| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+101alexmorph3us Costin.B phnegativ mariushal nenuandrei Raduku09 cristi.florea.9085 ANDU2100HP c o r v i n cortexedge DAS 2011 Desiro256 cnusi buldozer2 seby1998 ionutz85 alexpopa Mushu apmatei Vale Spartan1948 Luna stefan_br raoul Balto BlueLight alex1987 FeroFan97 ALEXCFR Tomi13leu Dutzu spiderpc marius_catalin84 CalinPiatraNeamt get. user dezactivat... andreiutzu DPS Czirjak Arpad cristi ar TonyGFR billy752-istu riciu Fantaghiro cristy79 Rarau florin.lifticariu COSTACHE MIHAIL ionutz72 Caravelle_Zg allred cristi_tgv alinx3330 Katalin4653 Amiralul George Petre_IFTE MariusM Hurricane maris.constantin Vitosa cont dezactivat . redeme ldh80 @ndrey Ciprian NicuS TVlad vanchorusebulgaria Teodor AlexD Simply18 rich1974 lapsanszkitamas cardinal AndiCFR AndreiCFRbv Radu Tudor Cont dezactivat Adrian78 rizelgeorgel2004 Jhonyla cristi CFR Bobby_TM IonutCFR2009 cfr500 Dr2005 kristi kkk Razvan Tudor Andrey_tm unguru22 razvan - trenuri mureseanu_976 Norbi DUAL Adirmvl Nesebar mihaiuc Vlad decward valentina04 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6558 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 04 Dec 2013, 18:45 | |
| nu am retinut numarul dar era cu alb si cu rosu la capete si bine ingrijita.... |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5566 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 04 Dec 2013, 18:47 | |
| Te referi la proba de eficienta a franei? Este o proba care se efectueaza dupa ce s-au efectuat modificari in compunerea trenului, la indrumarea acestuia din statia de compunere, inainte de statia infundata, sau cand se schimba mecanicul (ba chiar si iarna in anumite conditii pe sectiile cu pante mari). Dupa ce trenul a demarat si a atins o viteza acceptabila (~30km/h) mecanicul efectueaza o franare pentru a constata efectele produse: adica cum franeaza trenul. De aici e evident ce se intampla daca frana functioneaza corespunzator sau nu. |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6558 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 04 Dec 2013, 18:49 | |
| da exact asta s-a intamplat nu a franat corespunzator... iar locomotiva cred ca facea parte din seria 40 |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 06 Dec 2013, 15:49 | |
| Cum se calculeaza timpi la un tren IC care merge de la Buc.Nord la Brasov cu 6 vagoane si aceleasi opriri ca un IC care merge pe aceasi distanta dar cu 12-13-14 vagoane ?? Normal nu ar trebui ca trenul cu 12-14 vagoane sa aibe timpi un pic mai largi de exemplu cu 1-2 minute intre Buc si Ploiesti, 2-3 min intre Ploiesti si Sinaia si inca 1-2 min intre Sinaia-Predeal-Brasov ??
Normal nu se tine cont si de lungimea si de tonajul unui tren ??
E singura varianta care o gasesc la intarzierea zilnica a lui Dacia dintre Buc si Brasov, trenul pleaca regulat din Buc dar la Pl.Vest ajunge intarziat si cu 7-8 minute, pe cand Isterul cu numai 6 vagoane ajunge timpuriu sau regulat.
Trebuiau sa-l lase pe Dacia cu 43 min pe Buc-PL.Vest, 49 min pe PL.Vest-Sinaia, 22 min Sinaia-Predeal si 36 min Predeal-Brasov cu un total de 2h36min Buc-Brasov in loc de 2h26min cat e in prezent dar in realitate in fiecare zi ajunge intarziat in Brasov.
E ca si cum ai merge cu o bicicleta 5-6 km in linie dreapta pe asflat si a doua zi sa mergi cu inca o persona pe portbagaj si un rucsac evident nu o sa mai scoti timpul de ieri. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 06 Dec 2013, 15:59 | |
| Teoretic n-ar trebui sa fie asta o problema pentru ca in capul trenului ai in ambele cazurilor masini puternice. Ambele EA-uri ar trebui sa poata scoate aceiasi timpi pentru garniturile astea. Ca s-avem pardon, daca nici delfinii nu mai trag suficient de bine... |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6455 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 06 Dec 2013, 17:11 | |
| Trenul usor probabil are EA1 la remorcare si probabil viteza de 140 km/h pe livret maxim,pe cand celalat are 120 km/h maxim pe livret si EA ,tinand cont si de tonajele fiecaruia dintre trenuri! Diferent intre doua trenuri mai ales la timpi de parcurs sunt date in general de vitezele maxime admise pe livret ,la fiecare tren, dar si de modul de remorcare,astfel prelungirea timpilor de mers se poate face si prin remorcarea unui tren de 120km/h nu de catre o EA in mord normal, ci de un DA1 sau EGM 63,de 120km/h maxime ambele,astfel ca demarajul trenului cu DA/EGM pana la viteza maxima de 120km/h si mentinerea la viteza maxima de 120km/h se face ceva mai greu ,mai ales in conditiile unui tren tonat ca la carte! |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 07 Dec 2013, 01:22 | |
| Pe reteaua CFR, zilnic avem perioade din zi unde sectiile isi suspenda activitatea in anumite intervale orare. Ce se intampla cu instalatiile SCB aferente in acest timp ? Raman active ? In cazul unei situatii de urgenta care necesita expedierea unui tren pe o linie cu activitate suspendata, care este procedura de redeschidere a circulatiei si in ce conditii ? |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6455 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 07 Dec 2013, 11:02 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Pe reteaua CFR, zilnic avem perioade din zi unde sectiile isi suspenda activitatea in anumite intervale orare. Ce se intampla cu instalatiile SCB aferente in acest timp ? Raman active ? In cazul unei situatii de urgenta care necesita expedierea unui tren pe o linie cu activitate suspendata, care este procedura de redeschidere a circulatiei si in ce conditii ?
Raman in functie si sunt supravegheate de IDM din punctele de sectionare de pe sectie care, desi sunt in suspendare se considera in timpul serviciului. Suspendare activitatii o da operatorul RC, dupa programul stabilit, iar redeschiderea( sau cu mse numeste ca nu-mi vine acuma fraza exacta) o face tot operatorul RC conform programului. Suspendare activitatii se face de obicei pe sectiile cu conducere centralizata dar si pe toate celelate unde activitatea intre anumite intervale orare ale noptii nu exista. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 07 Dec 2013, 12:50 | |
| Multumesc pentru raspuns @ndrey. |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7575 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 07 Dec 2013, 13:32 | |
| Stie cineva care locuieste in zona Rm Sarat, ce reprezinta "antena" asta din apropierea M500 (aprox in dreptul prevestitoarelor Rm Sarat, cap Y, cam la 200 metri departare de linie, pe dreapta in sensul de mers spre Focsani). Nu cred ca are vreo legatura cu calea ferata. Pe respectiva "tija" nu se vad de la departare ceva antene iar la baza ei niciun dulap nimic, iar faptul ca e in plin camp, imi da de gandit Link-ul e dat de pe partea opusa, unde e un drum de acces. http://goo.gl/maps/YSG1m |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 07 Dec 2013, 15:29 | |
| Tinand cont de ninsorile abundente din Valea Jiului, ce ziceti am maine sansa sa raman inzapezit pe defileu ? Ca vreau nu de alta. |
|
| |
ionutz85 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 39 Localizare : Bucuresti/Suceava Reputatie : 5904 Data de inscriere : 27/08/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 07 Dec 2013, 15:48 | |
| - Dragos a scris:
- Stie cineva care locuieste in zona Rm Sarat, ce reprezinta "antena" asta din apropierea M500 (aprox in dreptul prevestitoarelor Rm Sarat, cap Y, cam la 200 metri departare de linie, pe dreapta in sensul de mers spre Focsani). Nu cred ca are vreo legatura cu calea ferata. Pe respectiva "tija" nu se vad de la departare ceva antene iar la baza ei niciun dulap nimic, iar faptul ca e in plin camp, imi da de gandit
Link-ul e dat de pe partea opusa, unde e un drum de acces. http://goo.gl/maps/YSG1m Nu tine de CFR, ci apartine TransElectrica! |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7575 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 07 Dec 2013, 15:53 | |
| Ce reprezinta acea "antena" ? |
|
| |
spiderpc
Numarul mesajelor : 421 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4863 Data de inscriere : 12/10/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 07 Dec 2013, 17:08 | |
| Dar e la aproape 1km departare de calea ferata. Seamana cu ce vedeam pe la tara pe la mine cand eram mic. Oamenii le spuneau sonde dar bunicul imi spunea ca erau puncte de observatie militare in trecut si din dreptul fiecarei ”sonde” puteai observa cu ochiul liber dar mai degraba cu binoclul cel putin inca un punct de genul asta care avea, tot asa, un stalp foarte inalt. Stalpi de genul asta erau imprastiati strategic prin toata tara si erau folositi cumva pentru comunicare intre punctele de observatie. Era un fel de retea wireless . In zonele de deal erau de obicei pe varful dealurilor. Probabil fabulez, dar e singura chestie care mi-a venit in minte . |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 07 Dec 2013, 23:02 | |
| Eu nu vad nici o antena in link, dar din ultima explicatie cu sonde si puncte de observatie , sint aproape convins ca faci o confuzie ca si batrinii de care spui, intre un foisor militar si piramida cu poduri care marca o borna topografica. Fara binoclu ele puteau fi vazute cu teodolitul fiind folosite pe plan local pentru legarea la reteau de triangulatie, in lucrarile de topografie. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|