| Revista presei | |
|
+74Florin C spiderpc allred NicuS Spartan1948 Vale EuroNight DPS Dutzu Sergiu187 alexmorph3us FeroFan97 nenuandrei Petre_IFTE stefan_br rizelgeorgel2004 sp59 ATM Gabry Gabriel Shinkasen mureseanu_976 alex.alexus.tm phnegativ Teodor @ndrey Tomi13leu bogdan.perejuc cristyadaX IonutCFR2009 Re6/6 Nesebar gardianlinux Bobby_TM TVlad apmatei AMX 97-0548-4 maris.constantin cristy79 redeme cstefan COSTACHE MIHAIL AlexD unguru22 cardinal kristi kkk AndiCFR AndreiCFRbv rich1974 Simply18 cristi CFR Vitosa Rarau Amiralul Dr2005 lapsanszkitamas Ciprian lifetec Norbi Jhonyla 19jimmy84 Adirmvl cnusi Luna Vlad cfr500 razvan - trenuri DAS 2011 florin.lifticariu DUAL baiazid Balto Radu Tudor Andrey_tm Adrian78 78 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Sept 2013, 16:49 | |
| Poza e cu vagoanele 20-55/54 deraiate pe Acc Timisoara-Craiova-Bucuresti |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Sept 2013, 21:33 | |
| De ce nu avem manageri privati http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-15572199-christian-heinzmann-ceo-tarom-romania-este-mai-complicat-albania-sau-bangladesh-consiliul-administratie-numit-politic-vrea-vanda-flota-tarom-refuza-publicarea-rezultatelor-financiare-nu-vrea-curse-dir.htm |
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6772 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Sept 2013, 21:33 | |
| Poze cu automotorul deraiat, acesta se deplasa spre depou si nu avea calatori. /////////////////////////////////// /////////////////////////////////// /////////////////////////////////// /////////////////////////////////// /////////////////////////////////// Sursa: libertatea.ro |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Sept 2013, 21:37 | |
| Ce tare La antene era un film vechi cu material rulant tot vechi de la CFR de la alta inundatie de acum 1000 de ani ... |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Sept 2013, 23:50 | |
| Antenele-s noul OTV .. Inchide-le-ar pe toate si mare bine ne-ar face. In fine,revenim la subiect.. Parca nu aveai voie sa circuli pe CF atunci cand apa depaste NSS ,sau popular ,cand ciuperca sinei nu mai este vizibila .. In prima poza,se vede ca si cum ar fi pe o bucata normala de sina .. In restul pozele se vede ca si cum ar fi prins in aluviuni aduse de apa .. De asemenea de precizat importanta rigolelor si contrabanchetelor ,care lipsesc cu desavarsire.. Daca aceastea erau prezente,nu exista problema curenta.. De specificat ca in raportul pentru modernizarea M200 ,specialistii care au venit sa examineze linia curenta,au punctat aceleasi neconcordante,care in caietele CFR apar ca existand,iar in realitate ca si in cazul acestei linii,lipsesc cu desavarsire. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Sam 14 Sept 2013, 00:33 | |
| Ce sint contrabanchetele? Am o idee dar nu sint sigur.
Cum adica se modernizeaza 200 si exista pericolul sa vedem asa ceva acolo pe o linie modernizata? E destul de ciudat ca a trecut proiectul in acest caz. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 14 Sept 2013, 01:14 | |
| Din DEX. CONTRABANCHÉTĂ s. f. banchetă (2) laterală a unui șanț. (după fr. contregradin) Ok,e mai mult de zis,dar ca sa vorbim trebuie sa intelegi profilul transversal al unui drum,sau al unei cai CF. Nu eu vorbesc despre situatia M200 curenta.La reabilitare se vor face lucrarile aferente(speram in f de castigator),asa cum s-a procedat si pe M300 la Valea larga de exemplu .. Unde s-au facut de la taluz,la banchete,contrabanchete si tot aferent pe zonele spre munte,pentru a impiedica tocmai ce s-a intamplat pe linia Tirgu Bujor-Galati.Teoretic la cel mai simplu nivel,in caz de apa ,acele santuri asigura deplasarea apei paralel cu linia spre cel mai apropiat podet rigola(sau alt tip de podet) sau pod. Pe m200 podetele rigola sunt la mama lor acasa,datorita Muresului,dar am observat ca se va trece la poduri si la abandonarea multor treceri la nivel,acestea fiind deviate pe sub poduri. O poza,dar nu e prea clara. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Sam 14 Sept 2013, 01:19 | |
| Aha, cam asa ma gindeam. OK, mersi. |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15505 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 14 Sept 2013, 17:48 | |
| Fata de anul 1998 cand s-a infiintat CFR Calatori in urma reorganizarii SNCFR transportul de calatori s-a redus cu 70%. ( Articol din Ziarul Lumina, 10 septembrie 2013) screen cap |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 15 Sept 2013, 14:07 | |
| http://adevarul.ro/news/eveniment/atentie-calea-ferata-aproape-4000-amenzi-aplicate-soferilor-intr-o-singura-zi-1_5235843ac7b855ff5685fef6/index.html |
|
| |
cstefan
Numarul mesajelor : 273 Varsta : 38 Localizare : Stuttgart Reputatie : 5049 Data de inscriere : 19/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 15 Sept 2013, 20:21 | |
| http://www.gandul.info/financiar/harta-trenurilor-private-din-romania-cum-au-reusit-competitorii-cfr-sa-faca-profit-11294264 |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 15 Sept 2013, 20:41 | |
| Regiotransul are doar trei case de bilete?! Pai parca in Constanta nu aveau. Dar alea din Timisoara, Ludus, parca si Alba ale cui sunt? Trenul RT-ul nu circula ai pana la C. de Arges? Dar circula de la Valcea la Podu Olt?! Si astia se mira de ce s-a ales praful si pulberea de presa. |
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6772 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 15 Sept 2013, 20:48 | |
| Si eu am gasit cateva erori:
- locomotiva electrica de 5100 cai putere (e KW defapt) - locomotiva diesel de 1200 cai putere (ori LDH de 1250 ori au incurcat cifrele si se refereau la LDE de 2100 cp) - hai sa zicem eroare minora - Regiotrans are casa de bilete si in Pascani, pe langa cele precizate de ei si de adirmvl
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 15 Sept 2013, 21:19 | |
| Bine, alea sunt doar cateva statii in care am vazut eu case de bilete si care mi-au venit in minte pe moment. Ele sunt mult mai multe si sunt marcate pentru fiecare traseu al RT-ului. Sper ca greseala cu Valea Oltului si RT-ul sa fie remediata de operator si sa avem trenuri chiar intre Valcea si Sibiu, nu doar pana la Podu Olt, cum apare acolo. |
|
| |
lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5792 Data de inscriere : 21/07/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 15 Sept 2013, 22:01 | |
| exista casa de bilete RT si in ludus dar nu stiu daca mai e deschisa. eu cand am fost nu era deschisa, biletul l-am cumparat in tren la tarif de casa |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|