| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
+111David Marius rizelgeorgel2004 ionutz85 mihaiuc Razvan Tudor Nk11 Karl MelecaCristian @ndrey biokosmy alexandruh Vitosa decward frank81 Saruman vanchorusebulgaria puscasu sorinucu razwy Norbi iuli.hard Cobra valibu djdanny 63-1143-5 1nt3rp0l_106 cata rowanberry Adrian78 popandrei10 alinx3330 Boracik diana04 RazvanCFR AlexCta bogdan srl dany90 zenox4500 clauadrian24 saint marian_topy halmarius ionut_te Razvan Marius Iulian cont dezactivat . stoica gheorghe kaan baciulik didinul marcelbanu pannonia express LocoMania The Legend Andrei raoul ludwig87 alexg stakee Mihay VeV FeroFan97 iuliana cont inactiv Vlad12 ion1982 060-EA078 Lde 2100 Caravelle_Zg IonutChircu jionutz Axwell21 Costin.H myster2008 alex.alexus.tm ionutz72 Traveller g.popovici srazvi AMX 97-0548-4 PrisecaruFlorin stinky George2210 dan ciprian cristi CFR vrabieionut stegaru 43.309 Nesebar mureseanu_976 marius_catalin84 membru inactiv lovekomotive tacc400 IonutCFR2009 Amiralul pisti91 KQQ mtk mardaryroby Codrut1985 Vlad Ionutz kristi kkk MariusM DonVILLy cortexedge cristi ar mariuskl tudor_vl COSTACHE MIHAIL 115 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
stegaru
Numarul mesajelor : 225 Varsta : 38 Localizare : Brasov Reputatie : 5834 Data de inscriere : 20/09/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI 01.03.10 0:14 | |
| Versiunea mea:
In Bulgaria norma ar fi de 800 de tone la o declivitate de 25%, insa acest lucru este irealizabil,imposibil. S-au facut mai multe teste, care s-au incheiat cu esecuri. |
|
| |
marius_catalin84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 579 Reputatie : 6195 Data de inscriere : 23/08/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI 02.03.10 19:31 | |
| care este regionala cu cea mai mare pondere a linilor electrificate ca lungime dintre toate imi spuneti si lungimea lor pe fiecare regionala? va rog! |
|
| |
vrabieionut V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1172 Varsta : 35 Localizare : Bucuresti Reputatie : 7062 Data de inscriere : 06/10/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI 02.03.10 19:55 | |
| - marius_catalin84 a scris:
- care este regionala cu cea mai mare pondere a linilor electrificate ca lungime dintre toate
imi spuneti si lungimea lor pe fiecare regionala? va rog! 1 GALATI 2.BRASOV 3.TIMISOARA 4.IASI 5.CRAIOVA 6.BUCURESTI 7.CONSTANTA 8.CLUJ NAPOCA LUNGIMEA LOR NU O STIU.... O SA MA INTERESEZ SI O SA-TI SPUN
Ultima editare efectuata de catre vrabieionut in 02.03.10 20:42, editata de 4 ori |
|
| |
vrabieionut V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1172 Varsta : 35 Localizare : Bucuresti Reputatie : 7062 Data de inscriere : 06/10/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI 02.03.10 20:09 | |
| Corectati-ma daca gresesc |
|
| |
cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9362 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI 02.03.10 20:46 | |
| Eu cred ca Brasovul ar trebui sa fie pe primul loc. _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9707 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI 02.03.10 23:57 | |
| TIMISOARA - 591 km linie electrificata am calculat ca linie simpla, mai sunt linii duble triaje depouri etc. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI 03.03.10 0:24 | |
| lungime linii curente fara sa luam in considerare linii duble GALATI : 500 - 177 km 501 - 115 km 704 - 19 km - fara Tecuci - Barbosi 73 km 702 - 95 km 700 - 91 km TOTAL - 497 km
BRASOV: 300 - 295 km 400 - 229 km 501 - 35 km 200A - 29 km 200 - 18 km TOTAL - 606 km
kilometrii sunt conform mersului trenurilor
deci Brasovul e pe primul loc la numar de kilometri. Acum nu spun ca vrabie ionut a gresit. Daca luam in calcul linii duble, linii din statie etc poate situatia e alta desi diferenta e mare. Galatiul cel putin are cei mai multi kilometri de linie dubla
Am facut la viteza un clasament al regionalelor in functie de numarul de km de linie electrificata si a iesit cam asa: 1. BRASOV 2. TIMISOARA 3. IASI 4. CRAIOVA 5. GALATI 6. BUCURESTI 7. CLUJ 8. CONSTANTA |
|
| |
vrabieionut V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1172 Varsta : 35 Localizare : Bucuresti Reputatie : 7062 Data de inscriere : 06/10/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI 03.03.10 6:39 | |
| UITATI AICI LINIILE ELECTRIFICATE.....CELE CU ROSU |
|
| |
vrabieionut V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1172 Varsta : 35 Localizare : Bucuresti Reputatie : 7062 Data de inscriere : 06/10/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI 03.03.10 6:45 | |
| Eu am pus si linia dubla Galati-Tecuci. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI 03.03.10 12:19 | |
| Mai era o discutie dincolo.
Pare insa din harta ca Clujul are cei mai putini km electrificati din total km de cale iar Galati cei mai multi. |
|
| |
dan ciprian
Numarul mesajelor : 169 Varsta : 45 Localizare : Rm Valcea Reputatie : 5607 Data de inscriere : 22/01/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI 07.03.10 19:50 | |
| Salutare din nou! Am si eu doua nelamuriri: 1: De ce locomotivele electrice, in exploatare, folosesc pantograful "din spate"? 2: Am intalnit mergind cu trenul, pe anumite tronsoane ( de ordinul a catorva sute de metrii), la trecerea peste joante, pe langa sunetul produs de trecerea rotiilor peste acestea, se mai aude un sunet "ca de zurgalai", daca imi permiteti aceasta exprimare; de asemenea la unele vagoane, peste acestea se mai aude ceva ca o bataie in podeaua vagonului. Care sunt cauzele acestor sunete? Sunt cumva anormale? Va multumesc! |
|
| |
vrabieionut V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1172 Varsta : 35 Localizare : Bucuresti Reputatie : 7062 Data de inscriere : 06/10/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI 07.03.10 20:39 | |
| deoarece in cazul avarierii acestuia, din inertie sa nu distruga si pantograful din spate . La viteze mici se foloseste si cel din fata da numai pe distante foarte mici |
|
| |
George2210
Numarul mesajelor : 6 Varsta : 36 Localizare : Craiova Reputatie : 5381 Data de inscriere : 08/03/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI 09.03.10 22:16 | |
| Am o intrebare in legatura cu biletele. Toate garile CFR sunt prevazute cu ghiseu de vanzare a biletelor? Daca nu, cum se procedeaza daca te urci dintr-o astfel de statie? Ma intereseaza pentru Grozavesti Hm, situata intre Craiova si Caracal. Multumesc! |
|
| |
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6556 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI 09.03.10 22:32 | |
| Toate statiile cfr au vanzator de bilete, exceptie fac haltele notate cu h, unde nu se vand bilete. Restul haltelor(Hm, H, hcv si hc) au vanzator de bilete. Daca urci dintr-o halta fara vanzator de bilete esti obligat sa te prezinti la conductor care iti da bilet la pret de casa. Daca urci dintr-o statie cu vanzator de bilete, fara bilet vei fi taxat cu pretul de tren. La unele trenuri casele de bilete nu sunt deschise (de exemplu noaptea) si atunci se procedeaza ca si la punctele de oprire fara vanzator de bilete. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI 10.03.10 8:35 | |
| Nu prea mai e valabil ce ai scris, cristi ar. Multe statii HM H hcv hc nu mai vind de mult bilete si trebuie sa te prezinti la conductor.Au ramas asa in mersul trenurilor fara modificare. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI | |
| |
|
| |
| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|