| Informaţii generale | |
|
+96DPS gabrielcr TVlad lifetec truscamihai matei vulcan mielutu zburator ultras bobi Elful stefan_br ttavi Amiralul florin.lifticariu florin29sv bubu cfr500 alex1987 cardinal LanceR mtk get. Vale DAS 2011 Desiro256 legolass TonyGFR didinul Dutzu frank81 dan tm Nk11 Ryan Anderson phnegativ cortexedge M.I.C.I. Caspar Norbi alinx3330 gardianlinux Razvan Tudor alexpopa Luna 92Dragos vatmanul ALEXCFR marius664 mureseanu_976 alex.alexus.tm Gabry Gabriel lapsanszkitamas riciu Rarau AlexD apmatei marius_catalin84 user dezactivat... cnusi rich1974 Spartan1948 c o r v i n Lafont rizelgeorgel2004 maris.constantin Arsen22 Cont.dezactivat Simply18 Sabik IonutCFR2009 membru dezactivat , Vitosa COSTACHE MIHAIL Petre_IFTE cstefan yeu1 Balto Radu Tudor Teodor Dr2005 Jhonyla Adrian78 Vlad kristi kkk NicuS Andrey_tm Katalin4653 baiazid allred AndiCFR Tomi13leu cristi CFR cristy79 Adirmvl DUAL razvan - trenuri Nesebar 100 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8375 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 20 Mar 2014, 21:06 | |
| Cel mai fain este la cuseta dus-intors |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 20 Mar 2014, 21:14 | |
| Daca calatoresti singur nu prea e confortabil sa mergi la cuseta , nimeresti cu cine stie cine in cuseta si suporti niste picioare nespalate tot drumul plus ca nu te poti plimba pe usa aia asa cum vrei tu ca deranjezi pe altii care dorm , eu am patit asa cand am venit de la Istanbul , acolo nu este vagon clasa si esti obligat sa mergi la cuseta , am nimerit un moldovean din Iasi , sa nu va povestesc ce ii puteau picioarele , am dormit in patul de sus cu patura in cap si tot se simtea mirosul , asa am mers pana a doua zi cand s-a trezit si s-a incaltat , asa la clasa nu ai astfel de probleme si poate nimeresti singur in compartiment sau cauti un compartiment gol , stai ca boieru si in plus de asta la clasa e si mai ieftin , la cuseta e mai scump . |
|
| |
Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6910 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 20 Mar 2014, 22:48 | |
| Ca tot veni vorba, eu am nimerit odata la cuseta un "concert" de sforaituri ). Atunci a fost prima, si probabil singura data cand am mers la cuseta. Cum zice si Karpaty, daca "ai noroc" si nimeresti intr-un compartiment cu niste animale, sa te fereasca Dumniezo. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 21 Mar 2014, 01:07 | |
| Mie nu prea imi pasa ca se sforaie sau nu la cusete ca oricum e zgomotul trenului de fundal, si oricum pun castile si muzica tare. |
|
| |
vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 647 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5109 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 21 Mar 2014, 10:17 | |
| - adirmvl a scris:
- Mare pacat ca nu ajunge Corona la Bucuresti. Are niste vagoane grozave, mai mare dragul sa mergi cu trenul ala. Dar nici CFR-ul nu cred ca e interesat sa ajunga in Gara de Nord trenul asta.
Asta ar insemna sa mai avem un tren Oradea - Bucuresti. Si evident, n-ar fi rau deloc. Insa CFR nu va lungi trasa lui Corona pana la Bucuresti, pentru ca noi am mai avut un IC Oradea - Bucuresti pe care l-au anulat pe relatia Oradea - Cluj. Bine, aici trebuie sa recunoastem faptul ca l-au anulat din cauza TFC-ului care mergea cu vreo 20 minute inaintea lui si toti cei care mergeau la Cluj, mergeau cu TFC-ul ala, iar IC-ul pe Oradea - Cluj mergea gol sau mergea doar cu cei care calatoreau mai departe. Oricum, nu cred ca vor introduce un alt tren Oradea - Bucuresti, in cazul de fata prin prelungirea trasei lui Corona. Si plus de-asta, legaturi intre Bucuresti si Budapesta mai sunt, doar ca sunt prin alta parte, nu pe la Cluj. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 21 Mar 2014, 10:37 | |
| Corona e IR, nu IC. Rangul de IC il are la unguri. Apoi mai e vorba ca un tren nu e util doar pentru cei care merg de la un capat la altul. Fix un raspuns de genul asta mi-au dat aia de la CFR cand le-am cerut sa lase perechea 2801/2 intre Bucuresti si Sibiu, ca nu e tren de noapte. Ei mi-au zis ca sint trenuri intre Sibiu si Bucuressti, prin Caracal. Ma rog, nici macar pasta n-au nimerit-o, pentru ca nu exista tren direct intre Sibiu si Bucuresti prin Valcea. Revenind, da, e nevoie, doar ca nu stiu daca sint pro ungurii. |
|
| |
vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 647 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5109 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 22 Mar 2014, 07:53 | |
| Stiu despre Corona ca pe teritoriul Ungariei circula cu rang de IC si pe teritoriul Romaniei circula ca IR, insa eu ma refeream strict la faptul ca noi am mai avut un tren Oradea - Bucuresti. Ca trenul acela a fost IC e partea a doua. Ideea e ca am avut doua trenuri Oradea - Bucuresti, unul dintre ele a fost anulat pe distanta Oradea - Cluj (cel care a fost IC) si de aceea ziceam ca nu cred ca CFR ar introduce inapoi un al doilea tren Oradea - Bucuresti, chiar rang de IR de-ar fi. |
|
| |
alexpopa
Numarul mesajelor : 133 Varsta : 29 Localizare : Oradea Reputatie : 5217 Data de inscriere : 04/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 23 Mar 2014, 00:25 | |
| CFR-ul a anulat si trenul 1631/2 care am inteles ca avea ceva calatori ,unde sa mai introduca alte trenuri pe Oradea- Bucuresti ? |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 23 Mar 2014, 10:00 | |
| Inainte aveai la vreo doua ore distanta, sau mai putin, doua IR-uri Oradea-Bucuresti. Pentru ce sa il tina? Bine ca le-a venit mintea la cap si au ramas cu doua trenuri la interval de o ora si jumatate intre Deda si Bucuresti, nu cu trei, cum au avut pana in decembrie. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 23 Mar 2014, 10:12 | |
| In perioada 14/15.06 - 14/15.09.2014 va circula IR 1934 Satu Mare(18:05) - Oradea(20:39) - Bucuresti Nord(09:36), când 1742 va fi anulat. Tot in aceiasi perioada va circula IR 1932 Oradea(19:08) - Bucuresti Nord(07:48) - Mangalia. Deci vor fi 2 trenuri IR Oradea-Bucuresti la interval de 1h30min. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 23 Mar 2014, 11:17 | |
| ambele vor ajunge la Bucureşti întârziate zilnic în special în zilele caniculare. |
|
| |
alexpopa
Numarul mesajelor : 133 Varsta : 29 Localizare : Oradea Reputatie : 5217 Data de inscriere : 04/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 23 Mar 2014, 15:00 | |
| Mai bine il anula trenul 1742 si il lasa pe 1631/2 si din trenul IC 531/2 cum a fost anul trecut mai bine il retrgrada ca tren IR. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 23 Mar 2014, 15:22 | |
| Anularea lui 1632 şi menţinerea lui 1742 a fost cea mai mare tâmpenie făcută vreodată... mai ales că 1742 cără aer (spre deosebire de 1632 cu care de multe ori am călătorit în picioare (!) de la Bucureşti la Mediaş şi chiar Cluj). _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 23 Mar 2014, 15:28 | |
| Nu stiu care a fost criteriu de alegere in favoarea lui 1742 .. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 23 Mar 2014, 16:03 | |
| Va raspund eu care a fost criteriul , trenul 1741/1742 este un tren cu istorie/traditie , el circula de foarte multi ani , in trecut era Accelerat 421/422 , in schimb 1631/1632 era un tren nou care circula din 2008 , atunci a inceput ca grupa la 1635 care era Constanta-Sibiu de asta au preferat sa anuleze trenul nou si sa ramana trenul cu traditie plus ca pe relatia Bucuresti-Constanta trebuiau sa dispara trenurile care vin din tara adica sa nu mai treaca de Bucuresti ci Bucuresti sa fie punctul terminus . |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
|
| |
| Informaţii generale | |
|