|
| Revista presei | |
|
+90TVlad sytrus user dezactivat... cortexedge pisti91 TonyCFR Spartan1948 stefanb.steff mielutu zburator vatmanul DAS 2011 didinul ANDU2100HP Sabik NicuS Costin.B M.I.C.I. Re6/6 Costin.H gabrielcr Goanga Caspar florin.lifticariu cstefan Shinkasen The Legend bobi Katalyn maris.constantin riciu 92Dragos alex.alexus.tm allred ttavi stefan_br marian1967 apmatei Florin C Elful cristi CFR COSTACHE MIHAIL ionutz72 membru dezactivat , Vlad mihaitzateo Adisoft1991s mureseanu_976 dandel rich1974 DPS AndiCFR Simply18 spiderpc LanceR Norbi AlexD Bobby_TM sergiu.asi Cont.dezactivat Amiralul alex1987 Gabry Gabriel 19jimmy84 alexpopa Tomi13leu Adirmvl cardinal Petre_IFTE bubu Andrey_tm IonutChircu alexmorph3us Adrian78 @ndrey Nk11 DUAL razvan - trenuri cristy79 TonyGFR Vitosa Dr2005 marius664 cfr500 lapsanszkitamas Dutzu alinx3330 dan tm IonutCFR2009 nenuandrei Nesebar 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 18 Feb 2015, 23:00 | |
| Cand am spus ca se da mita si spaga pentru anumite favoruri nu a crezut nimeni, si cineva a zis sa spun clar ce stiu, stiu ce stiu si atat, are grija DNA sa iasa la iveala. Oricum treaba nu este de bine, multe trenuri au fost anulate pe motiv de nerentabilitate desi ele aveau clienti, ca au fost facute studii si ca au iesit nerentabile, alea sunt hartii facute de cine trebuie si scrie in ele ce trebuie pentru a fi anulat respectivul tren. X a platit bine sa iasa trenul xxxx nerentabil si sa fie anulat sau sectia yyy sa fie declarata nerentabila, am auzit povestea unei sectii secundare unde firma auto care era concurenta pe acel traseu platea anual bani grei ca trenurile sa fie puse la ore total imposibile si 2-3 pe zi iar dubele mergeau din ora in ora, in final sectia a ajuns la un operator privat acum. Dar poate iese soarele si la transportul feroviar roman, oricum trenurile anulate nu stiu daca le mai vedem inapoi mai ales ca oamenii care mergeau cu ele au migrat spre altceva deci s-au pierdut si calatorii. S-a ales praful de ce era CFR si de transportul feroviar pentru ca ASA S-A VRUT!!! |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 18 Feb 2015, 23:51 | |
| Care ar fi sansele ca sectiile luate prin "jmecherii" sa fie confiscate si date inapoi catre CFR Calatori ? Asta desigur daca se confisca si AMX-urile RGT, ca nu as vrea sa vad Cenadul cu Malaxe, nu din nou _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 19 Feb 2015, 00:00 | |
| E cam complicata intrebarea ta, nu prea stiu ce sa zic la faza asta, sper totusi sa nu se intample asta si iti zic si de ce, e posibil sa se intoarca CFR-Calatori pe Timisoara-Resita de exemplu dar sa fi sigur ca linia de de Jamu Mare va fi abandonata de exemplu sau linia de Iam, pentru ca multe secundare daca le abandoneaza privatul CFR nu se va intoarce, sau sa zic Iasi-Dorohoi e posibil sa vedem iar CFR dar nu cu 7 trenuri ca la RT ci cu 2 maxim 3 ca asa a fost si pana sa fie inchiriata, deci e mai ok acum cu privatul fata de ce era cu CFR. Sa ne uitam putin la 210, Zlatna, cu CFR erau 2 perechi pe zi la ore total aiurea, acum sunt 4 cu privatul si la ore exact cand are lumea nevoie, la Praid la fel, cu CFR aveai 2 trenuri total aiurea, acum ai 3 la ore bunicele si daca e lista poate continua. Sper sa nu se intample ceva cu privatul ca nu suport sa se intoarca iar mortaciunile de malaxa pe unele sectii, confortul din AMX-ul RT e uperior fata de malaxa 900, nici nu suporta comparatie. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 19 Feb 2015, 09:08 | |
| CFR Călători nu are material rulant să preia toate secţiile. Şi chiar dacă, prin absurd, reactivează DA-urile şi LDH-urile care zac prin depouri, vă daţi seama că la compuneri gen DA cu 1 - 2 vagoane, nu o să reziste prea mult.
Din câte am citit, a fost reţinută o şefă de serviciu de la CFR S.A.. Când v-am spus că buba e la CFR S.A., nu m-aţi crezut. Dorobanţu cred că a făcut altele, trebuie să fie vorba de achiziţii, tocmai pentru că pe trasele abandonate de CFR Călători pe vremea lui Dorobanţu (o treabă începută de pe vremea lui Roşeanu, dar văd că de el nu zice nimeni nimic) nu a venit nimeni. Dar parcă fostul director de achiziţii de la CFR Călători a dat deja cu subsemnatu' de câteva ori pe la DNA. De altfel, e o varză totală în dosarul ăsta... avem o dată o presupusă mită pentru un contract de construcţii, una pentru o licitaţie şi alta pentru subvenţii mai mari. Nu ar fi trebuit să facă 3 dosare diferite, câte unul pentru fiecare presupusă infracţiune? Tare îmi e să nu fie cusută cu aţă albă... că în ministerul ăsta e o singură direcţie a cărei conducere nu a fost schimbată precum ciorapii, vă las pe voi să ghiciţi care. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 19 Feb 2015, 10:23 | |
| Un citat din articolul de mai jos: ""Problema este ca toti operatorii privati nu au un sistem de ticketing si urmarire a numarului de calatori care circula cu trenurile respective, iar subventia se primeste pe o declaratie pe propria raspundere a directorilor de la operatorii privati", a spus un lider de sindicat." http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/perchezitii-dna-la-cfr-si-la-sediul-unei-companii-private-de-transport-feroviar.html Deci sa inteleg ca daca operatorii privati umfla numarul de calatori transportati atunci si faptul ca s-au transportat mai multi calatori anul trecut este o minciuna...
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 19 Feb 2015, 10:38 | |
| De fapt, operatorii privaţi au sisteme electronice de emitere a biletelor, dar aceste sisteme nu sunt integrate... pentru că tocmai sindicaliştii au urlat că ,,sunt sistemele statului, nu trebuie privaţii să beneficieze de ele" atunci când s-a propus să se implementeze xSell peste tot. Până la urmă, Interregional şi Regiotrans au mers pe sistemul creat de firma Rail Soft Cluj, TFC a cumpărat xSell, iar Softrans dă bilete de mână.
Ce nu se spune în articol e că şi CFR Călători primeşte subvenţia tot pe baza unei declaraţii pe proprie răspundere. Singura soluţie ar fi să se ceară copie după listele de bilete şi după borderourile de bilete de mână, dar la aproape 6.000.000 bilete pe lună, ar trebui câteva sute de oameni care să verifice tot. Dar şi aşa e greu, că operatorii pot emite câte bilete vor şi nimeni nu are cum să verifice dacă acel bilet a şi fost folosit sau nu. În schimb, numărul de trenuri şi parcursul lor (pentru indicatorul tren-km) e uşor de aflat, direct din IRIS. _________________ :TTT:
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei Joi 19 Feb 2015, 17:20 | |
| Mai sunt si abonamentele de luat in calcul.
_________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 19 Feb 2015, 18:09 | |
| Da, şi astea. Chiar dacă ar exista un sistem informatic care să centralizeze tot, verificarea tuturor datelor introduse de operatori e imposibilă. Cel mult să se ia la puricat trenuri prin sondaj, dar asta costă.
Curios, pentru anul 2015 era vorba să crească ponderea indicatorului călător-km. Operatorilor nu prea le-a convenit (e logic de ce), însă majoritatea călătorilor ar fi avut de câştigat. Brusc, apare DNA-ul şi-i saltă pe toţi. Ciudat, nu? _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 19 Feb 2015, 18:10 | |
| Pai de ce e buba la CFR SA?S-au scos linii rentabile la licitatii si nu trebuiau scoase?Sa nu mai zic ca au lasat privatii cu trenuri IR cu mers de personal |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 19 Feb 2015, 18:15 | |
| Operatorii pot veni cu ce trenuri vor şi cu ce opriri vor. Însă trasele le dă CFR S.A., ei aranjează trenurile în circulaţie, teoretic pe principiul primul venit, primul servit, iar operatorii nu pot vedea trenurile altor operatori decât când e gata planul de mers. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 19 Feb 2015, 18:25 | |
| Pai Dr2005 jos scrie ca oamenii de la Regiotrans primeau informatii cu caracter secret de la CNCFR SA deci e clar ca stiau cand CFR Calatori vor avea trasele De ani bun zic ca subventile se dau la bascalie http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/cum-descrie-dna-coruptia-de-la-cfr-sa-si-din-transportul-feroviar-privat-de-calatori
În acest sens, Dumitrescu Claudiu Octavian a promis că va depune toate diligențele pentru ca (pe fondul restricțiilor bugetare):
să nu fie redus prea mult cuantumul subvenției alocate de Ministerul Transporturilor pentru pachetul social de transport feroviar de călători aferent anului 2013; să se păstreze criteriul actual de acordare a subvențiilor în cauză (indicator tren/km), care este unul păgubos pentru bugetul de stat, și să blocheze intenția ministrului de finanțe de a introduce ca și criteriu obligatoriu „numărul minim de călători transportați”; să le furnizeze informații privilegiate din cadrul DGTI privind ceilalți concurenți; să efectueze intervenții pe lângă diferiți funcționari pentru urgentarea circuitului documentelor de resort și obținerea avizelor de legalitate aferente obiectului de activitate al SC REGIOTRANS SRL;
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Joi 19 Feb 2015, 19:13, editata de 1 ori |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Joi 19 Feb 2015, 19:08 | |
| Cum Dumnezeu sa mai credem ca atribuirea traselor se face pe criteriul primul venit, primul servit? Haideti, ca doar nu suntem veniti cu pluta .... se vede din avion ca Regiotransul isi rezerva cele mai bune ore, dupa care celorlalti (inclusiv CFR Calatori) li se arunca firimiturile ramase. Criteriul este defapt prima spaga, iar cum CFR Calatori e sarac lipit pamantului (pt ca asa a fost adus in ultimul hal) normal ca nu are ce spagi sa dea si se alege cu praful de pe toba.
Intreb din nou pt a mia oara: de ce duda de tren 1631 Bucuresti-Brasov, adica perechea lui 3006, nu a fost si el facut RE, cum era normal? 3006 are 9 vagoane pline si in cursul saptamanii, dar tocmai asta e problema. Daca si 1631 ar deveni RE ar incomoda al naibii de mult trenul RT de dimineata spre Brasov, deci iata si explicatia. 3006 a fost de altfel bagat DUPA Regiotransul de la 14.00, nicidecum inainte (fereasca Dumnezeu sa ia calatori de la copilul de suflet al CFR). Invers - da, nicio problema, duca-se dracului...
Noul mers pe Brasov este dovada cea mai clara a cardasiei CFR-Regiotrans pe care eu si atatia altii am demascat-o de atata timp - bine, nu ca am fi cine stie ce genii - se vede din avion ce se intampla. Asta cu Regiotransul care saracul habar nu are trasele celorlalti si isi ia ABSOLUT INTAMPLATOR cele mai bune ore - sa o creada specialistii care fac si desfac mersul trenurilor, ca orice om cu capul la el il pufneste rasul daca aude asa ceva...
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei Joi 19 Feb 2015, 19:48 | |
| Nu poti da subventia numai pe Calatori, si va spun si de ce, trenurile circula zilnic numarul calatorilor variaza in functie de ziua saptamanii de sensul de naveta, exista sectii pe care se naveteaza in 2 sau mai multe sensuri, pe portiuni si sectii pe care se naveteaza intr-un singur sens. Automat acest lucru creaza zone cu numar redus de calatori, un grad de ocupare mic si zone cu grad de ocupare 100% cateodata si peste. Prin urmare numarul de calatori este foarte variabil, acest lucru creaza dezechilibru intre venituri care fluctueaza si cheltuieli care raman in principiu constante pe un an de zile. Prin urmare plata pe tren/km este una destul de vitala, prin asta se compenseaza pierderile pe portiunea cu grad de ocupare mic. Daca ar fi sa se acorde numai pe numarul de calatori, valoarea subventiei ar trebuii sa fie una foarte mare ca sa poata acoperii din veniturile obtinute pe cursa ocupata 100% si portiunile cu un grad mai scazut de ocupare, altfel nu se mai acopera diferenta dintre venituri si cheltuieli. Sa nu uitam ca preturile la bilete sunt stabilite la un anumit nivel de MT, nu sunt libere, prin urmare ca operator esti constrans sa taxezi cu un anumit pret, din care staul iti ia TVA 24%, deci practic veniturile operatorului se reduc cu un sfert si din ce ramane pe orice achiztitie, plati, statul ia alti bani. Cine are acces la statistici ar putea sa faca un calcul cat a incasat statul intr-un an numai din TVA la bilete fara sa mai luam in calcul celalte taxe cum ar fi acciza pe motorina de parca trenu circula pe sosea, taxe pe munca, impozite etc etc si cat a dat inapoi ca subventie. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 19 Feb 2015, 20:02 | |
| CristiCfr cu profitul de pe undele sectii sau trenuri poti sustine trenurile pe o sectie cu trafic redus de calatori plus ca regiotransu au avut avantajul sa incaseze si o gramada de TUI de la traficul de marfa sa nu ii mai plangem atat |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 19 Feb 2015, 22:09 | |
| - Adrian78 a scris:
http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/cum-descrie-dna-coruptia-de-la-cfr-sa-si-din-transportul-feroviar-privat-de-calatori
În acest sens, Dumitrescu Claudiu Octavian a promis că va depune toate diligențele pentru ca (pe fondul restricțiilor bugetare):
să nu fie redus prea mult cuantumul subvenției alocate de Ministerul Transporturilor pentru pachetul social de transport feroviar de călători aferent anului 2013; să se păstreze criteriul actual de acordare a subvențiilor în cauză (indicator tren/km), care este unul păgubos pentru bugetul de stat, și să blocheze intenția ministrului de finanțe de a introduce ca și criteriu obligatoriu „numărul minim de călători transportați”; să le furnizeze informații privilegiate din cadrul DGTI privind ceilalți concurenți; să efectueze intervenții pe lângă diferiți funcționari pentru urgentarea circuitului documentelor de resort și obținerea avizelor de legalitate aferente obiectului de activitate al SC REGIOTRANS SRL; Fix el a fost cel care a venit cu ideea ca subvenţia să se dea şi pe călător-km, în niciun caz nu a făcut pe dos... Iar Regiotrans nu avea nevoie de niciun aviz, pentru că avea deja licenţă de ani buni. Să nu cumva să fie politică treaba. -- Cristy79, eşti pe lângă subiect ca de obicei. Ia mergi cu 3006 şi vezi dacă e aşa gol cum crezi tu. Eu zic că nu. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |