| Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|
+53Vlad dan tm TonyGFR dandel adytm laur 133 solomon1984 Alex Avram 63-1143-5 gtavicecity florin29sv bobi bogdan aldea MariusM rizelgeorgel2004 IonutChircu AndiCFR alex1987 alex.alexus.tm cristi ar bubu billy752-istu mureseanu_976 Grigor doctoru maris.constantin Jhonyla @ndrey Norbi allred Adrian78 92Dragos DPS Lumunita Stana cristi CFR Adirmvl ALEXCFR cardinal kristi kkk baiazid Katalin4653 razvan - trenuri cfr500 stefan_br DUAL Mihay Dr2005 Vitosa Razvan Tudor IonutCFR2009 cristy79 Andrey_tm Nesebar 57 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Lumunita Stana
Numarul mesajelor : 167 Varsta : 54 Reputatie : 4183 Data de inscriere : 28/11/2013
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 30 Mar 2014, 10:02 | |
| Daca sar prelungii pana la Oradea IR 1530 ar trebuii sa plece de acolo in jurul orei 11 si cum spune dragos din Cluj la ora 13:30.Iar IR 1531 Bucuresti Oradea sa ajunga in Oradea in jurul orei unu nopatea. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 30 Mar 2014, 10:41 | |
| - Lumunita Stana a scris:
- Daca sar prelungii pana la Oradea IR 1530 ar trebuii sa plece de acolo
in jurul orei 11 si cum spune dragos din Cluj la ora 13:30.Iar IR 1531 Bucuresti Oradea sa ajunga in Oradea in jurul orei unu nopatea. Sunt prea multe cerinte ce nu pot fi indeplinite simultan. De la Gara de Nord nu pot pleca trenuri in tara la voia intamplarii luându-se in calcul o anumita ora de sosire la destinatie. Si asa intervalul orar 17:00-18:00 la Gara de Nord este super aglomerat cu plecari si sosiri. Toti ar ar vrea sa plece toate trenurile la o anumita ora ca asa e mai bine pentru ei dar capacitatea unei statii nu poate fi depasita oricum... Alta discutie ar fi daca s-ar decide ca si alte gari ale Bucurestiului sa fie modernizate pentru a se putea pune plecari si de acolo, nu numai de la Gara de Nord. De exemplu Gara Cotroceni modernizata si tronsonul aferent pana la Chiajna, ar putea deveni un terminal de sosiri-plecari pentru majoritatea trenurilor pe relatia Bucuresti - Craiova, lasând libere multe intervale orare la Gara Basarab, unde s-ar putea muta cursele IR de Pitesti/Craiova/Targoviste (de ex) urmand ca la Gara de Nord ferestrele de grafic ramase sa fie utilizate la alte trenuri ce pot pleca/sosi in/din restul tarii. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 30 Mar 2014, 12:21 | |
| Nu văd câţi călători ar putea avea IC 533 între Cluj şi Oradia in condiţile în care ar ajunge la Oradia dupa ora 02.00 plus eventuale întârzieri acumulate între Bv şi Coşlariu.
Pentru retur aveţi IR 1834 din Oradia la 09.59 sos la Cluj la 12.46 şi IR 1530 la 14.00. |
|
| |
Lumunita Stana
Numarul mesajelor : 167 Varsta : 54 Reputatie : 4183 Data de inscriere : 28/11/2013
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 30 Mar 2014, 17:58 | |
| Daca ar fi IR atunci ar fi calatori intre Oradea si Cluj. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 30 Mar 2014, 23:31 | |
| @IonutCFR2009 daca ar gandii si ei ca tine am fi departe insa 1. Pe langa modernizarea garii Cotroceni si a liniei spre Chiajna implica si construirea unui terminal-depou pentru vagoane/locomotive/rame electrice sau automotoare cat si a unui dormitor altfel garniturile trebuiesc aduse la Basarab pentru revizie si iar se ajunge la trenuri 131xx. Unde sa se construiasca astea nu vad?! 2. Mutarea trenurilor IR aferente liniei 901 implica manevre de aducere a automotoarelor in/din Buc Nord Gr A apoi spre Gr AT/Grivita. 3. Pe fondul reducerii cheltuielilor ei inchid/desfiinteaza linii/gari/revizii de vagoane, depouri transformate in remize, de exemplu la Obor s-a desfiintat si dormitorul si cat de curand muta trenurile regio la Nord deci vorbim despre lucruri sfinte in Romania... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 30 Mar 2014, 23:50 | |
| Nu e o soluţie bună mutarea trenurilor din Nord în Obor, Cotroceni şi, eventual, Progresu. În primul rând, nu există un mijloc de transport rapid între aceste staţii (metrou, tramvai separat de trafic sau chiar tren). În al doilea rând, s-ar omorî definitiv posibilitatea de a călători cu schimbare la Bucureşti. Au mai încercat şi alţii să facă aşa... Viena cred că e cel mai bun exemplu de oraş cu n'şpe mii de gări, care şi-a mutat toate trenurile de rang superior în 2 gări (Sud şi Vest) şi care îşi face acum o gară mai mare unde să intre toate trenurile, ca să nu mai fi nevoit să traversezi oraşul ca să schimbi trenul. Şi la Praga există gări în diferitele puncte ale oraşului, însă trenurile de lung parcurs vin toate în gara centrală. La fel şi la Budapesta (există, încă, câteva ICuri care sosesc în Nyugaty, dar s-ar putea să fie duse în Kelety şi ele). _________________ :TTT:
|
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 31 Mar 2014, 10:14 | |
| Dupa cum este si normal Gara de Nord va deveni pe viitor gara de tranzit iar celelalte gari vor prelua in mare proportie doar trafic urban si suburban .
Nu trebuie sa duci un tren, fie el si regio, de la Constanta la Obor, ci poti foarte bine sa il duci spre Nord iar o rama Nord - Obor poate prelua calatorul din acest regio din Pantelimon. In acest mod calatorul ala din Fetesti are si el o alternativa ieftina de a ajunge in Nord si apoi de a-si continua calatoria pastrandu-si totusi si varianta de a ajunge in Obor sau intr-o alta parte a orasului... |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 31 Mar 2014, 13:43 | |
| Pai sa gandeasca directorul de la CFR Calatori cu specialistii din MT o strategie viabila de punere in circulatie a trenului suburban pe linia de centura a Capitalei si atunci nu mai este nevoie sa ajunga trenul regio de la Constanta la Obor si poate sa se opreasca chiar la Pantelimon de unde calatorul poate schimba cu trenul suburban pentru Gara de Nord sau alte gari de pe centura Capitalei. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 31 Mar 2014, 14:30 | |
| Modificari temporare in circulatia trenurilor 31-03-2014 In luna aprilie, pe anumite secţii de circulaţie de pe raza Sucursalelor Craiova şi Timişoara, se vor executa lucrări de reparaţii curente la infrastructura feroviară, graficul de circulaţie al trenurilor urmând a fi modificat temporar pe plan local.
in perioada 01-30 aprilie se vorexecuta lucrări de înlocuire a traverselor între staţiile Târgu Jiu - Livezeni (Regionala CF Craiova), intervenţie care presupune închiderea liniei curente cu excepţia zilelor de sâmbătă, duminică şi a sărbătorilor legale. În acest interval,trenurile IR 1827 şi IR 1828 vor circula pe relaţia Caracal – Craiova – Târgu Jiu şi retur.
in perioada 01-30 aprilie se vor executa lucrări de ciuruit prisma de balast între staţiile Câineni - Cornet (Regionala CF Craiova), intervenţie care presupune închiderea liniei curente, zilnic între orele 13.20 – 17.00 (luni-joi) şi 13.10 – 15.50 (vineri), cu excepţia zilelor de sâmbătă, duminică, sărbători legale şi 23 aprilie 2014. Astfel, pe relaţia Podu Olt – Râmnicu Vâlcea – Piatra Olt vor circula suplimentar, în perioada de execuţie a lucrărilor, trenul R 13176, cu plecare la ora 12.12, din staţia Podu Olt şi sosire în staţia Piatra Olt, la ora 17.50 (luni - joi) şi trenul R 13174 cu plecare la ora 11.31, din staţia Podu Olt şi sosire în staţia Piatra Olt, la ora 17.50 (vineri).
in perioada 14 aprilie – 09 mai se vor executa lucrări de reparaţii curente între Hm Sânandrei şi Ronat Triaj (Regionala CF Timişoara), cu închiderea liniei curente zilnic între orele 9.20 – 12.50, cu excepţia zilelor de sâmbătă, duminică, 21 aprilie şi 23 aprilie. În această perioadă şi în ziua de 20 aprilie 2014, trenurile IR 1531/-2 şi IR 1536/-1 Cluj Napoca - Arad -Timisoara Nord si retur, vor circula numai pe relaţiile Cluj Napoca - Arad, respectiv Arad – Cluj Napoca.
Înainte de călătorie, recomandăm tuturor pasagerilor să se asigure că au achiziționat bilet pentru evitarea taxării suplimentare în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare. Pentru informații actualizate despre circulația trenurilor, călătorii sunt rugați să consulte pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro, să ne contacteze la numerele de telefon 021/9521 (pentru traficul intern), 021.314.5528 (pentru traficul internațional Gara de Nord București) sau să se adreseze personalului nostru din stații. sursa http://www.cfrcalatori.ro/ |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mar 01 Apr 2014, 11:38 | |
| Mersul trenurilor pentru mini vacanta de 1 Mai a inceput sa fie afisat pe siteul CFRCalatori.ro. IR 1821/1822/1695/1696 isi prelungesc trasa pana la Mangalia . |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mar 01 Apr 2014, 15:33 | |
| Sa vedem cand o aparea si Regio Buc.Nord-CT-Mangalia si retur ala da tren, cu 25% biletul luat cu anticipatie e ceva fata de IR. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mar 01 Apr 2014, 15:35 | |
| - Katalyn a scris:
- Sa vedem cand o aparea si Regio Buc.Nord-CT-Mangalia si retur ala da tren, cu 25% biletul luat cu anticipatie e ceva fata de IR.
Pe ala il astept si eu , am zis ca anu asta ma duc de 1 Mai la Mangalia cu Regio de noapte . |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mar 01 Apr 2014, 15:39 | |
| - Katalyn a scris:
- Sa vedem cand o aparea si Regio Buc.Nord-CT-Mangalia si retur ala da tren, cu 25% biletul luat cu anticipatie e ceva fata de IR.
In afara de Sibiu-Mangalia nu va fi altu atat timp cat lumea rupe trenurile interegio sezoniere |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mar 01 Apr 2014, 15:42 | |
| - adrian78 a scris:
- Katalyn a scris:
- Sa vedem cand o aparea si Regio Buc.Nord-CT-Mangalia si retur ala da tren, cu 25% biletul luat cu anticipatie e ceva fata de IR.
In afara de Sibiu-Mangalia nu va fi altu atat timp cat lumea rupe trenurile interegio sezoniere Katalyn se refera la Regio Bucuresti-Mangalia si retur care a circulat in fiecare an de 1 Mai ! Este aceeasi trasa a lui Sibiu-Mangalia doar ca de 1 Mai circula doar pe bucata Bucuresti-Mangalia si retur . |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mar 01 Apr 2014, 19:10 | |
| Pe site-ul CFR Calatori a aparut si trenul RE 13801 / 13802 Bucuresti Nord-Mangalia astfel: tren RE 13801 Bucuresti Nord plecare 02.30 - sosire Mangalia 08.06; tren RE 13802 Mangalia plecare 17.30 - sosire Bucuresti Nord 22.50. In medie 5h30min la pretul de 36 RON - pret intreg |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 | |
| |
|
| |
| Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|