| Revista presei | |
|
+95dan tm stefan_br tyio andreycj marian1967 65-1125-7 Lumunita Stana 92Dragos solomon1984 cardinal DanyCfrPascani gabrielle.niki Dutzu bogdan aldea Mushu mariuscfrbucuresti Adisoft1991s laur 133 gtavicecity Norbi IonutChircu Ionutz alinx3330 Razvan Tudor mtk allred Rarau Raduku09 Mihay apmatei Grigor marius664 Radu Vale c o r v i n alexmorph3us AlexD AeroX mureseanu_976 bubu Bobby_TM Re6/6 florin.lifticariu baiazid Ciprian vatmanul Luna cristy79 Gabry Gabriel NicuS The Legend Jhonyla Costin.B @ndrey rizelgeorgel2004 alex.alexus.tm cfr500 DUAL lifetec cortexedge George Florin C kristi kkk Tomi13leu marius_catalin84 ttavi rich1974 Amiralul phnegativ cristi ar Spartan1948 AndiCFR 19jimmy84 razvan - trenuri IonutCFR2009 Radu Tudor TVlad Simply18 DPS DAS 2011 Vitosa redeme mariushal Adrian78 cstefan Andrey_tm Balto maris.constantin cristi CFR lapsanszkitamas Vlad Teodor Adirmvl Dr2005 Nesebar 99 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 647 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5110 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Mar 2014, 10:49 | |
| Noi pasionatii nu ne grabim. Uneori chiar ne place ca trenul merge incet. Putem admira peisajul si fotografia locurile. Dar faza e ca trenurile CFR nu sunt folosite numai de pasionati, ci si de calatorii care doresc sa ajunga intr-un anume loc si cat mai timpuriu posibil. Ori daca faci un numar prea mare de ore pentru o distanta relativ scurta, numarul de calatori scade treptat pana la foarte putini, atat de putini incat ne trezim intr-o zi ca trenul X a fost anulat din lipsa de calatori. Si aici e problema, care pana la urma afecteaza calatorii si apoi cel mai mult pe noi, pasionatii feroviari. |
|
| |
rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5278 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Mar 2014, 11:02 | |
| pentru distante mari, de genul: bucuresti-suceava, bucuresti-oradea, satu mare, baia mare, trenul de noapte nu are rost sa ajunga pe la 3-4 dimineata la destinatie, fiindca stai ca fraierul in gara, nu prea ai ce sa faci. problema este ca pretul este foarte mare la vagon de dormit. |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9709 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Mar 2014, 11:10 | |
| Pe cine intereseaza :
http://www.agir.ro/buletine/1031.pdf _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Mar 2014, 11:35 | |
| - Dragos a scris:
- Deci sa ne asteptam ca tronsonul Ploiesti Sud - Adjud (cel mai "praf" de pe M500) sa aiba soarta tronsonului Buzau - Faurei ?
Chiar daca nu se reabiliteaza linia de la zero tot exista posibilitatea carpirii pe ici pe colo pe unde sunt restrictii. Depinde foarte mult insa si de politica pe care o duce guvernul la un moment dat in ceea ce priveste domeniul feroviar, la un calcul foarte simplu se poate reabilita low cost linia pentru a o readuce la parametrii reali cu maxim 1.5 mil E/km deci fara 160 km/h. Asta inseamna linii noi pe unde este necesar, ceva poduri si podete de reparat, deci fara rectificari de aliniament, fara exproprieri, fara schimbarea catenarei si fara inlocuirea stalpilor, deci fara multe. |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Mar 2014, 11:59 | |
| E vorba de 185 km de cale dubla care e limitata de ani buni la 80 pentru calatori si 50 pentru marfa, cu multe limitari de 50 si 30 pe traseu.
185 km x 1.5 mil euro / km = maxim 277 mil euro.
Pentru Buzau-Faurei 40 km nu s-au gasit bani si linia a ajuns sa fie cu 30. De asta intreb de Ploiesti-Adjud. S-ar putea aloca asemenea sume ? Cand ? |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Mar 2014, 12:09 | |
| Astia de la MT, si doctorul poate sa confirme, au ceva in plan cu eliminare punctelor de restrictie de pe caile ferate dar bugetul anual alocat pentru asemenea lucrari este destul de limitat.
Atunci cand se va hotara ca in Romania, in afara dubelor ar trebui sa mai existe si alt tip de transport public, probabil ca se vor hotara sa bugeteze mai mult.
Pana atunci lucram la o linie, e drept foarte lunga, si ne apucam peste cativa ani si de-a doua (CIV sudic) pentru ca astea sunt bugetate in proportie covarsitoare din buzunarele europenilor si nu din ale noastre. |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Mar 2014, 12:26 | |
| - baiazid a scris:
- [...]Atunci cand se va hotara ca in Romania, in afara dubelor ar trebui sa mai existe si alt tip de transport public, probabil ca se vor hotara sa bugeteze mai mult[...]
Din fonduri proprii si nu UE sa bugeteze mai mult calea ferata (exceptie CIV sudic si PPR), bugetand mai putin alte ramuri de transport, nu ? Adica din acelasi "tort" sa imparta in viitor o felie mai mare pentru feroviar si alta mai mica pentru restul. Ca nu prea vad de unde bani in plus (tort mai mare), atata timp cat se tot vehiculeaza ca Guvernul se imprumuta pana si pentru plata salariilor si pensiilor... |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Mar 2014, 12:47 | |
| Pai normal ca din fonduri proprii, ca doar UE nu accepta sa finanteze carpeli sau reabilitari partiale ... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Mar 2014, 16:52 | |
| Fondurile UE oricum tot din impozitele noastre provin _________________ :TTT:
|
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Mar 2014, 17:02 | |
| - Dr2005 a scris:
- Fondurile UE oricum tot din impozitele noastre provin
Sa nu exageram, diferenta dintre ceea ce primim si suma cu care contribuim este cam de 5 ori. Ca o parte din banii europeni se pierd e si asta o treaba, dar pe transporturi iti spun eu ca proportia de accesare a fondurilor este si va fi din ce in ce mai mare. |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5207 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Mar 2014, 19:06 | |
| Nici macar nu trebuiesc sume atat de mari - 1.5 mil euro / km.linie dubla. Pe majoritatea liniilor de pe retea restrictiile de viteza sunt din cauza uzurii sinelor, a uzurii traverselor si la urma a problemelor de terasamente si lucrari de arta ( punctuale, dar care sunt si cele mai scumpe ). Acelasi lucru este valabil si pe M500, unde limitarea de 80 km/h - Valea Calugareasca - Adjud ( Sascut pe firul 2 ) este datorata uzurii accentuate a sinei ( un lot de sina de cat.II cumparat ieftin dela rusi prin anii 1986-1989 ),restrictiile de 30 km/h sunt la cateva poduri si aparate de cale. Linia se poate aduce cu preturi rezonabile la 120 km/h, dar nu se dau bani ! |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Mar 2014, 19:38 | |
| Pai sa ne ierte Dumnezeu, dar daca ultima RK la M500 s-a facut priin '89, cat ar trebui sa reziste linia aia ? Are 25 de ani de exploatare si banuiesc ca stii la ce nivel se transporta marfa pe M500 in acea perioada, dar si azi.
In alta ordine de idei, te invit pe M1000 sa vezi sina "de calitate" dupa aproximativ 10 ani de la reabilitare, daca zici ca aia de pe M500 era categoria a 2a de la rusi... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Mar 2014, 19:58 | |
| Chiar a fost categoria a 2a de la ruşi, există un raport AFER care recomandă înlocuirea DE URGENŢĂ a şinei de tip 65 făcută în Ucraina între anii 1987 şi 1991, adică fix cea care e pe M500. _________________ :TTT:
|
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Mar 2014, 19:59 | |
| Si care e mai buna ? Cea de la rusi care a tinut 25 de ani sau asta de pe tronsoanele reabilitate ? |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Mar 2014, 20:06 | |
| - Dr2005 a scris:
- Chiar a fost categoria a 2a de la ruşi, există un raport AFER care recomandă înlocuirea DE URGENŢĂ a şinei de tip 65 făcută în Ucraina între anii 1987 şi 1991, adică fix cea care e pe M500.
Nu o fi tot sina aia care prin 96' ne ducea in 4h50' ore de la Bucuresti la Suceava cu fantasticul 3 ore Bucuresti-Bacau ? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|