| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
+6719jimmy84 ionutz85 alex.barac.5 Bobby_TM ATM alexul alex1987 AndreiSV rizelgeorgel2004 florin29sv Vale ttavi DPS baiazid decward Rarau The Legend NicuS manuela @ndrey j o a n t a celmaifidel lapsanszkitamas Vlad Singeorzan Jhonyla riciu cristi ar Razvan Tudor lifetec KQQ cristy79 alex.alexus.tm AeroX phnegativ COSTACHE MIHAIL Sabik cristi CFR stefan_br Norbi Livius0202 mtk maris.constantin Dr2005 cfr500 Ryan Anderson MariusM Katalin4653 Andrey_tm IonutCFR2009 ALEXCFR Alex Avram AndiCFR Teodor DUAL Spartan1948 Adrian78 Radu Tudor allred cardinal Vitosa Vlad Warrior12 Adirmvl kristi kkk Nesebar mureseanu_976 92Dragos 71 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7657 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 11 Ian 2014, 15:36 | |
| Am facut pe 1643 si e la fel, te pune sa alegi pe RE ce fel de serviciu vrei! |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 11 Ian 2014, 15:39 | |
| Normal ca te pune sa alegi ca asa e facut site-ul , normal era sa anuleze acea optiune dar probabil costa mai mult programul , ti-am explicat , atunci cand cuperi biletul si vi cu acel IR apoi el se transforma in RE nu mai platesti alt supliment , ramane cel platit de pe IR valabil pe toata distanta.
De curiozitate poti da un telefon la gara la casa de bilete si intrebi , doamna , vreau sa merg la cuseta Bucuresti-Satu Mare cu 1641 , platesc de doua ori suplimentul la cuseta , Bucuresti-Dej si apoi Dej-Satu Mare sau suplimentul la cuseta il platesc pe intreaga distanta adica o singura data Bucuresti-Satu Mare si doar biletul este impartit in doua la care se adauga o reducere de fidelitate 10% , sa vezi ca asa este cum zic eu . |
|
| |
Warrior12
Numarul mesajelor : 157 Reputatie : 4709 Data de inscriere : 03/06/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 11 Ian 2014, 21:38 | |
| - kristi kkk a scris:
- Am facut pe 1643 si e la fel, te pune sa alegi pe RE ce fel de serviciu vrei!
De ce nu vrei sa intelegi ca ce spune Karpaty este adevarat ? Eu am fost cu 1643 pe tot parcursul pana la Sighet si nu am platit 2x suplimentul la cuseta! Se emit 2 bilete ( Bucuesti Nord - Salva si Salva - Sighetul Marmatiei ) in care se calculeaza pretul fara rezervare + supliment ( unul singur pe tot parcursul ). |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8375 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 12 Ian 2014, 07:25 | |
| De-azi se anuleaza primul/ultimul vagon de dormit din compunerea trenurilor Ister si Dacia. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 12 Ian 2014, 09:02 | |
| - kristi kkk a scris:
- Eu voi fi nevoit sa-l folosesc, binenteles daca mai ramane acest vagon in februarie, in felul urmator: Bucuresti-Deda cuseta si Deda-Mures vagon clasa, rezulta o economie de 50 lei! Dus intors imi ramane 100 lei!
n-ai ce sa mai folosesti ca so scos vagonul de dormit direct Buc-TG.Mures insa poti folosi dormitorul de la grupa de Bistrita pana la Deda si de acolo vagonul de clasa a 2-a. - adirmvl a scris:
- Sint multe trenuri cu clasa I pusa degeaba... Poate nu ar fi stricat sa comande CFR-ul ceva vagoane 39-XY. Ar fi avut 4 compartimente X 6 locuri = 24 de locuri pentru clasa I. Astea ar fi fost foarte bune pentru destule trenuri.
In perioada sarbatorilor cand a circula IR 1621/1622 cu 3 vagoane 30-76 grupa de Brasov pe langa celelalte 3-4 tot de Brasov, dupa spusele unor calatori pe care i-am intrebat 3 compartimente din fiecare vagon erau tarifate ca fiind clasa 1-a si restul clasa a 2-a. Revenind la grupa de TG.Mures a lui 1641/1644 uitati trenul IR 1644 ajuns ieri dimineata in Buc.Nord. Dupa locomotiva se vede cele 2 vagoane 20-54/55 de la TG.Mures apoi dormitorul de la Sighet. Dormitorul de la TG.Mures trebuia sa fie dupa locomotiva. Aseara IR 1641 plecase fara vag de dormit de TG.Mures, gata s-a scos si asa a mers gol 3 saptamani. free image hosting Revenind la compunerea trenurilor de ieri : R 3001 - 20-54, 26-16, 19-80, 84-16, 26-16, 26-16, 26-16. R 2022 - 20-83, 20-83, 21-80, 21-80, 21-80, 21-80. R 5003 - Te Acvila IR 1653 - 40-70, 22-76, 30-76, 22-76, 22-96, 22-96.
Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Dum 12 Ian 2014, 09:44, editata de 2 ori |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 12 Ian 2014, 09:14 | |
| |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 12 Ian 2014, 09:42 | |
| 1833 : EA800 + 1(20-49) 2(20-49) 3(19-55) 4(20-49) 5(20-49) |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 12 Ian 2014, 14:26 | |
| Cand aveti de gand sa reactualizati compunerile? http://www.forumtrenuri.com/t2700-compunerea-trenurilor-regio http://www.forumtrenuri.com/t2696-compunerea-trenurilor-interna539ionale-ic-si-ir V-am mai sugerat daca vreti sa pastrati si compunerile de anul trecut adaugati la finalul titlului 2012/2013 si reinfiintati altul pentru 2013/2014. E mult mai usor de gasit compunerea unui tren decat sa cauti zeci de pagini in urma la topicul compuneri 2014. Ba mai mult nici "ciurda" aia de trenuri regio cum ii place lui DUAL sa spuna nu mai corespunde de la noul mers si mai sunt ceva schimbari si pe la trenurile IR. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 12 Ian 2014, 15:08 | |
| În *urând.
Am spus de 2 ori la celălalt topic cu compuneri pe 2013, că lucrez la noile liste cu trenuri, doar că mai durează până le termin de scris. Cam pe săptămâna viitoare estimez că vor fi gata. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 12 Ian 2014, 16:34 | |
| 5002, ala de pleaca din Buzau la 3:36 dimineata, cu ce e facut ?tot etajate ? |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 12 Ian 2014, 18:04 | |
| E perechea lui 5007 deci e cu 3 etajate, defapt tot ce merge de la CFR pe Buc-Buzau si retur e cu etajate, exceptie facand R 5003/5006 care e cu Acvila iar cand Acvila lipseste are si el tot 3 etajate. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8375 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 12 Ian 2014, 18:53 | |
| Katalyn vezi asa-i cand nu mai exista vagoane AB ptr trenuri IR ca l-au taiat ori faceau nasoale alea din ele numit 20-80.... |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 12 Ian 2014, 19:02 | |
| Dar macar lasau unul din cele 3 vagoane 30-76 ca vagon clasa 1-a si celelalte 2 vagoane pe post de clasa 2-a, asa cu 3 compartimente din fiecare vagon cls 1-a si restul cls 2-a deja e ghiveci. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8375 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 12 Ian 2014, 20:14 | |
| - Katalyn a scris:
- Dar macar lasau unul din cele 3 vagoane 30-76 ca vagon clasa 1-a si celelalte 2 vagoane pe post de clasa 2-a, asa cu 3 compartimente din fiecare vagon cls 1-a si restul cls 2-a deja e ghiveci.
Ce sa-i faci, logica nu este bagata-n seama chestia asta o stim de mult. |
|
| |
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6605 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 12 Ian 2014, 21:04 | |
| De azi, in ordinea numerelor de pe tricou: IC 347-2 : (21-90)(21-90)(21-76)(21-76)(88-96)(40-70)(71-70)(70-91) IC-N 472-1 : (21-76)(21-76)(88-96)(40-31)(71-70) IR 1584 : (20-83)(19-83.1)(20-83)(20-83) IR 1595 : (21-86)(21-86)(21-86) IR 1596 : (10-70.0)(21-86)(21-86)(21-86) IR 1636 : (20-83)(20-83) - Circula 6,7 (19-83.0)(84-96)(84-87)(21-87)(21-87) IR 1643 : (22-96)(22-76)(22-96) *Bucuresti Nord-Brasov (22-96)(19-76)(22-96)(71-31) IR 1675 : (21-76)(10-91)(21-76) R 7040 : (21-80)(21-80)(21-80)(21-80) La trenul de Galati (1675) e vorba de 21-76(051) 10-91(013) si 21-76(050) |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|