| Revista presei | |
|
+95dan tm stefan_br tyio andreycj marian1967 65-1125-7 Lumunita Stana 92Dragos solomon1984 cardinal DanyCfrPascani gabrielle.niki Dutzu bogdan aldea Mushu mariuscfrbucuresti Adisoft1991s laur 133 gtavicecity Norbi IonutChircu Ionutz alinx3330 Razvan Tudor mtk allred Rarau Raduku09 Mihay apmatei Grigor marius664 Radu Vale c o r v i n alexmorph3us AlexD AeroX mureseanu_976 bubu Bobby_TM Re6/6 florin.lifticariu baiazid Ciprian vatmanul Luna cristy79 Gabry Gabriel NicuS The Legend Jhonyla Costin.B @ndrey rizelgeorgel2004 alex.alexus.tm cfr500 DUAL lifetec cortexedge George Florin C kristi kkk Tomi13leu marius_catalin84 ttavi rich1974 Amiralul phnegativ cristi ar Spartan1948 AndiCFR 19jimmy84 razvan - trenuri IonutCFR2009 Radu Tudor TVlad Simply18 DPS DAS 2011 Vitosa redeme mariushal Adrian78 cstefan Andrey_tm Balto maris.constantin cristi CFR lapsanszkitamas Vlad Teodor Adirmvl Dr2005 Nesebar 99 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
marius_catalin84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 579 Reputatie : 6194 Data de inscriere : 23/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Mar 2014, 20:27 | |
| |
|
| |
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6119 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Mar 2014, 20:28 | |
| - baiazid a scris:
- Nu o fi tot sina aia care prin 96' ne ducea in 4h50' ore de la Bucuresti la Suceava cu fantasticul 3 ore Bucuresti-Bacau ?
Și nu cumva același tip de șină e folosit și pe cealaltă jumătate a M500, Adjud - Suceava, care încă are VS de 120 km/h (cu excepția a 10 km)? Iar dacă ne uităm pe hartă la limitele regionalelor... |
|
| |
marius_catalin84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 579 Reputatie : 6194 Data de inscriere : 23/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Mar 2014, 20:31 | |
| - redeme a scris:
- baiazid a scris:
- Nu o fi tot sina aia care prin 96' ne ducea in 4h50' ore de la Bucuresti la Suceava cu fantasticul 3 ore Bucuresti-Bacau ?
Și nu cumva același tip de șină e folosit și pe cealaltă jumătate a M500, Adjud - Suceava, care încă are VS de 120 km/h (cu excepția a 10 km)? Iar dacă ne uităm pe hartă la limitele regionalelor... Limitare de 80km\h la Sascut? |
|
| |
marius_catalin84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 579 Reputatie : 6194 Data de inscriere : 23/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Mar 2014, 20:41 | |
| Chiar ma intreb cateodata de ce portiunea M500 ce tranziteaza Regionala Galati nu poate fi readusa in parametrii din anii 90 cand se circula cu 120km\h,nu sunt fonduri sau nu se doreste acest lucru |
|
| |
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6119 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Mar 2014, 20:46 | |
| Limita dintre regionale este la km 248+000, între Adjud și Sascut. Nici eu nu înțeleg de ce și e păcat, mai ales ținând cont de nivelul de trafic... |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Mar 2014, 21:09 | |
| - baiazid a scris:
- Dr2005 a scris:
- Fondurile UE oricum tot din impozitele noastre provin
Sa nu exageram, diferenta dintre ceea ce primim si suma cu care contribuim este cam de 5 ori.
Ca o parte din banii europeni se pierd e si asta o treaba, dar pe transporturi iti spun eu ca proportia de accesare a fondurilor este si va fi din ce in ce mai mare. http://www.money.ro/caprc-c8prc-9bi-bani-am-dat-prc-c8prc-99i-caprc-c8prc-9bi-am-luat-de-la-ue-in-prc-c8prc-99apte-ani_1257633.html |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5204 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Mar 2014, 21:38 | |
| Sa nuantam putin problema. Pe M500 este aceeasi sina de acum 10 ani cand inca era tanara si se tinea la 120 km/h, insa o sina de calitate superioara tine mai mult de 25 de ani, depinde si de cate roti patrate trec pe dansa. Pe retea exista sina tip 49 din anii 1960 produsa la Resita si care nu a suferit atata uzura. Nu mai vorbim de calitatea sinei germane,sau britanice! Aceeasi sina proasta este si pe Regionala Iasi, uzura inainteaza spre Bacau din aceasta cauza este 80 km/h firul 2 Adjud- Sascut si firul 1 Orbeni - Faraoani, insa se fac eforturi pentru inlocuirea ei cu sina SH scoasa de pe coridorul IV, sa vedem si cine o va suda pentru a reda liniile la VS. Faptul ca pe Regionala Galati sunt atatea restrictii si limitari ( unele istorice ), faptul ca ei nu mai circula cu 120 km/h pe nicio linie, tine si de "meseriasii" din zona ! Dar durerea mare este ce s-a intamplat pe M800, o lucrare pe bani foarte multi si care a suferit uzuri dupa 2-3 ani. Nu este permis ca dupa un timp atat de scurt sa inlocuiesti sina si traverse !!!! Cine respunde pentru acest rateu, unde a fost consultanta? Sina depe M800 a suferit uzuri inca din timpul reabilitarii, sub rotile utilajelor. In alta tara se lasa cu cateva falimente, eventual arestari. Si atunci de ce sa nu incercam si cu chinezii ? |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Mar 2014, 22:15 | |
| - adrian78 a scris:
- http://www.money.ro/caprc-c8prc-9bi-bani-am-dat-prc-c8prc-99i-caprc-c8prc-9bi-am-luat-de-la-ue-in-prc-c8prc-99apte-ani_1257633.html
Asa si ? Unde scrie cati bani europeni au ramas necheltuiti din cei pe care i-a avut la dispozitie M.T. pentru reabilitari de cai ferate ? Pentru ca din punct de vedere contabil banii astia se pun pe caprarii si nu se calculeaza la oala. Am avut la dispozitie suma X de bani din care am cheltuit suma y si a ramas necheltuita suma z. Dar si pentru ca bugetul M.T. se stabileste o singura data pentru intreaga perioada si este limitat, nu poti folosi banii europeni de la alte ministere pentru cai ferate dupa cum nu poti folosi banii de la cai ferate la autostrazi si invers ! Iar daca vorbim de M.T. ca si entitate, termenul limită până la care se pot absorbi fondurile europene nerambursabile aferente Programul Operaţional Sectorial Transport 2007 - 2013 este 31 decembrie 2015., deci pentru a vedea cati bani am platit noi din buzunar pentru cai ferate mai avem de asteptat. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 28 Mar 2014, 00:05 | |
| Mda, si "marea" institutie CFR SA are are bani anul acesta pentru reabilitarea de la zero a 2km de cale ferata...penibili. |
|
| |
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6119 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 28 Mar 2014, 00:14 | |
| Am fi putut să atragem cam 33 miliarde de euro în perioada 2007-2013, dar... Eu nu înțeleg de ce am mai intrat în UE dacă nu suntem în stare să facem niște proiecte bune care să obțină finanțare... (ce-i drept în 2013 s-au atras mai multe fonduri decât în ceilalți ani împreună, poate suntem pe calea cea bună) |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5715 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 28 Mar 2014, 06:58 | |
| http://www.financiarul.ro/2014/03/27/ora-de-vara-70-de-trenuri-care-circula-duminica-intre-03-01-04-00-vor-ajunge-la-destinatie-cu-orarii-modificate/ |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 28 Mar 2014, 08:43 | |
| Apropo de fonduri UE, acestea nu se dau în avans... adică lucrarea se plăteşte întâi de la bugetul de stat, apoi UE dă fondurile. _________________ :TTT:
|
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 28 Mar 2014, 09:13 | |
| - redeme a scris:
- Am fi putut să atragem cam 33 miliarde de euro în perioada 2007-2013, dar... Eu nu înțeleg de ce am mai intrat în UE dacă nu suntem în stare să facem niște proiecte bune care să obțină finanțare... (ce-i drept în 2013 s-au atras mai multe fonduri decât în ceilalți ani împreună, poate suntem pe calea cea bună)
Au fost 33 de miliarde din care mai sunt vreo 20 disponibile pana in 2015, dar la suma asta trebuia sa venim si noi, vorba doctorului, tot cu 33 de miliarde plus inca contributia Romaniei la proiect. Iar aia 33 de miliarde trebuia sa-i avem la dispozitie oricand. Deci pentru a atrage fonduri europene, in afara proiectului propriu-zis, trebuie sa mai ai si bani in buget, ori tocmai aici a fost buba pentru ca guvernantii au fost interesanti sa foloseasca bugetul in scopuri personale sau in interes politic, vezi salile de sport, vezi ANL-urile, vezi stadionul National, vezi sumele pentru intretinerea infrastructurii, vezi salariile bugetarilor cu functii de conducere sau al managerilor diverselor companii cu capital de stat , vezi autostrada Transilvania... Adica dupa ce ca suntem saraci nici macar bugetul nu ni-l dramuim, Romania arata acum exact ca o coliba cu piscina . |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 28 Mar 2014, 10:58 | |
| http://www.incont.ro/transporturi/ministerul-transporturilor-isi-recunoaste-neputinta-calatoria-cu-trenul-intre-bucuresti-si-buzau-era-mai.html |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 28 Mar 2014, 17:31 | |
| http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/cfr-sa-are-un-nou-director-general-alexandru-macarie-moldovan.html |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|