Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+95
dan tm
stefan_br
tyio
andreycj
marian1967
65-1125-7
Lumunita Stana
92Dragos
solomon1984
cardinal
DanyCfrPascani
gabrielle.niki
Dutzu
bogdan aldea
Mushu
mariuscfrbucuresti
Adisoft1991s
laur 133
gtavicecity
Norbi
IonutChircu
Ionutz
alinx3330
Razvan Tudor
mtk
allred
Rarau
Raduku09
Mihay
apmatei
Grigor
marius664
Radu
Vale
c o r v i n
alexmorph3us
AlexD
AeroX
mureseanu_976
bubu
Bobby_TM
Re6/6
florin.lifticariu
baiazid
Ciprian
vatmanul
Luna
cristy79
Gabry Gabriel
NicuS
The Legend
Jhonyla
Costin.B
@ndrey
rizelgeorgel2004
alex.alexus.tm
cfr500
DUAL
lifetec
cortexedge
George
Florin C
kristi kkk
Tomi13leu
marius_catalin84
ttavi
rich1974
Amiralul
phnegativ
cristi ar
Spartan1948
AndiCFR
19jimmy84
razvan - trenuri
IonutCFR2009
Radu Tudor
TVlad
Simply18
DPS
DAS 2011
Vitosa
redeme
mariushal
Adrian78
cstefan
Andrey_tm
Balto
maris.constantin
cristi CFR
lapsanszkitamas
Vlad
Teodor
Adirmvl
Dr2005
Nesebar
99 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 59 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3303
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8259
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 53 Icon_minitimeDum 22 Iun 2014, 16:26

Macar avem in televiziunile, media partidelor de la putere reclama asigurata pentru cale ferata si trenuri. Bine ca sunt alegeri ca pot dormi linistit...tarifele nu se vor majora in 2014.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 53 Icon_minitimeDum 22 Iun 2014, 18:44

ce prosti. 2h28 min de la intrarea pe autostrada. Trebuia sa plece si aia cu masina de la Gara de Nord iar pentru o reclama de nota 10 trebuia sa spuna ca s-au scos si 2h03.
Sus In jos
solomon1984




Numarul mesajelor : 72
Varsta : 40
Localizare : Constanta
Reputatie : 3851
Data de inscriere : 26/05/2014

Revista presei  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 53 Icon_minitimeDum 22 Iun 2014, 19:36

Caldura mare mon cher, s-a incins rau antena ... Ce sa intelegem mai intai din amalgamul de gafe, ca au plecat la 09.13 spre gara, ca trenul era la 09.13 sau ca pe bilet era scris 09.13 ? Toate la un loc si niciunul, pentru ca NU EXISTA TREN LA 09.13 CI LA 09.20. Iar trenul NU PLEACA NICIODATA MAI DEVREME CU 2 MINUTE cum pretinde individul cu ceasul defect.

Mai apoi mai notam o gafa, cele patru trenuri fara oprire care in realitate sunt doar... doua, si care fac pe bilet 2h25' dar in realitate intre 2h03' si 2h15'.

In concluzie, niste martafoi.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18591
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24113
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 53 Icon_minitimeDum 22 Iun 2014, 19:50

http://www.antena3.ro/romania/secvential-trenul-spre-moarte-258064.html#
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 458
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5659
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 53 Icon_minitimeLun 23 Iun 2014, 11:31

http://www.feroviarul.ro/revista-presei/documentar-agerpres-la-pas-prin-bucuresti-gara-de-nord.html
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2940
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8315
Data de inscriere : 24/05/2010

Revista presei  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 53 Icon_minitimeLun 23 Iun 2014, 15:19

In 2014 nu mai cresc preturile dar ce o sa fie anul viitor? Nici nu vreau sa ma gandesc.O sa ajunga un alt ciorditor la putere si atunci mai ridica cu 10%.. Ca sa fie CFR-ul profitabil ar trebui sa revina la tarife valabile dinainte de vara anului 2011.

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

Revista presei  - Pagina 53 Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

Revista presei  - Pagina 53 Cats_zpsc4hgwatz

Revista presei  - Pagina 53 Cats11
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18591
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24113
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 53 Icon_minitimeLun 23 Iun 2014, 15:32

Capusele raman fara bani

http://www.zf.ro/burse-fonduri-mutuale/remarul-16-februarie-vinde-active-sa-plateasca-salarii-12811104
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20500
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25386
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 53 Icon_minitimeLun 23 Iun 2014, 16:01

Ca să fie CFR Călători rentabil tot ce trebuie să facă e să taxeze la distanţă, nu la tren şi să umble la mers. Nu e nevoie să se umble la preţuri. A, da, şi trebuie să dispară diversele grupuliţe de 1 - 2 vagoane şi pe secţiile secundare să penduleze automotoare, cu frecvenţă mai mare.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13222
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 53 Icon_minitimeLun 23 Iun 2014, 16:06

Cum esti pe + ,daca-ti penduleaza automotorul cu frecventa mai mare si cara aer?
Caz concret Hunedora-Simeria.. Daca ar pendula mai des automotorul,pe cine si la cine ar duce ? In momentul de fata unele perechi sunt scoase de navetisti,si mai e ceva miscare la trenurile spre Bucuresti/Iasi(foamea de seara in special,si retur aia de dimineata).. In rest?
Eu iti garantez ca tu daca ai pune acum 2 vagoane ca grupa la un sezonier de Constanta,ai pleca cu ele pline .. Imi aduc aminte cata lume era inainte sa plece CFR si sa nu se anuleze trenul de 20:45 ,pentru conexiune la 1822.Acum bate vantul,si sunt umplute buzunarele dubarilor
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18591
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24113
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 53 Icon_minitimeLun 23 Iun 2014, 16:32

Ba e nevoie sa umble si la preturi unde is dube preturile la tren sunt aproape duble si trenul face la fel..
Ma uitam si saptamana trecuta in Petrosani la maxi de 9.15 care pleaca la Deva la 9 era plin iar la tren de la 7.45 pana la 15 numai este tren spre Deva oare era asa greu sa puna macar o sageata de 76 de locuri cu mers de accelerat pana la Deva si sa fie 15 lei ca la maxi..
Cred ca ar trebui CFR Calatori sa imprumute managerul de la CFSBB sa ne arate cum se face un mers de tren
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3659
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9647
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 53 Icon_minitimeMar 24 Iun 2014, 13:47

Specialiştii din domeniul feroviar discută viitorul căii ferate din România
19/06/2014

Club Feroviar alături de Asociaţia Industriei Feroviare din România (AIF) au organizat la 19 iunie o dezbatere pe tema Memorandumului „Măsuri pentru eficientizarea sectorului de transport feroviar al României necesare pentru aprobarea Master Planului General de Transport al României”, adoptat la începutul lunii iunie de către Guvernul României. Dezbaterea a fost organizată sub egida Universităţii Politehnica Bucureşti (UPB) şi a Universităţii Tehnice de Construcţii Bucureşti (UTCB).
Dezbaterea a fost condusă de către Conf. dr. ing. Gabriel Popa, UPB, Prof.dr.ing. George Stoicescu, UTCB şi Ştefan Roşeanu, senior partner Club Feroviar.
La discuţii au participat reprezentanţi ai mediului academic de specialitate, ai administratorului naţional de infrastructură feroviară, CFR SA, ai operatorului naţional de transport feroviar de pasageri, CFR Călători, reprezentanţi ai industriei de profil, precum şi alte părţi interesate.
Discuţiilor pe marginea Memorandumului li s-au alăturat Asociaţia Inginerilor Feroviari din România (AIFR) şi Asociaţia Transportatorilor Feroviari din România (ATFER).

Documentul analizat este bazat exclusiv pe informaţiile şi propunerile furnizate de către AECOM în cadrul contractului de consultanţă în vederea elaborării Master Planului General de Transport al României (MPGT). Documentul recomandă, printre altele concentrarea pe o reţea feroviară mai restrânsă, (o reţea naţională de aprox. 6.200 km sau 10.000 km de linie desfăşurată), restul urmând a fi transferat către autorităţile publice locale, închiriate/concesionate către companii private sau închise şi transformate în alte tipuri de infrastructuri, stimularea competitivităţii în atribuirea contractelor de servicii publice, introducerea indicatorilor de performanţă în finanţarea serviciilor publice de transport feroviar de călători, elaborarea de programe de reducere a costurilor şi înfiinţarea unei unităţi de achiziţii publice pentru material rulant.

În prezent, la Ministerul Transporturilor se află în lucru un proiect de OUG privind înfiinţarea Autorităţii de Reformă Feroviară (ARF). Este o instituţie cerută în memorandumul guvernamental care se va finanţa prin aplicarea unei taxe de 0,5% contractelor de servicii publice şi eventualelor contracte de leasing ale materialului rulant.
Importanţa acestui proces de reformare este subliniată şi de asimilarea Preşedintelui ARF rangului de secretar de stat.
Activităţile preconizate sunt deosebit de importante, Autoritatea având un rol executiv crucial pentru redresarea sistemului feroviar (restrângerea dimensiunii reţelei, realizarea contractelor de servicii publice, achiziţionarea de material rulant sau elaborarea actelor normative în domeniu).

În cadrul acestei prime dezbateri pe tema Memorandumului adoptat de către Guvernul României, participanţii au ţinut să sublinieze faptul că intenţia de a reduce reţeaua naţională feroviară cu aproximativ 4000 de km nu ar fi una viabilă şi nici eficientă din punct de vedere economic.
În opinia celor prezenţi, întreg sistemul de transport feroviar nu a fost suficient analizat în momentul redactării draft-ului de Master Plan, mai mult chiar se consideră că acesta este în declin în România, AECOM punctând acest fenomen ca fiind ireversibil.
Specialiştii prezenţi la dezbaterea Club Feroviar şi AIF contrazic argumentele consultantului AECOM subliniind eficienţa energetică a transportului feroviar, siguranţa, importanţa pentru economiile regiunilor traversate de căile ferate şi o utilizare mai eficientă a spaţiului atât la nivel naţional cât şi la nivel urban, faţă de transportul rutier.
În plus, Raportul asupra condiţiilor existente în transportul feroviar, elaborat de către consultantul AECOM, conţine date din 2011 doar de la CFR Călători şi CFR Marfă nu şi de la CFR SA aşa cum ar fi fost adecvat în elaborarea unui proiect de Master Plan cu implicaţii directe asupra activităţii tuturor celor trei companii.
Deşi termenul anunţat de către Guvern pentru dezbateri publice privind observaţiile finale legate de proiectul pentru MPGT este unul extrem de scurt, 5 – 20 august, toţi cei prezenţi la dezbatere au punctat faptul că doresc să se implice şi să fie consultaţi în elaborarea unei strategii viabile pentru transportul feroviar din România.
La 30 iunie va fi organizată o a doua reuniune pe marginea MPGT, ocazie cu care specialiştii din domeniul feroviar vor supune atenţiei publice o serie de soluţii pentru problemele cu care se confruntă sectorul feroviar din România.

Detalii suplimentare veţi putea citi în următorul număr al revistei Railway PRO

http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/65292?lang=ro

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 458
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5659
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 53 Icon_minitimeMar 24 Iun 2014, 16:43

Foarte interesanta dezbaterea.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9003
Reputatie : 14376
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 53 Icon_minitimeMar 24 Iun 2014, 22:34

http://www.antena3.ro/politica/dan-sova-demisioneaza-din-functia-de-ministru-al-transporturilor-258265.html
http://www.antena3.ro/politica/ponta-il-voi-propune-pe-ioan-rus-pentru-func-ia-de-ministru-al-transporturilor-258295.html
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3303
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8259
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 53 Icon_minitimeMier 25 Iun 2014, 02:07

Sa mai creasca ei mult tarifele la transportul de calatori si marfa dar sa mentina aceiasi viteza deplasare si nu cred ca vom mai scapa de inchiderea liniilor. Noroc cu firmele private ca ajuta transportul feroviar.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18591
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24113
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 53 Icon_minitimeMier 25 Iun 2014, 12:09

Ion Rus wtf  Sad 
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei  - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 53 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 53 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 59 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: