Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+90
TVlad
sytrus
user dezactivat...
cortexedge
pisti91
TonyCFR
Spartan1948
stefanb.steff
mielutu zburator
vatmanul
DAS 2011
didinul
ANDU2100HP
Sabik
NicuS
Costin.B
M.I.C.I.
Re6/6
Costin.H
gabrielcr
Goanga
Caspar
florin.lifticariu
cstefan
Shinkasen
The Legend
bobi
Katalyn
maris.constantin
riciu
92Dragos
alex.alexus.tm
allred
ttavi
stefan_br
marian1967
apmatei
Florin C
Elful
cristi CFR
COSTACHE MIHAIL
ionutz72
membru dezactivat ,
Vlad
mihaitzateo
Adisoft1991s
mureseanu_976
dandel
rich1974
DPS
AndiCFR
Simply18
spiderpc
LanceR
Norbi
AlexD
Bobby_TM
sergiu.asi
Cont.dezactivat
Amiralul
alex1987
Gabry Gabriel
19jimmy84
alexpopa
Tomi13leu
Adirmvl
cardinal
Petre_IFTE
bubu
Andrey_tm
IonutChircu
alexmorph3us
Adrian78
@ndrey
Nk11
DUAL
razvan - trenuri
cristy79
TonyGFR
Vitosa
Dr2005
marius664
cfr500
lapsanszkitamas
Dutzu
alinx3330
dan tm
IonutCFR2009
nenuandrei
Nesebar
94 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 44 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2942
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8372
Data de inscriere : 24/05/2010

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 9 Oct - 20:12

https://www.facebook.com/StirileProTV/photos/a.10150319023767266.340327.205118627265/10152486268182266/?type=1&theater

Si de la PRO(s)T TV. Sa stiti ca tare ma pune pe gandari care o fi acelea.. sper ca cele cu blatistii !

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

Revista presei - Pagina 23 Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

Revista presei - Pagina 23 Cats_zpsc4hgwatz

Revista presei - Pagina 23 Cats11
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 9 Oct - 20:41

http://stirileprotv.ro/stiri/financiar/apocalipsa-cailor-ferate-dupa-masterplan-intr-o-tara-in-care-viteza-medie-e-si-de-45km-h-30-din-sistem-va-fi-abandonat.html
Sus In jos
Cont.dezactivat




Numarul mesajelor : 1236
Reputatie : 5470
Data de inscriere : 20/05/2013

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 9 Oct - 21:15

92dragos a scris:
https://www.facebook.com/StirileProTV/photos/a.10150319023767266.340327.205118627265/10152486268182266/?type=1&theater

Si de la PRO(s)T TV. Sa stiti ca tare ma pune pe gandari care o fi acelea.. sper ca cele cu blatistii !
Uite aici care is: http://adevarul.ro/economie/stiri-economice/ce-linii-ferate-vrea-statul-desfiinteze-lista-tronsoanelor-pierderi-financiare-1_5436a3190d133766a8cd31f7/index.html

Eu nu inteleg de ce Twisted Evil  sa scoti liniile care sunt inchiriate (de exemplu: Iasi-Dorohoi, Buhaiesti-Roman si altele)
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7372
Data de inscriere : 18/11/2011

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 9 Oct - 21:42

FoFo650 a scris:
92dragos a scris:
https://www.facebook.com/StirileProTV/photos/a.10150319023767266.340327.205118627265/10152486268182266/?type=1&theater

Si de la PRO(s)T TV. Sa stiti ca tare ma pune pe gandari care o fi acelea.. sper ca cele cu blatistii !
Uite aici care is: http://adevarul.ro/economie/stiri-economice/ce-linii-ferate-vrea-statul-desfiinteze-lista-tronsoanelor-pierderi-financiare-1_5436a3190d133766a8cd31f7/index.html

Eu nu inteleg de ce Twisted Evil  sa scoti liniile care sunt inchiriate (de exemplu: Iasi-Dorohoi, Buhaiesti-Roman si altele)
Pe Dorohoi-Letcani nu circula marfare, si are peste 100 km lungime.
Pe aceasta linie tot statul da subventie.
Eu as lasa doar liniile interoperabile si neinteroperabila Medgidia-Tulcea (resedinta de judet) si Podu-Iloaiei  -Hirlau (poate se va intampla minunea peste cateva zeci de ani sa termine Hirlau - Botosani).
Restul le-as da la fier vechi ca tot statul cheltuie bani, chiar daca sunt inchiriate.
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6664
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 9 Oct - 21:59

Cu alte cuvinte niste prosti s-au chinuit sa construiasca cai ferate si vine un destept sa le distruga? Eu zic sa incepem sa inchidem si sosele ca si d'astea avem prea multe. Da' poate inchidem si navigatia pe Dunare ca de... economia romaneasca a luat-o la vale. Sa lasam doar portul Constanta si cam atat....

Eu zic sa lasam drumul de fier doar intre Bucuresti si orase peste 250000 locuitori si drumuri doar intre localitatile cu peste 100000 locuitori. Restul pot lua foarte bine caruta si tractorul, sau sa mearga pe jos, pentru ca mersul pe jos face piciorul frumos, nu-i asa?

Scuzati sarcasmul, dar cam asa mi se pare mie ca se pune problema, poate am exagerat putin dar prea mult.

Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 9 Oct - 22:03

CFR Calatori a trebuit sa plece de pe sectiile secundare, acestea au fost declarate nerentabile, peste noapte au devenit profitabile la privat ca a stiut sa se impuna in fata blatistilor, deci privatul a reusit sa faca ce trebuia CFR dar toata chestie e ca CFR trebuia sa plece de pe secundare .
Acum cu privatul pe multe sectii e mai bine fata de ce era cu CFR si dau exemplu linia 608 Iasi-Dorohoi unde cu CFR erau 3 perechi pe zi si facea trenu 5 ore, acum cu RT sunt 7 perechi si faci 3 ore deci s-a putut, un alt exemplu este 703 Galati-Barlad unde cu CFR erau 3 perechi iar cu TFC sunt 7 perechi . Mai sunt si alte sectii in acelasi caz gen 504 ; 605 ; 607 ; 306 , sa nu mai zic de 203 Brasov-Zarnesti unde cu CFR erau 4-5 perechi iar cu RT e tren din ora in ora :shock: sunt convins ca daca ziceai la CFR sa faca asta ziceau ca ei nici la 4 perechi nu au profit dar sa le puna din ora in ora, preferau sa se retraga ............

_________________
595423Revista presei - Pagina 23 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 23 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 23 Bdeem_8496_a
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7372
Data de inscriere : 18/11/2011

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 9 Oct - 22:19

Decat sa se mearga ca melcul pe magistrale si sa existe si neinteroperabile, ar fi mai bine sa ramana magistratelele care sa fie reabilitate.
Avand in vedere ca transportul pe calea ferata e cel mai ieftin de ce vrem sa facem atatea autostrazi si drumuri expres?
Transportul din Romania ar trebui sa se axeze ori pe feroviar ori pe rutier.
Nu suntem o tara precum Germania, dar ar trebui sa ne uitam macar la Ungaria...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 9 Oct - 22:22

CFR Călători nu avea material rulant pentru trenurile cu număr mic de călători. Şi nu îl are nici acum, dovadă numărul mare de trenuri cu 2 - 3 vagoane. Logic că un DA cu 2 vagoane nu o să fie rentabil în veci, indiferent cât de plin e.
Partea proastă e că abia în ultimii 2-3 ani s-a mai început - timid - reabilitarea parcului de automotoare şi corelarea unor trenuri (dar mai e muuuult de lucru). Anul ăsta se aşteaptă o creştere a numărului de călători la CFR Călători, prima din ultimii 20 de ani.

Soluţia actuală, eventual uşor modificată (în loc de 80% tren*km şi 20% călător*km să fie 50 - 50) poate funcţiona foarte bine. Dacă ajungem, cum vor unii, la Autoritatea de Reformă şi alte entităţi care nu vor face nimic... păi putem să strângem banii de maşină de pe acum, că oricum nu o să mai avem alternativă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 9 Oct - 22:23

Tocmai ca CFR ramane doar pe interoperabile iar cele neinteroperabile de asta se dau la privati sa fie intretinute de ei si exploatate tot de ei iar pentru asta platesc chiria anuala .

_________________
595423Revista presei - Pagina 23 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 23 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 23 Bdeem_8496_a
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7372
Data de inscriere : 18/11/2011

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 9 Oct - 22:27

O alta problema la CFR Calatori e mersul trenurilor care e facut mai mult pentru angajati si nu in favoarea calatorului.
Sus In jos
Cont.dezactivat




Numarul mesajelor : 1236
Reputatie : 5470
Data de inscriere : 20/05/2013

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeVin 10 Oct - 16:12

"Nu avem bani pentru intretinut liniile".. Dar ei NICI MACAR NU LE INTRETIN, LE LASA SA RUGINEASCA SI SA FURE TIGANII TOT!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeVin 10 Oct - 18:42

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/ROMANIA+CALE+FERATA+MARE+VITEZA
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeLun 13 Oct - 20:16

http://www.mediafax.ro/economic/lucrarile-la-canalul-bucuresti-dunare-lansate-de-ceausescu-inainte-de-1989-vor-fi-reluate-dupa-2030-cat-va-costa-proiectul-13379625

http://www.mediafax.ro/social/accident-grav-in-capitala-un-autobuz-a-fost-lovit-de-un-tramvai-zece-persoane-au-fost-ranite-imagini-de-la-locul-accidentului-13379459

http://www.mediafax.ro/cultura-media/avertismentul-lui-snowden-privind-siguranta-pe-internet-renuntati-la-google-facebook-si-dropbox-video-13380068

http://www.mediafax.ro/externe/trenuri-blocate-la-genova-statii-de-metrou-inundate-la-madrid-si-pagube-in-franta-din-cauza-ploilor-13380318

http://www.antena3.ro/externe/richard-nixon-a-intervenit-pentru-malaxa-in-razboiul-cu-auschnitt-269874.html

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeMar 14 Oct - 18:46

http://www.feroviarul.ro/se-cauta-noi-manageri-la-cfr-sa-cfr-calatori-si-metrorex
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeMier 15 Oct - 19:57

http://www.feroviarul.ro/greva-mecanicilor-de-locomotiva-impune-anularea-a-doua-treimi-din-trenurile-din-germania
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 23 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 44 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: