|
| Informaţii generale | |
|
+96DPS gabrielcr TVlad lifetec truscamihai matei vulcan mielutu zburator ultras bobi Elful stefan_br ttavi Amiralul florin.lifticariu florin29sv bubu cfr500 alex1987 cardinal LanceR mtk get. Vale DAS 2011 Desiro256 legolass TonyGFR didinul Dutzu frank81 dan tm Nk11 Ryan Anderson phnegativ cortexedge M.I.C.I. Caspar Norbi alinx3330 gardianlinux Razvan Tudor alexpopa Luna 92Dragos vatmanul ALEXCFR marius664 mureseanu_976 alex.alexus.tm Gabry Gabriel lapsanszkitamas riciu Rarau AlexD apmatei marius_catalin84 user dezactivat... cnusi rich1974 Spartan1948 c o r v i n Lafont rizelgeorgel2004 maris.constantin Arsen22 Cont.dezactivat Simply18 Sabik IonutCFR2009 membru dezactivat , Vitosa COSTACHE MIHAIL Petre_IFTE cstefan yeu1 Balto Radu Tudor Teodor Dr2005 Jhonyla Adrian78 Vlad kristi kkk NicuS Andrey_tm Katalin4653 baiazid allred AndiCFR Tomi13leu cristi CFR cristy79 Adirmvl DUAL razvan - trenuri Nesebar 100 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 23 Feb 2015, 14:21 | |
| Traditional in sensul ca e cerere de trenuri pe 501, ba chiar pe distante mai lungi, gen Galati-Timisoara. |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4981 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 23 Feb 2015, 14:23 | |
| Biletul de tren Brasov-Iasi cu IR 1540 costa 94,5 lei.Biletul de autocar pe aceeasi relatie costa in jur de 70 lei.Trenul face 9 ore,autocarul cca 6 ore.Trenul are mers de regio pana la Siculeni.Cum sa aiba calatori acest tren?!
Inainte de a lua decizia sa-l anuleze,CFR Calatori ar trebui sa-l transforme in tren RE si sa-i ataseze si vagoane de Suceava.Bineinteles ca trebuie modificat si orarul.Calatoria cu trenul pe relatia Brasov-Iasi ar costa 57,5 lei si ar deveni astfel mai ieftina decat cea cu autocarul.Trenul ar deveni atractiv si pentru cei care calatoresc pe relatii precum Brasov-Onesti,Brasov-Bacau,Brasov-Piatra Neamt,etc. Eu ma intreb,oare cand va intelege CFR Calatori ca este nevoie de trenuri RE de lung parcurs?! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 23 Feb 2015, 14:41 | |
| http://www.cfrcalatori.ro/7348
Biletul Braşov - Iaşi cu IR 1540 nu costă 94,5, ci 61,5 lei cu tot cu loc (deci 57,5 fără, ca la regio). La Regiotrans e 57,5 lei, tarif de regio. Buba e că la acest 1540/1541 biletul de student cu cupon e 47,25 lei, deci reducerea nu e 50% cum zice legea. Nu mai zic la studentul cu legitimaţie, care plăteşte mai mult decât biletul întreg, adică 65,75 lei. Cum atât Iaşiul, cât şi Braşovul sunt centre universitare, prin oferta asta se elimină fix segmentul principal de clienţi. _________________ :TTT:
|
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4981 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 23 Feb 2015, 15:21 | |
| Pai si nu era mai bine daca il trasau de la inceput ca tren RE,evitandu-se in acest fel si acele probleme pe care le intampina studentii? Multi calatori se informeaza folosind saitul infofer.ro,inclusiv in ceea ce priveste tarifele de calatorie. Acolo scrie negru pe alb ca pretul unei calatorii cu 1540 pe relatia Brasov-Iasi este 94,5 lei.Nu stiu cati calatori stau sa caute prin ofertele astea ale CFR-ului, ca sa vada daca nu cumva beneficiaza de vreo reducere pe relatia pe care vor sa mearga. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8095 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 23 Feb 2015, 15:37 | |
| Pai doar costa si informaticienii sa actualizeze tarifele si doar pentru anumite trenuri intrate la reducere de pret / calatorie. Sunt multe hibe, ca de exemplu reducerea de anticipatie. Pensionarii si studentii de ce sa n-aiba dreptul la asa ceva ? Doar e dreptul nostru sa ne luam bilet cu pana-ntr-o luna inainte de data planificata plecarii. Nu vad de ce sa fim discriminati in fata adultilor si copiilor, pana la urma suntem toti egali in drepturi, inclusiv copilul nenascut dar care se naste ulterior viu _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6910 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 23 Feb 2015, 16:02 | |
| Se merge pe ideea ca studentii (cel putin) beneficiaza deja de o reducere de 50%... .
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 23 Feb 2015, 16:10 | |
| Da, dar legea zice că studenţii beneficiază de 50% reducere din tariful întreg. Dacă tu reduci tariful întreg, nu ar trebui să-l reduci şi pe cel de elev/student?
Infofer-ul are în baza de date doar tarifele generale, nu şi ofertele operatorilor, de aia scrie 94,5 lei acolo. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 23 Feb 2015, 18:24 | |
| Pretul intreg este 94, din pretul intreg se face reducere pentru elevi/studenti si tot din pretul intreg se face reducere pentru cei ce nu au reducere, adica oferta, asta nu inseamna ca ala e pretul intreg, este pret redus la oferta, ce o fi asa greu? Trenuri cu traditie pe 501 sunt: -Acc Craiova-Brasov-Iasi -Acc Brasov-Suceava/Botosani -Acc Galati-Targu Mures-Timisoara Astea sunt trenurile cu traditie nu jumatatea de 1541/1540 care e jumate de tren din Craiova-Iasi. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5871 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 23 Feb 2015, 18:28 | |
| Pai e foarte nasol ce se intampla cu acest tren... nu zicea cineva ca are calatori? Si iata ca nu are, deci ce stiam eu este corect... Daca nici la pret de Regio nu are calatori... nu stiu ce sa mai zic, inseamna ca lumea nu mai are incredere in CFR nici cand face lucruri bune, cand aud de ei oamenii o iau pur si simplu la sanatoasa. Trist - asta e consecinta anilor de bataie de joc din partea CFR... Pe langa problema cu site-ul care este reala, multa lume se uita acolo si cand vede pretul renunta instant, nu sta nimeni sa intrebe, sa se duca la gara etc si sa afle ca nu este acest pret, problema principala mi se pare cea pe care am semnalat-o inca de la nasocirea sa: nu are nimeni chef sa ajunga in Iasi la 1 noaptea, orarul este foarte nefericit si nici nu are cum sa aiba prea multi calatori. Ma tem ca acest tren fiind gandit de specialisti cu partea dorsala este nascut mort si foarte probabil va fi anulat. Apropo de trenuri cu o soarta incerta - eram ieri in Gara Sinaia si a trecut IR 1732 Brasov-Galati, jenant de gol pt o zi de duminica, 3 vagoane cu grad de ocupare maxim 50% (si sunt dragut cand estimez asa)... In trenul Regiotrans 14094 de la 17.00 din Sinaia nu am putut sa ma urc, venise deja cu toate locurile ocupate in cele 3 rame si vreo 100 de calatori care s-au urcat din Sinaia au stat in picioare. Asa ca am luat bilete la R3010 si bine am facut, desi am mai stat o ora in gara: m-am instalat frumos la clasa I, cald, curat, prize, la buda impecabil, atata doar ca durata calatoriei este nesimtita: 3 ore pe 120 km in timp ce Regiotransul face 1h45. Trenul a plecat cu 10 minute intarziere de la Sinaia din cauza lui 1746 intarziat (apropo - nu s-a urcat aproape nimeni in acest tren 1746, tot puhoiul de lume l-a asteptat pe 3010 - oare de ce??? Intarzierea a fost recuperata si am ajuns la ora de pe bilet in gara. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 23 Feb 2015, 19:47 | |
| - cristy79 a scris:
- Apropo de trenuri cu o soarta incerta - eram ieri in Gara Sinaia si a trecut IR 1732 Brasov-Galati, jenant de gol pt o zi de duminica, 3 vagoane cu grad de ocupare maxim 50% (si sunt dragut cand estimez asa)... In trenul Regiotrans 14094 de la 17.00 din Sinaia nu am putut sa ma urc, venise deja cu toate locurile ocupate in cele 3 rame si vreo 100 de calatori care s-au urcat din Sinaia au stat in picioare. Asa ca am luat bilete la R3010 si bine am facut, desi am mai stat o ora in gara: m-am instalat frumos la clasa I, cald, curat, prize, la buda impecabil, atata doar ca durata calatoriei este nesimtita: 3 ore pe 120 km in timp ce Regiotransul face 1h45. Trenul a plecat cu 10 minute intarziere de la Sinaia din cauza lui 1746 intarziat (apropo - nu s-a urcat aproape nimeni in acest tren 1746, tot puhoiul de lume l-a asteptat pe 3010 - oare de ce??? Intarzierea a fost recuperata si am ajuns la ora de pe bilet in gara.
Ai 3006 mai devreme. În rest... la ora de vârf e mai scump, aşa e şi la TGV, când e lume multă e mai scump, mai pe la prânz e mai ieftin. Ai plătit bilet de clasa I la 3010? 1540/1 a fost şi este un experiment. Unul nereuşit. În curând îl vom adăuga şi pe el alături de Galaţi - Tg. Mureş (cu grupă de la Iaşi) şi Satu Mare - Constanţa, în lista trenurilor IR/accelerate care au plimbat aer pe 501. Deja încep să cred că includerea liniei 501 pe TEN-T Comprehensive a fost o greşeală. Ar putea încerca nişte trenuri cadenţate Tg. Ocna (Saline) - Oneşti - Bacău, poate ar avea ceva clienţi la ele. - Karpaty a scris:
- Pretul intreg este 94, din pretul intreg se face reducere pentru elevi/studenti si tot din pretul intreg se face reducere pentru cei ce nu au reducere, adica oferta, asta nu inseamna ca ala e pretul intreg, este pret redus la oferta, ce o fi asa greu?
Practic, preţul întreg nu mai există, pentru că nu beneficiază nimeni de el. Dacă luăm ca referinţă preţul pentru adult, preţul pentru elev ar trebui să fie 50% din preţul plătit de adult, nu? Atunci de ce adultul plăteşte 57 lei şi elevul 67? Apropo de tradiţionalism, crezi că ar fi mers mai multă lume dacă trenul ar fi circulat până la Craiova? Eu nu cred, pentru că experimente cu Iaşi - Sibiu s-au mai făcut, iar Iaşi - Craiova n-a dispărut de bun ce era. _________________ :TTT:
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5871 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 23 Feb 2015, 20:00 | |
| - Dr2005 a scris:
Ai 3006 mai devreme. În rest... la ora de vârf e mai scump, aşa e şi la TGV, când e lume multă e mai scump, mai pe la prânz e mai ieftin. Ai plătit bilet de clasa I la 3010?
Excelenta ideea sa fie mai scumpe - dovada ca nu s-a urcat nimeni in el. Treaba facuta cu cap! Ai citit cat am facut ca timp pana la Bucuresti? Ti se pare ca ar fi trebuit sa imi iau bilet la clasa I? Mai mult, am impresia ca nimeni din vagonul ala nu avea Ingrozitor, nu? Asta e chiar una din problemele de capatai ale CFR-ului... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 23 Feb 2015, 20:09 | |
| - cristy79 a scris:
- Ai citit cat am facut ca timp pana la Bucuresti? Ti se pare ca ar fi trebuit sa imi iau bilet la clasa I? Mai mult, am impresia ca nimeni din vagonul ala nu avea Ingrozitor, nu? Asta e chiar una din problemele de capatai ale CFR-ului...
Da, mi se pare normal timpul pentru un tren regio, destinat traficului de navetă, nu turismului. Iar 3010 asta e, tren de navetă. Pentru turism şi călătorii ocazionale există IR-uri, că dacă strângi un an de zile bani de un concediu, poţi să plăteşti un bilet mai scump. Pentru turişti şi grăbiţi preţul e mai mare... de aia apa la 2 litri la chioşcul din gară e 4,5 lei - 5 lei şi la cel din faţa gării e 3 - 3,5 lei. Îţi poţi lua bilet la IR cu 25 de zile avans, poţi să îţi iei VSD, abonament, card tren plus, dus-întors... ai o groază de soluţii care să te facă să plăteşti mai puţin. Mi se pare normal să plăteşti bilet de clasa I dacă stai la clasa I. Aşa... hai să mergem la dormitor cu biletul de clasa a IIa, că tot bilet e, nu? În alte ţări te-ar fi amendat şeful de tren imediat, iar dacă nu colaborai, te lua poliţia în prima haltă. Dacă vrei condiţii, plăteşte pentru ele. Dacă erai lângă mine, făceam un scandal de coborai singur de ruşine la prima haltă, nu mai vorbesc de naş care se trezea cu ditamai reclamaţia. Trenul nu e pentru plimbare... anul trecut am limitat cât am putut călătoriile cu trenul, iar pe restul le-am făcut cu R, de nu am consumat nici măcar alea 6 permise pentru care am plătit vreo 250 lei. Şi, totuşi, mi-am făcut concediul unde am vrut şi cum am vrut, iar pe lângă Bucureşti am mers cu bicicleta pe unde am avut nevoie. Deci se poate călători şi fără să ne plângem de preţuri. Dar dacă vrem doar să ne plimbăm... orice hobby costă. Dar fără alte vicii (fumat, consum excesiv de alcool, jocuri de noroc) se strâng bani şi pentru un drum de plăcere. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 24 Feb 2015, 01:40 | |
| - Dr2005 a scris:
Dar dacă vrem doar să ne plimbăm... orice hobby costă. Spuse unul care se plimba gratis la IR in toata tara nelimitat! Asa e cand te infiltrezi pe interes, plimbari nelimitate pe carca statului si prostimea sa plateasca IR. De asta nu are ursu coada si maimuta par la noada. Prosti sunt aia care platesc bilete la IR, jupuiala pe fata, prosteala sau orice cuvant asemanator. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3356 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8369 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 24 Feb 2015, 02:21 | |
| Ma voi repeta aici : datorita transportului rutier ale caror tarife NU vor mai creste in anii urmatorii, tarifele la trenuri daca vor creste, vor fii de maxim 20% fata de aceasta perioada. Veniturile oameniilor care calatoresc cu trenurile in majoritatea lor nu au autoturism personal, sau in familie. Deasemenea cresc veniturile (pensii, salariul minim, cei cu salarii de pana la 1500 ron/luna, alocatii etc). De exemplu salariul minim de la ultima majorare ale preturilor la trenuri a crescut de la 700, 800 ron pana la 1050 in iulie 2015 (mai este putin). CFR CALATORI nu are cum sa-i atraga la tren pe ROMANII BOGATI MATERIAL (clasa superioara). Super ca avem transport rutier, iar alte tari nu au... CFR SA trebuie sa se gandeasca serios la constructia unei portiuni mici de linie (40-45 km) intre Bacau si Moinesti pt. a putea pune cateva trenuri IR intre Moldova si Brasov, Sibiu, Covasna si sa aibe succes. Sau macar pentru CFR MARFA sa faca linia. Nu pot decat sa visez la caii ferate complicate : Bicaz - Gheorgheni, Onesti - Bretcu care nu se vor face. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 24 Feb 2015, 08:49 | |
| - Karpaty a scris:
- Dr2005 a scris:
Dar dacă vrem doar să ne plimbăm... orice hobby costă. Spuse unul care se plimba gratis la IR in toata tara nelimitat! Asa e cand te infiltrezi pe interes, plimbari nelimitate pe carca statului si prostimea sa plateasca IR. De asta nu are ursu coada si maimuta par la noada. Prosti sunt aia care platesc bilete la IR, jupuiala pe fata, prosteala sau orice cuvant asemanator. Până anul ăsta am plătit bilete, ca toată lumea, inclusiv la IR (am mers de 6 ori cu trenuri IR în 2014: de 3 ori cu permis, dar la clasa a 2a, că eram cu bicla sau nu era clasa I, o dată la clasa I, o dată la cuşetă de 6 cu plata integrală a suplimentului şi o dată cu bilet on-line, luat pentru cineva care nu a mai venit, că altfel făceam ultima filă). În rest, Regio la greu... cu tot cu biletele pentru bicle oi fi dat 2 salarii pe trenuri anul trecut, mai ales că permisele NU sunt gratuite, costă cam 40 lei o filă (deci am mers Bucureşti - Craiova cu 40 lei în loc de 60... mare reducere). O să fac o listă cu toate. Pe de altă parte, dreptul de călătorie gratuită pentru personalul feroviar e prevăzut în lege şi se practică şi pe la case mai mari. Şi nici măcar alea nu sunt gratuite, toate biletele ,,gratuite" îţi vin pe fluturaşul de salariu ca venit în natură şi li se aplică impozit 16%, sănătate, şomaj, pensie, total vreo 45%. Deci asta e gratuitatea românească, degeaba am eu autorizaţie valabilă la VD, că dacă merg dus-întors la VD până la Cluj las un salariu sub formă de impozit. Dacă după 4 ani de facultate şi 2 de master nu sunt în stare să-mi dea un salariu bun... măcar cu trenul să pot merge. Şi se mai miră lumea că pleacă cei care se pricep... păi de asta pleacă, că au salariile mai mici decât femeia de serviciu. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |