|
| Revista presei | |
|
+95dan tm stefan_br tyio andreycj marian1967 65-1125-7 Lumunita Stana 92Dragos solomon1984 cardinal DanyCfrPascani gabrielle.niki Dutzu bogdan aldea Mushu mariuscfrbucuresti Adisoft1991s laur 133 gtavicecity Norbi IonutChircu Ionutz alinx3330 Razvan Tudor mtk allred Rarau Raduku09 Mihay apmatei Grigor marius664 Radu Vale c o r v i n alexmorph3us AlexD AeroX mureseanu_976 bubu Bobby_TM Re6/6 florin.lifticariu baiazid Ciprian vatmanul Luna cristy79 Gabry Gabriel NicuS The Legend Jhonyla Costin.B @ndrey rizelgeorgel2004 alex.alexus.tm cfr500 DUAL lifetec cortexedge George Florin C kristi kkk Tomi13leu marius_catalin84 ttavi rich1974 Amiralul phnegativ cristi ar Spartan1948 AndiCFR 19jimmy84 razvan - trenuri IonutCFR2009 Radu Tudor TVlad Simply18 DPS DAS 2011 Vitosa redeme mariushal Adrian78 cstefan Andrey_tm Balto maris.constantin cristi CFR lapsanszkitamas Vlad Teodor Adirmvl Dr2005 Nesebar 99 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Ian 2014, 16:43 | |
| Acuma voiam eu sa intreb acuma, daca venea armata?
Aia care s-au dus sa libereze autostrada de la Pitesti , cica au taiat separatoarele de sens si au dat drumul la circulatie pe sens contrar, acuma CNADNR o sa vina sa le ceara daune, nu? |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8446 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Ian 2014, 16:50 | |
| Chestile astea metodologice mi se par o prostie in unele cazuri. Evident, au un rol foarte important acolo unde trebuie, dar acum serios, 6 ore pregatire pentru asa ceva ? Nici nu au ce preda in 6 ore. In mod normal, o instruire dureaza 8 ore, iar instruirile sunt de 3 feluri, nu are rost sa intru acum in amanunte. In maxim 30 de minute, nici alea, de explicatii, cred ca toti ar fi fost capabili sa-si rezolve sarcinile. Legat de accidentele de munca, sa raspunda pe propria semnatura, ca nu va fi nimeni tras la raspundere si ca a luat parte la o anumita instruire, una scurta bineinteles pentru ca repet, ce predica le poti tine de poate dura asa mult ? Treaba asta cu datu' zapezii este adevarat ca are un grad de complexitate ridicat. Ca de amuzament, ar mai ramane sa se faca cursuri de specializare pentru vecinii mai binevoitori care mai ies cu lopetile si fac carari in fata blocurilor sau in parcari. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Ian 2014, 16:54 | |
| - Dr2005 a scris:
Ca fapt divers, prin călătoria fără bilet sau cu naşul nu faceţi decât să vă tăiaţi craca de sub picioare. Văd că la vorbe nu vă întrece nimeni, toţi urlaţi că vreţi vagoane mai multe/mai curate/mai noi, da' bilet nu vă luaţi. Data viitoare când mă mai întâlnesc cu Valentin Dorobanţu o să îi propun să anuleze toate trenurile care nu circulă măcar cu un grad de umplere de 50% şi să suplimenteze rutele pe care călătorii încă îşi cumpără bilet în număr mare, adică Bucureşti - Buzău/Braşov/Constanţa/Craiova/Tg. Jiu, Iaşi-Paşcani/Bacău (că dpdv al vânzării de bilete astea sunt rutele cele mai solicitate). Să vă văd atunci... Tocmai ca pe rutele unde sunt multe trenuri acolo nu ne vom lua bilete , de exemplu pe Bucuresti-Brasov sau Bucuresti-Craiova unde sunt multe trenuri se poate merge cu nasul fara probleme sau pe Bucuresti-Constanta vara , daca nu te ia nasul la un tren te ia la urmatorul care vine in spatele lui la o ora maxim , deci cumva cumva tot ajungi si de regula pe rutele astea unde sunt multe trenuri te ia nasul ca ce zice , daca nu il iau eu il ia ala din spate si eu nu scot nimic dar scoate ala din spate si calatorul tot ajunge la destinatie , pe rutele astea unde sunt putine trenuri acolo ne luam bilete sa se vada ca ruta e solicitata . Sa nu care cumva sa faci asa ceva , sa se anuleze anumite grupe directe ca ma duc si de nu iti bombardez toate vagoanele cu pietre pana le sparg toate geamurile , azi intr-un loc maine in altul sa te vad atunci ce ai rezolvat , daca vrei razboi atunci razboi sa fie . M-am saturat de atata bataie de joc din partea CFR si a unor angajati care fac ce vor cu trenurile dupa bunul plac . p.s.-nu o sa recunaosca nimeni ca a mers cu nasul sau sa anunte din timp ca va merge cu trenul x fara bilet , tocmai sa nu se afle , o sa stim noi si nasul , atat . Pe forum sunt multi care mai merg cu nasul dar nu scot un sunet , cunosc destule persoane . |
| | | Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6911 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Ian 2014, 17:33 | |
| Stiti ce ma intreb eu ? Cum Dumniezo, nasii de la TFC pot sa fie corecti? Eu de fiecare data cand am circulat cu TFC-ul, niciodata nu s-a intamplat sa ia nasul bani fara sa taie bilet. Aia nu sunt tot oameni ? De ce aia pot, si astia de la CFR nu ? Ce-i drept, Karpaty are dreptate, deoarece acolo unde trenuri sunt multe, oamenii isi permit sa mearga cu nasul, deoarece au confortul psihic ca, orice s-ar intampla, ei tot au trenuri. Cu alte cuvinte, doar nu o anuleze CFR-ul toate trenurile de pe o ruta precum Bucuresti-Brasov. Crima o sa fie pe rutele unde nu sunt multe trenuri, si unde oamenii nici nu prea se inghesuie sa cumpere bilet. De exemplu ( ca o frecventez), ruta Oradea-Timisoara, unde se circula la greu cu nasul. P.S. Mie mi se pare un pic ciudat sa nu recunosti ca ai mers cu nasul, daca ai facut-o. Adica, suntem pe un forum, nimic oficial, nu te taxeaza nimeni, etc . Eu de exemplu, am incercat o singura data aceasta experienta, insa fara succes. Eram in Oradea, si imi uitasem legitimatia de student in Cluj, si avand doar 10lei si 100Euro la mine, am zis sa incerc sa vorbesc cu nasul, sa nu mai fiu nevoit sa schimb ceilalti bani. Nasul m-a refuzat, insa cinste lui ca si pe traseu a refuzat toate propunerile venite de la alti calatori .
Ultima editare efectuata de catre Spartan1948 in Mar 28 Ian 2014, 17:46, editata de 1 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20632 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25576 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Ian 2014, 17:42 | |
| Bucureşti - Braşov e în top la vânzări, deci degeaba merg 10 inşi cu naşul, nu afectează prea mult încasările. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Ian 2014, 17:47 | |
| |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8760 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Ian 2014, 17:52 | |
| - dan tm a scris:
- Adica nu putea opri si sa ia pe cei care au venit pe 901? ori poate nu mai era nimeni in el.
A plecat in urma noastra la un sector de bloc.. a ajuns in Gara de Nord cam la 20-30 de minute dupa ce am ajuns noi. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Ian 2014, 19:20 | |
| http://www.b1.ro/stiri/eveniment/cluj-un-barbat-a-murit-dupa-ce-a-fost-lovit-de-tren-74608.html |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6558 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Ian 2014, 20:26 | |
| Pa Timisoara-Oradea nu se prea merge cu nasul, cel putin pe Timisoara-Arad si Arad-Ch. Cris. De la Tamasda si Ciumeghiu unde urca coloratii acolo e cam problema. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Ian 2014, 20:43 | |
| - dan tm a scris:
- Atunci sa curete CFR SA macazurile.
Ce poate face CFR Calatori daca CFR SA nu iiasigura conditiile necesare?
Ne invirtim in cerc? Pai daca am fi o tara normala si daca CFR Calatori si-ar plati TUIul singur si la timp ar putea cere niste despagubiri dar asa ce sa ceara cand ei is vai mama lor si traiesc de pe banii nostri |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Ian 2014, 20:58 | |
| Bine Adrian, dar zici tu ca din cauza restantelor la TUI pe care le are Calatori-ul nu au fost aia de la Infrastructura sa tina niste amarate de macazuri functionale la intrare in Nord? Sa fim seriosi, a fost anuntata vremea, puteau sa ia masuri sa nu se ajunga aici. Plus ca mi se pare ca ceva colegi ziceau ca alea aveau instalatii antiinghet. De ce nu au functionat instalatiile alea? Ca nu a platit CFR Calatori TUI? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Ian 2014, 21:01 | |
| ai inteles gresit eu i-am raspuns lui dan ca ce poate face CFR Calatori cand CFR SA nu prea asigura conditii
Daca era asa ceva acuma ce mai faceam
http://stirile.rol.ro/cea-mai-grea-iarna-a-tuturor-timpurilor-in-romania-cea-din-1954-foto-908939.html |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Ian 2014, 09:02 | |
| - Dr2005 a scris:
IDM este angajat al CFR S.A.. El nu poate opri trenurile CFR Călători decât dacă e linia ocupată sau constată vreo problemă la defilarea trenului. Degeaba sunt 100 de oameni acolo, dacă CFR Călători nu solicită CFR S.A. modificarea trasei trenului X, astfel încât acesta să oprească în mai multe staţii şi CFR S.A. nu aprobă sau nu notifică IDM asupra acestui fapt, trenul nu are de ce să oprească.[/i] IDM este al lui x, nu are voie sa faca ce zice y pana nu aproba si z si tot asa nu ajungem nicaieri, se prefera bataia de joc, indolenta, nepasarea. Cred ca erai fericit daca vedeai ca au fost gasiti 3 insi intr-o gara inghetati de frig ca nush ce necalificat nu a vrut sa opreasca un tren 20 secunde intr-o gara maricica. - Dr2005 a scris:
- Anumite opriri ,,tehnice" pentru schimbat personalul sunt chiar prevăzute în livret (pentru că trebuie cumva schimbat acel personal, care nu are cu ce altceva să plece de la mama 'ului din câmp unde e cabina/postul/HM-ul/staţia), pentru că trebuie şi oamenii ăia să ajungă cu ceva acasă.
Prin urmare, degeaba ai tu bilet şi îl iei la bătaie pe IDM, că el nu are bază legală să îţi facă pe plac, iar trenul nu e tocmai taxi. [/i] Ce opriri tehnice are IR 1551 Buc.Nord-Buzau ?? la PL.Est si Valea Calugareasca s-a putut opri pentru angajati CFR dar la Inotesti au zis ca nu poate opri ca ca e alta regionala, cate telefoane am dat, cu cata lume m-am certat, chiar nu pot sa zic aici tot ce am discutat ca nu se stie cine mai vede forumul si ar avea de suferit 3 persoane de la CFR din statia Ploiesti.Sud. Pana la urma trenul a stat o ora in Inotesti, dupa ce s-a tras semnalul de alarma s-a mai stat o ora, avea semnalul pe rosu, la Mizil era gara full de trenuri de calatori si marfa. Bine ca le ti partea celor din CFR in loc sa vezi si tu macar odata in viata adevarul si dreptatea. Sunt curios ce-ai fi facut tu daca erai in locul acelor oameni. Trebuia sa bage IR 12551 Buc.Nord-Buzau cu opririle lui 1551 si suplimentare toate statiile intre Brazi si Buzau, ajungea toata lumea acasa, oricum trenul a ajuns la 00:18 la Buzau, nu-l mai tinea o ora la Inotesti daca oprea peste tot mai statea vreo 40 min, dar asa lasa prosti sa inghete sa moara sa chletuie bani aiurea ca sa tinem trenul aiurea in Inotesti o ora, ca n-avem lini la Mizil si nu putem sa-i dam drumul. - Dr2005 a scris:
- A, că CFR Călători ar trebui să ia decizia opririi trenului de rang superior în toate staţiile e una, dar dacă nu o face, îţi verşi nervii pe cine nu trebuie (IDM).
[/i] In perioada asta cu probleme e o meserie foarte grea si foarte riscanta cea de IDM din marile gari din tara, cand am sunat la Ploiesti Vest duminica dupa-amiaza intrase calatori cu forta peste ei in birou, sa vezi ce se auzea prin telefon, cat de stresata era doamna care a raspuns la telefon si a vorbint foarte frumos. Lumea intreba de tren spre Bucuresti, daca mai vine si cand mai vine si m-a lasat sa astept in telefon, le-au spus alora sa aibe rabdare ca plecase R 3006 din Sinaia si o sa vina, apoi m-a servit si pe mine cu informatia solicitata. Din pacate putina lumea din marele CFR mai e ca doamna care mi-a raspuns la telefon. - Dr2005 a scris:
- Ca fapt divers, prin călătoria fără bilet sau cu naşul nu faceţi decât să vă tăiaţi craca de sub picioare. Văd că la vorbe nu vă întrece nimeni, toţi urlaţi că vreţi vagoane mai multe/mai curate/mai noi, da' bilet nu vă luaţi. Data viitoare când mă mai întâlnesc cu Valentin Dorobanţu o să îi propun să anuleze toate trenurile care nu circulă măcar cu un grad de umplere de 50% şi să suplimenteze rutele pe care călătorii încă îşi cumpără bilet în număr mare, adică Bucureşti - Buzău/Braşov/Constanţa/Craiova/Tg. Jiu, Iaşi-Paşcani/Bacău (că dpdv al vânzării de bilete astea sunt rutele cele mai solicitate). Să vă văd atunci...
Nu ne taiem nici o craca, stai linsitit ca aici nu pierde nimeni, doar calatori, aia din CFR nu pierd 0,50 lei, dar la un astfel de raspuns din partea ta niciodata nu m-as fi asteptat ca pasionat ce esti. Daca tot ai posibilitatea sa vorbesti cu Dorobantu spune-i sa gaseasca soluti si sa ia masuri pentru aia care accepta blatul, adica nasi si inspectori nu arunca vina pe calatori. Daca nasi ar taia bilete la toti si inspectori ar incepe sa se dea amenzi, iti zic eu ca a doua oara te urci iar fara bilet in tren, dar dupa a 2-a amenda ( in conditiile in care nici un fel de amenda nu se mai prescrie, cum cred o buna parte din romani ) omul si va lua bilet sau abonament dupa caz. Din pacate nu vrei sa vezi adevarul se pare ca sistemul ala prost de la CFR in care se gandeste cu picioarele si se munceste 2 ore din 8 te-a virusat si pe tine. Omul care merge cu nasul nu merge ca asa vrea el sa scuteaca niste bani, merge pentru ca stie ca se poate, pentru ca stie ca i se permite sa mearga fara bilet fara sa pateasca ceva. Daca sistemul ala prost facut de niste necalificati s-ar schimba si de maine toti nasi ar renunta sa ia bani iar inspectori sa dea amenzi s-ar reduce mult numarul blatistilor dar nu se vrea, las-o ma ca merge asa, castiga toata lumea. Cei care merg cu nasul cu IR-ul dupa 2 amenzi daca nu au bani de IR se vor duce cu bilet la Regio, iar daca se grabesc prea tare o sa-si ia bilet, ca nu e nimeni tampit la cap in 2014 sa se joace cu amenzile. Ce sa-ti mai zic de faptul ca am decis ca tot anul sa merg cu nasul la IR si IC, cu ocazia asta mai descoper si eu cum este sa mergi cu trenuri de rang superior, ca de cand au schimbat astia denumirile si au scumpit biletele m-am orientat catre Regio cu bilet, am uitat cum e sa mergi cu un tren de viteza in Romania. Trebuie sa intelegi un lucru si tu si ceilalti care au comentat ca nu e bine, ca nu frumos, ca nu e corect etc...ca merg cu nasul anul asta o fac pentru ca m-am saturat de prostia asta mare care zace la CFR, numai scuze au mereu, indiferent de anotimp sau cauze ei intotdeauna au scuzele pregatite. Nu promovez mersul cu nasul, daca era sa fac asta o faceam demult timp, imi instruiam toti prieteni, vecini, colegi si rudele cum sa mearga cu nasul si cat sa dea pe naumite distante si trenuri, ei avand doar de castigat dar trebuie sa intelegi un lucru pe care nu vrei sa-l vezi, esti de partea lor nu vrei sa vezi realitatea si adevarul. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Ian 2014, 09:41 | |
| Doar cine nu a facut naveta nu intelege , e usor sa stai in fata calculatorului sau sa lucrezi la birou cu soba langa tine si sa vorbesti sa condamni un amarat care face naveta pentru a castiga un amarat de salariu de 700-900 pe luna pentru care se chinuie cu trezit de la 4-5 dimineata , prin tren si la finalul unei zile de munca sa constati ca nu ai tren cu ce te duce acasa desi ai platit un abonament deci sunt obligati sa iti asigure nenorocitul ala de tren . Pentru angajati se poate da ordin sa opreasca trenul IR in gara x dar pentru amaratii de calatori cu abonamente nu se poate , pai bine au facut ca au urcat in IR si au tras semnalul acolo unde aveau nevoie sa coboare , si eu le-as fi facut la fel , asa trebuia sa ii faca in fiecare halta , sa se fi urcat lumea si la fiecare halta tragea semnalul , sa faca trenu ala de boala copiilor , daca voi nu ne puneti tren cu ce sa ajungem acasa atunci ne facem noi tren cu ce sa ajungem acasa , daca e bataie de joc atunci bataie de joc sa fie din pareta tuturor , foarte bine , asa sa fie ! Pe o vreme ca asta sa iti bati joc de niste oameni e total inuman , lasi dracu totul si oferi oamenilor un mijloc de transport catre casa indiferent ca are sau nu bilet , pe urma daca unu moare in gara de frig ca nu a a avut cu ce merge acasa cine raspunde ? nu raspunde nimeni , incompetentii din CFR vor da din umeri iar omul daca a murit s-a terminat , nu il mai aduce nimeni inapoi . Ca navetist pe o vreme ca asta , pleci cu ce prinzi spre casa , iar daca nu opreste ca e IR tragi semnalul si la revedere nu te mai intereseaza nimic , conteaza sa ajungi acasa . Eu am facut naveta Bucuresti-Brasov si pe timp de iarna timp de 6 luni si stiu ce inseamna sa stai dupa trenuri , sa aibe intarziere sis a vrei sa ajungi la destinatie cat mai repede sa prinzi cateva ore de somn , tot ce conteaza este sa ajungi acasa indefirent in ce mod , cu bilet , fara bilet , telul este sa ajungi cat mai repede ca timpul e pretios si putin atunci cand faci naveta . Sa iei hotarare dintr-un birou de la caldura ce trenuri circula si care nu iar pentru amaratul de rand sa nu se gandeasca nimeni deja e strigator la cer cat de incompetenti pot fi cei din CFR . |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Ian 2014, 09:54 | |
| Se putea face ceva dar nu se vrea, imi spunea mie ca sa fac rost de nr de telefon al IDM-ului de la Inotesti si sa vorbesc cu el daca vrea si daca poate sa opreasca trenul acolo, nu s-a putut, s-a anuntat la statie ca va avea opriri suplimentare in statiile PL.Est si Valea Calugareasca iar la Inotesti l-au tinut o ora ca la Mizil era gara plina si asa a fost ca tot ce a venit duminica seara dinspre Moldova a avut sute de minute intarziere, apoi au venit toate odata intr-un interval de o ora.
Hai ca astia au fost putin mai norocosi, dar aia de pe Urziceni azi e a 5-a zi de cand nu circula trenurile, abonametele au costat bani, sa vi la munca pe bucati cu duba/ocazie platesti in plus, dar CFR nu-ti mai da nimic din abonamentul ala ca nu ai mers cu trenul atatea zile.
Doctorul e specialist, cunoaste regulamente si multe dar sa vedem cu ce raspunsuri mai vine de data asta, ca acum e depasita situatia.
Sa vedem ce se mai intampla azi si maine, ca la Ploiesti ninge abundent de 2 ore, stratul de zapada se mareste azi, nu gluma, vantul sta si el pregatit, iar o sa vina specialisti lui peste prajit cu scuze, acum stau la caldura sa le pregateasca in loc sa gaseasca soluti. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |