| Revista presei | |
|
+90TVlad sytrus user dezactivat... cortexedge pisti91 TonyCFR Spartan1948 stefanb.steff mielutu zburator vatmanul DAS 2011 didinul ANDU2100HP Sabik NicuS Costin.B M.I.C.I. Re6/6 Costin.H gabrielcr Goanga Caspar florin.lifticariu cstefan Shinkasen The Legend bobi Katalyn maris.constantin riciu 92Dragos alex.alexus.tm allred ttavi stefan_br marian1967 apmatei Florin C Elful cristi CFR COSTACHE MIHAIL ionutz72 membru dezactivat , Vlad mihaitzateo Adisoft1991s mureseanu_976 dandel rich1974 DPS AndiCFR Simply18 spiderpc LanceR Norbi AlexD Bobby_TM sergiu.asi Cont.dezactivat Amiralul alex1987 Gabry Gabriel 19jimmy84 alexpopa Tomi13leu Adirmvl cardinal Petre_IFTE bubu Andrey_tm IonutChircu alexmorph3us Adrian78 @ndrey Nk11 DUAL razvan - trenuri cristy79 TonyGFR Vitosa Dr2005 marius664 cfr500 lapsanszkitamas Dutzu alinx3330 dan tm IonutCFR2009 nenuandrei Nesebar 94 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 10 Sept 2014, 13:25 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Amiralul a scris:
- http://www.argument-cs.ro/content/printr-un-proiect-transfrontalier-prinde-contur-o-idee-n%C4%83stru%C5%9Fnic%C4%83-pe-malul-dun%C4%83rii-se-va-co
Si poate peste 30 de ani va fi construit inca 70-100 kilometri pe langa Dunare pana la Orsova, unde este traseu superb. Oricum ar fi excelent macar Bazias - Moldova Noua, datorita frumusetiilor din jur pe langa aspectul economic al liniei (am fost pe langa Dunare pe cale rutiera).
Sa intocmim o lista cu liniile abandonate, cu liniile demontate din cauza ca nu au fost bani sa se repare pagubele produse de inundatii, cu liniile principale care au X puncte de restrictie de ani de zile, cu vagoanele care stau ca nu sint bani de revizii, cu multe alte probleme ale cailor ferate din Romania. Dupa care trecem la o lista cu riurile care nu sint indiguite, pagubele produse in ultima vreme depasind valoare unor lucrari de aparare. Apoi luam judetul Caras Severim si identificam toate probleme majore de infrastructura rezolvate de Consiliul Judetean in ultima perioada precum localitatile care nu au apa, nu au asfalt, nu au drumuri pietruite, catunele care nu au curent electric. Ne uitam spre finalul studiului la linia Oravita -Anina care este preluata de Consiliul Judetean impreuna cu UAT -urile din parcurs si care in colaborare cu CFR, cu Ministerul Turismului si cu celelalte entitati interesate au reusit sa salveze aceasta linie, sa o puna in valoare, sa o promoveze si sa o exploateze in mod corespunzator. La fel si linia Oravita -Iam care a fost salvata in cadrul altui program transfrontalier(prezentat de asemenea aici pe forum) iar acum este complet refacuta si exploatata turistic si comercial pina la Biserica Alba. Astfel vom aprecia faptul ca in timp ce linia pe Orsova -Drobeta Turnu Severin lucrarile de aparari de maluri (impotriva eroziunii produse de nivelele fluctuante ale apei) sint abandonate urmeaza a se construi pe malul Dunarii o linie noua pina in Sirbia unde probabil va fi racordata la linia spre Virset care daca nu ma insel acum este inchisa. De asemenea este de apreciat faptul ca transportul pe apa va degreva sosesele insa pentru a ajunge pe apa marfurile vor aglomera soselele, iar apoi vor fi transbordate pe nave sau trenuri. Zona Moldova Noua fiind foarte industrializata este nevoie de o asemena linia ferata pentru a degreva soselele spre linia 900 dar de ce nu si pentru a degreva linia 900, linie care are multe puncte de restrictie tocmai cum spuneam la inceput. Imi este ciuda ca nu pot sa fac parte din cadrul unor entitati care organizeaza astfel de simpozioane pentru a prezanta aceste proiecte. Sau din cadrul firmelor care iau bani ca sa conceapa asemnea proiecte. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 10 Sept 2014, 15:51 | |
| A aparut un comunicat de presa 900000 de calatori au folosit Trenurile Soarelui |
|
| |
rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5275 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 10 Sept 2014, 16:11 | |
| pai si cum e? mult, putin? |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Mier 10 Sept 2014, 16:44 | |
| cred ca cifrele alea nu doar sunt mincinoase ci sunt si prea mici in comparatie cu cate trenuri au fost anul asta si ce compuneri si grad au avut. Sper sa nu fie genul ala de statistica cand sageata albastra era plina si 20 de calatori in picioare si ei au trecut pe hartie 25% calatori Dimineata la stirile TVR 1 http://stiri.tvr.ro/sute-de-oameni-fac-cursuri-de-mecanic-de-locomotiva--desi-este-greu-de-gasit-un-job-in-domeniu_49811.html |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 10 Sept 2014, 17:45 | |
| S-ar putea ca cifrele alea să fie pentru tot parcursul trenurilor... de exemplu, la un tren ca 1931/2 sunt foarte mulţi care mergeau pe Bucureşti - Cluj, la trenurile Braşov - Constanţa erau foarte mulţi pe Bucureşti - Braşov ş.a.. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 10 Sept 2014, 17:53 | |
| Pai calatorii aia nu sunt doar din trenurile Bucuresti-Constanta si Bucuresti-Mangalia fara sezonierele de Iasi Oradea Timisoara Arad .. |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mier 10 Sept 2014, 18:21 | |
| La prima vedere cifra pare mai mica decat anul trecut, daca tin bine minte anul trecut s-au laudat cu peste 1.000.000 de calatori. Si mie mi se pare putin ciudat mai ales ca programul de sezoniere de anul asta chiar a fost mai bun, e practic singura lor bila alba de anul asta. Ma asteptam la mai mult.
Regiotransul a raportat 15.000 de calatori transportati tot sezonul cu trenul lor Brasov-Constanta iar Softrans tot 15.000 dar atentie doar intr-o luna si cu rama lor asa mica de 188 de locuri de care au ras atatia inclusiv pe aici.
Pai daca cifra este reala de 900.000 in regres fata de anul trecut, atunci inseamna ca lumea chiar nu mai are incredere in ei nici chiar cand incearca macar sa faca un lucru bun...
O veste buna este mentinerea trenurilor de 2 ore si a trenurilor din principalele orase ale tarii catre Constanta si in extrasezon, |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 10 Sept 2014, 20:23 | |
| Softransul raportează aiurea. Nu există nicio metodă de fi verificat, mai ales că trenul nu a fost inclus în pachetul minim social (PMS), deci nu a fost subvenţionat, iar cifrele raportate către INS - că sunt obligaţi să dea numărul total de călători la INS - nu are nimeni cum să le verifice. Pe când la trenurile din PMS există acte oficiale care arată câtă subvenţie s-a dat pe călător*km şi tren*km.
În plus, Softrans nici măcar nu a încheiat convenţiile necesare pentru plata facilităţilor de călătorie, pur şi simplu au preferat să ignore total legislaţia, acum operând undeva la limita gri a ei. Nu-mi dau seama cine îi ţine în braţe, dar e cineva important. _________________ :TTT:
|
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 10 Sept 2014, 20:32 | |
| - Katalyn a scris:
Dimineata la stirile TVR 1
http://stiri.tvr.ro/sute-de-oameni-fac-cursuri-de-mecanic-de-locomotiva--desi-este-greu-de-gasit-un-job-in-domeniu_49811.html Omul face cursul cu 3000 lei si pleaca pe urma din tara pentru e recunoscut in afara si gata, nu da 90000 de lire ca sa ia 3000 pe luna. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 10 Sept 2014, 20:34 | |
| Cite zile a circulat Softransul la mare? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 10 Sept 2014, 21:37 | |
| - catalin2014 a scris:
- Katalyn a scris:
Dimineata la stirile TVR 1
http://stiri.tvr.ro/sute-de-oameni-fac-cursuri-de-mecanic-de-locomotiva--desi-este-greu-de-gasit-un-job-in-domeniu_49811.html Omul face cursul cu 3000 lei si pleaca pe urma din tara pentru e recunoscut in afara si gata, nu da 90000 de lire ca sa ia 3000 pe luna. Cursul e undeva la 4200 oficial pe langa aia mai pui vreo 4000 daca e naveta cursuri carti banchet si alte cele Ca sa lucrezi afara o iei de la zero si la ei adica mecanic manevra trenuri de marfa pe linii secundare ca sa lucrii la o firma direct pe trenuri directe de marfa iti trebuie specializare mecanic de locomotiva clasa 3 In Anglia e scoala 19000 lire dar dupa te poti angaja cu salarii de pana la 47000 lire/an |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 10 Sept 2014, 21:47 | |
| - dan tm a scris:
- Cite zile a circulat Softransul la mare?
Din 1 august. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 11 Sept 2014, 08:38 | |
| ok, atunci e simplu. Rama lor are 180 de locuri dar pui 242 calatori
242x31=7502 calatori dusi la mare, adica tot atitia adusi de la mare = 15004 calatori intr-o luna.
Au dat ei atitea bilete peste capacitatea ramei? daca da, atunci unde sint conditiile ultralaudate? daca nu, atunci au minarit cifrele. Sau ei au socotit si calatorii care au urcat din Bucuresti spre Craiova tot la aia care au fost la mare? de vreme ce rama vine de la Constanta nu mai conteaza unde au urcat, au fost in ea. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 11 Sept 2014, 11:31 | |
| Ca tot veni vorba de declinul CFR: http://www.zf.ro/companii/o-companie-desprinsa-din-cfr-marfa-cu-1-700-de-salariati-a-intrat-in-insolventa-13243565 |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 11 Sept 2014, 11:32 | |
| - dan tm a scris:
- ok, atunci e simplu.
Sau ei au socotit si calatorii care au urcat din Bucuresti spre Craiova tot la aia care au fost la mare? de vreme ce rama vine de la Constanta nu mai conteaza unde au urcat, au fost in ea. Poate au pus si pe cei de pe Craiova-Motru |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|