Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4828 Data de inscriere : 07/08/2012
Subiect: Dum 09 Sept 2012, 16:49
Foarte bine că au reabilitat măcar acea scurtă porțiune de 22 km (până la Baia Mare ar mai fi cam 38) pentru 100 km/o, și că au băgat automotoarele alea! Tare ar fi necesar astfel de reabilitări pe întreaga linie 400 (nici o magistrală principală din România nu este nerentabilă și nu este propusă de FMI spre închidere), deși, dacă mă gândesc bine, mai sunt câteva porțiuni cu 100 km/o, între Miercurea Ciuc - Tușnad Sat, respectiv zona Sfântu Gherghe... Deși, trebuie să admitem, că în zonele de șes e cel mai ieftin reabilitarea căii ferate...
Vai, ce aș mai băga un tren accelerat automotor de genul IR 1744: Baia Mare - Seini - Satu Mare - Carei - Valea lui Mihai - Oradea - Salonta - Chișineu-Criș - Arad - Timișoara N - Bocșa - Reșița N!!!
Ultima editare efectuata de catre Czirjak Arpad in Lun 10 Sept 2012, 16:16, editata de 4 ori
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8415 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare Dum 09 Sept 2012, 20:59
O sa continue cu lucrarile si de la Mediesu Aurit la Baia Mare sau se opresc acolo? Ce viteza constructiva ar avea linia pina in Baia Mare?
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare Dum 09 Sept 2012, 23:14
tozlovanuvlad a scris:
O sa continue cu lucrarile si de la Mediesu Aurit la Baia Mare sau se opresc acolo? Ce viteza constructiva ar avea linia pina in Baia Mare?
Nu s-a mai lucrat nimic de aproape 2 ani , nici utilajele nu mai sunt in zona , pacat pentru ca linia Baia Mare-Busag e praf se merge cu 30 si apoi pana la Mediesu Aurit putin mai mult 50 dar cu toate astea linia este foarte obosita , chiar necesita schimbarea ei de urgenta si aici merg trenuri cadenatate din ora in ora Baia Mare-Satu Mare , eventual unele din ele sa mearga la Cluj ca RE cu o cadenata de 3 ore
_________________
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8374 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare Joi 13 Sept 2012, 11:01
Toamna
Semafor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1223 Varsta : 68 Localizare : Pascani( IS) Reputatie : 6798 Data de inscriere : 21/02/2010
Subiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare Joi 13 Sept 2012, 21:06
Imi place! Totul e splendid si peisajul si imaginea....mai putin acele constructii dezafectate de care CFR-ul se pare ca nu mai are nevoie. De ce nu le demoleaza ca sa nu mai strice peisajul. ??? Daca nu are bani pentru demolari sa gaseasca solutii prin cointeresarea unor persoane care poate ar avea nevoie de materialele rezultate si peisajul de pe langa calea ferata nu ar mai arata asa dezolant. Poate vede cineva de la CFR mesajul.... Inca o data felicitari pentru videoclipuri.Nu ai nici o vina pentru cele aratate mai sus.
lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5793 Data de inscriere : 21/07/2012
Subiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare Joi 13 Sept 2012, 22:58
se vede locul unde am campat vara asta . frumoase filme, pacat ca nu ai filmat cu unghi de 160 de grade. nimic nu se compara cu frumusetea vaii muresului vazuta din tren
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8374 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare Lun 17 Sept 2012, 19:56
Mersi frumos!
idm
Numarul mesajelor : 25 Varsta : 52 Localizare : Baia Mare Reputatie : 4796 Data de inscriere : 04/11/2011
Subiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare Sam 22 Sept 2012, 14:50
adirmvl a scris:
Inteleg. Dar totusi, intrebarea mea ramane.
Aceste ADH-uri nu circula doar intre Baia Mare - Satu Mare. Ele au un turnus: Dej-Jibou-Baia Mare sau Baia Mare-Satu Mare-Halmeu-Oradea-Bratca si retur. Daca il vezi astazi pe 1420 in Baia Mare, maine poate e la Oradea sau Halmeu sau Bratca sau Jibou.
Sergiu rmn
Numarul mesajelor : 487 Varsta : 38 Localizare : Arad Reputatie : 5091 Data de inscriere : 25/04/2012
Subiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare Sam 22 Sept 2012, 14:52
Czirjak Arpad a scris:
Foarte bine că au reabilitat măcar acea scurtă porțiune de 22 km (până la Baia Mare ar mai fi cam 38) pentru 100 km/o, și că au băgat automotoarele alea! Tare ar fi necesar astfel de reabilitări pe întreaga linie 400 (nici o magistrală principală din România nu este nerentabilă și nu este propusă de FMI spre închidere), deși, dacă mă gândesc bine, mai sunt câteva porțiuni cu 100 km/o, între Miercurea Ciuc - Tușnad Sat, respectiv zona Sfântu Gherghe... Deși, trebuie să admitem, că în zonele de șes e cel mai ieftin reabilitarea căii ferate...
Vai, ce aș mai băga un tren accelerat automotor de genul IR 1744: Baia Mare - Seini - Satu Mare - Carei - Valea lui Mihai - Oradea - Salonta - Chișineu-Criș - Arad - Timișoara N - Bocșa - Reșița N!!!
De acord, dar sa fie cu vagoane IR-ul, nu automotor...
Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4828 Data de inscriere : 07/08/2012
Subiect: Sam 22 Sept 2012, 16:31
Ar fi bine, doar că... Acum îmi dau seama ce porcărie am scris! Are CFRCălători un IR Baia Mare - Satu Mare - Oradea - Arad - Timișoara N... Iar de la Timișoara N la Reșița N are RegioTransul, adevărat doar R... Așa că... Nu cred că CFRCălătoriul va prelungi trasa de la Timișoara N până la Reșița S doar de dragul unor forumiști... Că doar nu de aia a dat RegioTransului porțiunea Timișoara N - Reșița N (porțiunea până la Reșița S a cui e, că e fără trafic, după cum văd, deși e electrificat?), ca după câțiva ani să-l ia înapoi... În fine... Ca propunere totuși nu-i deloc rea! Dac-ar depinde de mine, aș băga un vagon de dormit, că circulă noaptea!
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare Sam 22 Sept 2012, 16:48
Numai daca reusesti tu sa scoti desiro de pe 1743/1744 si sa introduci GM+vagoane, doar atunci are sanse vagonul dormitor propus de tine
Sergiu rmn
Numarul mesajelor : 487 Varsta : 38 Localizare : Arad Reputatie : 5091 Data de inscriere : 25/04/2012
Subiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare Sam 22 Sept 2012, 16:55
Si acum e prea mare distanta Timisoara-Baia Mare cu Desiro. In anii '90 erau si 10 vagoane la Acc de Baia Mare, toate rosii
Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4828 Data de inscriere : 07/08/2012
Subiect: Sam 22 Sept 2012, 17:05
Păi nimic mai simplu! Prelungim trasa și mai mult, de la Reșița până la Drobeta și Craiova. Și cu asta dăm de gândit și ceva serios celor de la CFRCălători!
Sergiu rmn
Numarul mesajelor : 487 Varsta : 38 Localizare : Arad Reputatie : 5091 Data de inscriere : 25/04/2012
Subiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare Sam 22 Sept 2012, 17:17
N-ar fi rau un fel de semi-tur la Romaniei....
Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4828 Data de inscriere : 07/08/2012
Subiect: Dum 23 Sept 2012, 15:34
Trebuie să admitem că IR 1744 e mai bun decât predecesorul său. Deși eu l-aș băga cu plecare la ora 22:00, și aș continua drumul tot ca IR cu opriri de doar 1 minut în orașele cu peste 10.000 de locuitori + noduri feroviare, de la Timișoara N spre Reșița N, ba chiar până Reșița S, cu un rebrusment de doar 5 minute la Timișoara N. Vezi că e Desiro, pentru că rebrusmentul la Oradea o face în doar 4 minute! La un GM ai nevoie de cel puțin 12 de minute cu o altă locomotivă, dar daca vrei aceeași loco, atunci 24 de minute! La Arad stă doar 5 minute! La un GM tre să schimbi locomotiva din cauza intrării pe linie electrificată în cel puțin 12 minute! Sosește la Timișoara N la 07:43, RegioTransul pleacă la Reșița la 07:49. E cineva care l-a prins în cei 6 minute? Au băgat Desiro, pentru că e mic și voinic: ușor de umplut cu călători, ușor de controlat de controlor, ușor de rebrusat (4 minute), ușor de intrat pe linie electrificată (1 minut), ușor de încălzit și iluminat, consumă mai puțin, și la limitările de viteză: cum a trecut de tăblița sfârșitul limitării de viteză, bagă demaraj pe loc, nu tre să aștepte până ce și ultimul vagon trece de tăbliță, ca în cazul unui tren de 10 vagoane = 10 x 25 m = 250 m, la începutul limitării de viteză: idem: frânezi doar în ultimul moment, doar la văzul tăbliței, la cam 400 de m de aceasta... Am călătorit și eu cu Desiro între Sibiu - Târgu Mureș = 204 km, și nu e chiar atât de rea cum se zice: eu chiar am adormit, deși eram foarte obosit.
Turul României... Mulțam fain...
Dar Desiro... Cred că în noul Mers se vor băga toate ce mai există, de către CFRCălători, dat fiind punctele pozitive ale acestora (nici unul negativ...). (au furat și ei ideea asta - bună de tot - de la privați!)
Continut sponsorizat
Subiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare
M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare