| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
+6719jimmy84 ionutz85 alex.barac.5 Bobby_TM ATM alexul alex1987 AndreiSV rizelgeorgel2004 florin29sv Vale ttavi DPS baiazid decward Rarau The Legend NicuS manuela @ndrey j o a n t a celmaifidel lapsanszkitamas Vlad Singeorzan Jhonyla riciu cristi ar Razvan Tudor lifetec KQQ cristy79 alex.alexus.tm AeroX phnegativ COSTACHE MIHAIL Sabik cristi CFR stefan_br Norbi Livius0202 mtk maris.constantin Dr2005 cfr500 Ryan Anderson MariusM Katalin4653 Andrey_tm IonutCFR2009 ALEXCFR Alex Avram AndiCFR Teodor DUAL Spartan1948 Adrian78 Radu Tudor allred cardinal Vitosa Vlad Warrior12 Adirmvl kristi kkk Nesebar mureseanu_976 92Dragos 71 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Ryan Anderson
Numarul mesajelor : 74 Varsta : 32 Reputatie : 4860 Data de inscriere : 17/10/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 29 Mai 2014, 20:29 | |
| Compunerea trenurilor 9169 si 9172 din 28 mai : 22 96 032 20 83 026. |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6322 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 30 Mai 2014, 20:56 | |
| R368/4534 Grupa de Mures are 20-76+20-76. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 31 Mai 2014, 09:53 | |
| Azi 31 mai desi e innorat si va ploua cam peste tot 11031 are vagon de biciclete.
R 11031 Buc.Nord-Brasov : 84-16 + 19-55, 20-55, 20-55, 20-55 |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 31 Mai 2014, 18:15 | |
| 30 mai:
3084 Cluj-Teius: 20-55 19-56(004) 20-49. Compartimentatele revizuite primavara asta;
367 Budapesta-Mures: 21-86 21-86;
3089 Teius-Cluj: 26-16 20-55. Azi a avut un 11-47 si trei 21-47. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8375 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 01 Iun 2014, 19:53 | |
| 1643: EA 008 + 22-96+22-96,22-76(VATRA D.)+ 22-96,19-76,20-76,71-31 |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 01 Iun 2014, 22:24 | |
| - adirmvl a scris:
- 30 mai:
3084 Cluj-Teius: 20-55 19-56(004) 20-49. Compartimentatele revizuite primavara asta. R 3084 circula Razboieni-Teius |
|
| |
Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8672 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 01 Iun 2014, 22:32 | |
| In mers 3084 este Razoieni - Teius, dar in realitate el pleaca din Cluj Napoca combinat cu RE 368. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 01 Iun 2014, 22:43 | |
| Ionut, e discutabil. Da, stiu ca asa apare in mers, dar vagoanele pleaca din Cluj, atasate lui Budapesta-Mures, in Razboieni fiind detasate de garnitura internationalului, careia i se ataseaza alte vagoane sosite in Razboieni de la Mures. Iar garnitura lui Cluj-Teius merge pana la capat, cu EA-ul cu care pleaca din Cluj. Probabil ca tu stii lucrurile astea, dar le detaliez pentru cei care nu le stiu si sint interesati. PS 1: pe cfrcalatori.ro Cluj-Sighet si Cluj-Bistrita apar ca tren 4110, desi pe Cluj-Dej si retur, a doua zi de dimineata, cele doua garnituri circula impreuna. Nu doar atat, dar in cazul asta si DA-ul circula pe toata distanta Cluj-Sighet-Cluj. PS 2: ma bucur ca macar acum scrie pe site ca trenul X are vagoane directe pentru trenul Y. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 01 Iun 2014, 23:22 | |
| IR 1755 S/D : 71-31, 21-70, 20-76, 20-76, 20-76 + 22-96, 22-96, 10-91, 22-96, 22-96. Bucurestiul a trimis de ieri la 1755 4 vagoane la Suceava care sa se intoarca ca supliment de duminica cu IR 1752 Suceava-Buc.Nord. Posibil sa mai fi dat si Suceava 1-2 vagoane 20-49 200.
R 3006 : 6 etajate, grad de ocupare slab de tot pentru o zi de duminica, maxim 60%.
R 11031 : 26 de calatori la plecarea din PLoiesti Vest. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 04 Iun 2014, 13:30 | |
| 2iunie 1824 /2026 2x20-76 2024 3x20-49-2xx 2021 3x20-81 20-76 |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 04 Iun 2014, 13:45 | |
| Ei, dracie! Au pus pe un IR care face 12 ore si jumatate vagoane potrivite pentru rang?! :shock: Care mai au si compartimente?! Ptiu-ptiu-ptiu, sa nu-i deochi! |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 04 Iun 2014, 14:33 | |
| 2024 probabil cel facut de Tg Jiu... are 20-49 2xx ,in loc de etajate .. ca cel de Timisoara tot 20-49/20-55/54 are.. Slava Domnului ,sa ramana asa , sa nu trimita 20-49 2xx'urile alea la Simeria.. :roll: |
|
| |
Livius0202
Numarul mesajelor : 16 Reputatie : 4720 Data de inscriere : 11/01/2012
| Subiect: 1825 Joi 05 Iun 2014, 02:47 | |
| |
|
| |
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6605 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 05 Iun 2014, 06:51 | |
| Da, acum a revenit la TE Acvila. |
|
| |
Livius0202
Numarul mesajelor : 16 Reputatie : 4720 Data de inscriere : 11/01/2012
| Subiect: tot nasol e Vin 06 Iun 2014, 04:30 | |
| - allred a scris:
- Da, acum a revenit la TE Acvila.
cfr-ul nu se gandeste deloc la confortul calatorilor si baga vagoane net superioare pe unele regio, cred ca e cel mai batjocorit IR de mediu-lung parcurs,am mers de atatea ori cu el si peste 5 ore cat face ,cu genunchii la gura si in spatiul ala minuscul pt picioare ,e crunt, nu stiu pe ce criterii se atribuie vagoanele dar nu mi se pare corect, tipic cfr |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|