|
| Revista presei | |
|
+90TVlad sytrus user dezactivat... cortexedge pisti91 TonyCFR Spartan1948 stefanb.steff mielutu zburator vatmanul DAS 2011 didinul ANDU2100HP Sabik NicuS Costin.B M.I.C.I. Re6/6 Costin.H gabrielcr Goanga Caspar florin.lifticariu cstefan Shinkasen The Legend bobi Katalyn maris.constantin riciu 92Dragos alex.alexus.tm allred ttavi stefan_br marian1967 apmatei Florin C Elful cristi CFR COSTACHE MIHAIL ionutz72 membru dezactivat , Vlad mihaitzateo Adisoft1991s mureseanu_976 dandel rich1974 DPS AndiCFR Simply18 spiderpc LanceR Norbi AlexD Bobby_TM sergiu.asi Cont.dezactivat Amiralul alex1987 Gabry Gabriel 19jimmy84 alexpopa Tomi13leu Adirmvl cardinal Petre_IFTE bubu Andrey_tm IonutChircu alexmorph3us Adrian78 @ndrey Nk11 DUAL razvan - trenuri cristy79 TonyGFR Vitosa Dr2005 marius664 cfr500 lapsanszkitamas Dutzu alinx3330 dan tm IonutCFR2009 nenuandrei Nesebar 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Oct 2014, 22:47 | |
| Conducerea trebuie schimbata pentru ca si presedintele va fi altul si automat toate companiile de stat vor avea alti directori . Conducerea asta "desteapta" refuza sa bage un tren direct din Galati la Cluj de exemplu iar daca urmareai ce spune lumea simpla care nu pupa undeva trenurile zi de zi ci ei sunt simpli calatori care vor sa mearga din A in B cat mai repede si cat mai direct posibil fara schimbari ai fi vazut ca populatia acestei tari nu e de acord ca de la Galati la Cluj sa schimbi in Bucuresti, practic din Galati spre Cluj trebuie sa o iei spre Vest dar cu trenul mergi in Sud ca apoi sa pleci spre N-V sau ocolesti prin Iasi, in final cu trenu din Galati la Cluj faci 14 ore prin Iasi si 15-16 ore prin Bucuresti :shock: dar de ce sa mergi prin Bucuresti cand ar putea exista tren direct prin Comanesti-Tg Mures ? de id***ti ce sunt ! In cazul asta nu merge nimeni cu trenu si se duce cu masina personala cu care faci 8 ore !!!! se compara masina cu trenul ??? normal ca nu, dar conducerea asta desteapta refuza sa bage un tren direct si ii doare in c... de calatori, ii lase sa se descurce cu ce pot si nu tin cont de solicitarile clientilor .
Mersul cu trenul nu inseamna doar trafic de naveta !!! mersul cadentat este pentru navetisti dar cu restul populatiei ce faci ??? ii lasi de izbeliste ....... Niste incompetenti ........ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Oct 2014, 23:08 | |
| Karpaty, s-a dus epoca trenurilor care tăiau ţara şi erau folosite doar pentru că lumea nu avea altceva la dispoziţie. Bucureştiul generează cei mai mulţi călători, iar pentru câţiva nu se merită să pui un tren direct.
Creşterea numărului de călători e un indicator de performanţă destul de bun, la fel şi reducerea datoriilor (de exemplu, CFR Călători a ajuns la zi cu plata TUI). Din păcate, după cum ai spus, dacă se schimbă preşedintele, se schimbă şi Guvernul, deci şi şefii companiilor.
Mersul cadenţat trebuie implementat la scară largă, inclusiv la trenurile IR. Iar la aceste trenuri să existe automotoare la legătură în nodurile feroviare.
Galaţi - Iaşi durează 15 ore cu schimbare la Iaşi (şi 15 minute aşteptare). Prin Braşov durează 17 ore doar pentru că trebuie să aştepţi 3 ore la Braşov... ar trebui umblat la legături. La întoarcere se poate folosi 1746 + 1731. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Oct 2014, 23:23 | |
| - Dr2005 a scris:
- La întoarcere se poate folosi 1746 + 1731.
Iti garantez eu ca nu se poate, mai ales de la noul mers 1746 are sosirea la 16:25 si 1731 va pleca la 16:33, iar 1746 va avea zilnic intarziere deci 1731 va pleca, rezulta legatura pierduta si asta e, spui CFR si te duci cu orice altceva dar NU cu trenu, cel putin in Romania NU ! La faza cu "s-a dus vremea trenurilor care taiau tara" pai cama sa e pentru ca omul s-a saturat de bataia de joc oferita de CFR, ia mai citeste ce spune lumea pe FB, oameni care vor sa mearga din est in vest si din nord in sud iar trenul nu reprezinta un mijloc de transport atractiv pentru ca nu mai sunt trenuri directe, nu sunt legaturi bune, stai cu orele prin gari si de multe ori si conditiile sunt de 2 bani dar pretul biletul este de avion . Urmareste ce spun oamenii simpli ai acestei tari si vezi ca majoritatea spun ca au renuntat la mersul cu trenul de x ani, si asta nu din cauza mea ci din cauza gandirii proaste de la CFR care nu face nimic bun pentru calatorul de rand, tot anuleaza si distrug iar daca populatia cere ceva ei spun NU, atat stiu sa spuna, nu avem, nu se poate . Poate asta e telul sa se distruga tot ! Daca conducerea are ochelari de cal si mai sunt si altii mici care ii pupa undeva si le canta in struna, asta e rezultatul, lumea merge cu duba/autocar/masina personala iar ei plimba trenurile goale . Ca fapt divers daca sunt asa mari destepti acesti specialisti, de ce au bagat iar trenul Brasov-Adjud-Brasov anulat in Iunie din lipsa de calatori si nu au bagat un Galati-Cluj care le aducea de 3 ori mai multi calatori ??? De incompetenti ce sunt , de asta ! Tot pe FB spunea cineva: " de ce mama d...... ma pui sa ocolesc prin Bucuresti si sa schimb trenuri cand e total aiurea asa ceva si automat fac dublu prin Bucuresti" , totusi lumea nu este atat de proasta sa mai inghita galustile CFR, daca pentru ei e normal aceasta bataie de joc, populatia nu este gata sa o si accepte . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Oct 2014, 23:25 | |
| Nu fii tu sigur că trenul ăla de Adjud o să şi circule. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Oct 2014, 23:40 | |
| La urma urmei sa faca ce vor, nu este compania mea, nu castig nimic de la CFR, sunt un simplu cetatean al acestei tari si ma doare ca s-a ajuns in acest stadiu de bataie de joc fata de noi cei ce platim taxe si impozite iar statul asta nu ne ofera nimic bun . Asta ma deranjeaza, oricum eu unu folosesc trenul strict pentru plimbarea cu trenul ca sunt un pasionat de trenuri, daca as avea treaba in alte orase din tara am masina la scara blocului care ma duce de acasa si in varful muntelui deci nu stau dupa transportul lor de cacao . Toate petitiile care au fost facute din partea mea, au fost facute pentru populatia tarii, pentru toata lumea nu pentru mine personal, pentru ca ma intereseaza de toata lumea din tara asta, si pentru amaratii aia care nu au o masina si depind de transportul in comun, pentru ei am incercat sa ma lupt cu morile de vant din CFR dar se pare ca sunt de neclintit si nu ii intereseaza absolut nimic din ce spune lumea, ei tot ce stiu/vor aia fac . |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Oct 2014, 00:06 | |
| Daca ar fi tren direct Galati-Iasi-Cluj s-ar face economie de vagoane.La Iasi se schimba locomotiva si gata! Si trenurile Regio pe bucati sunt o prostie. Dupa ce ajunge 5601 Iasi-Suceava la Suceva pleaca dupa el alt tren Regio spre Campulung. Mai bine ar baga Iasi-Campulung si s-ar face economie de material rulant si sunt multe exemple. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Oct 2014, 09:59 | |
| Lumea a renuntat la mersul cu trenul din cauza infrastructurii care s-a degradat continuu. Cand dai o caruta de bani pe bilet fie el si regio si mergi cu 30 km/h iti mai vine sa iei trenul data viitoare ? Ce rezolva daca pune trenuri cadentate? Distanta va fi parcursa tot in acelasi timp mare si la viteza de melc. Daca nu se iau masuri pentru repararea urgenta a liniilor n-o sa mai mergem decat noi pasionatii cu trenul. - Dr2005 a scris:
Apropo de Malaxe, nu cumva un cuplu are turnusul 8133 - 8573 - 8572 - 8132? Interesant... putem trece la statistica cel mai lung parcurs efectuat cu Malaxa 77... 146 km. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Oct 2014, 13:02 | |
| - catalin2014 a scris:
- Daca ar fi tren direct Galati-Iasi-Cluj s-ar face economie de vagoane.
Pai cate ore ar face ?! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Oct 2014, 13:06 | |
| Da, viteza tot cea de melc va fi, dar astfel de trenuri vor fi mai atractive pe distanţe scurte şi medii, că lumea va şti că are tren o dată la o oră / oră jumate / 2 ore pe ruta respectivă. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Oct 2014, 13:25 | |
| Cu ciopartirea trenurilor se pierde mai mult cheltuieli pentru motorina la locomotive de manevra echipa de manevra dar ca sa justifice niste posturi o tin langa cu trenuri scurtate |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Oct 2014, 14:07 | |
| - cardinal a scris:
- catalin2014 a scris:
- Daca ar fi tren direct Galati-Iasi-Cluj s-ar face economie de vagoane.
Pai cate ore ar face ?! Cate ore ar face ? Pai dai o cautare scurta pe infofer si vezi, in prezent este IR 1864 Galati-Iasi si 1831 Iasi-Cluj care acum 10 ani era un tren direct Galati-Cluj Acc 1931 !!! Acum au fost ciopartite sa aibe de lucru si aia din Iasi cu manevrarea vagoanelor etc dar la confortul calatorilor nu se gandeste nimeni ci doar la posturile lor sa fie pastrate . Ciopartirea trenurilor nu a adus nimic bun, ba mai mult au indepartat de la tren mai multi calatori si in prezent am ajuns ca trenuri care in trecut aveau 15 vagoane sa aibe acum 3-4-5 vagoane :shock: Vorba lui Ionut, se pot pune trenuri cadentate pe toate sectiile, dar degeaba le pui, poate doar Regio sa fie pentru navetisti dar sa pui IR cadentat deja e prea mult si este risipa de material rulant, vedeti cazul Bucuresti-Constanta, a trecut sezonul, in prezent trenurile astea au 3-4 vagoane mai mult goale, chiar si ala de face 1:55 e mai mult gol, gasesti compartimente libere cu gramada, de ce ? Pentru ca trenul nu mai este mijlocul de trasnport preferat al romanului, daca lumea a plecat d ela tren nu o mai intorci la tren . De asta imi tot bat gura de pomana cu desteptii din CFR sa mentina trenurile directe ca doar asa mai au calatori, daca anuleaza trenurile/grupele directe, la revedere si calatorii, pleaca lumea la alte mijloace de trabnsport nu iti sta nimeni sa iti schimbe tie 3 trenuri in parcursul calatoriei ca esti du Gh. Dracu si vrei sa anulezi tot ce este direct, asta nu realizeaza specialistii nostri . Concluzia este ca noi vorbim degeaba si ei tot ce vor fac, s-a distrus CFR-ul asta cu "specialistii" lu' peste prajit ........... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Oct 2014, 18:09 | |
| - Dr2005 a scris:
- Merg foarte puţini de la Ploieşti la Slobozia... e vorba de 2 trenuri pe zi, 8131 şi 8133, dintre care unul - 8131 - era acum câteva luni cu DA şi 3 vagoane.
Pe Ploieşti - Urziceni cei mai mulţi călători sunt între Ploieşti şi Fulga, traseu parcurs în vreo 50 minute. Să nu pierdem din vedere faptul că avem 10 (zece) perechi de trenuri pe zi. Îmi aduc aminte de vremea când circula un 900 pe Piteşti - Curtea de Argeş... toţi se plângeau că îi zdruncină, că e mic... şi toţi dădeau 1 leu la naş.
Apropo de Malaxe, nu cumva un cuplu are turnusul 8133 - 8573 - 8572 - 8132? Nu. 8133-8132 e cu malaxor de la Depoul Ploiesti. 8570-8573-8572-8575 e cu ldh (Depoul Medgidia) + 1-2 vag (st dom Constanta). |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4856 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Oct 2014, 18:23 | |
| Doctore de ce oare malaxele mai merg pe Arad-Curtici si Arad-Timisoara,pe linie electrificata?Si partea nasoala e ca malaxa de la Arad-Timisoara face tren de naveta,si mai merge si cu electrica in cap.Totusi ,chiar isi bat joc ca sa le fie lor bine ,nu ii intereseaza de confort sau de calator |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Oct 2014, 18:46 | |
| Voi nu auziti ca anul asta sunt mai multi calatori decat anul trecut? Poate pana la sfarsitul lui 2014 cu 5milioane sau mai multi decat anul trecut. Recomand o scumpire a biletelor macar cu 8-12% sa-i mai domoleasca ca nu sunt vagoane disponibile pentru atatia calatori. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Oct 2014, 20:38 | |
| - AlexD a scris:
- Voi nu auziti ca anul asta sunt mai multi calatori decat anul trecut? Poate pana la sfarsitul lui 2014 cu 5milioane sau mai multi decat anul trecut.
Recomand o scumpire a biletelor macar cu 8-12% sa-i mai domoleasca ca nu sunt vagoane disponibile pentru atatia calatori. Geniala asta! S-ar putea sa asistam cat de curand la asa ceva, acum nu au facut-o ca vin alegerile dar la anul nu ii mai opreste nimeni. Pai si eu zic la fel, ei zic slava Domnului ca fuge lumea de la ei ca tot nu mai au de nici unele, stau prost la toate capitolele, nu au vagoane, nu au locomotive etc - deci fraierii duca-se la dube, la privat, unde vad cu ochii... Din discutiile mele cu oamenii a reiesit ca ciopartirea trenurilor pe langa preturile nerusinate si mersul aiuristic alunga lumea de la tren garantat si ei de aia o si fac. Trenul mai intai e ciopartit, ajunge sa taraie 2-3 vagoane si apoi este anulat in numele eficientei. Deci: punct ochit, punct lovit!
Ultima editare efectuata de catre cristy79 in Dum 19 Oct 2014, 20:46, editata de 1 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |