Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 07 Dec 2013, 23:03
Nu am reusit sa o vad prea bine dar, daca e instalata mai recent, sint mari sanse sa fie un suport pentru instrumente de masurare si inregistrare a vitezei si directiei vintului. Inainte de inceperea constructiei unui parc eolian trebuie testata fezabilitatea lui si atunci se construieste o teava din asta ancorata de aproximativ 50m inaltime dotata cu anemometre si giruete montate la diverse inaltimi si timp de 2-3 ani stringe date statistice.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 07 Dec 2013, 23:44
@ndrey a scris:
Trenul usor probabil are EA1 la remorcare si probabil viteza de 140 km/h pe livret maxim,pe cand celalat are 120 km/h maxim pe livret si EA ,tinand cont si de tonajele fiecaruia dintre trenuri!
Cel mai "tonat" tren din tara la ora actuala a fost tras de un EA1 ..mai exact EA1-004 ) Masina s-a comportant excelent la urcare avand in vedere ca linia era uda! A urcat singura pana la BV,unde a fost bagat DT ,din motive de "carat un delfin pana la Teius )" .. la plecare din Ploiesti chiar s-a infipt un pic mecanicul in mansa.. Am mai urcat cu 1621 cu 12 vagoane si delfinul 498 .. La pleacarea din Sinaia ,pana in curba i-a dat blana probabil ii era frica de patinaj,dar 498 nici n-a transpirat )
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 08 Dec 2013, 11:11
Nu cred ca intelegi prea bine aspectul legat de tinerea unor timpi de mers dati de viteza maxima din livret si de un tonaj maxim,ca de tras si EA1 trage la marfa ,cum a si tras multi ani ( anterior '98) dar acolo nu se pune problema neaparat sa tina timpii de mers, ci doar de remorcarea trenului.
DUAl ala zici ca e tren tonat la 13 vagoane (ca atatea am numarat si nus sigur ) ?
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 08 Dec 2013, 13:18
Sunt 12 .. si erau destul de stransi timpii .. ca filmarea e veche.. Au mai fost cazuri de EA1 la carma trenurilor,inainte de modernizarea lui M300. Toate trenurile au ajuns o perioada timpuriu in toate statiile.Acum mecanicii nici nu trag de masini sa scoata un anumit timp .. Pur si simplu la mers relaxat ajungi timpuriu... Cand 347 se intoarce intarziat poate sa recupereze 20 de minute de la Brasov la Bucuresti lejer.
apmatei
Numarul mesajelor : 126 Reputatie : 4300 Data de inscriere : 25/06/2013
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 08 Dec 2013, 19:23
Salut.
Urmeaza sa calatoresc in curand cu IR 1741 de la Bucuresti la Satu Mare.
Stie cineva ce fel de vagoane sunt cele de dormit de 2 paturi/cabina?
Nu am mai calatorit pana acum cu ele si sunt curios cum arata cabina, cat de lung e patul si alte detalii. Daca exista vreun link pe forum cu vagonul si puteti sa mi-l dati, va sunt recunoscator.
Multumesc.
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 08 Dec 2013, 19:34
http://transport-in-comun.ro/trenuri/vag-cal/vag_71-31.htm E o poza cu interiorul unei cabine. Pare sa aiba doua paturi.
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 08 Dec 2013, 20:53
TVlad a scris:
Nu am reusit sa o vad prea bine dar, daca e instalata mai recent, sint mari sanse sa fie un suport pentru instrumente de masurare si inregistrare a vitezei si directiei vintului. Inainte de inceperea constructiei unui parc eolian trebuie testata fezabilitatea lui si atunci se construieste o teava din asta ancorata de aproximativ 50m inaltime dotata cu anemometre si giruete montate la diverse inaltimi si timp de 2-3 ani stringe date statistice.
Faza e ca de la departare (de pe calea ferata) nu se vad pe ea niciun fel de instrumente, iar la baza ei la fel, niciun fel de dulap ceva, ca sa nu mai zic ca nu are niciun fel de racord la reteaua electrica (cel putin nu unul vizibil). Voi incerca sa fac o poza cu zoom, de Craciun, cand mai trec pe acolo
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 08 Dec 2013, 21:58
Instrumentele alea sint micute, de la distanta nu se vad prea bine decit daca ai ochi buni si stii dupa ce sa te uiti. Alimentarea se face cu un panou solar anemic iar datele probabil se transmit pe GPRS sau se stocheaza pe un card ce e descarcat periodic de un tehnician.
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 09 Dec 2013, 11:32
Greva transportatorilor de marfa cred ca ajuta putin CFR MARFA, GFR, SERVTRANS etc. O mica parte din marfuri se vor transporta zilele astea cu trenurile de marfa. Daca circulatia pe sosele va ramane ingreunata, autocarele/microbuzele vor mai pierde din calatori in favoarea trenurilor deoarece la multi nu le va conveni sa faca mai mult timp.
Pentru noi oameni obisnuiti insa aceasta greva va ingreuna aprovizionarea cu marfuri a magazinelor, scumpirea marfurilor.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 09 Dec 2013, 11:40
Nu are cum sa ajute transportul feroviar majoritatea camionalelor transporta marfa pentru firme de logistica care lucreaza cu mari comercianti si depozitele sunt situate majoritatea in apropierea autostrazi A1 sau langa orase departe de calea ferata..Nu avem depozite intermodale in afara de Ploiesti si pe unde or mai fi Iar transportatori care transporta pentru Dacia nu stiu daca isi permit sa faca greva sa piarda asa contract
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 09 Dec 2013, 19:28
Marfa care merge cu trenul, de la depozit la client şi retur tot cu duba/camionul e transportată. N-or să facă ei grevă, că ies pe minus... ţinând cont câţi merg fără diagramă, fără limitator de viteză, parchează neregulamentar, depăşesc aiurea... nu cred că are rost să le plângem de milă transportatorilor rutieri, fie ei de marfă sau de persoane.
_________________ :TTT:
vanchorusebulgaria V.I.P Member
Numarul mesajelor : 323 Reputatie : 5414 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 10 Dec 2013, 13:37
Anyone from Giurgiu ? Please let me kow when there are timetable books (Mersul Trenurilor) available on stations generally.. I know it's too early but stations in Romania run out of them so fast after the first day of sell :(Thank you in advance
p.s. I want to know generally if there are any of them in some of Giurgiu stations (Nord or Giurgiu) and which one of them as well.
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 10 Dec 2013, 14:06
"MERSUL TRENURILOR" is available now for sale at the stations in Romania. The price is 3 EUR.
vanchorusebulgaria V.I.P Member
Numarul mesajelor : 323 Reputatie : 5414 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 10 Dec 2013, 14:28
You mean the new timetable ? For 2014 ? :shock: Had no idea it's in sale before the first day of the new timetable... Any idea if there are such at some of Giurgiu stations ? :roll:
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 10 Dec 2013, 20:30
andrey_tm a scris:
Anunț vocal în Timișoara Nord
Azi am fost in gara de nord. (Timisoara Nord)
Melodia care precede anuntul vocal este aceeasi cu melodia din Brasov daca nu ma insel. De asemenea trenul se anunta o singura data. Pina acum dupa melodia trenul de anunta de doua ori. La 1820 Tirgu Mures am remarcat ca au fost enumerate opririle pina la Iernut. inainte erau anuntate doat pina la Deva. Am mai remarcat ca dupa melodie anuntul incepe cu ,, Stimati calatori" inainte incepea direct cu ,, trenul xxx"
Am mai remarcat ca afisajul de pe plasma din fostul birou de informarii are fondul schimbat atit ca si culoare cit si ca font si sistem de afisaj. Acum este mai urit.