| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
+6719jimmy84 ionutz85 alex.barac.5 Bobby_TM ATM alexul alex1987 AndreiSV rizelgeorgel2004 florin29sv Vale ttavi DPS baiazid decward Rarau The Legend NicuS manuela @ndrey j o a n t a celmaifidel lapsanszkitamas Vlad Singeorzan Jhonyla riciu cristi ar Razvan Tudor lifetec KQQ cristy79 alex.alexus.tm AeroX phnegativ COSTACHE MIHAIL Sabik cristi CFR stefan_br Norbi Livius0202 mtk maris.constantin Dr2005 cfr500 Ryan Anderson MariusM Katalin4653 Andrey_tm IonutCFR2009 ALEXCFR Alex Avram AndiCFR Teodor DUAL Spartan1948 Adrian78 Radu Tudor allred cardinal Vitosa Vlad Warrior12 Adirmvl kristi kkk Nesebar mureseanu_976 92Dragos 71 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5799 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 13 Ian 2014, 15:38 | |
| R9433/R9432/R9437/R9106 - GM+(20-55)+(20-55)+(20-55)+(21-80) |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 14 Ian 2014, 10:53 | |
| Ceva compuneri de duminica R2026 EA331-2x20-83 R2021 EA121 84-83 84-96 2x20-76 2x21-80 IR1822 931 2x20-49 19-80 2x20-76 dormitor cuseta IR1825 363 5x26-16 |
|
| |
Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6910 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 14 Ian 2014, 10:58 | |
| Sa mai spuna cineva ca nu se merge in lux in trenurile Regio. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 14 Ian 2014, 11:05 | |
| 20-83-urile n-au scaune comode, deci nu sint chiar grozave conditiile din ele. Dar nici 20-49-le nu au fotolii. Cu atat mai putin etajatele. :roll: Zicea bine Katalyn sa mergem cu R-urile, nu cu IC-urile, ca-s aceleasi conditii. ) |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8375 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 14 Ian 2014, 11:26 | |
| 20-83* am dorit sa zic la pagina anterioara pardon. Eu am fost cu aceste vagoane vai de ele ! Sincer la 1645 am venit Predeal-Gheorghieni in 20-87 are scaune mai comfortabile si ai loc si la picioare. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 14 Ian 2014, 11:46 | |
| Si eu sunt de aceeasi parere 92Dragos |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 14 Ian 2014, 12:13 | |
| La ce forma au satarele scaunelor din 20-83 nu e greu sa gasesti altele mai comode. Daca mai ai si cel putin 1,8 metri chiar e de preferat sa ai loc intr-un salon cu scaunele asezate ca la autocar. |
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8445 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 14 Ian 2014, 19:06 | |
| Astazi, R 2061 a avut un 19-54 in compunere, pe langa 20-54. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 14 Ian 2014, 19:10 | |
| L-ai vazut cum arata si inauntru? Avand in vedere cum sint celelalte "visinii" de pe 201 zic ca sint vreo 90% sanse sa fie deja destul de nasol.
Ultima editare efectuata de catre adirmvl in Mar 14 Ian 2014, 19:12, editata de 1 ori |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 14 Ian 2014, 19:11 | |
| Aici e smecheria ca multi nu stiu de conditiile de la Regio traiesc cu impresia ca trenurile sunt ca acum 10 ani Personalul si Rapidul diferenta de la biscuiti la tort dimplomat.
de la Adjud la Ploiesti Sud daca vi cu Regio schimbi doar la Marasesti si te costa 23,45 lei si faci 4h37min iar cu IR-ul platesti cu 31 lei mai mult ca sa faci 3h25min de conditi ce sa mai zic stiti si voi cate zeci de treuri poate chiar sute din tara asta au aproape aceleasi conditi ca IR si IC doar ca opresc in mai multe stati si au tot felul de calatori.
Un alt exemplu este sa vi de la Filiasi la Bucuresti :
IR 1590 din Filiasi la 15:47 si la Buc ajunge la 19:20 - pret 62 lei si timp 3h30. R 2022 din Filiasi la 16:25 si la Buc ajunge la 20:35 - pret 30,50 lei si timp 4h10 cu 31,50 lei mai putin pentru 40 min diferenta.
Ce ati alege aici IR sau R ?? la fel exemplele pot continua intre IR 1636 si R 3006 pentru cei care nu vor cu Regiotrans, al fel alt exemplu este la IR 1746/1589 si R 3008 ce ati alege daca nu v-ati grabi ??
Exemplele pot continua dar sunt multi care zic ca nu au Regio la ora la care vor, pai daca te duci cu avionul la Londra te conformezi dupa ora plecari lui nu pleaca avionul cand vrea x si y asa si cu trenurile Regio multe cazuri am vazut prin gari cand uni cu bilete la IR sau care vroiau sa mearga cu IR-ul ajungeau prea tarziu la gara si apoi luau Regio si cei cu fite si plini da bani merg cu Regio nu doar cei saraci cum cred uni.
Sa vedeti la sfarsitul anului cand o sa trag linie o sa am bilete numai de la Regio, anul asta o sa merg numai cu anticipatie+fidelitate din moment ce stiu programul de lucru de la munca pe tot anul pot sa iau bilete cu peste 21 de zile inainte chiar si pentru un drum pana la Brasov si inapoi, in loc de 32 lei ( dus si intors ) sau 28,80 lei (dus-intors) iar daca le iau pentru dus si intors cu 21 de zile inainte e 24 lei nu e nici o mare afacere dar daca tot stiu ca in ziua y sunt liber si ajung la Brasov de ce sa nu le iau inainte cu ocazia asta imi scot intre 2 si 4 beri, facand asa tot anul la finalul anului economia poate ajunge la o suma frumusica, pe vremurile astea conteaza fiecare leu.
|
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8445 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 14 Ian 2014, 19:19 | |
| Nu l-am vazut, sincer cand m-am urcat in Piatra nici nu l-am vazut, am crezut ca e tot un 20-54 ca si data trecuta, fiind intuneric. Abia in halta Ostroveni l-am vazut, si m-am ofticat. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 14 Ian 2014, 19:25 | |
| Ai dreptate, Katalyn, dar astea sint si exemple fericite. In doua randuri am luat IC-ul de nevoie. Norocul meu ca atunci eram inca la facultate si aveam reducere. Dar nevoia aia a insemnat: Bucuresti-Cluj intr-o duminica si Cluj-Timisoara (cu Desiro :roll:). Si chiar daca e important fiecare leu, din Bucuresti ziua nu era tren, iar la autocare ioc locuri, ca mergeau studentii la facultate in Ardeal. Alt exemplu: in august vreau sa merg la Rasnov pentru un fetival de metale. M-am uitat pe cfrcalatori.ro si am de ales intre Craiova-Brasov si doua R-uri legate in Podu Olt. O sa aleg prima varianta pentru ca ajunge mai devreme. Altfel, sa fiu in situatia ta, sa vreau sa merg intre Bucuresti/Ploiesti si Brasov logic ca as lua un R, ca doar nu-s dobitoc sa ii fac pe distrusii din CFR cu cururile si mai mari platind bilet la IR. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 14 Ian 2014, 19:30 | |
| Vlad, toate IR-urile de pe 201 sint compuse din Desiro, la fel si (Craiova) Pitesti-Bucuresti. Ma rog, presupun ca asta era evident. Inca ceva... Nu ar fi ok ca pentru trenurile de lung parcurs, in cazul in care au doua garnituri diferite, sa fie mentionate ambele? Ceva de genul in zilele pare compunerea X si in cele impare compunerea Y? |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8759 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 14 Ian 2014, 19:31 | |
| Internationale:
IC 346: (21-76)(21-76)(21-90)(21-90)(88-96)(40-70)(71-70)
IC 347: (21-76)(21-76)(21-90)(21-90)(88-96)(40-70)(71-70)
IR 362: MAV(19-91)(88-44)(21-91)(21-91)
IR 363: MAV(21-91)(21-91)(88-44)(19-91)
IR 366: (MAV 88-71)(10-91)(21-86)(21-86)
IR 367: (21-86)(21-86)(10-91)(MAV 88-71)
IR 368/369: (21-76)(21-86)
IR 372: (MAV 88-44)(10-91)(21-86)(21-86)
IR 373: (21-86)(21-86)(10-91)(MAV 88-44)
IR 406: MAV(70-80)(59-80)(21-91)(20-71)(88-71)(19-91)
IR 407: MAV(19-91)(88-71)(20-71)(21-91)(59-80)(70-80)
IC 472: (21-76)(21-76)(88-96/89-76)(40-70)(70-91)
IC 473: (21-76)(21-76)(88-96/89-76)(40-70)(70-91)
R 6811/6814: MAV(20-30)(20-30)
Intercity
IC 532: (89-76)(10-91)(21-76)(21-76)
IC 533: (21-76)(21-76)(10-91)(89-76)
|
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8759 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 14 Ian 2014, 19:37 | |
| Interregio
IR 1527/1528: *(20-76)(20-76)(21-86)(19-70)(21-86) *Circula L-V
IR 1531/1532/1533/1534/1535/1536: AM Desiro
IR 1540/1541: (20-49 200)(19-80)(20-49 200)
IR 1571/1572: TE Acvila
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|