| IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia | |
|
+46Sabik ciprian71 Cipri Andrei Neculai KQQ Ghioca Bogdan laurentzu cardinal marius664 traian AndreiStefan decward get. TVlad COSTACHE MIHAIL ALEXCFR florin.lifticariu tcm Jurnal Feroviar Dionis pisti91 Katalyn alex1987 mielutu zburator IonutCFR2009 19jimmy84 Adirmvl Alextasy DUAL IR1822 Dr2005 Vlad bubu dan tm Adrian78 Vitosa AndiCFR soulcage Nesebar dan_dinamo_bm allred paulrapati sibiustation Alex Avram Grigor Norbi 92Dragos 50 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Sam 26 Iul 2014, 14:54 | |
| Atunci imi cer scuze pentru neintelegere. Nu mi-am dat seama la ce tren se referea. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Sam 26 Iul 2014, 15:11 | |
| Dormitoarele si cusetele de pe sezoniere mai ajung si prin Bucuresti ori sint ,,plecate " tot sezonul fiind adoptata alta solutie de a fi aprovizionate cu materialele necesare? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Sam 26 Iul 2014, 20:00 | |
| In anii trecuti ajungeau in Bucuresti printr-un turnus bine stabilit, de exemplu Bucuresti-Satu Mare cu 1741 apoi se mutau pe Satu Mare-Mangalia-Satu Mare dupa care veneau la Bucuresti cu 1742 . Cam asa era si pentru celalalte sezoniere . |
|
| |
soulcage
Numarul mesajelor : 34 Localizare : Cluj Reputatie : 4786 Data de inscriere : 19/11/2011
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Lun 28 Iul 2014, 00:02 | |
| Ce vagoane se ataseaza/detaseaza acestui tren la Cluj, la Brasov si la Bucuresti? |
|
| |
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5811 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Lun 28 Iul 2014, 02:45 | |
| Aprovizionarea vag. de dormit si cuseta din trenurile sezoniere cu materiale (schimbul lenjeriei murdare cu cea curata) se face la capete de linie (Satu Mare, Timisoara, Mangalia, Suceava, Arad). La tr.1931/1932 se face in Buc. N., cuseta Iasi - Mangalia parguge cam 6 nopti, pleca din Buc. cu 1695 la Timisoara dupa care o baga in 1838 iar la Iasi o manevreaza in 1862 si retur, insotiorul de vagon ramane o noapte la Mangalia pentru odihna ca si cei de la trenul 1944/1945. |
|
| |
soulcage
Numarul mesajelor : 34 Localizare : Cluj Reputatie : 4786 Data de inscriere : 19/11/2011
| Subiect: Schimbari locomotive Joi 31 Iul 2014, 13:19 | |
| Unde se schimba locomotiva la acest tren si unde se ataseaza/detaseaza vagoane? |
|
| |
Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8669 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Vin 01 Aug 2014, 00:19 | |
| Locomotiva se schimba in urmatoarele statii: Cluj Napoca - din Diesel in Electrica Brasov - i se asigura dubla tractiune pana la Predeal, iar locomotiva de baza circula de la Cluj Napoca la Bucuresti Nord Bucuresti Nord - rebrusare si schimbare locomotiva Constanta - din Electrica din nou pe Diesel. Vagoane se ataseaza la Cluj Napoca si la Brasov. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Vin 01 Aug 2014, 00:26 | |
| - bubu a scris:
- Aprovizionarea vag. de dormit si cuseta din trenurile sezoniere cu materiale (schimbul lenjeriei murdare cu cea curata) se face la capete de linie (Satu Mare, Timisoara, Mangalia, Suceava, Arad). La tr.1931/1932 se face in Buc. N., cuseta Iasi - Mangalia parguge cam 6 nopti, pleca din Buc. cu 1695 la Timisoara dupa care o baga in 1838 iar la Iasi o manevreaza in 1862 si retur, insotiorul de vagon ramane o noapte la Mangalia pentru odihna ca si cei de la trenul 1944/1945.
Aprovizionarea se face la Bucuresti. 10192 schimba doua cite doua cu 1695.Nu mai schimba cu Iasul.De altfel daca nu ma insel 1838 nici nu schimba in Timisoara ci in Iasi. Nu stiu turnusul insotitorilor. Asa am aflat zilele astea in gara. |
|
| |
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5811 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Vin 01 Aug 2014, 22:34 | |
| Aprovizionarea vag. vd/bc sezonire cu lenjerie se face de catre Bucuresti, acestea fiind trimise la capete de sectii de cu alte vag. de dormit sau cuseta. Vagoanele WLA7 si Bc8 din 1695 la Timisoara sunt manevrate in trenul 1838 iar la Iasi cuseta e manevrata in trenul 1862. Vagonul Bc.9 din 1695 la Timisoara se manevreaza in trenul 1766. La o anumita perioada in 1695 sunt bagate 2 vag. suplimentare pentru a mai schimba din vag. din 10192 pentru a fi aduse la Bucuresti unde le face salubrizare radicala. Aprovizionarea cu lenjerie petru grupa de Satu Mare-Mangalia se face cu vagonul Bc4 di trenul 1741, acesta fiind singurul vag. manevrat la Satu Mare cu vag. Bc3 din 1944/1945. Vag. de Tg. Mures schimbul lenjeriei se face la Mangalia aceasta fiind trimisa cu vag.bar din trenul 1981. La trenul 1931/1932 schimbul lenjeriei se face la peron in Gara de Nord. Deci aprovizionarea se de catre Bucuresti dar nu la Bucuresti! |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Sam 02 Aug 2014, 03:35 | |
| La 1932, vagonul 10 se ataşează în Cluj sau vine de la Oradea? |
|
| |
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5811 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Sam 02 Aug 2014, 06:21 | |
| Vag. Bc10 si WLA9 se ataseaza in st. Cluj cu vag. bar si vag. de clasa. |
|
| |
soulcage
Numarul mesajelor : 34 Localizare : Cluj Reputatie : 4786 Data de inscriere : 19/11/2011
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Sam 02 Aug 2014, 08:30 | |
| De obicei ce tip de vagon e WLA9? |
|
| |
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5811 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Sam 02 Aug 2014, 08:49 | |
| 71-31 fara clima, cuseta e 40-31 |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Dum 03 Aug 2014, 06:04 | |
| Compunerea lui 1932 din aceasta dimineata la sosirea in Bucuresti Nord. 40-31, 71-31, 71-70, 40-31, 40-31, 40-31, 20.49.0, 19-54, 20-49.0, 89-87, 20-49.0, 20-49.2, 71-31, 40-31, 20-49.2, 20-49.2
Mai concret Grupa Oradea-Bucuresti 40-31 (vag 21), 71-31 (vag 20). Grupa Oradea-Mangalia 71-70 (vag 1), 40-31 (vag 2), 40-31 (vag 3), 40-31 (vag 3 bis), 20-49.013 (neclimatizat!) vag 4, 19-54 vag clasa 1 numerotat 5, 20-49.019 (neclimatizat!) vag 6. Grupa Cluj-Mangalia 89-87.002 (vag 7), 20-49.006 (neclimatizat!)) vag nr ?, 20-49.245 (vag nr ?), 71-31.030 (vag 9), 40-31.020 (vag 10). Grupa Brasov-Mangalia 20-49.214, 20-49.218.
Gradul de ocupare destul de ridicat. Foarte multi calatori si din Bucuresti spre statiunile litoralului. In ultima vreme din 100 minute intarziere la Bucuresti nu iese dar nici nu se lasa mai prejos la sosirea in Mangalia ~ ora 15. Alimentarea vagoanelor cu lenjerie si toate cele s-a facut in Bucuresti Nord in intervalul 9.33 (ora sosirii) si 9.55. A plecat la 10.05 din motive ce au tinut de circulatia de azi.
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Lun 04 Aug 2014, 06:00 | |
| Am omis sa specific ieri ca la capitolul nasi s-au urcat din Bucuresti Nord doi hodorogi Si mai am o nelamurire, inca n-am ajuns la Mangalia si nu stiu daca am timp anul asta. Ce se intampla cu 1931 de pleaca in anumite zile dupa orele 16 (16.23/16.42/16.43 ? adica in zilele cand 1932 soseste intarziat pe la 15. Conform raportarilor din iris soseste si pleaca de la aceeasi linie 1 si nu suntem mintiti in iris chiar asa pe cat se spune pe aici. Eu am facut in timpul liber mai multe verificari la Bucuresti iar cand am intrat pe iris era conform. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia | |
| |
|
| |
| IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia | |
|