:
miercuri, 29 aprilie
R 12806 Fetești (pl. 22.00) – București Nord (sos. 23.49). joi, 30 aprilie
IR 1832 Cluj Napoca(pl. 09.10) – Iaşi(sos. 18.19). în perioada 29/30 aprilie - 02/03 mai
IR 12696/-1 Timișoara Nord (pl. 22.21) – București Nord (pl. 08.05) – Constanța (pl. 11.26) – Mangalia (sos. 13.03). IR 12822/-1 Arad (pl.19.04) – București Nord (pl. 06.20) – Constanța (pl. 09.08) – Mangalia (sos. 10.37). IR 12862/-1/1856 Iași (pl. 22.10) – Constanța (pl. 07.50) – Mangalia (sos. 09.26). IR 12742/-1 Satu Mare (pl. 16.50) – Oradea (pl. 19.12) – Cluj Napoca (pl. 22.15) – București Nord (pl. 08.50) – Constanța (sos. 11.42). în perioada 30 aprilie - 03 mai
IR 12589 București Nord (pl. 17.00) – Constanța (pl. 19.53) – Mangalia (sos. 21.30). RE 12804 Mangalia (pl. 17.49) – Constanța (pl. 20.20) – București Nord (sos. 23.46). RE 12803 Bucureşti Nord(pl. 02.40) – Constanţa(pl. 06.15) – Mangalia (sos. 07.47). în perioada 30 aprilie/1mai - 03/04 mai
IR 12821/-2 Mangalia (pl. 18.50) – Constanța (pl. 20.50) –București Nord (pl. 23.45) – Arad (sos. 10.22). IR 12861/-2/1857 Mangalia (pl.19.36) – Constanța (pl. 21.30) – Iași (sos.07.41). IR 12741/-2 Constanța (pl. 15.15) – București Nord (pl. 18.35) – Cluj Napoca (pl. 04.43) – Oradea (pl. 07.37) – Satu Mare (sos. 09.39). IR 12695/-2 Mangalia(pl.16.05) – Constanţa(pl. 18.10) – București Nord(pl. 21.45) – Timişoara Nord (sos. 06.59). în perioada 1 - 04 mai
IR 12580 Mangalia (pl. 06.33) – Constanța (pl. 08.40) – București Nord (sos. 11.00). luni, 04 mai
R 12805 București Nord (pl. 02.30)– Fetești (sos 04.22). IR 1831 Iaşi (pl. 11.01) – Cluj Napoca (sos. 20.28). În unele zile libere din perioada 1 – 4 mai 2015, când traficul de călători este extrem de redus, unele trenuri InterRegio și Regio nu vor circula. Rugăm toți pasagerii să țină cont de acest aspect când își planifică deplasările cu trenul și să consulte, pentru informații actualizate, fie pagina de internet a companiei, fie să telefoneze la biroul de informații din stația de plecare. În data de 1 mai 2015 agenţiile de voiaj CFR vor fi închise.
***
CFR Călători acordă importante reduceri în funcţie de perioada de anticipaţie cu care este achiziţionat biletul. Reducerile pornesc de la 10% pentru o anticipaţie de 6 zile şi ajung până la 25% pentru anticipaţia de peste 21 de zile. Reducerea pentru cumpărarea cu anticipaţie se cumulează cu reducerea de 5% acordată pentru toate biletele cumpărate online.
Pentru evitarea aglomeraţiei de la casele de bilete și de la agențiile de voiaj din această perioadă, CFR Călători recomandă achiziţionarea din timp a biletelor de tren:
Online de pe www.cfrcalatori.ro; De la automatele XsellKiosk din gări; De la automatele ZebraPay; Prin rezervare telefonică; Direct de la casele de bilete din gări și agenții de voiaj CFR; De la distribuitori autorizați (agenții de turism).
Pasagerii noștri pot beneficia de importante reduceri* la cumpărarea biletelor de tren pentru destinațiile interne, după cum urmează:
10% reducere pentru Călătoria dus-întors 25% reducere prin Cardul Tren Plus 5% reducere la cumpărarea online între 10% și 25% reducere la cumpărarea cu anticipaţie între 10% şi 25 % reducere cu oferta Minigrup 2 – 5 între 15% şi 35% reducere cu oferta Biletul de weekend între 25% şi 50% reducere cu oferta Cartea VSD între 31% și 56% reduceri de weekend (în zilele de vineri până duminică inclusiv) la trenurile IR care circulă pe Valea Prahovei, pe rute între Sinaia - Brașov și retur. reduceri de până la 35 % pentru Grupuri de peste 20 persoane
Pentru destinațiile externe, CFR Călători are următoarele oferte speciale*:
de la 39 de euro pe sens pentru ruta București Nord – Viena de la 29 de euro pe sens pentru ruta București Nord – Budapesta de la 19 euro pe sens pentru ruta Cluj Napoca/ Sibiu/ Târgu Mureș – Budapesta de la 15 euro pe sens pentru ruta Timișoara Nord – Budapesta *Aceste reduceri și oferte speciale sunt supuse unor termene și condiții și sunt acordate în limita locurilor disponibile. ***
|
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Vin 17 Apr 2015, 17:33 | |
| Trenuri suplimentare pe relatia Pitesti - Bucuresti Nord si retur:
RE 13120 Pitesti (00:32) - Bucuresti Nord (02:10) *Circula in zilele de 30.04 si 01.05.2015 RE 13121 Bucuresti Nord (00:05) - Pitesti (02:04) *Circula in data de 04.05.2015 |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Sam 25 Apr 2015, 16:49 | |
| Modificari in circulatia trenurilor pe ruta Titu - Târgoviste:
IR 1880 Targoviste (05:15) - Titu (05:42) *Nu circula duminica IR 1881 Titu (07:12) - Targoviste (07:39) *Nu circula sâmbata si duminica |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Sam 25 Apr 2015, 17:26 | |
| 15 ore de la Arad/Timisoara la Mangalia... 1 mai... un "uichend"... Zic si io acuma...
Si zic din nou: bagati ba rahatul ala de tren de noapte Sibiu-Bucuresti-Sibiu!!! |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Sam 25 Apr 2015, 21:20 | |
| Acel tren va fi IR, că la R nu mai e voie să oprească în mai puţin de 70% din staţiile, haltele şi punctele de oprire de pe parcurs. La ce distanţă e... mai bine pun grupă Sibiu - Mangalia la 1621/2. _________________ :TTT:
|
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Dum 26 Apr 2015, 02:04 | |
| O propunere : in loc de Sibiu sa circule pana la Craiova (via Pitesti), iar de la Sibiu sa ataseze/detaseze vagoane care sa circule prin Brasov. Adica 2 perechi de trenuri IR. |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Dum 26 Apr 2015, 09:50 | |
| - Dr2005 a scris:
- Acel tren va fi IR, că la R nu mai e voie să oprească în mai puţin de 70% din staţiile, haltele şi punctele de oprire de pe parcurs.
Și cum rămâne cu rangul RE? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Dum 26 Apr 2015, 18:06 | |
| Nu există rangul RE în contractele de servicii publice. Există R şi IR. Ce opreşte în mai puţin de 70% din staţii halte şi alte puncte de oprire e IR, ce opreşte în 69,99% sau mai puţin din staţii, halte şi puncte de oprire e R. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Dum 26 Apr 2015, 18:27 | |
| Si atunci cum le-a iesit schema cu R-urile cu mers de IR. Sau chiar cu RE-urile? |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Dum 26 Apr 2015, 18:54 | |
| Dacă în contracte nu există rangul RE, de ce mai este folosit în realitate? Să înțeleg că trebuie să ne așteptăm la anulări de trenuri?
Un regio sprinten pe care l-am folosit de câteva ori: regio Tg. Jiu - Timișoara. Ăsta are un parcurs de aproape 350 de km. Dacă nu va rămâne tariful de Regio sau dacă îl vor despărți în două și îi vor pune opriri inutile pot deja să îl anuleze pe unele porțiuni. Și sunt convins că asta se va întâmpla. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Dum 26 Apr 2015, 19:13 | |
| S-a mai spus asta: operatorul poate să îşi afişeze pe site-ul său ce rang vrea, dar, din punctul de vedere al subvenţionării, există doar trenuri IR şi R. Operatorii pot să aplice ce tarife vor, fără a le depăşi pe cele maxime. Dacă vor să taxeze un tren cu opriri puţine ca tren R (deşi subvenţia e de IR), nimeni şi nimic nu îi poate împiedica.
De altfel, livretele prevăd acum doar trenuri R, IR şi IC/internaţioanle, nu RE, IRN ş.a.. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Dum 26 Apr 2015, 20:11 | |
| Da' care e diferenta intre IR si IRN? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Dum 26 Apr 2015, 20:20 | |
| OMT 153/2011 stabileşte rangurile de trenuri: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/127015 ,,Interregio IR-------------Viteza medie comercială/tren este de minimum 45 km/h.În principalele staţii feroviare se vor asigura conexiuni convenabile cu celelalte trenuri de călători."
,,Trenurile Interregio Night IR-N au parcurs de noapte şi oferă servicii suplimentare de transport cu vagoane de dormit şi/sau cuşetă.Trenurile Interregio Night IR-N pot avea în compunere vagoane aparţinând operatorilor feroviari străini care oferă servicii specifice proprii.Au opriri frecvente (în majoritatea oraşelor din parcurs).Viteza medie comercială/tren este de minimum 40 km/h.Pot avea serviciu opţional de transport al autoturismelor, în vagoane specializate."
Deci trenul IRN poate avea o viteză comercială mai mică decât trenul IR, dar e obligatoriu să aibă vagoane de dormit şi cuşetă. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
| |
|
| |
| Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
|