Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5220 Data de inscriere : 20/08/2011
Subiect: Re: Revista presei 29/01/14, 04:59 pm
nici macar regiotransul nu merge pe pitesti costesti. am vrut astazi sa vin cu ei pana la costesti si nu mergeau. cica sa mai incerc maine, ca maine este alta zi.
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6551 Reputatie : 12368 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: Revista presei 29/01/14, 05:15 pm
Radu Tudor a scris:
Am primit confirmarea. Trenul ramas inzapezit in Nucet este R9432.
Era totusi trenul R 9101, cel care a ramas luni inzapezit la Nucet.
Sursa:
ttavi
Numarul mesajelor : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4191 Data de inscriere : 22/05/2013
Subiect: Re: Revista presei 29/01/14, 05:25 pm
9101 e compus de obicei cu doua automotoare Desiro.
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13049 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Revista presei 29/01/14, 05:34 pm
Maaaaaaama... Daca lovea un Desiro ce a lovit GM-ul statea un an la gard sau ajungea "donator de organe" pentru frati de-ai lui, cum s-a intamplat cu alte AM-uri din modelul asta. :roll:
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6551 Reputatie : 12368 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: Revista presei 29/01/14, 05:50 pm
Interesant totusi ce spun lucratorii CFR... plugul locomotivei s-a rupt din cauza unei dale de beton ajunsa in gabaritul liniei de la zapada... :shock: si alte cauze necunoscute... Se mai face investigatie de catre AFER in aceste conditii ?
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Revista presei 29/01/14, 06:30 pm
interesanta chestie, IR 1652 este si la ora asta acolo, iar in spatele lui R 5108 Marasesti-Buzau tren care trebuia sa formeze pe R 5008 Buzau-Buc.Basarab.
IR 1752 s-ar putea sa fi preluat calatori de la IR 1652 ( daca e careva cu cap pe acolo ) dupa cum arata IRIS e in trafic 1752 cu 80 min intarziere in vreme ce IR 1652 are 330 min stand pe loc.
Ultima editare efectuata de catre Katalyn in 29/01/14, 06:31 pm, editata de 1 ori
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20500 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25386 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei 29/01/14, 06:30 pm
Pe Goleşti - Chitila şi Craiova - Potcoava este interzisă circulaţia cu automotoare. Din cauza asta nu circulă IR-urile. Tot din cauza asta sunt în aer şi trenurile Regiotrans de pe Roşiori - Costeşti: nu le lasă CFR S.A. să meargă de la Costeşti.
_________________ :TTT:
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Revista presei 29/01/14, 06:33 pm
Dar pe Constanta si Galati s-a circulat cred ca si acum se mai circula cu DA/GM pe 901 nu se poate 2 trenuri toata ziua cu DA/GM + vagoane ?? ce facem acum ajungem la Pitesti doar cu Regio sau cu duba ?? Macar Regio sa circule.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9003 Reputatie : 14376 Data de inscriere : 08/01/2011
Numarul mesajelor : 578 Reputatie : 6138 Data de inscriere : 23/08/2009
Subiect: Re: Revista presei 29/01/14, 08:28 pm
Katalyn a scris:
interesanta chestie, IR 1652 este si la ora asta acolo, iar in spatele lui R 5108 Marasesti-Buzau tren care trebuia sa formeze pe R 5008 Buzau-Buc.Basarab.
IR 1752 s-ar putea sa fi preluat calatori de la IR 1652 ( daca e careva cu cap pe acolo ) dupa cum arata IRIS e in trafic 1752 cu 80 min intarziere in vreme ce IR 1652 are 330 min stand pe loc.
Asa este,IR 1652 era stationat in Sihlea Hm ca urmare a acrosarii unei dube la trecerea de nivel din Gugesti,iar calatorii au fost preluati de IR 1752,tren in care ma aflam si eu
Tomi13leu
Numarul mesajelor : 167 Varsta : 36 Localizare : Oradea/Petrosani Reputatie : 5463 Data de inscriere : 07/04/2010
interesanta chestie, IR 1652 este si la ora asta acolo, iar in spatele lui R 5108 Marasesti-Buzau tren care trebuia sa formeze pe R 5008 Buzau-Buc.Basarab.
IR 1752 s-ar putea sa fi preluat calatori de la IR 1652 ( daca e careva cu cap pe acolo ) dupa cum arata IRIS e in trafic 1752 cu 80 min intarziere in vreme ce IR 1652 are 330 min stand pe loc.
Asa este,IR 1652 era stationat in Sihlea Hm ca urmare a acrosarii unei dube la trecerea de nivel din Gugesti,iar calatorii au fost preluati de IR 1752,tren in care ma aflam si eu