|
| Revista presei | |
|
+95dan tm stefan_br tyio andreycj marian1967 65-1125-7 Lumunita Stana 92Dragos solomon1984 cardinal DanyCfrPascani gabrielle.niki Dutzu bogdan aldea Mushu mariuscfrbucuresti Adisoft1991s laur 133 gtavicecity Norbi IonutChircu Ionutz alinx3330 Razvan Tudor mtk allred Rarau Raduku09 Mihay apmatei Grigor marius664 Radu Vale c o r v i n alexmorph3us AlexD AeroX mureseanu_976 bubu Bobby_TM Re6/6 florin.lifticariu baiazid Ciprian vatmanul Luna cristy79 Gabry Gabriel NicuS The Legend Jhonyla Costin.B @ndrey rizelgeorgel2004 alex.alexus.tm cfr500 DUAL lifetec cortexedge George Florin C kristi kkk Tomi13leu marius_catalin84 ttavi rich1974 Amiralul phnegativ cristi ar Spartan1948 AndiCFR 19jimmy84 razvan - trenuri IonutCFR2009 Radu Tudor TVlad Simply18 DPS DAS 2011 Vitosa redeme mariushal Adrian78 cstefan Andrey_tm Balto maris.constantin cristi CFR lapsanszkitamas Vlad Teodor Adirmvl Dr2005 Nesebar 99 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6908 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Ian 2014, 10:08 | |
| Singura sansa pentru CFR, sa mai dreaga putin busuiocul, ar fi sa prelungeasca perioada de valabilitate a acelor abonamente, ca deh, timpul in care nu au circulat trenuri nu mai poate fi dat inapoi. Eu, ca si calator cu abonament, al naibii sa fiu daca as cumpara bilet daca mi-ar expira abonamentul, dat fiind faptul ca nu am avut tren, chiar daca deja platisem un abonament. Apoi sa vina un nas la mine sa ma ia la intrebari, ca doar asa as putea sa-l hranesc cu abonamentul. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Ian 2014, 10:21 | |
| - Katalyn a scris:
- Dr2005 a scris:
IDM este angajat al CFR S.A.. El nu poate opri trenurile CFR Călători decât dacă e linia ocupată sau constată vreo problemă la defilarea trenului. Degeaba sunt 100 de oameni acolo, dacă CFR Călători nu solicită CFR S.A. modificarea trasei trenului X, astfel încât acesta să oprească în mai multe staţii şi CFR S.A. nu aprobă sau nu notifică IDM asupra acestui fapt, trenul nu are de ce să oprească.[/i] IDM este al lui x, nu are voie sa faca ce zice y pana nu aproba si z si tot asa nu ajungem nicaieri, se prefera bataia de joc, indolenta, nepasarea. Cred ca erai fericit daca vedeai ca au fost gasiti 3 insi intr-o gara inghetati de frig ca nush ce necalificat nu a vrut sa opreasca un tren 20 secunde intr-o gara maricica. Hai să o luăm altfel... dacă tu lucrezi la pază şi îţi vine unul cu o dubă la poartă şi zice ,,am vorbit cu şefu' să încarc duba asta", bănuiesc că nu îl laşi să intre dacă şeful tău nu te-a informat că o să vină duba respectivă (sau, eventual, dai telefon să întrebi, nu îl laşi pe ăla înăuntru pe ochi frumoşi). Nici IDM nu poate să oprească trenurile după cum vrea muşchii lui. - Citat :
- Ce opriri tehnice are IR 1551 Buc.Nord-Buzau ?? la PL.Est si Valea Calugareasca s-a putut opri pentru angajati CFR dar la Inotesti au zis ca nu poate opri ca ca e alta regionala, cate telefoane am dat, cu cata lume m-am certat, chiar nu pot sa zic aici tot ce am discutat ca nu se stie cine mai vede forumul si ar avea de suferit 3 persoane de la CFR din statia Ploiesti.Sud. Pana la urma trenul a stat o ora in Inotesti, dupa ce s-a tras semnalul de alarma s-a mai stat o ora, avea semnalul pe rosu, la Mizil era gara full de trenuri de calatori si marfa. Bine ca le ti partea celor din CFR in loc sa vezi si tu macar odata in viata adevarul si dreptatea. Sunt curios ce-ai fi facut tu daca erai in locul acelor oameni.
Dacă nu lua angajaţii ăia, exista şansa ca ziua următoare să nu mai circule nimic, că n-ar fi avut cine să deservească trenurile. - Citat :
- In perioada asta cu probleme e o meserie foarte grea si foarte riscanta cea de IDM din marile gari din tara, cand am sunat la Ploiesti Vest duminica dupa-amiaza intrase calatori cu forta peste ei in birou, sa vezi ce se auzea prin telefon, cat de stresata era doamna care a raspuns la telefon si a vorbint foarte frumos.
Din păcate, oamenii nu înţeleg - sau nu vor să înţeleagă - că CFR S.A. nu e acelaşi lucru cu CFR Călători şi că IDM nu are nicio vină că CFR Călători nu vrea ca trenul X să oprească în staţia Y. În plus, nici nu e obligat să stea pe post de birou de informaţii, pentru că personalul operatorilor de transport trebuie să dea aceste informaţii. IDM poate, cel mult, să informeze asupra liniilor la care vin trenurilor şi a întârzierilor, dar asta doar dacă are timp, nefiind obligat. - karpaty a scris:
- sa vedem cu ce raspunsuri mai vine de data asta, ca acum e depasita situatia.
Sa vedem ce se mai intampla azi si maine, ca la Ploiesti ninge abundent de 2 ore, stratul de zapada se mareste azi, nu gluma, vantul sta si el pregatit, iar o sa vina specialisti lui peste prajit cu scuze, acum stau la caldura sa le pregateasca in loc sa gaseasca soluti. Există o prevedere în contractul de activitate care face referire la forţa majoră. Tocmai pentru a preveni situaţiile ca cea de acum 2 ani, când a stat un tren 2 zile pe la Făurei, au preferat să anuleze toate trenurile şi să dea banii înapoi călătorilor. La abonamente e mai greu... că nu sunt nominalizate la un tren anume, deci dacă în 24 de ore trece cel puţin un tren pe secţia aia, se consideră că au fost trenuri în ziua aia şi nu se despăgubeşte. Dar dacă nu a circulat nimic, călătorii îşi vor primi banii pentru zilele când nu au fost trenuri, iar dacă nu îşi vor primi banii, îi aşteptăm cu sesizările în scris la Registratură - Poarta G. Ca fapt divers, nici în domeniul aviaţiei - care are reguli mult mai stricte referitoare la întârzierile mari - nu se acordă despăgubiri pentru vreme nefavorabilă. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Ian 2014, 10:34 | |
| |
| | | Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6908 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Ian 2014, 10:36 | |
| Dr2005 : "La abonamente e mai greu... că nu sunt nominalizate la un tren anume, deci dacă în 24 de ore trece cel puţin un tren pe secţia aia, se consideră că au fost trenuri în ziua aia şi nu se despăgubeşte. Dar dacă nu a circulat nimic, călătorii îşi vor primi banii pentru zilele când nu au fost trenuri, iar dacă nu îşi vor primi banii, îi aşteptăm cu sesizările în scris la Registratură - Poarta G." Pai si daca omul are nevoie de un tren in jurul orei 17-18, sa ajunga acasa, insa singurul tren care circula este, sa zice, pe la ora 22, tot ramane nedespagubit? Inteleapta idee, ce sa zic... . - Karpaty a scris:
- Daca ei nu dau ordin sa opreasca trenul lasa ca se trage semnalul si opreste trenul unde vrea calatorul . Omul a coborat a plecat sau daca sunt in grup la fel , ura si la gara nu ai ce sa le faci .
Aici e mai complicat, ca acel om s-ar putea alege cu o amenda. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Ian 2014, 10:47 | |
| - Spartan1948 a scris:
- Karpaty a scris:
- Daca ei nu dau ordin sa opreasca trenul lasa ca se trage semnalul si opreste trenul unde vrea calatorul . Omul a coborat a plecat sau daca sunt in grup la fel , ura si la gara nu ai ce sa le faci .
Aici e mai complicat, ca acel om s-ar putea alege cu o amenda. Nu e chiar asa , nu tragi semnalul de fata cu nasul , daca nasul e la vagonul 1 tu te duci la urma trenului tragi semnaul si trenul opreste imediat , te dai jos si pleci , crezi ca vine nasul dupa tine ? sa fim seriosi , nu vine nimeni dupa tine si nu iei amenda , ca scrie in regulament ca se pedepseste aceasta fapta daca nu este bla bla bla , asta e scris inr egulament dar in viata de zi cu zi situatia sta altfel . Ca fapt divers cand eram in liceu aveam ceva navetisti (cine e din Bucuresti stie unde e liceul CFR-12) si trageau semnalul in dreptul liceului sa nu mai mearga pana in gara si apoi sa vina cu tramvaiul 7-8 statii iar in 4 ani nu a luat nimeni amenda ba dupa 2-3 luni trenul respectiv oprea in halta Carpati fara sa mai traga lumea semnalul chiar daca nu avea trecuta oprire acolo tocmai sa nu mai traga lumea semnalul oprea mecanicul deja invatat cu asta , deci fiecare se descurca cum poate in tara asta . |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Ian 2014, 11:04 | |
| http://www.realitatea.net/deszapezirea-cu-plug-din-anii-60-e-piesa-de-muzeu-spun-mecanicii_1368502.html |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Ian 2014, 12:02 | |
| Bun, avind in vedere durata lui efectiva de exploatare, care ar fi durata de viata a acestui plug? Mecanicii si ziaristii lui Ulea spataru.
Pai normal ca au intretinut plugul ca probabil are valoare mare de inventar, NU ESTE folosit decit sporadic si trebuie sa fie functional pina una alta. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Ian 2014, 13:17 | |
| Dragos raspunsurile tale le stiam dinainte, mare pacat am facut ca am lungit-o atat. Tu chiar crezi ca la PL.Est si Valea Calugareasca ies la desfundat macaze sefi de tura, magazioneri, sefi de manevra, manevranti sau mecanici care fac manevre acolo ?? Putea sa nu treaca nici un tren ca tot nu ieseau aia la zapada. Referitor la ce s-a intamplat duminica dupa-amiaza la Ploiesti Vest, tu crezi ca, calatori au invatat la scoala ca IDM apartine de CFR SA, care nu e totuna cu CFR Calatori, sau ca scrie asa ceva in cartea MT 2013-2014 ?? Asta e informatie tip "secret de stat" iar calatori normal ca au navalit peste IDM, din moment ce la casele de bilete numai informati nu primeau. - Dr2005 a scris:
- Dar dacă nu a circulat nimic, călătorii îşi vor primi banii pentru zilele când nu au fost trenuri, iar dacă nu îşi vor primi banii, îi aşteptăm cu sesizările în scris la Registratură - Poarta G.
Ca fapt divers, nici în domeniul aviaţiei - care are reguli mult mai stricte referitoare la întârzierile mari - nu se acordă despăgubiri pentru vreme nefavorabilă. Ce bani sa primeasca inapoi tu chiar vrei sa visam si noi alaturi de tine ?? Cine e nebun pe vremea asta sa vina de la Ciorani, Draganesti, Zanoaga la Bucuresti ca sa ia 2-3 lei cat o sa calculeze CFR-ul ca au dreptul, mai mult timp pierzi pe drum si bani aruncati in vant, plus timpul astetptat pana la aprobarea si solutionarea acestora. Banuiesc ca sti ca azi e a 5-a zi cand nu circula nimic pe Ploiesti-Urziceni si nu o sa circule pana pe 1 februarie, ai zi cate zile sunt ??? Sti bine ce se va intampla lumea se va urca la tren ( cand acesta va circula ) si isi va varsa nervi pe nasi, numai in pielea lor sa nu fi in perioada asta, o sa-ti zic eu ca multi vor merge si gratis cateva zile si nu o sa le faca nimeni nimic, au mai fost cazuri cand s-au razbunat calatori pe CFR, acum o sa zici ca tot calatori care au platit abonamente sunt vinovati, CFR nu e, nu a fost si nu va fi niciodata vinovata de proasta conducere si proastele regulamente care sunt facute de pe vremea razboiului. - Karpaty a scris:
Ca fapt divers cand eram in liceu aveam ceva navetisti (cine e din Bucuresti stie unde e liceul CFR-12) si trageau semnalul in dreptul liceului sa nu mai mearga pana in gara si apoi sa vina cu tramvaiul 7-8 statii iar in 4 ani nu a luat nimeni amenda ba dupa 2-3 luni trenul respectiv oprea in halta Carpati fara sa mai traga lumea semnalul chiar daca nu avea trecuta oprire acolo tocmai sa nu mai traga lumea semnalul oprea mecanicul deja invatat cu asta , deci fiecare se descurca cum poate in tara asta . un lucru bun si foarte adevarat, daca s-ar fi facut cerere ca trenul ala sa opreasca acolo, specialisti de atunci ar fi raspuns la fel ca in zilele noastre, cu acea fraza repetata la nesfarsit "Stati linistiti ca specialisti lui peste prajit lucreaza pentru dumneavoastra" @Dr2005 Si ca sa nu ma mai citezi iar ti se pare corect ca in vreme ce eu asteptam sa primesc informati la casa de bilete casiera sa vorbeasca pe mobil "fata daca nu opreste tragi semnalul de afara, tu nu vezi ce e afara" am zis sa nu zic si mai departe ca sa nu aiba lumea probleme iar eu sa primesc apoi vreo interdictie de a poza prin gara de sud. Despre amenzi la trasul semnalului de alarma legea este lege pentru toti, cateodata, cat despre amenzi in general ele sunt date pe nedrept cand trebuie sa dai amenda nu dai, iar cand nu trebuie sa dai amenda exact atunci o dai la noi e fix invers, numai destepti lucreaza in domeniul amenzilor. Vad ca-ti place la nebunie sa vezi cum vin trenurile de la peste 500 de km cu intarzieri de 20-30 minute sau deloc si sa stea cate o jumatate de zi prin Buftea, Chitila, Chiajna sau pe la Podul Grant ca nu are CFR SA decat 5 muncitori la macaze in loc sa faca pe in 4 sa scoata lumea la dezapezit, fie ei voluntari, detinuti sau angajati ai CFR. Pe viitor mai bine ar instrui calatori cand isi iau bilete cu destinatia Bucuresti sa le spuna ajungeti bine pana la Buftea sau Chitila apoi veti sta 4-5 ore pe loc ca nu se poate intra in GDN. :4a: Concluzia vreau sa o aud, cine e vinovatul sau vinovati pentru ce s-a intamplat zilele trecute si o sa se mai intample ?? Dumnezeu, ANM, Specialisti lui peste prajit, CFR, sau prosti de calatori platitori de bilete si abonamente ?? Cine e vinovat ?? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Ian 2014, 15:40 | |
| Să o luăm pe rând: 1) Dacă trenul la care ai bilet nu circulă, primeşti banii înapoi din staţia de formare; dacă ai cumpărat biletul de la automat faci cerere la registratura CFR Călători şi iei dovadă de la gară că trenul are întârzierea de X minute sau e anulat (X trebuie să fie mai mare de 60), iar banii îi primeşti prin transfer bancar. Dacă trenul parcurge o parte din distanţă, din staţia respectivă îţi primeşti banii pe parcursul neefectuat sau - dacă casieria nu are bani - primeşti un act cu care mergi la altă staţie mai mare şi primeşti banii de acolo. Dacă ai abonament şi nu circulă niciun tren timp de 24 de ore, la fel - primeşti banii înapoi pe zilele când nu s-a circulat. 2) Separarea atribuţiilor e prevăzută în OG 12/1998 şi HG 581/1998, cu modificările şi completările ulterioare. Aceste acte nu sunt ,,secret de stat", sunt publicate în Monitorul Oficial şi se găsesc pe net sau pot fi comandate (contracost) în format tipărit de la Monitorul Oficial. 3) Fotografiatul în gară nu este interzis câtă vreme te afli pe peron sau în orice altă zonă deschisă publicului (pod, pasarelă, alee, stradă) sau pe un teren privat/public adiacent gării. 4) IDM nu poate opri trenurile unde vrea el, ci doar pe baza telegramei de la CREÎR de care aparţine. Dacă nu vine telegramă, se merge pe orarul din livret, iar oprirea se face doar în condiţii excepţionale (accident, fir ocupat din diverse motive şi, mai nou, înzăpezirea macazurilor). Nu îşi riscă nimeni locul de muncă pentru 3 călători. 5) Tragerea fără motiv a semnalului de alarmă e contravenţie. Evident, dacă contravenientul fuge, nu poate să alerge naşul după el În schimb, semnalul tras trebuie identificat şi deblocat de naş cu cheia pătrată, ceea ce poate dura, mai ales la vagoanele compartimentate, unde e câte un semnal în fiecare compartiment. 6) Casiera nu are voie să vorbească la mobil în timpul programului. 7) Pentru a lucra sub linie electrificată ai nevoie de autorizaţie specială şi curs de protecţia muncii. Nu au foarte mulţi asemenea autorizaţie, iar pentru Armată nu sunt bani (soldaţii ar trebui întâi să treacă pe la cursurile de protecţia muncii, minim o zi s-ar pierde aşa, nu mai zic de costuri). 8 ) Nu cred că există vinovat pentru ninsoare. Uite-te ce e acum afară... pe vremea asta degeaba deszăpezeşti un macaz, că în 5 minute se astupă la loc. _________________ :TTT:
|
| | | phnegativ
Numarul mesajelor : 170 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5104 Data de inscriere : 31/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Ian 2014, 15:53 | |
| - Dr2005 a scris:
8 ) Nu cred că există vinovat pentru ninsoare. Uite-te ce e acum afară... pe vremea asta degeaba deszăpezeşti un macaz, că în 5 minute se astupă la loc. Ba da! Ponta! Glumeam! |
| | | phnegativ
Numarul mesajelor : 170 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5104 Data de inscriere : 31/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Ian 2014, 15:59 | |
| - Dr2005 a scris:
5) Tragerea fără motiv a semnalului de alarmă e contravenţie. Evident, dacă contravenientul fuge, nu poate să alerge naşul după el În schimb, semnalul tras trebuie identificat şi deblocat de naş cu cheia pătrată, ceea ce poate dura, mai ales la vagoanele compartimentate, unde e câte un semnal în fiecare compartiment.
Tre' sa recunosc ca am fost si eu ODATA in situatia de a opri un tren... Am adormit exact inainte de Ploiesti si nu mai aveam cu ce sa ma intorc in noaptea aia de la Buzau... Si nu mai aveam nici bani, tzigari, etc... Veneam de la un examen, invatasem 3 nopti (si zilele dintre) si apoi bere cu colegii dupa examen... Oricat m-am chinui sa nu adorm.. am inchis cateva secunde ochii pe la Brazi si cand i-am deschis, trceam pe sub podul de la iesirea din Sud... Era un Acc., actualul IR de 23.00 din B. Nord.. Pe atunci era ultimul tren de Ploiesti pt Pl. Sud (ca mai era 633, parca, dupa el, la Vest). Dar cum eu am copilarit in Bariera Unirii, ma avantaja Sud-ul ca mergeam pe langa linie acasa... Revenind: macar i-am facut un bine nasului, asa, drept rasplata ca m-a lasat la captul strazii: I-am oprit trenul de la robinetul din capatul vagonului, pt ca mecanicul sa-l poata realimenta imediat si sa nu mai stationeze decat 2-3 minute! |
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6525 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Ian 2014, 16:12 | |
| Hai sa ma bag si eu in seama desi n-ar trebui ....Doctore,esti cinic rau...care ati ramas cu banii dati degeaba veniti la registratura,ca .... Ponta e un papa-lapte,pentru situatia cu trenurile oprite in Chitila citeva ore din cauza macazelor trebuiau zburati o ministresa,vreo citiva directori de companii feroviare,niste consilieri,directori de servicii,ca si asa zici tu ca sint putini in birouri ,problema e ca nici astia nu sint competenti Consideri normal ca niste macaze peste care trec trenuri odata la 15 minute sa nu poata fi functionale chiar daca este viscol? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Ian 2014, 16:20 | |
| |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5275 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Ian 2014, 16:26 | |
| nesimtire mare pe astia de la CFR fratilor. pe ruta bucuresti-pitesti-craiova nu mai circula aproape nimic. nu inteleg de ce nu se circula doar pe segmentul pe care se poate. gaesti-slatina, etc. asa, daca este un macaz blocat undeva, s-au suspendat pe toata sectia. din pacate pentru CFR, transportul auto merge mult mai bine. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Ian 2014, 16:33 | |
| Am mai vorbit aici despre asta. CFR CALATORI daca a anulat atatea trenuri poate sa puna acele vagoane pe trenuri care circula si pe rutele unde merg de obicei automotoare. Dar trebuie sa fie angajati mai competenti decat cei actuali sa se miste rapid. Doar iarna CFR CALATORI are sansa aceasta sa atraga de la transportul auto dar observ ca nu gandesc sa aibe PROFIT. Doar pe magistralele 500, 700, 800 si linile secundare au atras acum pasageri. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |