|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
+6719jimmy84 ionutz85 alex.barac.5 Bobby_TM ATM alexul alex1987 AndreiSV rizelgeorgel2004 florin29sv Vale ttavi DPS baiazid decward Rarau The Legend NicuS manuela @ndrey j o a n t a celmaifidel lapsanszkitamas Vlad Singeorzan Jhonyla riciu cristi ar Razvan Tudor lifetec KQQ cristy79 alex.alexus.tm AeroX phnegativ COSTACHE MIHAIL Sabik cristi CFR stefan_br Norbi Livius0202 mtk maris.constantin Dr2005 cfr500 Ryan Anderson MariusM Katalin4653 Andrey_tm IonutCFR2009 ALEXCFR Alex Avram AndiCFR Teodor DUAL Spartan1948 Adrian78 Radu Tudor allred cardinal Vitosa Vlad Warrior12 Adirmvl kristi kkk Nesebar mureseanu_976 92Dragos 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 25 Mai 2014, 23:27 | |
| 11031/2 deocamdată cam cară aer. Nu se justifică vagoane mai mari. _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 25 Mai 2014, 23:31 | |
| in week-end nu in cursul saptamani sau facem alta combinatie sa scoata un etajat de la R 3008, ca azi in cele 6 etajate erau calatori de maxim 4-4,5.
In alte parti ale tari vezi trenuri cu etajate si neetajate, de ce n-ar circula si aici tren cu astfel de compunere.
mai bine lua pentru intoarcere garnitura de la 11032 cu cele 4 vagoane 19/20-55 si o baga la 3008 plus 3 etajate. Etajatele sa le scoata la Bucuresti iar cele rosi sa formeze 11051 Buc.Nord-PL.Sud si 11032 doar in week-end sa vina cu 3 etajate care sa ramana la Bucuresti, abia au baieti ce manevra pe acolo. Daca 11032 i-ar muri masina intr-o duminica pana vine ajutorul de la Sinaia sau Ploiesti ajunge cu cel putin 60 min intarziere la Buc.Nord, pana pleaca inapoi ca 11051 deja te ia capul. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 26 Mai 2014, 03:17 | |
| - Dr2005 a scris:
- 11031/2 deocamdată cam cară aer. Nu se justifică vagoane mai mari.
Nu se justifica tot trenul , nu stiu de ce la bagat , in cursul saptamani in 4 vagoane la 11032 am vazut 6 calatori pe numarate la sosire in Bucuresti , poate in weekend sa fie mai multi , eventual trebuia sa fie in zilele de V-S-D un tren Bucuresti-Brasov-Bucuresti daca va mai aduceti aminte cum era in trecut 3015/3016 cu mers de IR . |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5871 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 26 Mai 2014, 06:54 | |
| Nu stiu cum e in cursul saptamanii (de altfel in cursul saptamanii si R 3006 sau 3008 cam cara aer - hai sa le scoatem si pe astea ) dar am calatorit cateva duminici cu 11032 si era tot mai aglomerat - lumea a mai aflat de el, mai ales ca a fost afisat in gari cam la o luna dupa introducerea lui. Ultima oara avea un grad de ocupare de cel putin 80% si multe biciclete Trenul nu e deloc inutil, este la o ora foarte buna mai ales vara ca tot se mareste ziua, are o compunere foarte buna si potrivita - parerea mea ca nu trebuie suplimentat sau bagat pe etajate (inca). Deocamdata 3-4 vagoane sunt arhisuficiente. Daca e sa ne luam dupa criteriul ca in cursul saptamanii cara aer - pai atunci ar trebui sa anulam jumate din Regio si trei sferturi din IR si sa le lasam doar in week-end. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 26 Mai 2014, 10:16 | |
| am fost acum 2 saptamani la Sinaia cu 3001 cu 60 calatori in tot trenul la plecarea din Pl.Vest in 4 etajate iar la intors am venit cu 3006 care a avut 73 calatori intre Sinaia Sud si Valea Larga tot cu 4 etajate, dar nici unele IR in cursul saptamani nu o duc mai bine. Daca ar fi sa mergem doar in week-end, la marile sarbatori sau in sezon, atunci ar avea de suferit si angajati CFR, nasi, mecanici etc.
20-55 is vagoane bune ptr 11032, nimeni n-ar vrea etajate pe acest minunat tren, dar ieri 17 biciclete au fost in acest tren, d-aia zic ca se poate gasi o solutie pentru confortul tuturor calatorilor fara o investitie prea mare. Ori pui 84-16-le de pe 3005/3004 sa fie SD pe 11032 ori gasesti o solutie sa bagi un etajat permanent sau SD in schimbul la 2 vag 20-55 şi ai loc si ptr bicicletele alea care nu merg gratis. 5 lei/bike plus bilet ptr posesor.
La RT ieri am vazut o organizare de nota 20 la R 14031, unde 40% din primul vagon al RIB 21 a fost rezervat ptr un grup de biciclisti care se urcau din Campina sau Comarnic ptr Brasov. La Pl.Vest erai anuntat de nas si supracontrol ca respectivul salon/compartiment e rezervat, plus cateva afisuri "Rezervat Brasovul Pedaleaza". Poza de fb face toti bani. O so pun diseara aici, cand ajung acasa. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 26 Mai 2014, 11:46 | |
| - cristy79 a scris:
- Nu stiu cum e in cursul saptamanii (de altfel in cursul saptamanii si R 3006 sau 3008 cam cara aer - hai sa le scoatem si pe astea ) dar am calatorit cateva duminici cu 11032 si era tot mai aglomerat - lumea a mai aflat de el, mai ales ca a fost afisat in gari cam la o luna dupa introducerea lui. Ultima oara avea un grad de ocupare de cel putin 80% si multe biciclete
Trenul nu e deloc inutil, este la o ora foarte buna mai ales vara ca tot se mareste ziua, are o compunere foarte buna si potrivita - parerea mea ca nu trebuie suplimentat sau bagat pe etajate (inca). Deocamdata 3-4 vagoane sunt arhisuficiente. Daca e sa ne luam dupa criteriul ca in cursul saptamanii cara aer - pai atunci ar trebui sa anulam jumate din Regio si trei sferturi din IR si sa le lasam doar in week-end. Solutia cea mai buna ar fi fostul 3015/3016 cu circulatie doar V-S-D , vad ca ai peste 30 de ani , e imposibil sa nu sti fostele trenuri Personale 301-3016 cu circulatie doar in weekend si cu mers de Accelerat , pleca undeva pe la 7:45 din Bucuresti , nu oprea pana la Ploiesti , apoi Campina-Breaza-Comarnic-Sinaia-Poaia Tapului-Busteni-Azuga-Timisul de Sus/Jos-Darste si Brasov , returul 3016 sa fie undeva pe la 18:45 din Brasov cu acelasi mers sprinten , iar garnitura se poate folosi pe ruta Brasov-Gheorghieni-Brasov , asta in cazul in care ar circula zilnic . Daca ar avea acest mers atunci am putea spune ca este un tren minunat , momentan este un tren folosit doar in weekend , in cursul saptamanii chiar nu ii vad rostul . |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6605 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 26 Mai 2014, 14:47 | |
| IR 1523 - Desiro120 - ~130 de calatori, accesul s-a facut doar pe la o usa, cu un eventual control al biletelor.
R 9112/9109 - Desiro 72 + Desiro120
IR 1651 - 84-96 008 + 84-83 004 + 30-76 009 + 21-76 047 + 21-70 002 + 21-86 036 + 21-86 016
IR 1785 - Desiro 72 + Desiro72
IR 1585 - 20-83 019 + 10-91 008 + 20-76 003 |
| | | Vlad Singeorzan
Numarul mesajelor : 35 Varsta : 34 Reputatie : 4438 Data de inscriere : 06/11/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 26 Mai 2014, 18:16 | |
| 26.05.2014
R 4532: Loc + 20-83 + 22-96 + 20-31 + 20-49.2 + 20-49.2 R 2444: Loc + 20-54 + 20-55 + 20-55 |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 26 Mai 2014, 22:05 | |
| Deci IR 1651/1652 si IR 1667/1664 sunt 4 trenuri cu 3 garnituri astfel : Garnitura 1 : 1651/1652/1667/1664/1651 Garnitura 2 : 1652/1667/1664/1651/1652 Garnitura 3 : 1664/1651/1652/1667/1664 Daca nu intervin la vagoane sa inlocuiasca vreunul pentru revizie poti sa sti de azi ce tip de vagon cu ce conditi ai la sa zicem la IR 1651 peste cateva zile. Garniturile nu sunt identice, sunt tot felul de vagoane amestecate din seriile : 20-76, 22-96, 21-76/86/70, 84-96/83 doar clasa 1-a am vazut ca e aceasi pe toate cele 3 garnituri 30-76. IR 1652 de azi : 20-83, 21-76, 10-70, 84-83, 21-87 + 20-83, 20-83 IR 1651 de azi : 84-96, 84-83, 30-76, 21-76, 21-70 + 21-86, 21-86. Alte trenuri de azi : IR 382 : 20-49 233 + 22-76, 22-76 + 4 Dormitoare R 5056 : 20-55, 19-55, 19-55 IR 1550 : 20-83, 22-76, 30-76, 20-83 R 5071 : 26-16, 21-47, 19-47, 20-59 IR 1655 : 21-70, 30-76, 21-70 IR 1658 : 20-87, 19-83 101, 20-87, 20-87 IR 1571 : TE Acvila 04 R 5058 : 26-16, 26-16 IR 1732 : 20-83, 10-91 013, 20-83 R 5003 : TE Acvila 06 R 5004 : 26-16, 26-16, 26-16 IR 1650 : 21-76, 21-76, 21-76, 89-87, 10-91 IR 1662 : 20-76, 20-76, 20-76, 10-91, 20-76, 20-76, 20-76 R 5060 : 20-49 263, 19-83 001 R 5005 : 26-16, 26-16, 26-16 R 5008 : TE Acvila 01 R 5074 : 26-16, 26-16 IR 1752 : 22-96, 22-96, 30-76, 20-83, 21-70 Dupa cum vedeti nu sunt deloc acelasi tip de vagon cum ati crezut ca o sa fie. Sunt trenuri cu 5 vagoane si 5 tipuri de vagoane cu numar diferit de locuri de la 55 la 84 locuri si exemplele pot continua. si poza promisa, cu toate ca uni deja o stiti. image url upload |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11658 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 26 Mai 2014, 22:54 | |
| 24.05.2014 - Timișoara
9196 (20-55) (19-55) (20-55) (20-55)
25.05.2014 - Sânandrei (Jud. Timiș)
13323 (19-55) (20-49) (20-49) (20-49) 12765 (20-68) (19-55) (20-68) (20-68) (44-31) - grad mediu de ocupare 1622 (22-76/96) (21-76) (84-96) (30-76) (22-76/96) |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6641 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 27 Mai 2014, 20:26 | |
| - Solutia cea mai buna ar fi fostul 3015/3016 cu circulatie doar V-S-D , vad ca ai peste 30 de ani , e imposibil sa nu sti fostele trenuri Personale 301-3016 cu circulatie doar in weekend si cu mers de Accelerat , pleca undeva pe la 7:45 din Bucuresti , nu oprea pana la Ploiesti , apoi Campina-Breaza-Comarnic-Sinaia-Poaia Tapului-Busteni-Azuga-Timisul de Sus/Jos-Darste si Brasov , returul 3016 sa fie undeva pe la 18:45 din Brasov cu acelasi mers sprinten , iar garnitura se poate folosi pe ruta Brasov-Gheorghieni-Brasov , asta in cazul in care ar circula zilnic . Daca ar avea acest mers atunci am putea spune ca este un tren minunat , momentan este un tren folosit doar in weekend , in cursul saptamanii chiar nu ii vad rostul . a scris:
Ehee, asta e 4291 (in 1991), transformat mai apoi, da, in 3015/3016 - dar in mod normal mergea doar pana la Predeal, d-abia de prin 1994 a ajuns pe la Brasov. Ma indoiesc ca totusi il vor face cu adevarat RE. La plecarea din Buc Basarab dimienata foloseste trasa fostului 5001, suceveanul - din timpuri deja imemoriale, pleca intotdeauna un personal la 7.45 din Bucuresti spre Ploiesti, care oprea in toate statiile. Daca il faci RE, si nu mai opreste, ce bagi in loc pentru navetistii care au iesit de la schimbu' 3 si merg spre Darza/Peris etc? Plus ca, sa il faci pe 11031/11032 RE ( in stilul Regiotrans) inseamna concurenta directa pentru IR1621 la bani mai putini...deci...? Eu unul is extrem de multumit ca exista asa cum e el acum, si ca nu-i anuleaza segmentul Ploiesti-Brasov peste noapte. Plus ca 20-55-urile garniturii sunt un mare avantaj pentru acest tren. Confort, confort, AC nici macar nu e necesar, pentru ca pleci pe racoare din Bucuresti, pana incepe caldura deja esti pe la Campina (daca nu da locomotiva defect...subsemnatul stie...) si tot asa. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 27 Mai 2014, 21:45 | |
| Nu va mai duceti cu exemplele atat demult in urma, ca atunci erau alte timpuri. Eu imi aduc aminte de 2 personale Buc-Predeal si retur nu mai tin minte daca mergeau pana la Brasov sau nu, erau cu 7-8 vagoane 19/20-57 circulau doar VSD, in MT erau trecute cu albastru iar la numere erau ceva de genul 3015/3016 si 3017/3018 La fel am prins si personalele Buc-Bv-Sibiu/Teius/Feldioara.
De 11031 am tot vorbit stiti cu toti situatia, dar 11032 ar trebui sa plece la 19.00 din Brasov cu opriri numai la Dârste, Timişul de Jos, Timişul de Sus, Predeal, Azuga, Buşteni, Poiana Ţapului, Sinaia, Comarnic, Breaza, Câmpina, Floreşti Ph, Pl.Vest, Brazi, Crivina, Paris, Buftea şi Chitila.
Garnitura de la 11031/11032 ar trebui sa fie schimbata cu urmatoarea garnitura : 21-80, 36-16, 21-80 şi ai 244 locuri la clasa a 2-a şi 30 la a 1-a, plus geamuri care se deschid, mini-masute, prize sa incarce calatori telefoanele dupa o zi pe munte si spatiu la etajat pentru cateva biciclete la capetele etajatului.
Cu 11032 se poate prinde lejer 1653 din Ploiesti iar 3024 sa plece la 20.15 din Brasov si la PL.Sud se prinde 1667 sau 1755. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 28 Mai 2014, 00:44 | |
| Ieri 27-05-2014 Timisoara Nord
R 13324 Timisoara Nord-Aradul Nou -Tirgu Jiu
461 032 3 +20 49(060 8+067 3+064 0)+ 19 55 005 7 toate cu domiciliul Timisoara Nord
R 9192 Timisoara Nord -Orsova
461 036 2 + 20 49 038 6 +19 80 016 2 (dom. B. Grivita)+ 20 49 062 4 + AM 751 Infra.
IR 1766 Iasi
40 0334 9 + 44 31 032 6+20 68( 004 2+ 002 6) 19 55 028 9 + 20 68 005 9
R 9616 Timisoara Nord -Buzias-Lugoj
82 0260 8+20 55 111 0 (TM) + 20 49 091 3(Arad)+20 55 005 8 (Simeria)
IR 12073 Budapesta K -Bucuresti N
Traxx 006 +10 90 10 5 8 +89 87 00 4 + 21 76 (018 8 + 040 2+ 080 8 + 059 2 + 002 2) + 21 86 009 5
IR 12072 Bucuresti N -Budapest K
41 219 0 + 21 76( 022 2+044 4 ) + 89 87 0 20 0+ 10 70 003 9
R 9575 Caransebes -Timisoara N
40 713+ 20 49 ( 253 9 Tg Jiu + 255 4 + 258 8 ) ambele Craiova , formeaza 10 164
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 28 Mai 2014, 08:19 | |
| Ieri 27-05-2014 Timisoara Nord
R 13300 Arad -Timisoara Nord
41 0137 4 + 19 55 024 8+ 20 55(107 8+ 120 1+ 049 2)
Ir 1699 Timisoara Nord-Resita Nord
43 0040 3+ 2170006 9 (B. Grivita)+20 49 056 6 ( vagonul de Bucuresti Grivita se preteaza pentru sezoniere? aceste 2 vagoane fac exclusiv 1698/1699, celalalt vagon de Grivita a fost mutat de aici pe 9192 Orsova.
R 13305 Tm -Aradul Nou
EC 106 2049 066 5 + 190 55 034 7+ 2049 075 6 (dom. Arad)
|
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6605 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 28 Mai 2014, 20:12 | |
| 28.05.2014, Bucuresti Nord
IR 1594: 21-86 21-70 21-86 21-86 (ca tot intrebam de 21-86-urile craiovenilor)
R 2021: 21-80 049 20-76 008 20-76 055 21-80 017
IR 1670: Desiro120
IR 1783: Desiro120 + Desiro120
IR 1644: 22-96 023 22-76 016 22-96 048 (Brasov) + 20-76 040 20-76 028 (Targu Mures) + 71-31 022 20-76 036 19-76 018 22-96 039 (Sighet)
IR 1890: Desiro120 + Desiro120
R 11735: Desiro120 + Desiro72 - al doilea este detasat in Urziceni si formeaza R 7036
IR 1521: Desiro120
IR 1621: 22-96 040 30-76 001 84-96 001 89-87 018 22-96 006
IR 1658: 20-87 005 10-90 100 20-87 002 20-87 006 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |