Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+101
alexmorph3us
Costin.B
phnegativ
mariushal
nenuandrei
Raduku09
cristi.florea.9085
ANDU2100HP
c o r v i n
cortexedge
DAS 2011
Desiro256
cnusi
buldozer2
seby1998
ionutz85
alexpopa
Mushu
apmatei
Vale
Spartan1948
Luna
stefan_br
raoul
Balto
BlueLight
alex1987
FeroFan97
ALEXCFR
Tomi13leu
Dutzu
spiderpc
marius_catalin84
CalinPiatraNeamt
get.
user dezactivat...
andreiutzu
DPS
Czirjak Arpad
cristi ar
TonyGFR
billy752-istu
riciu
Fantaghiro
cristy79
Rarau
florin.lifticariu
COSTACHE MIHAIL
ionutz72
Caravelle_Zg
allred
cristi_tgv
alinx3330
Katalin4653
Amiralul
George
Petre_IFTE
MariusM
Hurricane
maris.constantin
Vitosa
cont dezactivat .
redeme
ldh80
@ndrey
Ciprian
NicuS
TVlad
vanchorusebulgaria
Teodor
AlexD
Simply18
rich1974
lapsanszkitamas
cardinal
AndiCFR
AndreiCFRbv
Radu Tudor
Cont dezactivat
Adrian78
rizelgeorgel2004
Jhonyla
cristi CFR
Bobby_TM
IonutCFR2009
cfr500
Dr2005
kristi kkk
Razvan Tudor
Andrey_tm
unguru22
razvan - trenuri
mureseanu_976
Norbi
DUAL
Adirmvl
Nesebar
mihaiuc
Vlad
decward
valentina04
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6558
Data de inscriere : 30/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeMier 04 Dec 2013, 18:45

nu am retinut numarul
dar era cu alb si cu rosu la capete
si bine ingrijita....
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5566
Data de inscriere : 23/07/2012

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeMier 04 Dec 2013, 18:47

Te referi la proba de eficienta a franei?
Este o proba care se efectueaza dupa ce s-au efectuat modificari in compunerea trenului, la indrumarea acestuia din statia de compunere, inainte de statia infundata, sau cand se schimba mecanicul (ba chiar si iarna in anumite conditii pe sectiile cu pante mari). Dupa ce trenul a demarat si a atins o viteza acceptabila (~30km/h) mecanicul efectueaza o franare pentru a constata efectele produse: adica cum franeaza trenul. De aici e evident ce se intampla daca frana functioneaza corespunzator sau nu.
Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6558
Data de inscriere : 30/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeMier 04 Dec 2013, 18:49

da
exact asta s-a intamplat
nu a franat corespunzator...
iar locomotiva cred ca facea parte din seria 40
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeVin 06 Dec 2013, 15:49

Cum se calculeaza timpi la un tren IC care merge de la Buc.Nord la Brasov cu 6 vagoane si aceleasi opriri ca un IC care merge pe aceasi distanta dar cu 12-13-14 vagoane ?? Normal nu ar trebui ca trenul cu 12-14 vagoane sa aibe timpi un pic mai largi de exemplu cu 1-2 minute intre Buc si Ploiesti, 2-3 min intre Ploiesti si Sinaia si inca 1-2 min intre Sinaia-Predeal-Brasov ??

Normal nu se tine cont si de lungimea si de tonajul unui tren ??

E singura varianta care o gasesc la intarzierea zilnica a lui Dacia dintre Buc si Brasov, trenul pleaca regulat din Buc dar la Pl.Vest ajunge intarziat si cu 7-8 minute, pe cand Isterul cu numai 6 vagoane ajunge timpuriu sau regulat.

Trebuiau sa-l lase pe Dacia cu 43 min pe Buc-PL.Vest, 49 min pe PL.Vest-Sinaia, 22 min Sinaia-Predeal si 36 min Predeal-Brasov cu un total de 2h36min Buc-Brasov in loc de 2h26min cat e in prezent dar in realitate in fiecare zi ajunge intarziat in Brasov.

E ca si cum ai merge cu o bicicleta 5-6 km in linie dreapta pe asflat si a doua zi sa mergi cu inca o persona pe portbagaj si un rucsac evident nu o sa mai scoti timpul de ieri.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeVin 06 Dec 2013, 15:59

Teoretic n-ar trebui sa fie asta o problema pentru ca in capul trenului ai in ambele cazurilor masini puternice. Ambele EA-uri ar trebui sa poata scoate aceiasi timpi pentru garniturile astea. Ca s-avem pardon, daca nici delfinii nu mai trag suficient de bine...
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6455
Data de inscriere : 26/09/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeVin 06 Dec 2013, 17:11

Trenul usor probabil are EA1 la remorcare si probabil viteza de 140 km/h pe livret maxim,pe cand celalat are 120 km/h maxim pe livret si EA ,tinand cont si de tonajele fiecaruia dintre trenuri!
Diferent intre doua trenuri mai ales la timpi de parcurs sunt date in general de vitezele maxime admise pe livret ,la fiecare tren, dar si de modul de remorcare,astfel prelungirea timpilor de mers se poate face si prin remorcarea unui tren de 120km/h nu de catre o EA in mord normal, ci de un DA1 sau EGM 63,de 120km/h maxime ambele,astfel ca demarajul trenului cu DA/EGM pana la viteza maxima de 120km/h si mentinerea la viteza maxima de 120km/h se face ceva mai greu ,mai ales in conditiile unui tren tonat ca la carte!
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12458
Data de inscriere : 09/07/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeSam 07 Dec 2013, 01:22

Pe reteaua CFR, zilnic avem perioade din zi unde sectiile isi suspenda activitatea in anumite intervale orare. Ce se intampla cu instalatiile SCB aferente in acest timp ? Raman active ? In cazul unei situatii de urgenta care necesita expedierea unui tren pe o linie cu activitate suspendata, care este procedura de redeschidere a circulatiei si in ce conditii ?
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6455
Data de inscriere : 26/09/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeSam 07 Dec 2013, 11:02

IonutCFR2009 a scris:
Pe reteaua CFR, zilnic avem perioade din zi unde sectiile isi suspenda activitatea in anumite intervale orare. Ce se intampla cu instalatiile SCB aferente in acest timp ? Raman active ? In cazul unei situatii de urgenta care necesita expedierea unui tren pe o linie cu activitate suspendata, care este procedura de redeschidere a circulatiei si in ce conditii ?
Raman in functie si sunt supravegheate de IDM din punctele de sectionare de pe sectie care, desi sunt in suspendare se considera in timpul serviciului.
Suspendare activitatii o da operatorul RC, dupa programul stabilit, iar redeschiderea( sau cu mse numeste ca nu-mi vine acuma fraza exacta) o face tot operatorul RC conform programului.
Suspendare activitatii se face de obicei pe sectiile cu conducere centralizata dar si pe toate celelate unde activitatea intre anumite intervale orare ale noptii nu exista.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12458
Data de inscriere : 09/07/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeSam 07 Dec 2013, 12:50

Multumesc pentru raspuns @ndrey.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7575
Data de inscriere : 27/04/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeSam 07 Dec 2013, 13:32

Stie cineva care locuieste in zona Rm Sarat, ce reprezinta "antena" asta din apropierea M500 (aprox in dreptul prevestitoarelor Rm Sarat, cap Y, cam la 200 metri departare de linie, pe dreapta in sensul de mers spre Focsani). Nu cred ca are vreo legatura cu calea ferata. Pe respectiva "tija" nu se vad de la departare ceva antene iar la baza ei niciun dulap nimic, iar faptul ca e in plin camp, imi da de gandit Smile

Link-ul e dat de pe partea opusa, unde e un drum de acces.
http://goo.gl/maps/YSG1m
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8303
Data de inscriere : 18/03/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeSam 07 Dec 2013, 15:29

Tinand cont de ninsorile abundente din Valea Jiului, ce ziceti am maine sansa sa raman inzapezit pe defileu ? Very Happy Ca vreau nu de alta.
Sus In jos
ionutz85
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz85


Numarul mesajelor : 319
Varsta : 39
Localizare : Bucuresti/Suceava
Reputatie : 5904
Data de inscriere : 27/08/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeSam 07 Dec 2013, 15:48

Dragos a scris:
Stie cineva care locuieste in zona Rm Sarat, ce reprezinta "antena" asta din apropierea M500 (aprox in dreptul prevestitoarelor Rm Sarat, cap Y, cam la 200 metri departare de linie, pe dreapta in sensul de mers spre Focsani). Nu cred ca are vreo legatura cu calea ferata. Pe respectiva "tija" nu se vad de la departare ceva antene iar la baza ei niciun dulap nimic, iar faptul ca e in plin camp, imi da de gandit Smile

Link-ul e dat de pe partea opusa, unde e un drum de acces.
http://goo.gl/maps/YSG1m
Nu tine de CFR, ci apartine TransElectrica!
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7575
Data de inscriere : 27/04/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeSam 07 Dec 2013, 15:53

Ce reprezinta acea "antena" ?
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
spiderpc

spiderpc


Numarul mesajelor : 421
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4863
Data de inscriere : 12/10/2012

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeSam 07 Dec 2013, 17:08

Dar e la aproape 1km departare de calea ferata.

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Captur1030_zps53baa7c8

Seamana cu ce vedeam pe la tara pe la mine cand eram mic. Oamenii le spuneau sonde dar bunicul imi spunea ca erau puncte de observatie militare in trecut si din dreptul fiecarei ”sonde” puteai observa cu ochiul liber dar mai degraba cu binoclul cel putin inca un punct de genul asta care avea, tot asa, un stalp foarte inalt. Stalpi de genul asta erau imprastiati strategic prin toata tara si erau folositi cumva pentru comunicare intre punctele de observatie. Era un fel de retea wireless Very Happy . In zonele de deal erau de obicei pe varful dealurilor.

Probabil fabulez, dar e singura chestie care mi-a venit in minte Smile .
Sus In jos
http://2wireless.blogspot.ro
Vizitator
Vizitator




Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitimeSam 07 Dec 2013, 23:02

Eu nu vad nici o antena in link, dar din ultima explicatie cu sonde si puncte de observatie , sint aproape convins ca faci o confuzie ca si batrinii de care spui, intre un foisor militar si piramida cu poduri care marca o borna topografica.
Fara binoclu ele puteau fi vazute cu teodolitul fiind folosite pe plan local pentru legarea la reteau de triangulatie, in lucrarile de topografie.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 35 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 35 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Revista presei
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» INTREBARI SI RASPUNSURI

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: