|
| Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|
+53Vlad dan tm TonyGFR dandel adytm laur 133 solomon1984 Alex Avram 63-1143-5 gtavicecity florin29sv bobi bogdan aldea MariusM rizelgeorgel2004 IonutChircu AndiCFR alex1987 alex.alexus.tm cristi ar bubu billy752-istu mureseanu_976 Grigor doctoru maris.constantin Jhonyla @ndrey Norbi allred Adrian78 92Dragos DPS Lumunita Stana cristi CFR Adirmvl ALEXCFR cardinal kristi kkk baiazid Katalin4653 razvan - trenuri cfr500 stefan_br DUAL Mihay Dr2005 Vitosa Razvan Tudor IonutCFR2009 cristy79 Andrey_tm Nesebar 57 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mar 27 Mai 2014, 16:06 | |
| M800 pe perioada veri ma intereseaza si pe mine, doar M800 Buc.Nord-CT si CT-Mangalia cu update-ul la zi incluzand R si IR plus IR sezoniere si IR 14081/2. In vara asta o sa ajung la mare de 2 ori, iar odata va fi pe bani mei adica voi folosi ce e mai ieftin la dus 2801 la intors tot un Regio. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Sam 31 Mai 2014, 23:05 | |
| Ce se intampla cu sezonierele Litoralului in vara asta, unele dintre ele nu mai rebruseaza prin Medeea ? Intra si racordul asta in reabilitare ? Urmariti parcursul unor sezoniere pe sectorul Medgidia-Constanta si va da-ti seama. Un exemplu IR 1944 initial aparut pe site cfrcalatori.ro Constanta sos 8.27 pl 8.46 mai nou apare Constanta sos 8.21 pl 8.46. Sa inteleg ca grupa de Targu Mures o aseaza in fata in Deda de stationeaza 27 min ? |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Sam 31 Mai 2014, 23:20 | |
| CFR Infrastructura .. Toata primavara (exceptand 1 Mai) .. se puteau face racordul asta,care are 1,ceva kilometrii cred .. NU FRATE.. Asteptam sa vina vara,cand ai nevoie de racord ca de aer,sa-l modernizam ! Mi-e atat de scarba de oamenii care iau decizii in tara asta ,de nu aveti idee..In cel mai rau caz reabilitarea putea fi amananta pana in toamna .. Primavara pot fi reabilitate si sectiuni din Constanta-Mangalia.. ca la viteza curenta e cam jenant! marit tonajul pe sectie si rezolvate problema lungimii statilor sa se poate aduca trenuri cu lungime mai mare.. Sectia asta scoate din bilete(pur ca destinatie) scoate cat toata M800 un an.. Nu se circula cu tren de marfa,deci o reabilitare la 120/140 te tine 20 de ani fara mari batai de cap. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 01 Iun 2014, 00:10 | |
| - Mario 076 a scris:
- Ce se intampla cu sezonierele Litoralului in vara asta, unele dintre ele nu mai rebruseaza prin Medeea ? Intra si racordul asta in reabilitare ?
Urmariti parcursul unor sezoniere pe sectorul Medgidia-Constanta si va da-ti seama. Un exemplu IR 1944 initial aparut pe site cfrcalatori.ro Constanta sos 8.27 pl 8.46 mai nou apare Constanta sos 8.21 pl 8.46. Sa inteleg ca grupa de Targu Mures o aseaza in fata in Deda de stationeaza 27 min ? Vezi , ai aflat singur raspunsul , nu mai este nevoie sa intre prin Medeea , grupele se ataseaza in fata cu locomotiva electrica astfel ele ajung in spate in Mangalia , 1945 pleaca cu grupele in fata , adica dupa Locomotiva la plecare din Mangalia va fi grupa de Tg Mures apoi cea de Sighet , in Brasov rebuseaza si in Deda/Beclean doar le desface iar 1945 continua drumul , e mai bine asa , pentru ce atata ocol prin Medeea , eu unu nu eram de acord cu prostia asta . |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 01 Iun 2014, 00:18 | |
| Nu ocoleste 15 minute,dar sta in Deda 27 In plus,faptul ca EA'ul trebe scos pe cap X si bagat GM'ul tot pe cap X,face ca daca trenul vine intarziat,sa nu mai reteze un pic din intarziere,cum era posibil,daca circula pe Medeea scotea EA pe cap Y,si dupa ce trecea de semnalul statiei GM'ul se si cupla la coada trenului pe cap X. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 01 Iun 2014, 01:55 | |
| Pai la Mangalia oricum se rupe 1944 in bucati ca sa bage grupa de Sighet in mijlocul trenului. Pentru 1945 acelea trebuie sa fie ultimele vagoane pe distanta Deda - Beclean, in asa fel incat GM-ul / DA-ul sa se bage din spate si sa le preia pentru Sighet :roll: _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 01 Iun 2014, 01:59 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- Pai la Mangalia oricum se rupe 1944 in bucati ca sa bage grupa de Sighet in mijlocul trenului. Pentru 1945 acelea trebuie sa fie ultimele vagoane pe distanta Deda - Beclean, in asa fel incat GM-ul / DA-ul sa se bage din spate si sa le preia pentru Sighet :roll:
Esti sigur de ce spui ? Eu zic ca vine 1944 in Beclean , pune grupa de la Sighet in fata dupa locomotiva si pleaca la Deda , aici pune grupa de la Mures dupa locomotiva si pleaca spre Mangalia unde ajunge cu grupa de la Mures la coada si cea de la Sighet la mijloc , asa ramane si la plecare , Muresul dupa locomotiva apoi Sighet si apoi Satu Mare , in Deda lasa Muresul ca ajung ultimile apoi in Beclean Sighetul , deci nu trebuie sa faca manevre in Mangalia , grupele se ataseaza in fata atat in Beclean cat si in Deda iar manevrele se vor face cu locomotiva electrica cu care vine de la Dej . |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 01 Iun 2014, 02:07 | |
| Aoleu, prostia aia o fac si in Beclean ! Mi se pare chiar ilogic, asta mai ales din prisma faptului ca Sighet si Satu Mare vin din sensuri opuse. Era suficient sa se deplaseze GM-ul cu vagoanele de Sighet in capul X al statiei Beclean si sa dea cu spatele pentru a le atasa la urma. Dar daca ei au bani de curent la cat consuma electrica cu manevrele... :roll: _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 01 Iun 2014, 09:33 | |
| In Beclean cat si la Deda o sa mearga Gm-ul la capul X si le impinge la garnitura venita din SM deci nu din aceasta cauza stationeaza asa mult sta ca asa e mersul trenurilor la noi cand un tren face 21 de ore ii mai oferi cateva minute in plus fie asta un bonus calatorilor fraieriti, ce conteaza |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 01 Iun 2014, 13:11 | |
| - 92dragos a scris:
- In Beclean cat si la Deda o sa mearga Gm-ul la capul X si le impinge la garnitura venita din SM deci nu din aceasta cauza stationeaza asa mult sta ca asa e mersul trenurilor la noi cand un tren face 21 de ore ii mai oferi cateva minute in plus fie asta un bonus calatorilor fraieriti, ce conteaza
Daca e asa cum spui tu atunci trebuia ca trenul in CT sa intre prin Medeea dar nu mai intra si va intra direct in CT , apoi in Mangalia vor fi obligati sa faca manevrele cu mutarea grupelor care va fi destul de greoaie , de asta mai simplu este ca si in Beclean dar si in Deda grupele sa fie atasate in fata cu locomotiva electrica , astfel nu va mai fi nevoie nici de manevre in Mangalia sau sa intre prin Medeea . La 1642 in Saratel este aceeasi problema , vine grupa de la Bistrita si desface locomotiva , 1642 vine in gara si desface locomotiva iar locomotiva de la 1642 face manevrele cu grupa de la Bistrita pe care le pune in fata , e simplu , nu este greu , cel putin asa era acum 4-5 ani , recent nu am mai mers cu 1642 sa vad ce se intampla in Saratel . @mureseanu_976 , nu mi se pare prostie , e mai bine sa pui grupa acolo unde ii este locul de la bun inceput , cand faci un lucu sa il faci bun de la inceput , nu sa stai pe urma sa schimbi amplasarea grupelor . |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 01 Iun 2014, 14:52 | |
| Plus ca daca ar face manevre in Mangalia sa manevreze cu fiecare vagon cand trenul e intarziat grav si tre sa plece inapoi,e aproape imposibil.. Si de multe ori apareau la grupe probleme de genul .. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 3,2,1,10,9,8,7,6,5.. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 01 Iun 2014, 15:22 | |
| Oameni buni ocolul (rebrusarea trenului) prin Medeea tocmai de asta avea loc pentru ca la Mangalia nu se fac manevre de prelucrare a trenurilor! @mureseanu In ce an ai vazut in Mangalia desfacerea si prelucrarea perechii 1944/1945 (sau ce numere a mai avut in trecut) ? @karpaty mai bine ocolul prin Medeea dar sa se circule cum era odinioara cu 50 km/h deci timp de ocolire mai mic decat in prezent apoi stationarea trenului in Constanta de maxim 10-12 min pentru detasarea/atasarea locomotivei decat ce vedem in prezent de peste 20 minute (uneori). PS mie mi-a ajuns la urechi ca anul acesta s-au alocat fonduri pentru repararea unor racorduri, dar cum mama se face ca tocmai cand era nevoie de racordul de la Medeea exact acum se apuca de repararea lui! Daca tot sunt la acest topic stau si ma intreb suntem in anul 2014 sau nu ? suntem in secolul vitezei sau nu ? cum se face ca altii construiesc linii de mare viteza si cumpara trenuri pe masura in special rame electrice iar noi circulam desi s-au modernizat pe bani grei unele coridoare ca in anii 80-90 si modernizam EA-uri (clasa 47) mari consumatoare de energie! |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 01 Iun 2014, 15:40 | |
| Pai da asta zic, ca nu intra direct face ocolul la CT (fiecare trenuri de noapte face)compunerea se calculeaza cu tot cu rebrusare. Nu o sa intre prea curand direct la Ct in fine e mai bine asa la Mangalia nu se ocupa decat de curatat vagoane, reviza de vagoane a fost desfiintata.
Cam asa 1944 : - Deda LOC+C,C,C,WL,B,A,B,B+B,B+B,A,B - Brasov LOC+ B,A,B+B,B+B,B,A,B,WL,C,C,C - Constanta la plecare : LOC+C,C,C,WL,B,A,B,B+B,B+B,A,B
1945 Mangalia: LOC+B,A,B+B,B+B,B,A,B,WL,C,C,C Brasov: LOC+C,C,C,WL,B,A,B,B+B,B decupleaza in Beclean + B,A,B decupleaza in Deda |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 01 Iun 2014, 17:02 | |
| - Mario 076 a scris:
In ce an ai vazut in Mangalia desfacerea si prelucrarea perechii 1944/1945 (sau ce numere a mai avut in trecut) Pai nu era nevoie de asa ceva fiindca pana in 2006 (inclusiv) perechea 946 / 945, grupa a trenului 942 / 943 se atasa prin capul X al statiei Deda. La Brasov deveneau primele vagoane dupa locomotiva, la Constanta deveneau din nou ultimele dupa atasarea DA(1)-ului. Returul (943) pleca direct cu vagoanele de Tirgu Mures in fata pana la Brasov. De-acolo deveneau ultimele vagoane pana la Deda, unde erau detasate. Garnitura de Satu Mare era oricum reasamblata la statia de domiciliu cat dura salubrizarea vagoanelor. Si ii ajuta "simetria" trenului, pur si simplu mutau cusetele si dormitorul dintr-un capat al celalalt, fara sa mai fie afectata numerotarea vagoanelor de clasa 1 si a 2-a... _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 01 Iun 2014, 18:32 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- Pai la Mangalia oricum se rupe 1944 in bucati ca sa bage grupa de Sighet in mijlocul trenului. Pentru 1945 acelea trebuie sa fie ultimele vagoane pe distanta Deda - Beclean, in asa fel incat GM-ul / DA-ul sa se bage din spate si sa le preia pentru Sighet :roll:
Citind aceste randuri ca "la Mangalia se rupe 1944 in bucati" eu ce sa inteleg ? Las-o asa, nu-mi mai raspunde. Am vrut doar sa-ti atrag atentia ca nu e asa cum zici. De-aia te-am si intrebat in ce an ai vazut ca se desfac si prelucreaza trenurile in Mangalia. Altceva vreau sa atrag atentia ca se face mersul cu picioarele, timpi de mers prelungiti la infinit, stationari in gari mari in urma sosirilor timpurii, durata atasarii/detasarii vag sau locom mare, unele atasari de vag facute de-andaratelea necesitand n'spe manevre, trenuri locale care pleaca mai devreme decat sosirea celui de lung parcurs, oprirea inutila a unora si multe altele. De eternele intarzieri nu mai vorbesc. Chiar as vrea sa le vad moacele acestor specialisti! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |