|
| Revista presei | |
|
+95dan tm stefan_br tyio andreycj marian1967 65-1125-7 Lumunita Stana 92Dragos solomon1984 cardinal DanyCfrPascani gabrielle.niki Dutzu bogdan aldea Mushu mariuscfrbucuresti Adisoft1991s laur 133 gtavicecity Norbi IonutChircu Ionutz alinx3330 Razvan Tudor mtk allred Rarau Raduku09 Mihay apmatei Grigor marius664 Radu Vale c o r v i n alexmorph3us AlexD AeroX mureseanu_976 bubu Bobby_TM Re6/6 florin.lifticariu baiazid Ciprian vatmanul Luna cristy79 Gabry Gabriel NicuS The Legend Jhonyla Costin.B @ndrey rizelgeorgel2004 alex.alexus.tm cfr500 DUAL lifetec cortexedge George Florin C kristi kkk Tomi13leu marius_catalin84 ttavi rich1974 Amiralul phnegativ cristi ar Spartan1948 AndiCFR 19jimmy84 razvan - trenuri IonutCFR2009 Radu Tudor TVlad Simply18 DPS DAS 2011 Vitosa redeme mariushal Adrian78 cstefan Andrey_tm Balto maris.constantin cristi CFR lapsanszkitamas Vlad Teodor Adirmvl Dr2005 Nesebar 99 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3357 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8371 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 22 Iun 2014, 16:26 | |
| Macar avem in televiziunile, media partidelor de la putere reclama asigurata pentru cale ferata si trenuri. Bine ca sunt alegeri ca pot dormi linistit...tarifele nu se vor majora in 2014. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Dum 22 Iun 2014, 18:44 | |
| ce prosti. 2h28 min de la intrarea pe autostrada. Trebuia sa plece si aia cu masina de la Gara de Nord iar pentru o reclama de nota 10 trebuia sa spuna ca s-au scos si 2h03. |
| | | solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3909 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 22 Iun 2014, 19:36 | |
| Caldura mare mon cher, s-a incins rau antena ... Ce sa intelegem mai intai din amalgamul de gafe, ca au plecat la 09.13 spre gara, ca trenul era la 09.13 sau ca pe bilet era scris 09.13 ? Toate la un loc si niciunul, pentru ca NU EXISTA TREN LA 09.13 CI LA 09.20. Iar trenul NU PLEACA NICIODATA MAI DEVREME CU 2 MINUTE cum pretinde individul cu ceasul defect.
Mai apoi mai notam o gafa, cele patru trenuri fara oprire care in realitate sunt doar... doua, si care fac pe bilet 2h25' dar in realitate intre 2h03' si 2h15'.
In concluzie, niste martafoi. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 22 Iun 2014, 19:50 | |
| http://www.antena3.ro/romania/secvential-trenul-spre-moarte-258064.html# |
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5718 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 23 Iun 2014, 11:31 | |
| http://www.feroviarul.ro/revista-presei/documentar-agerpres-la-pas-prin-bucuresti-gara-de-nord.html |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8376 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 23 Iun 2014, 15:19 | |
| In 2014 nu mai cresc preturile dar ce o sa fie anul viitor? Nici nu vreau sa ma gandesc.O sa ajunga un alt ciorditor la putere si atunci mai ridica cu 10%.. Ca sa fie CFR-ul profitabil ar trebui sa revina la tarife valabile dinainte de vara anului 2011. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 23 Iun 2014, 15:32 | |
| Capusele raman fara bani
http://www.zf.ro/burse-fonduri-mutuale/remarul-16-februarie-vinde-active-sa-plateasca-salarii-12811104 |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 23 Iun 2014, 16:01 | |
| Ca să fie CFR Călători rentabil tot ce trebuie să facă e să taxeze la distanţă, nu la tren şi să umble la mers. Nu e nevoie să se umble la preţuri. A, da, şi trebuie să dispară diversele grupuliţe de 1 - 2 vagoane şi pe secţiile secundare să penduleze automotoare, cu frecvenţă mai mare. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 23 Iun 2014, 16:06 | |
| Cum esti pe + ,daca-ti penduleaza automotorul cu frecventa mai mare si cara aer? Caz concret Hunedora-Simeria.. Daca ar pendula mai des automotorul,pe cine si la cine ar duce ? In momentul de fata unele perechi sunt scoase de navetisti,si mai e ceva miscare la trenurile spre Bucuresti/Iasi(foamea de seara in special,si retur aia de dimineata).. In rest? Eu iti garantez ca tu daca ai pune acum 2 vagoane ca grupa la un sezonier de Constanta,ai pleca cu ele pline .. Imi aduc aminte cata lume era inainte sa plece CFR si sa nu se anuleze trenul de 20:45 ,pentru conexiune la 1822.Acum bate vantul,si sunt umplute buzunarele dubarilor |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 23 Iun 2014, 16:32 | |
| Ba e nevoie sa umble si la preturi unde is dube preturile la tren sunt aproape duble si trenul face la fel.. Ma uitam si saptamana trecuta in Petrosani la maxi de 9.15 care pleaca la Deva la 9 era plin iar la tren de la 7.45 pana la 15 numai este tren spre Deva oare era asa greu sa puna macar o sageata de 76 de locuri cu mers de accelerat pana la Deva si sa fie 15 lei ca la maxi.. Cred ca ar trebui CFR Calatori sa imprumute managerul de la CFSBB sa ne arate cum se face un mers de tren |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9709 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei Mar 24 Iun 2014, 13:47 | |
| Specialiştii din domeniul feroviar discută viitorul căii ferate din România 19/06/2014
Club Feroviar alături de Asociaţia Industriei Feroviare din România (AIF) au organizat la 19 iunie o dezbatere pe tema Memorandumului „Măsuri pentru eficientizarea sectorului de transport feroviar al României necesare pentru aprobarea Master Planului General de Transport al României”, adoptat la începutul lunii iunie de către Guvernul României. Dezbaterea a fost organizată sub egida Universităţii Politehnica Bucureşti (UPB) şi a Universităţii Tehnice de Construcţii Bucureşti (UTCB). Dezbaterea a fost condusă de către Conf. dr. ing. Gabriel Popa, UPB, Prof.dr.ing. George Stoicescu, UTCB şi Ştefan Roşeanu, senior partner Club Feroviar. La discuţii au participat reprezentanţi ai mediului academic de specialitate, ai administratorului naţional de infrastructură feroviară, CFR SA, ai operatorului naţional de transport feroviar de pasageri, CFR Călători, reprezentanţi ai industriei de profil, precum şi alte părţi interesate. Discuţiilor pe marginea Memorandumului li s-au alăturat Asociaţia Inginerilor Feroviari din România (AIFR) şi Asociaţia Transportatorilor Feroviari din România (ATFER).
Documentul analizat este bazat exclusiv pe informaţiile şi propunerile furnizate de către AECOM în cadrul contractului de consultanţă în vederea elaborării Master Planului General de Transport al României (MPGT). Documentul recomandă, printre altele concentrarea pe o reţea feroviară mai restrânsă, (o reţea naţională de aprox. 6.200 km sau 10.000 km de linie desfăşurată), restul urmând a fi transferat către autorităţile publice locale, închiriate/concesionate către companii private sau închise şi transformate în alte tipuri de infrastructuri, stimularea competitivităţii în atribuirea contractelor de servicii publice, introducerea indicatorilor de performanţă în finanţarea serviciilor publice de transport feroviar de călători, elaborarea de programe de reducere a costurilor şi înfiinţarea unei unităţi de achiziţii publice pentru material rulant.
În prezent, la Ministerul Transporturilor se află în lucru un proiect de OUG privind înfiinţarea Autorităţii de Reformă Feroviară (ARF). Este o instituţie cerută în memorandumul guvernamental care se va finanţa prin aplicarea unei taxe de 0,5% contractelor de servicii publice şi eventualelor contracte de leasing ale materialului rulant. Importanţa acestui proces de reformare este subliniată şi de asimilarea Preşedintelui ARF rangului de secretar de stat. Activităţile preconizate sunt deosebit de importante, Autoritatea având un rol executiv crucial pentru redresarea sistemului feroviar (restrângerea dimensiunii reţelei, realizarea contractelor de servicii publice, achiziţionarea de material rulant sau elaborarea actelor normative în domeniu).
În cadrul acestei prime dezbateri pe tema Memorandumului adoptat de către Guvernul României, participanţii au ţinut să sublinieze faptul că intenţia de a reduce reţeaua naţională feroviară cu aproximativ 4000 de km nu ar fi una viabilă şi nici eficientă din punct de vedere economic. În opinia celor prezenţi, întreg sistemul de transport feroviar nu a fost suficient analizat în momentul redactării draft-ului de Master Plan, mai mult chiar se consideră că acesta este în declin în România, AECOM punctând acest fenomen ca fiind ireversibil. Specialiştii prezenţi la dezbaterea Club Feroviar şi AIF contrazic argumentele consultantului AECOM subliniind eficienţa energetică a transportului feroviar, siguranţa, importanţa pentru economiile regiunilor traversate de căile ferate şi o utilizare mai eficientă a spaţiului atât la nivel naţional cât şi la nivel urban, faţă de transportul rutier. În plus, Raportul asupra condiţiilor existente în transportul feroviar, elaborat de către consultantul AECOM, conţine date din 2011 doar de la CFR Călători şi CFR Marfă nu şi de la CFR SA aşa cum ar fi fost adecvat în elaborarea unui proiect de Master Plan cu implicaţii directe asupra activităţii tuturor celor trei companii. Deşi termenul anunţat de către Guvern pentru dezbateri publice privind observaţiile finale legate de proiectul pentru MPGT este unul extrem de scurt, 5 – 20 august, toţi cei prezenţi la dezbatere au punctat faptul că doresc să se implice şi să fie consultaţi în elaborarea unei strategii viabile pentru transportul feroviar din România. La 30 iunie va fi organizată o a doua reuniune pe marginea MPGT, ocazie cu care specialiştii din domeniul feroviar vor supune atenţiei publice o serie de soluţii pentru problemele cu care se confruntă sectorul feroviar din România.
Detalii suplimentare veţi putea citi în următorul număr al revistei Railway PRO
http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/65292?lang=ro _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5718 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 24 Iun 2014, 16:43 | |
| Foarte interesanta dezbaterea. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 24 Iun 2014, 22:34 | |
| http://www.antena3.ro/politica/dan-sova-demisioneaza-din-functia-de-ministru-al-transporturilor-258265.html http://www.antena3.ro/politica/ponta-il-voi-propune-pe-ioan-rus-pentru-func-ia-de-ministru-al-transporturilor-258295.html |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3357 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8371 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 25 Iun 2014, 02:07 | |
| Sa mai creasca ei mult tarifele la transportul de calatori si marfa dar sa mentina aceiasi viteza deplasare si nu cred ca vom mai scapa de inchiderea liniilor. Noroc cu firmele private ca ajuta transportul feroviar. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 25 Iun 2014, 12:09 | |
| Ion Rus wtf |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |