Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+95
dan tm
stefan_br
tyio
andreycj
marian1967
65-1125-7
Lumunita Stana
92Dragos
solomon1984
cardinal
DanyCfrPascani
gabrielle.niki
Dutzu
bogdan aldea
Mushu
mariuscfrbucuresti
Adisoft1991s
laur 133
gtavicecity
Norbi
IonutChircu
Ionutz
alinx3330
Razvan Tudor
mtk
allred
Rarau
Raduku09
Mihay
apmatei
Grigor
marius664
Radu
Vale
c o r v i n
alexmorph3us
AlexD
AeroX
mureseanu_976
bubu
Bobby_TM
Re6/6
florin.lifticariu
baiazid
Ciprian
vatmanul
Luna
cristy79
Gabry Gabriel
NicuS
The Legend
Jhonyla
Costin.B
@ndrey
rizelgeorgel2004
alex.alexus.tm
cfr500
DUAL
lifetec
cortexedge
George
Florin C
kristi kkk
Tomi13leu
marius_catalin84
ttavi
rich1974
Amiralul
phnegativ
cristi ar
Spartan1948
AndiCFR
19jimmy84
razvan - trenuri
IonutCFR2009
Radu Tudor
TVlad
Simply18
DPS
DAS 2011
Vitosa
redeme
mariushal
Adrian78
cstefan
Andrey_tm
Balto
maris.constantin
cristi CFR
lapsanszkitamas
Vlad
Teodor
Adirmvl
Dr2005
Nesebar
99 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 45 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
vatmanul
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 645
Varsta : 38
Localizare : Oradea
Reputatie : 5050
Data de inscriere : 14/10/2012

Revista presei  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 24 Icon_minitimeJoi 27 Mar 2014, 10:49

Noi pasionatii nu ne grabim. Uneori chiar ne place ca trenul merge incet. Putem admira peisajul si fotografia locurile. Dar faza e ca trenurile CFR nu sunt folosite numai de pasionati, ci si de calatorii care doresc sa ajunga intr-un anume loc si cat mai timpuriu posibil. Ori daca faci un numar prea mare de ore pentru o distanta relativ scurta, numarul de calatori scade treptat pana la foarte putini, atat de putini incat ne trezim intr-o zi ca trenul X a fost anulat din lipsa de calatori. Si aici e problema, care pana la urma afecteaza calatorii si apoi cel mai mult pe noi, pasionatii feroviari.
Sus In jos
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5220
Data de inscriere : 20/08/2011

Revista presei  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 24 Icon_minitimeJoi 27 Mar 2014, 11:02

pentru distante mari, de genul: bucuresti-suceava, bucuresti-oradea, satu mare, baia mare, trenul de noapte nu are rost sa ajunga pe la 3-4 dimineata la destinatie, fiindca stai ca fraierul in gara, nu prea ai ce sa faci.
problema este ca pretul este foarte mare la vagon de dormit.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3659
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9647
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 24 Icon_minitimeJoi 27 Mar 2014, 11:10

Pe cine intereseaza :

http://www.agir.ro/buletine/1031.pdf

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6682
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 24 Icon_minitimeJoi 27 Mar 2014, 11:35

Dragos a scris:
Deci sa ne asteptam ca tronsonul Ploiesti Sud - Adjud (cel mai "praf" de pe M500) sa aiba soarta tronsonului Buzau - Faurei ?

Chiar daca nu se reabiliteaza linia de la zero tot exista posibilitatea carpirii pe ici pe colo pe unde sunt restrictii.

Depinde foarte mult insa si de politica pe care o duce guvernul la un moment dat in ceea ce priveste domeniul feroviar, la un calcul foarte simplu se poate reabilita low cost linia pentru a o readuce la parametrii reali cu maxim 1.5 mil E/km deci fara 160 km/h.

Asta inseamna linii noi pe unde este necesar, ceva poduri si podete de reparat, deci fara rectificari de aliniament, fara exproprieri, fara schimbarea catenarei si fara inlocuirea stalpilor, deci fara multe.

Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2205
Reputatie : 7517
Data de inscriere : 27/04/2010

Revista presei  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 24 Icon_minitimeJoi 27 Mar 2014, 11:59

E vorba de 185 km de cale dubla care e limitata de ani buni la 80 pentru calatori si 50 pentru marfa, cu multe limitari de 50 si 30 pe traseu.

185 km x 1.5 mil euro / km = maxim 277 mil euro.

Pentru Buzau-Faurei 40 km nu s-au gasit bani si linia a ajuns sa fie cu 30. De asta intreb de Ploiesti-Adjud. S-ar putea aloca asemenea sume ? Cand ?
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6682
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 24 Icon_minitimeJoi 27 Mar 2014, 12:09

Astia de la MT, si doctorul poate sa confirme, au ceva in plan cu eliminare punctelor de restrictie de pe caile ferate dar bugetul anual alocat pentru asemenea lucrari este destul de limitat.

Atunci cand se va hotara ca in Romania, in afara dubelor ar trebui sa mai existe si alt tip de transport public, probabil ca se vor hotara sa bugeteze mai mult.

Pana atunci lucram la o linie, e drept foarte lunga, si ne apucam peste cativa ani si de-a doua (CIV sudic) pentru ca astea sunt bugetate in proportie covarsitoare din buzunarele europenilor si nu din ale noastre.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2205
Reputatie : 7517
Data de inscriere : 27/04/2010

Revista presei  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 24 Icon_minitimeJoi 27 Mar 2014, 12:26

baiazid a scris:
[...]Atunci cand se va hotara ca in Romania, in afara dubelor ar trebui sa mai existe si alt tip de transport public, probabil ca se vor hotara sa bugeteze mai mult[...]

Din fonduri proprii si nu UE sa bugeteze mai mult calea ferata (exceptie CIV sudic si PPR), bugetand mai putin alte ramuri de transport, nu ? Adica din acelasi "tort" sa imparta in viitor o felie mai mare pentru feroviar si alta mai mica pentru restul. Ca nu prea vad de unde bani in plus (tort mai mare), atata timp cat se tot vehiculeaza ca Guvernul se imprumuta pana si pentru plata salariilor si pensiilor...
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6682
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 24 Icon_minitimeJoi 27 Mar 2014, 12:47

Pai normal ca din fonduri proprii, ca doar UE nu accepta sa finanteze carpeli sau reabilitari partiale ...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20500
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25386
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 24 Icon_minitimeJoi 27 Mar 2014, 16:52

Fondurile UE oricum tot din impozitele  noastre provin  Laughing

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6682
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 24 Icon_minitimeJoi 27 Mar 2014, 17:02

Dr2005 a scris:
Fondurile UE oricum tot din impozitele  noastre provin  Laughing

Sa nu exageram, diferenta dintre ceea ce primim si suma cu care contribuim este cam de 5 ori.

Ca o parte din banii europeni se pierd e si asta o treaba, dar pe transporturi iti spun eu ca proportia de accesare a fondurilor este si va fi din ce in ce mai mare.
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 382
Reputatie : 5146
Data de inscriere : 18/09/2011

Revista presei  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 24 Icon_minitimeJoi 27 Mar 2014, 19:06

Nici macar nu trebuiesc sume atat de mari - 1.5 mil euro / km.linie dubla. Pe majoritatea liniilor de pe retea restrictiile de viteza sunt din cauza uzurii sinelor, a uzurii traverselor si la urma a problemelor de terasamente si lucrari de arta ( punctuale, dar care sunt si cele mai scumpe ). Acelasi lucru este valabil si pe M500, unde limitarea de 80 km/h - Valea Calugareasca - Adjud ( Sascut pe firul 2 ) este datorata uzurii accentuate a sinei ( un lot de sina de cat.II cumparat ieftin dela rusi prin anii 1986-1989 ),restrictiile de 30 km/h sunt la cateva poduri si aparate de cale. Linia se poate aduce cu preturi rezonabile la 120 km/h, dar nu se dau bani !
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2205
Reputatie : 7517
Data de inscriere : 27/04/2010

Revista presei  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 24 Icon_minitimeJoi 27 Mar 2014, 19:38

Pai sa ne ierte Dumnezeu, dar daca ultima RK la M500 s-a facut priin '89, cat ar trebui sa reziste linia aia ? Are 25 de ani de exploatare si banuiesc ca stii la ce nivel se transporta marfa pe M500 in acea perioada, dar si azi.

In alta ordine de idei, te invit pe M1000 sa vezi sina "de calitate" dupa aproximativ 10 ani de la reabilitare, daca zici ca aia de pe M500 era categoria a 2a de la rusi...
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20500
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25386
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 24 Icon_minitimeJoi 27 Mar 2014, 19:58

Chiar a fost categoria a 2a de la ruşi, există un raport AFER care recomandă înlocuirea DE URGENŢĂ a şinei de tip 65 făcută în Ucraina între anii 1987 şi 1991, adică fix cea care e pe M500.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2205
Reputatie : 7517
Data de inscriere : 27/04/2010

Revista presei  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 24 Icon_minitimeJoi 27 Mar 2014, 19:59

Si care e mai buna ? Cea de la rusi care a tinut 25 de ani sau asta de pe tronsoanele reabilitate ?
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6682
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 24 Icon_minitimeJoi 27 Mar 2014, 20:06

Dr2005 a scris:
Chiar a fost categoria a 2a de la ruşi, există un raport AFER care recomandă înlocuirea DE URGENŢĂ a şinei de tip 65 făcută în Ucraina între anii 1987 şi 1991, adică fix cea care e pe M500.


Nu o fi tot sina aia care prin 96' ne ducea in 4h50' ore de la Bucuresti la Suceava cu fantasticul 3 ore Bucuresti-Bacau ?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 24 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 24 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 45 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: