Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+90
TVlad
sytrus
user dezactivat...
cortexedge
pisti91
TonyCFR
Spartan1948
stefanb.steff
mielutu zburator
vatmanul
DAS 2011
didinul
ANDU2100HP
Sabik
NicuS
Costin.B
M.I.C.I.
Re6/6
Costin.H
gabrielcr
Goanga
Caspar
florin.lifticariu
cstefan
Shinkasen
The Legend
bobi
Katalyn
maris.constantin
riciu
92Dragos
alex.alexus.tm
allred
ttavi
stefan_br
marian1967
apmatei
Florin C
Elful
cristi CFR
COSTACHE MIHAIL
ionutz72
membru dezactivat ,
Vlad
mihaitzateo
Adisoft1991s
mureseanu_976
dandel
rich1974
DPS
AndiCFR
Simply18
spiderpc
LanceR
Norbi
AlexD
Bobby_TM
sergiu.asi
Cont.dezactivat
Amiralul
alex1987
Gabry Gabriel
19jimmy84
alexpopa
Tomi13leu
Adirmvl
cardinal
Petre_IFTE
bubu
Andrey_tm
IonutChircu
alexmorph3us
Adrian78
@ndrey
Nk11
DUAL
razvan - trenuri
cristy79
TonyGFR
Vitosa
Dr2005
marius664
cfr500
lapsanszkitamas
Dutzu
alinx3330
dan tm
IonutCFR2009
nenuandrei
Nesebar
94 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 38 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMier 10 Sept 2014, 13:25

razvan - trenuri a scris:
Amiralul a scris:
http://www.argument-cs.ro/content/printr-un-proiect-transfrontalier-prinde-contur-o-idee-n%C4%83stru%C5%9Fnic%C4%83-pe-malul-dun%C4%83rii-se-va-co

Si poate peste 30 de ani va fi construit inca 70-100 kilometri pe langa Dunare pana la Orsova, unde este traseu superb.
Oricum ar fi excelent macar Bazias - Moldova Noua, datorita frumusetiilor din jur pe langa aspectul economic al liniei (am fost pe langa Dunare pe cale rutiera).

  Smile

Sa intocmim o lista cu liniile abandonate, cu liniile demontate din cauza ca nu au fost bani sa se repare pagubele produse de inundatii, cu liniile principale care au X puncte de restrictie de ani de zile, cu vagoanele care stau ca nu sint bani de revizii, cu multe alte probleme ale cailor ferate din Romania.

Dupa care trecem la o lista cu riurile care nu sint indiguite, pagubele produse in ultima vreme depasind valoare unor lucrari de aparare.

Apoi luam judetul Caras Severim si identificam toate probleme majore de infrastructura rezolvate de Consiliul Judetean in ultima perioada precum localitatile care nu au apa, nu au asfalt, nu au drumuri pietruite, catunele care nu au curent electric.

Ne uitam spre finalul studiului la linia Oravita -Anina care este preluata de Consiliul Judetean impreuna cu UAT -urile din parcurs si care in colaborare cu CFR, cu Ministerul Turismului si cu celelalte entitati interesate au reusit sa salveze aceasta linie, sa o puna in valoare, sa o promoveze si sa o exploateze in mod corespunzator. La fel si linia Oravita -Iam care a fost salvata in cadrul altui program transfrontalier(prezentat de asemenea aici pe forum) iar acum este complet refacuta si exploatata turistic si comercial pina la Biserica Alba.

Astfel vom aprecia faptul ca in timp ce linia pe Orsova -Drobeta Turnu Severin lucrarile de aparari de maluri (impotriva eroziunii produse de nivelele fluctuante ale apei) sint abandonate urmeaza a se construi pe malul Dunarii o linie noua pina in Sirbia unde probabil va fi racordata la linia spre Virset care daca nu ma insel acum este inchisa.
De asemenea este de apreciat faptul ca transportul pe apa va degreva sosesele insa pentru a ajunge pe apa marfurile vor aglomera soselele, iar apoi vor fi transbordate pe nave sau trenuri.

Zona Moldova Noua fiind foarte industrializata este nevoie de o asemena linia ferata pentru a degreva soselele spre linia 900 dar de ce nu si pentru a degreva linia 900, linie care are multe puncte de restrictie tocmai cum spuneam la inceput.

Imi este ciuda ca nu pot sa fac parte din cadrul unor entitati care organizeaza astfel de simpozioane pentru a prezanta aceste proiecte. Sau din cadrul firmelor care iau bani ca sa conceapa  asemnea proiecte.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMier 10 Sept 2014, 15:51

A aparut un comunicat de presa 900000 de calatori au folosit Trenurile Soarelui
Sus In jos
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5275
Data de inscriere : 20/08/2011

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMier 10 Sept 2014, 16:11

pai si cum e? mult, putin?
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMier 10 Sept 2014, 16:44

cred ca cifrele alea nu doar sunt mincinoase ci sunt si prea mici in comparatie cu cate trenuri au fost anul asta si ce compuneri si grad au avut. Sper sa nu fie genul ala de statistica cand sageata albastra era plina si 20 de calatori in picioare si ei au trecut pe hartie 25% calatori Wink

Dimineata la stirile TVR 1

http://stiri.tvr.ro/sute-de-oameni-fac-cursuri-de-mecanic-de-locomotiva--desi-este-greu-de-gasit-un-job-in-domeniu_49811.html
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMier 10 Sept 2014, 17:45

S-ar putea ca cifrele alea să fie pentru tot parcursul trenurilor... de exemplu, la un tren ca 1931/2 sunt foarte mulţi care mergeau pe Bucureşti - Cluj, la trenurile Braşov - Constanţa erau foarte mulţi pe Bucureşti - Braşov ş.a..

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMier 10 Sept 2014, 17:53

Pai calatorii aia nu sunt doar din trenurile Bucuresti-Constanta si Bucuresti-Mangalia fara sezonierele de Iasi Oradea Timisoara Arad ..
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMier 10 Sept 2014, 18:21

La prima vedere cifra pare mai mica decat anul trecut, daca tin bine minte anul trecut s-au laudat cu peste 1.000.000 de calatori.
Si mie mi se pare putin ciudat mai ales ca programul de sezoniere de anul asta chiar a fost mai bun, e practic singura lor bila alba de anul asta. Ma asteptam la mai mult.

Regiotransul a raportat 15.000 de calatori transportati tot sezonul cu trenul lor Brasov-Constanta iar Softrans tot 15.000 dar atentie doar intr-o luna si cu rama lor asa mica de 188 de locuri de care au ras atatia inclusiv pe aici.

Pai daca cifra este reala de 900.000 in regres fata de anul trecut, atunci inseamna ca lumea chiar nu mai are incredere in ei nici chiar cand incearca macar sa faca un lucru bun...

O veste buna este mentinerea trenurilor de 2 ore si a trenurilor din principalele orase ale tarii catre Constanta si in extrasezon,
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMier 10 Sept 2014, 20:23

Softransul raportează aiurea. Nu există nicio metodă de fi verificat, mai ales că trenul nu a fost inclus în pachetul minim social (PMS), deci nu a fost subvenţionat, iar cifrele raportate către INS - că sunt obligaţi să dea numărul total de călători la INS - nu are nimeni cum să le verifice. Pe când la trenurile din PMS există acte oficiale care arată câtă subvenţie s-a dat pe călător*km şi tren*km.

În plus, Softrans nici măcar nu a încheiat convenţiile necesare pentru plata facilităţilor de călătorie, pur şi simplu au preferat să ignore total legislaţia, acum operând undeva la limita gri a ei. Nu-mi dau seama cine îi ţine în braţe, dar e cineva important.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7372
Data de inscriere : 18/11/2011

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMier 10 Sept 2014, 20:32

Katalyn a scris:


Dimineata la stirile TVR 1

http://stiri.tvr.ro/sute-de-oameni-fac-cursuri-de-mecanic-de-locomotiva--desi-este-greu-de-gasit-un-job-in-domeniu_49811.html
Omul face cursul cu 3000 lei si pleaca pe urma din tara pentru e recunoscut in afara si gata, nu da 90000 de lire ca sa ia 3000 pe luna.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMier 10 Sept 2014, 20:34

Cite zile a circulat Softransul la mare?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMier 10 Sept 2014, 21:37

catalin2014 a scris:
Katalyn a scris:


Dimineata la stirile TVR 1

http://stiri.tvr.ro/sute-de-oameni-fac-cursuri-de-mecanic-de-locomotiva--desi-este-greu-de-gasit-un-job-in-domeniu_49811.html
Omul face cursul cu 3000 lei si pleaca pe urma din tara pentru e recunoscut in afara si gata, nu da 90000 de lire ca sa ia 3000 pe luna.

Cursul e undeva la 4200 oficial pe langa aia mai pui vreo 4000 daca e naveta cursuri carti banchet si alte cele
Ca sa lucrezi afara o iei de la zero si la ei adica mecanic manevra trenuri de marfa pe linii secundare ca sa lucrii la o firma direct pe trenuri directe de marfa iti trebuie specializare mecanic de locomotiva clasa 3
In Anglia e scoala 19000 lire dar dupa te poti angaja cu salarii de pana la 47000 lire/an
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMier 10 Sept 2014, 21:47

dan tm a scris:
Cite zile a circulat Softransul la mare?
Din 1 august.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeJoi 11 Sept 2014, 08:38

ok, atunci e simplu.
Rama lor are 180 de locuri dar pui 242 calatori

242x31=7502 calatori dusi la mare, adica tot atitia adusi de la mare = 15004 calatori intr-o luna.

Au dat ei atitea bilete peste capacitatea ramei? daca da, atunci unde sint conditiile ultralaudate? daca nu, atunci au minarit cifrele.
Sau ei au socotit si calatorii care au urcat din Bucuresti spre Craiova tot la aia care au fost la mare? de vreme ce rama vine de la Constanta nu mai conteaza unde au urcat, au fost in ea.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeJoi 11 Sept 2014, 11:31

Ca tot veni vorba de declinul CFR:
http://www.zf.ro/companii/o-companie-desprinsa-din-cfr-marfa-cu-1-700-de-salariati-a-intrat-in-insolventa-13243565
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeJoi 11 Sept 2014, 11:32

dan tm a scris:
ok, atunci e simplu.

Sau ei au socotit si calatorii care au urcat din Bucuresti spre Craiova tot la aia care au fost la mare? de vreme ce rama vine de la Constanta nu mai conteaza unde au urcat, au fost in ea.
Poate au pus si pe cei de pe Craiova-Motru Very Happy
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 11 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 38 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: