| IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia | |
|
+46Sabik ciprian71 Cipri Andrei Neculai KQQ Ghioca Bogdan laurentzu cardinal marius664 traian AndreiStefan decward get. TVlad COSTACHE MIHAIL ALEXCFR florin.lifticariu tcm Jurnal Feroviar Dionis pisti91 Katalyn alex1987 mielutu zburator IonutCFR2009 19jimmy84 Adirmvl Alextasy DUAL IR1822 Dr2005 Vlad bubu dan tm Adrian78 Vitosa AndiCFR soulcage Nesebar dan_dinamo_bm allred paulrapati sibiustation Alex Avram Grigor Norbi 92Dragos 50 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Vin 04 Iul 2014, 20:36 | |
| - dan_dinamo_bm a scris:
- Cuseta aia singuratica face parte din grupa de vagoane de la Resita Nord sau ce cauta acolo?
Ce treaba are Resita cu trenul Oradea-Mangalia ? Grupa de la Resita se ataseaza la Timisoara-Mangalia . Cuseta aia este Cluj-Mangalia , din Cluj se ataseaza o cuseta si un vagon clasa 2 .
Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Vin 04 Iul 2014, 20:39, editata de 1 ori |
|
| |
Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8669 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Vin 04 Iul 2014, 20:37 | |
| Trenul circula de la Oradea si nu de la Timisoara, deci nu are grupa de Resita Nord. Primele trei vagoane reprezinta grupa de Cluj Napoca, restul vagoanelor vin de la Oradea. |
|
| |
dan_dinamo_bm
Numarul mesajelor : 76 Varsta : 49 Localizare : Baia Mare, M400 Reputatie : 4496 Data de inscriere : 22/10/2012
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Vin 04 Iul 2014, 20:39 | |
| Ai dreptate, Vorbesc aiurea. Poate mi se trage de la berea pe care am baut-o. Scuze. |
|
| |
dan_dinamo_bm
Numarul mesajelor : 76 Varsta : 49 Localizare : Baia Mare, M400 Reputatie : 4496 Data de inscriere : 22/10/2012
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Vin 04 Iul 2014, 20:46 | |
| Normal ar fi fost ca cuseta sa fie la inceputul/sfarsitul trenului. Nu inteleg logica pentru care au pozitionat-o acolo. Anul trecut grupa de Cluj era trecuta la 1944/1945, dar vagonul de cuseta de la Cluj era pozitionat in continuarea vagoanelor de cuseta/dormit de la Satu Mare. De fapt, asta am vrut sa spun, nu gafa aia cu Timisoara. |
|
| |
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6602 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Dum 13 Iul 2014, 19:36 | |
| Astazi la sosirea in Bucuresti: EA 925 + 71-31 71-70 40-31 40-31 20-49 19-55 20-49 20-49 89-87 20-49 20-49 20-55 40-31 20-49.2 20-49.2 20-49.2 + EA 763 (sub semnal la linia 5 ) |
|
| |
Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8669 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Lun 14 Iul 2014, 12:35 | |
| Astazi 1931 a facut o mare performanta, a ajuns regulat la destinatie, la Oradea! |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Dum 20 Iul 2014, 08:12 | |
| IR 1932 azi la plecarea din Brasov : 71-70, 71-70, 40-31, 40-31, 20-49.2, 19-54, 20-49, 89-87, 20-49, 20-49.2, 71-31, 40-31, 20-49.2, 20-49.2, 20-49.2. |
|
| |
soulcage
Numarul mesajelor : 34 Localizare : Cluj Reputatie : 4786 Data de inscriere : 19/11/2011
| Subiect: Compunere Sam 26 Iul 2014, 13:13 | |
| Stie cineva compunerile actuale ale celor 2 garnituri? Ma intereseaza in special vagoanele de dormit din ce serie sunt. |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Sam 26 Iul 2014, 13:32 | |
| Garnitura de aseara a avut un dormitor 71-70 modernizat si 71-70 nemodernizate iar la cusete 40-31. |
|
| |
soulcage
Numarul mesajelor : 34 Localizare : Cluj Reputatie : 4786 Data de inscriere : 19/11/2011
| Subiect: 71-70 Sam 26 Iul 2014, 14:46 | |
| - AndiCFR a scris:
- Garnitura de aseara a avut un dormitor 71-70 modernizat si 71-70 nemodernizate iar la cusete 40-31.
Eu stiam ca toate 71-70 sunt modernizari ale 71-80. Prin 71-70 nemodernizate te referi la 71-80? |
|
| |
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8374 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Sam 26 Iul 2014, 22:24 | |
| Azi nu stiu ce s-a intamplat cu trenul asta dar cred ca a batut record: 1932:EA 303+15 vagoane=50 minute 1931:EA 802+15 Vagoane=60 minute
In Fetesti
Mentionez ca vagoanele erau pline! |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Sam 26 Iul 2014, 22:57 | |
| 50 la Fetesti si 72 la Mangalia ca sa nu mai amintesc de cele 118 la sosirea in Bucuresti pentru ca totul s-a dat peste cap la statia Atel pe M300! Era logic sa plece intarziat din Mangalia perechea lui. S-a mai intamplat si zilele trecute. Deci pana la urma toate masurile astea cu graficul asta destul de marisor sa stationeze in Bucuresti Nord in intervalul 7.48-9.20 vezi doamne pentru recuperarea intarzierilor nu este benefic in fiecare zi. Poate primim si noi vesti ce s-au intamplat cu parcursurile din ultimele doua zile ale sezonierelor spre Mangalia ? ca varza-i circulatia pe sectia Constanta-Mangalia si retur! Si poate mai aflam si noi ce s-a intamplat azi cu IR1986 care avea plus 8 min intarziere la Sarulesti (12 fiind la plecarea din Constanta) pentru ca in final sa soseasca la Bucuresti Nord cu plus 20 min intarziere, iar motivul il banui eu. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Sam 26 Iul 2014, 23:31 | |
| A plecat cu 12 minute din Constanta asteptat legatura tren 8804 iar 21 min le-a facut dupa Baneasa |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Sam 26 Iul 2014, 23:44 | |
| Nu stiu unde te uiti tu sau la ce zi ca nu e asa cum zici tu. Intra pe infofer/informatii din gari si selecteaza garile importante din circulatia sezonierelor de azi sa vezi ca IR1932 a sosit in Bucuresti Nord la 9.46 si a plecat la 10.12. Stationarea de care spui tu in Constanta nu e irelevanta cu asteptarea lui 8804. Daca era in Agigea Ecluza, da. Intarzierea lui 1932 de azi a cauzat plecarea intarziata la 10.46 si a lui IR 1583 care fiind tren scurt a sosit cu doar 6 min in plus la Constanta.
PS vezi si la IR 1944, 1822, 1983. Cel putin cu 1822 aproape zilnic in ultima perioada e jale la sosirea in Bucale. Nu are rost sa mai amintesc despre sacrificatele 8802 sau 8804. |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Sam 26 Iul 2014, 23:52 | |
| Adrian se referea la 1986 care a asteptat R 8804. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia | |
| |
|
| |
| IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia | |
|