|
| Revista presei | |
|
+74Florin C spiderpc allred NicuS Spartan1948 Vale EuroNight DPS Dutzu Sergiu187 alexmorph3us FeroFan97 nenuandrei Petre_IFTE stefan_br rizelgeorgel2004 sp59 ATM Gabry Gabriel Shinkasen mureseanu_976 alex.alexus.tm phnegativ Teodor @ndrey Tomi13leu bogdan.perejuc cristyadaX IonutCFR2009 Re6/6 Nesebar gardianlinux Bobby_TM TVlad apmatei AMX 97-0548-4 maris.constantin cristy79 redeme cstefan COSTACHE MIHAIL AlexD unguru22 cardinal kristi kkk AndiCFR AndreiCFRbv rich1974 Simply18 cristi CFR Vitosa Rarau Amiralul Dr2005 lapsanszkitamas Ciprian lifetec Norbi Jhonyla 19jimmy84 Adirmvl cnusi Luna Vlad cfr500 razvan - trenuri DAS 2011 florin.lifticariu DUAL baiazid Balto Radu Tudor Andrey_tm Adrian78 78 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Ian 2014, 13:06 | |
| http://www.feroviarul.ro/comunicate-de-presa/promisiune-proiectul-pentru-trenul-de-mare-viteza-din-romania-ar-putea-fi-finalizat-in-2014.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Noutati-Feroviare+%28Noutati+feroviare%29 |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Ian 2014, 17:20 | |
| Tocmai m-am intors de la o vorba cu mai multi tovarasi. Discutia a atins si centura Sud care va trece pe la noi si inevitabil autostrada. Fiind ei soferi au spus ca nu le renteaza sa mearga pina la autostrada ca mai repede ajung in Arad pe DN.
E un ocol inutil.
|
| | | The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6446 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Ian 2014, 18:42 | |
| Chiar nu se renteaza sa mergi pe autostrada. Foarte buna ar fi autostrada Timisoara - Deva care abia astept sa fie gata. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Ian 2014, 19:13 | |
| Aceeaşi situaţie e şi cu Bucureşti - Ploieşti (adică Ştefăneşti - Brazi). Până ieşi din Bucureşti şi faci centura, ajungi la Ploieşti pe DN1 _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Ian 2014, 19:24 | |
| Franturi de autostrada facute dupa influenta politica legate de afaceri cu expropieri de terenuri
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Ian 2014, 20:38 | |
| - Dr2005 a scris:
- Aceeaşi situaţie e şi cu Bucureşti - Ploieşti (adică Ştefăneşti - Brazi). Până ieşi din Bucureşti şi faci centura, ajungi la Ploieşti pe DN1
Aici tin sa te contrazic , asta vara intr-o dupamasa de vara cu un trafic care tindea spre aglomerat , trebuia sa plec cu masina in Ardeal , am plecat din Giulesti repede in Bneasa apoi pe centura si pe autostrada spre Ploiesti unde am bagat 140-150 , in 25-30 de minute treceam pe centura Ploiestiului , nu eram acolo daca mergeam pe DN-1 unde limita in localitati este 70 . |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Ian 2014, 20:43 | |
| http://news.ibox.bg/news/id_369105335 |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Ian 2014, 21:26 | |
| Domnilor, franturile astea de autostrada fac parte dintr-un proiect mare, ca noi suntem o natie de struti care bagam capul in pamant si ne facem ca nu vedem asemenea gogomanii cu bucatele de 50-60 km de autostrada e alta poveste! In principiu nu trebuia sa se inaugureze A3 pana nu era legata de celelalte 2 tronsoane-A1, A2! Timisoara-Arad iar e o anomalie, fiind greu de ajuns din ambele orase la ea! Plus faptul ca pe A3 nu ai un WC public, daca te apuca cufureala nu ai decat sa faci pe banda de siguranta! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Ian 2014, 21:48 | |
| De ce nu au pornito de la Nadlac sa vina cu ea spre Sibiu au facut numa bucatele care leaga nimic de nimic intre Timisoara si Lugoj sa nu mai zic de pretul de constructie!!
http://www.biziday.ro/2013/10/04/clubul-celor-care-muncesc-in-romania-episodul-3/
http://www.biziday.ro/2014/01/17/autostrada-nu-e-ieftina-iar-dobanda-ii-creste-mult-pretul/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Ian 2014, 23:18 | |
| A3 nu are ieşirea, toate accesele sunt închise cu porţi cu lacăte şi parapeţi de beton (sau cel puţin aşa erau anul trecut).
Karpaty, da din Băneasa la Ştefăneşti cât ai făcut? Că pe DN1 de la Piaţa Presei la Ploieşti nu faci mai mult de 60 de minute nici dacă eşti începător. _________________ :TTT:
|
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5519 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Ian 2014, 02:26 | |
| - adrian78 a scris:
- De ce nu au pornito de la Nadlac sa vina cu ea spre Sibiu au facut numa bucatele care leaga nimic de nimic intre Timisoara si Lugoj sa nu mai zic de pretul de constructie!!
Asta e un mit romanesc care n-are legatura cu realitatea, ci cu presa proasta romaneasca. Bucatelele alea sunt portiuni din A1 Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Nadlac. Ordinea constructiei a fost cea ceruta de trafic. Nu o sa faci intai Nadlac - Arad, pentru ca aia are cel mai mic trafic. La fel ca si la cai ferate - primele electrificari au fost in munti, unde erau sectiile cele mai grele, apoi s-au facut si restul bucatilor. S-a facut intai Timisoara - Arad, astfel incat tot traficul de tranzit dinspre Bulgaria - Calafat - Craiova - Lugoj sa fie dus pe autostrada. La fel, Timisoara - Arad a degrevat DN7 Deva - Arad, o parte mare din trafic alegand E673 Deva - Lugoj in loc de Deva - Arad. Apoi trebuia facut Lugoj - Timisoara - dar un segment s-a blocat in procese (care s-au terminat anul asta), asa incat exista o bucata (Dumbrava - Sanovita) nelegata - in planuri (si dupa licitatii) trebuia ca tot segmentul Dumbrava - Timisoara sa fie dat in uz la aceiasi data. Da, autostrada nu scurteaza mult pe Timisoara - Arad, dar cel putin 2/3 din traficul strict intre cele doua orase si aproape tot tranzitul intra pe autostrada, dupa deschiderea autostrazii accidentele mortale scazand cu 90%. Apoi s-a continuat cu Sibiu - Deva. Aici mergeau in paralel doua DN-uri extrem de aglomerate, cum esti din Hunedoara stii cum arata Deva sau Sebesul cu tranzit. Deva si Sibiul erau dopurile cele mai mari, asa ca li s-a facut lor centura intai, apoi fiind legate intre ele, cu bucatile deschise recent. Bucatile date in uz recent scad >2h din parcursul soferilor, mai ales de TIR pe CIV. La fel, trebuiau date toate segmentele Sibiu - Orastie in aceiasi zi, dar pe lotul III au luat-o niste dealuri la vale si se tot cearta ministerul cu constructorul (Impregilio). La anul e si bucata aia gata. Anul asta o sa fie gata Nadlac - Arad (poveste lunga, o vorbim altundeva, cu falimente de ZECI de miliarde de euro si escrocherii din partea constructorului), e 90% gata un segment si 40% altul, si se lucreaza pe TOATE celelalte bucati intre Sibiu si Nadlac, inclusiv pe Deva - Lugoj, partea montana (lasata la urma, ca e traficul mai mic, exista 2 alternative pentru Nadlac - Deva, si costa cel mai mult). Iar A3 Bucuresti - Ploiesti e EXTREM de utila in primul rand TIR-urilor care nu mai merg pe DN1A cu piatra cubica. Ultima bucata de 7 km, care va fi si ea data in uz anul asta sau cel tarziu anul viitor, va face o intrare pentru sosea in Bucuresti, eliminand complet DN1 ca drum de tranzit. Crede-ma ca negocierea ordinei bucatelelor astora nu s-a facut cu samsarii de terenuri ci cu Comisia Europeana. Ordinea e stabilita inclusiv in documentele AMPOS-T, si se bazeaza pe recensaminte de trafic. La fel si rutele autostrazilor, nu samsarii de terenuri au dictat, ci UE si firmele de proiectare si planuri mai mari. De exemplu, A3 Bucuresti - Ploiesti, face o bucla mare. Asta pentru ca la Dumbrava o sa se rupa odata si-odata A7 spre Buzau - Bacau si Suceava. Asa ca, pentru a economisi, pana la Dumbrava s-au facut 3 benzi pe sens, ca sa nu fie nevoie de doua autostrazi paralele cand s-o face si A7-le. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Ian 2014, 09:15 | |
| Recensămintele de trafic au fost făcute de CESTRIN... dar nu prea sunt relevante, că stătea cineva cu o hârtie şi un pix şi nota câte maşini trec din fiecare tip (autoturisme, autobuze, camioane, motociclete etc.)... Cel mult putem considera actuala A3 ca drum de camioane... deşi ţinând cont că acestea, dpdv legal, sunt limitate la 90 sau 100 km/h (că şoferii mânăresc limitatorul şi tahograful e altă treabă...). Cu 90 la oră mergeau ei şi pe DN 1A În plus, depinde şi unde au de dus marfa, că dacă trebuie să ajungă la depozitele din vestul oraşului s-ar putea să le fie mai bine pe DN1A. Cel mult îi ajută pe cei care vor la Giurgiu (şi mai departe spre Bulgaria şi Turcia), dar la cum arată centura de E şi S... _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Ian 2014, 10:25 | |
| De aia nu avem bani de subventii pentru transport feroviar http://www.pesurse.ro/2014/01/20/cadou-electoral-de-20-milioane-de-euro.html |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Ian 2014, 11:59 | |
| - Dr2005 a scris:
Karpaty, da din Băneasa la Ştefăneşti cât ai făcut? Că pe DN1 de la Piaţa Presei la Ploieşti nu faci mai mult de 60 de minute nici dacă eşti începător. Sincer nu mai tin minte dar cum am intrat pe centura (care acum e cu 2 benzi pe sens) am si ajuns la A3 , maxim 10 minute cred . |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Ian 2014, 13:14 | |
| http://www.monitorulsv.ro/Local/2014-01-20/Sef-de-la-CFR-Incasarile-de-bilete-in-tren-la-Suceava-au-crescut-cu-50-76-dupa-ce-am-impus-norma-controlorilor |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |