Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Mersul trenurilor 2013-2014

In jos 
+78
Balto
mirceamilitaru
Sergiu rmn
@ndrey
billy752-istu
Tomi13leu
traian
AeroX
alex.alexus.tm
Rarau
Lumunita Stana
MariusM
AndreiStefan
AndreiCFRbv
user dezactivat...
AlexD
Luna
Petre_IFTE
TonyGFR
COSTACHE MIHAIL
Vitosa
Teodor
ttavi
Spartan1948
mishu88
Desiro256
orestte
marius_catalin84
ionutz72
cfr500
alex.barac.5
yeu1
brotybreaza
Norbi
dan_dinamo_bm
riciu
CalinPiatraNeamt
stefan_br
Andrey_tm
Mihay
cont sters
Alex Avram
cristi CFR
Adrian78
cosmin37
mureseanu_976
Valentin Sava
dandel
liviulav33
rizelgeorgel2004
redeme
Adirmvl
Vlad
kristi kkk
Costin.H
mihai_cfr_bacau
ATM
cardinal
maris.constantin
Jhonyla
Katalin4653
cristy79
ALEXCFR
IonutCFR2009
DUAL
Dr2005
allred
cristi_tgv
vanchorusebulgaria
adytm
razvan - trenuri
92Dragos
Radu Tudor
AndiCFR
manuela
DPS
baiazid
Nesebar
82 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Icon_minitimeSam 30 Noi 2013, 23:35

Lasa-l sa fie! Sint destui care merg si pe bucati si intre doua puncte intre care nu au auto cu program convenabil. Trenul e facut si pe post de serviciu social, nu doar ca sa scoata profit. Oricum, daca ar fi pentru varianta a doua am vorbi acum de CFR doar din amintiri de cand o parte dintre noi eram copii de tata sau din povestile parintilor. :roll: 

Pentru trenuri directe faceti petitii la CFR sa puna trenuri expres. Fara nici o oprire pe traseu.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Icon_minitimeSam 30 Noi 2013, 23:58

Katalyn a scris:
cu 36 lei Cluj-Buc sa tot mergi cu trenul in Romania...
37,5 RON e biletul de student pe Bucureşti - Tg. Jiu la IR. Până la Cluj e 45 la IR, iar la acel R o să fie mai ieftin cu vreo 3 RON. Deci diferenţa de preţ între IR direct şi R ocolit e de vreo 5 RON. Atunci de ce să mergi cu R?
Şi fostul 1823/4 Cluj - Craiova - Bucureşti tot pe bucăţi era folosit, nimeni nu mergea de la un capăt la altul cu el.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Icon_minitimeDum 01 Dec 2013, 00:18

Dr2005 a scris:

Şi fostul 1823/4 Cluj - Craiova - Bucureşti tot pe bucăţi era folosit, nimeni nu mergea de la un capăt la altul cu el.
Mai esti culmea , sti tu ca nu mergea nimeni cu el cap-coada , mereu trebuie sa ai tu dreptate , ai mers tu zilnic cu trenu ala sa vezi daca sunt sau nu calatori cap-coada , Dumnezeule cat iti place sa te contrazici ! Evil or Very Mad 

Eu am rude la Cluj si in fiecare an mergeam la Cluj de 3-4 ori dar mereu mergeam la dus cu 1735 Buc-Pitesti-Slatina-Sibiu-Cluj si ma intorceam cu 1824 sau invers , ma duceam cu 1823 si ma intorceam cu 1736 , tot cu trenurile astea ii trimiteam si pe verii mei sau alte rude care veneau la Bucuresti , dar tu esti sigur ca nimeni nu merge cu ele cap-coada , daca nu sti sigur 100% nu inteleg de ce trebuie sa o ti pe a ta , ai fost si tu cu 1824 acum 5 ani si daca ai mers atunci singur in compartiment inseamna ca zilnic trenul ala circula gol in imaginea ta ....... Evil or Very Mad 
Sunt zile si zile , sunt zile cad trenul x circula plin 70-90% si sunt zile cand circula cu maxim 10% si nu e plin ca e sarbatoare dar asa se nimereste , asta nu inseamna ca trebuie sa generalizam ca trenul respectiv nu este folosit si la urma urmei un tren nu trebuie sa fie ocupat 100% pe intreaga distanta , de asta face opriri sa deserveasca si respectivele persoane care se urca si coboara pe parcurs .

Eu personal stiu un tren (nu dau numar sau relatie ca pe urma generalizezi ca trenul respectiv nu mai trebuie sa circule) in care acum 2 ani intr-o zi de vara in 4 vagoane eram 3 persoane , adica eu si cu inca 2 prieteni , atat si a fost singura data cand am vazut trenul respectiv asa de gol si folosesc acel tren in fiecare an de 2-3 ori , dar de atunci nu am mai vazut acel tren sa aibe nici macar un compartiment gol , deci concluzia , difera de la o zi la alta si daca azi un tren circula gol asta nu inseamna ca gata , nu este folosit si trebuie anulat , anulezi un tren daca circula gol 3-4-5 luni , atunci poti spune ca trenul nu este rentabil nu doar dupa o zi cand a fost gol .

_________________
595423Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Bdeem_8496_a
Sus In jos
cristi_tgv

cristi_tgv


Numarul mesajelor : 211
Varsta : 43
Localizare : Banie
Reputatie : 4278
Data de inscriere : 07/10/2013

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Icon_minitimeDum 01 Dec 2013, 00:26

Am plecat la ora 15.30 din Tirgu Mures si m am dat jos in Craiova la ora 02.52 cum dracu sa te duci in Ardeal cu trenul?
Mai bine o iei pe jos, ajungi mai repede.
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11658
Data de inscriere : 08/09/2011

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Icon_minitimeDum 01 Dec 2013, 09:42

cristi_tgv a scris:
Cand apare cartea tiparita? Nu mai am rabdare I love you 
Astăzi am trecut pe la gara Timișoara Nord și am întrebat de carte. Mi-au spus că nu au primit-o și să încerc săptămâna viitoare.
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8759
Data de inscriere : 10/06/2011

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Icon_minitimeDum 01 Dec 2013, 15:31

Mie mi s-a zis la Brasov sa incerc dupa 14 decembrie..
Sus In jos
maris.constantin

maris.constantin


Numarul mesajelor : 433
Localizare : Arad
Reputatie : 4858
Data de inscriere : 14/10/2012

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Icon_minitimeDum 01 Dec 2013, 18:08

haide_ti sa va arat raspunsul de la ticalosii astia:
Am crezut ca se vor remedia lucruriile cu noul mers dar se pare ca nu e asa,va rog sa mai studiati inca o data ,pana sa-l publicati,si sa incercati sa aduceti imbunatatiri pentru publicul calator,cel putin pe regionala Banat-Oltenia si Cluj Napoca :
1.Chiar va bateti joc cu prelungirea lui IR 1695/1696 din nou la Mangalia in sezon,cand puteti sa-l introduceti pe sezonierul 1991/1992 Timisoara-Caransebes-Dr.Turnu Severin-Craiova-Bucuresti Baneasa-Constanta-Mangalia,doar cu grupa de Resita.Domnilor ganditi-va va rog ca IR 1695/1696 e singurul tren de noapte din Banat catre Bucuresti si se calca lumea in picioare in sezon sau daca ai o urgenta in capitala si trebuie sa pleci seara ca sa ajungi dimineata nu gasesti loc,si este haos pe coridoare.La fel se intampla si cu IR 1821/1822,da ,sunt de acord cu prelungirea lui la/de la Mangalia in sezon,dar oamenii care circula la Bucuresti, pe timp de noapte, din Deva,Petrosani,Tg.Jiu risca ori sa mearga in picioare fara loc ,daca trebuie sa ajunga in capitala a doua zi ori sa 'fuga' de trenul respectiv.V-am propus pentru imbunatatire reintroducerea in circulatie a trenului IR 1625/1626 Arad-Savarsin-Deva-Orastie-Sibiu-Brasov-Ploiesti-Bucuresti,cu prelungirea lui in sezon la Mangalia,ar avea si publicul calator din Orastie,Sibiu,Fagaras tren de noapte ca sa poate ajunge in capitala dimineata si sa se intoarca seara,si atunci s-ar evita si ducerea lui IR 1991/1992 in Gara de Nord,si ar avea si bucurestenii tren la ora aia pentru litoral si plus ca publicul calator din Deva s-ar tria,unii catre 1821/1822 si uni catre 1625/1626,si ar duce la o calatorie ok.Sunt doua trenuri care ar degaja toata circultia de noapte si calatorii ar fi multumiti.Pe langa cele doua IR 1821/1822 si IR 1695/1696 ,ar fi sezonierul IR 1991/1992 si IR 1625/1626 cu circulatie permanenta,va rugam mult macar pe 1625/1626 sa-l aveti in vedere,avand in vedere si lucrariile de pe M300,si ca in prezent e doar un tren ce leaga orasele mari ,Oradea si Cluj Napoca,ati putea sa aiba o grupa de la/pentru orasele mai sus mentionate atasate la el in Vintu de Jos.
2.Chiar nu se poate reface legatura intre orasele mari cu trenuri directe(sau grupe unde e nevoie) ,e inadmisibil ca le faceti pe bucatele ca sa se circule cu o locomotiva si doua vagoane,si legaturiile proaste.Chiar nu isi permit oamenii sa mearga cu masina,din cauza ca e scump sau se chinuiesc in dube cu soferi inconstienti si aglomerate.Au fost trenuri de lung parcurs pline cu calatori pe care le-ati anulat,incercati macar sa le reintroduce-ti in circulatie,ca acum nu mai sunt asa multi calatori,e din cauza infrastructurii si a legaturiilor proaste pe care le faceti si le distrugeti cu fiecare mers de tren nou.Pe langa cele 3 IR Timisoara-Iasi,IR Timisoara-Sighet,IR Cluj Napoca-Iasi,as propune sa gasiti solutii:
Ar fi ideal un tren IR Galati-Braila-Buzau-Ploiesti-Brasov-Sighisoara-Teius-Cluj Napoca-Oradea,cu grupa pentru/de la Tg.Mures si o grupa de la/pentru Alba Iulia-Orastie-Simeria-Deva-Ilia-Lugoj-Timisoara.
RE Craiova-Dragasani-Rm Valcea-Podu Olt-Fagaras-Brasov-Miercurea Ciuc-Siculeni-Adjud-Bacau-Roman-Pascani-Iasi,cu grupa din Podu Olt catre Sibiu-Copsa Mica-Blaj-Teius-Razboieni-Cluj Napoca,pentru concurenta auto de pe Valea Oltului,ati vazut ca ati avut succes cu cel pentru litoral(Sibiu-Mangalia)
Pe langa cele pe care le aveti in vedere ar mai fi inca 3-4 perechi care cu siguranta ar aduce calatori.
3.Pentru sezonul estival,v-as propune sa va axati pentru trenuriile cu circulatie in sezon:
IR Satu Mare-Baia Mare-Dej-Deda-Siculeni-Brasov-Ploiesti-Buzau-Faurei-Fetesti-Constanta-Mangalia,avand grupa de la/pentru Sighetul Marmatiei
IR Oradea-Cluj Napoca-Sighsoara-Brasov-Ploiesti-Buzau-Faurei-Fetesti-Constanta-Mangalia,avand grupa de la/pentru Targu Mures
IR Timisoara-Lugoj-Caransebes-Dr.Tr.Severin-Craiova-Bucuresti N.-Constanta-Mangalia,avand grupa de la/pentru Resita
IR Suceava-Pascani-Bacau-Focsani-Buzau-Faurei-Fetesti-Constanta-Mangalia,avand grupa de la Botosani
RE Sibiu-Rm.Valcea-Piatra Olt-Pitesti-Bucuresti-Constanta-Mangalia
4.Idea e buna cu trenuriile din Bucuresti catre Ploiesti,Pitesti,Rosiori,Buzau,Urziceni dar nu le faceti IR,puneti-le cu rang de RE,si nu doar pentru capitala,ar merge foarte bine trenuri RE(in trasele unor R actuale) si pe relatiile urmatoare:
1.RE Bucuresti Basarab-Rosiori-Craiova-Filiasi-Turceni-Tg.Jiu-Petrosani-Deva-Arad,cu grupa pentru/de la Dragasani-Rm.Valcea,din Caracal
2.RE Tg.Jiu-Petrosani-Simeria-Deva-Arad-Timisoara,sa revina la mersul lui normal,ca din Savarsin se calatoreste si in WC pana la Arad,in cele 3 vagoane din cauza ca are mers de Regio,si baga-ti un tren pentru navetisti Savarsin-Arad,inaintea acestui tren si la ora 16, Arad-Savarsin,si s-ar rezolva lucruriile
3.RE Dr.Tr.Severin-Caransebes-Lugoj-Timisoara-Arad-Oradea
4.RE Brasov-Miercurea Ciuc-Dej-Cluj Napoca
5.RE Galati-Barbosi-Tecuci-Barlad-Vaslui-Iasi,cu grupa din Tecuci pentru Marasesti-Roman-Bacau-Pascani-Suceava
6.RE Bucuresti Obor-Lehliu-Fetesti-Constanta,cu grupa pentru/de la Calarasi
Raspuns:
Vă mulţumim pentru propuneri şi pentru interesul acordat transportului pe căile ferate din România.
Specialiştii noştrii analizează în permanenţă împreună cu reprezentanţii celorlalte companii cu profil feroviar, cele mai bune soluţii viabile în vederea realizării şi îmbunătăţirii ofertei de servicii, ţinând cont de posibilităţile efective de realizare.
Transpunerea în practică a soluţiilor privind trasarea şi compunerea trenurilor este adaptată posibilităţilor concrete de circulaţie şi parc de material rulant.
Realizarea ofertei pusă în aplicare anual printr-un nou „plan de mers de tren” are la bază principii tehnico – economice stabilite conform unor studii documentate privind traficul de călători.
Mersul trenurilor de călători se elaborează anual în funcţie de solicitările călătorilor şi ale agenţilor economici interesaţi. Aşadar, este satisfăcută majoritatea curenţilor de trafic cu condiţia ca cheltuielile de exploatare efectuate să fie acoperite prin încasări.
La proiectarea acestor soluţii participă mai mulţi specialişti (domenii de activitate, companii feroviare, sucursale de transport feroviar) cu o experienţă vastă, care în cunoştinţă de cauză adoptă cele mai bune soluţii de preluare a fluxurilor de călători şi tehnico – economice, având toate elementele necesare şi fiind în măsură să facă acest lucru.
Am reţinut propunerile dumneavoastră, urmând ca unele dintre să se materializeze în noul mers de tren, altele spre regretele noastre, neputând fi puse în practică.
In speranţa că veţi înţelege punctul nostru de vedere, vă mulţumim încă o data pentru interesul acordat şi vă asigurăm că SNTFC “CFR Călători” SA ia toate măsurile care se impun pentru realizarea unor condiţii corespunzătoare de siguranţă, confort si bună deservire a publicului călător.

Cu stima

SNTFC CFR Calatori SA
Compartimentul Relatii cu Publicul
Sus In jos
maris.constantin

maris.constantin


Numarul mesajelor : 433
Localizare : Arad
Reputatie : 4858
Data de inscriere : 14/10/2012

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Icon_minitimeDum 01 Dec 2013, 18:09

Si raspunsul pentru 13023/13024:


Urmare mesajului dumneavoastră transmis prin poşta electronică la SNTFC CFR Călători SA, acesta răspunde petenţilor în conformitate cu prevederile legii nr.233/2002 şi ale Ordonantei de Guvern NR.27/2002, privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările si completările ulterioare, vă comunicăm următoarele:

Mersul trenurilor este elaborat anual ţinându-se seama de solicitările călătorilor şi ale agenţilor economici interesaţi. De asemenea, avem în vedere necesitatea realizării unei eficienţe economice minime, adică, acoperirea cheltuielilor de exploatare efectuate prin veniturile rezultate din încasări.

Realizarea ofertei pusă în aplicare anual printr-un nou „plan de mers de tren” are la bază principii tehnico – economice stabilite conform unor studii documentate privind traficul de călători.

Aşadar, se incearca satisfacerea majoritatii curenţilor de trafic cu condiţia ca cheltuielile de exploatare efectuate să fie acoperite prin încasări.

Vă mulţumim pentru interesul acordat şi precizăm că propunerile dumneavoastră rămân în atenţia noastră, pentru noul mers al trenurilor 2014/2015, urmând să se materializeze în măsura în care propriile analize de trafic, posibilităţile de trasare şi de parc şi cele economico-financiare (ţinând cont şi de balanţa venit/cheltuieli) va permite acest lucru.

Referitor la trenul RE 2023/2024, ne cerem scuze dar, din cauza situaţiei financiare dificile, respectiv a fondurilor reduse care s-au putut aloca pentru reparaţia şi întretinerea vagoanelor în exploatare, SNTFC „CFR Călători” SA se confruntă la această dată cu un deficit al parcului de vagoane active, apte pentru circulaţie şi nu poate asigura suplimentarea garniturilor trenurilor de călători.

Vă asigurăm că CFR Călători este deschisă dialogului cu publicul călător şi este interesată de opinia publicului călător şi depune eforturi pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite clienţilor.

Cu stimă,
SNTFC "CFR Călători" SA
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5871
Data de inscriere : 27/02/2013

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Icon_minitimeDum 01 Dec 2013, 18:27

Te asigur ca nici nu ti-au citit mailurile cum nu le-au citit nici pe ale mele - am trimis si eu cateva si nimic. 
Aia cu mersul elaborat de specialisti cu experienta vasta este chiar extrem de amuzanta, au umor baietii chiar daca este unul negru...
Ne cerem scuze dar nu avem bani pt vagoane sa le punem pe Regio unde se inghesuie oamenii ca sardelele, dar avem bani sa taraim trenuri asa-zise IR cu mers de Regio goale la tarife aberante. 
Pe asemenea retardati si hoti numai falimentul ii mai trezeste, lucru pe care il astept cu nerabdare. 

O sa postez cand voi primi si raspunsul la ultimul mail pe care l-am trimis unde trag un semnal de alarma retardatilor ca pe Bucuresti-Brasov vor pierde o gramada de calatori in favoarea Regiotrans (printre care si eu Razz ) daca nu introduc un RE inaintea trenului RE de dimineata al Regiotrans cu plecare la 8.50 din Bucuresti, iar R 3008 va disparea in cateva luni din lipsa de calatori (cine va mai merge la ora 16.25 cu acea caruta care face 4 ore 7 min cand la ora 16.00 exista Regio de la RT care face fix 3 ore si la 19.00 esti in Bucuresti la aceiasi bani). Cat despre sagetile plimbate aiurea goale la rangul penibil de IR pe 80 de km pe Bucuresti-Targoviste,  ele sunt emblema halului de prostie si ticalosie care sufoca CFR... Cred ca aceste aberatii pe bani multi cu care nu merge nimeni evident (ca lumea nu e chiar asa handicapata cum crede CFR) vor disparea numai odata cu CFR-ul insusi Crying or Very sad De fiecare data cand vad aceste aberatii ca pleaca goale sau cu max 4-5 calatori din Nord ma bucur pt ca inseamna ca oamenii chiar nu mai sunt dispusi sa puna botul la jecmaneala de tip "smart" a la CFR Twisted Evil Pentru asemenea aberatii se gasesc bani... foarte bine asta inseamna ca falimentul e tot mai aproape, eu unul il astept Twisted Evil
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Icon_minitimeDum 01 Dec 2013, 20:46

Răspunsurile le dă Direcţia Comercială, adică doamna Cintia Chinde. Mersul vine de la Directorul Tehnic... şi, de regulă, e respins de doamna sus-menţionată.
Au totuşi dreptate în unele privinţe:
- dublarea unor trenuri de lung parcurs nu e o soluţie. 1695/6 şi 1821/2 prelungite la Mangalia şi-au făcut treaba sezonul trecut şi şi-o vor face şi vara viitoare. Nu e nevoie de alte trenuri care să le dubleze pe acestea. În plus, au rezultat şi nişte trenuri lungi, cum vă place vouă să fotografiaţi, au fost unele dintre puţinele trenuri care chiar meritau (dpdv al tonajului) să fie trase de un EA.
Orice tren sezonier care trece pe lângă Bucureşti şi NU intră în Bucureşti este inutil; Bucureştiul produce mai mulţi călători decât toată trasa lui 1695 sau 1821, CFR Călători s-a umplut de bani prin această măsură.
- nimeni nu mai ştie numerele trenurilor de acum 5 ani, dacă spui sec ,,vă rog să introduceţi trenurile 1625 şi 1991" nu rezolvi nimic...
- mai normal ar fi fost să ceri reintroducerea trenului 1631/2, anulat de câteva luni, şi ataşarea la el a grupei de Satu Mare, în locul porcăriei de 1741, care - cât circula 1631/2 - căra aer.
- acutualul IR Galaţi - Braşov circula, pe vremuri, până la Cluj. Dacă nu avea clienţi acum câţiva ani, crezi că ar avea acum? S-ar putea introduce, cu titlu provizoriu (pentru a se vedea dacă are clienţi sau nu) un IR Braşov - Cluj, la legătură cu 1732 (să plece la 13:00, să zicem).
- (Rm. Vâlcea-) Sibiu - Cluj într-adevăr are nevoie de trenuri, dar Craiova - Podul Olt - Braşov - Siculeni - Adjud - Iaşi ar fi de o inutilitate monumentală, pentru de la Craiova la Iaşi ajungi mai repede cu schimbare în Bucureşti. A existat tren Braşov - Siculeni - Iaşi până acum câţiva ani, ba chiar a avut şi grupă de la Sibiu. Circula cu 2 vagoane şi 10 călători...
- RE-urile pe care le-ai propus la punctul 4 sunt imposibil de realizat. De la Vâlcea la Arad prin Valea Jiului ocoleşti sute bune de km. Cu o legătură bună la un tren Sibiu - Arad (adică Desiro-urile alea care acum merg aiurea prin Buziaş să meargă prin Arad - Timişoara) rezolvi problema. Rm. Vâlcea cu Tg. Jiu nu ai cum să le legi eficient pe calea ferată, din cauza traseului acesteia.

Pe Bucureşti-Braşov e destul loc pentru toţi operatorii.

IR-urile de Târgovişte, ca şi trenurile Bucureşti - Urziceni - Galaţi mai mult ca sigur că vor dispărea în viitorul apropiat, întrucât secţiile Titu - Târgovişte şi Urziceni - Făurei vor deveni neinteroperabile. Cu ocazia aia poate le vine mintea la cap şi introduc un mers cadenţat pe Bucureşti - Braşov/Buzău/Piteşti/Craiova, pe Iaşi-Vaslui/Paşcani, pe Timişoara-Arad, Cluj-Oradea ş.a., pentru că va rămnâne ceva material rulant disponibil.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator




Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Icon_minitimeDum 01 Dec 2013, 21:51

Totusi tind sa cred ca CFR nu introduce trenuri pentru a fi lungi sa le pozam noi.

Problema cu 696 prelungit pina la mare este ca vara nu face fata fluxului de calatori. Nu se pune problema dublarii cu un tren direct Timisora -Mangalia.
Ar fi bun Timisoara-Caransebes-Drobeta Turnu Severin-Craiova -Bucuresti Nord si de aici la mare cu opririle ,,consacrate" si generatoare de venit adica Ciulnita si Cernavoda. 3 opriri pina la Bucuresti ar fi suficiente.Sa-l depaseasca pe 696 in Craiova.
DAr tot CFR da motivul, n-avem bani de vagoane. Bine ca au pentru reparat Malaxe.

Totusi nici cu celalalt tren cind era 992, nu ocolea Bucurestiul cel generator de trafic cit toata sectia. Doar oprea in Bucuresti Baneasa.Ce bucurestenilor le pica ceva daca merg la gara Baneasa?
Sus In jos
maris.constantin

maris.constantin


Numarul mesajelor : 433
Localizare : Arad
Reputatie : 4858
Data de inscriere : 14/10/2012

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Icon_minitimeDum 01 Dec 2013, 22:01

Deci nu ai circulat anul asta cu 1695 sau 1821 in plin sezon sa vezi ce e pe ele,eu am fost la mare cu 1821/1822 si la Bucuresti cu 1695/1696 unde am prins loc,pentru ca la 1821/1822 pentru Bucuresti nu am mai avut loc.Tocmai de aia am zis,castigarea de mai multi calatori in sezon ca sunt multi care renunta din cauza ca nu gasesti loc sau merg cu nasul.
Faza cu Valcea era atasarea unei grupe la RE 2021/2022 din/pentru Bucuresti,nu sa aiba vagoane de la/pentru Arad,sa aiba vagoane pentru/de la Rm Valcea.
Cu doua trenuri rezolvau problema pe M200,M300,M202,M900.E o porcarie in sezonul estival sa ai doar un tren noaptea si catre Bucuresti si catre litoral,cand calatori sunt foarte multi.Aveai IR 1695/1696 Timisoara~Bucuresti,(sezonier)IR 1991/1992 TimisoarA~Bucuresti~Constanta~Mangalia,IR 1821/1822 Arad~Petrosani~Craiova~Bucuresti,in sezon prelungit la Mangalia,IR 1625/1626 Arad~Deva~Sibiu~Brasov~Bucuresti,cu grupa de la/pentru Cluj Napoca in Vintu,IR 1742/1741 Satu Mare~Oradea~Cluj~Medias~Brasov~Bucuresti,IR 1931/1932 OradeA~Cluj~Constanta
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Icon_minitimeDum 01 Dec 2013, 23:16

Nu m-am exprimat bine cind am scris ca nu se pune problema dublarii unor trenuri.

Am vrut sa spun ca trenurile nu ar fi dublate pentru ca cei care merg la Bucuresti si pe sectie ar merge cu 696 iar ceilalti cu 992.

Asa ar face fata fluxului de calatori, iar un tren care merge la mare, daca ar avea lungimea lui 696 ar avea pasageri fara sa ii aiba si pe ai lui 696 care ar circula inaintea lui cu opriri la Orsova, Strehaia , Videle.

Pina la urma cred ca din 1990 incoace CFR trebuia sa gaseasca solutii pentru a avea vagoane.Asta nu e raspuns, nu sint bani.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2943
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8375
Data de inscriere : 24/05/2010

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Icon_minitimeDum 01 Dec 2013, 23:51

Vagoane au dar nu sunt banii. Sa ia vagoanele 20-76 si 21-90 oprite la gard pentru trenul 992 Timisoara-Mangalia cu vagoane din Deva si ai rezolvat haosul ce este in 1821 si 1695 cu 1932 tot asa ce cauta ala in gara de nord ? cei care doresc la capitala au 1742 punct 1932 trebuia sa fie doar cu scop sezonier parasind Oradea dupamasa la 17.00.

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Cats_zpsc4hgwatz

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Cats11
Sus In jos
cristi_tgv

cristi_tgv


Numarul mesajelor : 211
Varsta : 43
Localizare : Banie
Reputatie : 4278
Data de inscriere : 07/10/2013

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Icon_minitimeLun 02 Dec 2013, 02:23

Cand am venit eu de la Simeria la Craiova Joi seara a fost FULL, nu stiu cate vagoane avea dar abia mai gaseai cate un loc pe ici pe colo.
Toata lumea se mira cand vedea atat de plin si nu era Vineri seara sau in weekend.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 35 Icon_minitime

Sus In jos
 
Mersul trenurilor 2013-2014
Sus 
Pagina 35 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)
» Mersul trenurilor 2013-2014 Interregional Călători
» Mersul trenurilor 2012-2013 (3)
» Mersul trenurilor 2012-2013 (2)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: