| Revista presei | |
|
+74Florin C spiderpc allred NicuS Spartan1948 Vale EuroNight DPS Dutzu Sergiu187 alexmorph3us FeroFan97 nenuandrei Petre_IFTE stefan_br rizelgeorgel2004 sp59 ATM Gabry Gabriel Shinkasen mureseanu_976 alex.alexus.tm phnegativ Teodor @ndrey Tomi13leu bogdan.perejuc cristyadaX IonutCFR2009 Re6/6 Nesebar gardianlinux Bobby_TM TVlad apmatei AMX 97-0548-4 maris.constantin cristy79 redeme cstefan COSTACHE MIHAIL AlexD unguru22 cardinal kristi kkk AndiCFR AndreiCFRbv rich1974 Simply18 cristi CFR Vitosa Rarau Amiralul Dr2005 lapsanszkitamas Ciprian lifetec Norbi Jhonyla 19jimmy84 Adirmvl cnusi Luna Vlad cfr500 razvan - trenuri DAS 2011 florin.lifticariu DUAL baiazid Balto Radu Tudor Andrey_tm Adrian78 78 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 24 Noi 2013, 18:53 | |
| 10669 a avut pe 20.11 4 naşi la 5 vagoane. 10564 a avut pe 21.11 6 naşi la 5 vagoane (3 naşi pe cele 3 vagoane de Iaşi, 3 pe cele 2 de la Suceava). _________________ :TTT:
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Noi 2013, 08:41 | |
| Daca trenurile nu se intorc cuplate cum e cazul 742+472 ,531+346/1346+1527 ar fi fost logic sa aiba 2 partide de nasi .. dar nah traim in Romania si 'asta ne ocupa tot timpul' ... Oricum mi se pare idiotenie sa ai sef de tren + 2 nasi la 3 vagoane.Dacia are in vremurile bune 7 vagoane+WRmz+dormitoarele/cusete(care nu intra obiectul discutiei) si au doar 2 nasi. Mai sunt cazuri in tara cum e de exemplu IR73.. 3001 merita 3 nasi ,in special vinerea! si tot vinerea sa fie suplimentat la 6 etajate!Altfel e bataie de joc! |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Noi 2013, 08:48 | |
| Sâmbătă 5 vagoane au fost absolut suficiente pe 3001 (se putea scoate lejer un vagon), nu mai zic de 3008 care nu era plin nici 50%. Cum vremea drumeţiei şi MTB-ului s-a cam dus, iar vremea schiurilor nu a venit încă, s-ar mai putea scoate un vagon. Vara, când era cea mai mare nevoie, s-a mers cu 3 vagoane (că celelalte mergeau pe 2801/2). _________________ :TTT:
|
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Noi 2013, 08:59 | |
| Toata vara cand 3001 avea zilnic nevoie de 4 etajate iar VSD de 6 s-a circulat la bataie de joc cu 3 etajate cine stie cand a mai bagat unul in plus.
Acum 3001 o duce binisor in cursul saptamani sunt suficiente cele 3 etajate dar VSD e nevoie de 1-2 etajate in plus, in vacanta de iarna daca vom avea zapada la munte o sa aibe nevoie de 6 etajate. Pe retur 3008 doar duminica ii trebuie 6 etajate in rest 3 etajate sunt suficiente. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Noi 2013, 09:23 | |
| Vinerea e RUPERE! Toata sudentimea de pe Prahova merge acasa la care se adauga cei care lucreaza in Bucuresti(care sunt calatori saptamanali) la care se mai adauga cei care pleaca in weekend la munte! Eu am fost la Busteni cu 3001 si ca am stat in picioare pana dupa Buda e una,nu-i bai... dar la plecarea din Bucuresti ,era sa nu am loc unde sa urc!Am mers pana in fata ,am stat in primul etajat pe culoar.Nu e problema ca CFR'ul aduce etajatele goale pe perechi.Si-asa se coboara ,le tine doar in frana.. dar isi scot banii de pe bilete la urcare,macar atat sa ofere!Conditii decente! Si la SBB vezi City Shuttle pe retur.In plus 3008 e intens folosit Duminica noaptea... |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Noi 2013, 09:34 | |
| Si de la noul mers se pare ca vom avea aceasi problema la 3001 dupa cum se vede mersul lui R 5025 Buc.Nord 19:03 - PL.Sud 19:58 a doua zi va urca cu R 3023 si apoi se intoarce ca 3006 si iar 5025/3023/3006 dar e bine ca apare RGT Craiova-Brasov dar la vara cred ca tot 3001 va domina deoarece e mult mai devreme si e numai bun ptr cei care urca pe munte o zi si seara se intorc acasa sau ptr cei care se duc cu bitele la munte, la CFR e 5 lei iar la RGT e 15 lei. In plus cu 3001 ajungi mult mai devreme decat 14091 in cele mai importante locati de pe VPH si Brasov.
statie/tren----3001---14091
Sinaia------09:06----10:52 Busteni-----09:17----11:02 Predeal-----09:35----11:19 Brasov-----10:20----11:58
E o diferenta de aproape 2 ore care pe timp de vara ptr cei care merg o zi la munte conteaza enorm de mult, si-asa bucuresteni si cu IR 1745 si tot ajung pe VPH tarziu fata de cei din Ploiesti si Campina care au la dispoztie R 3023. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Noi 2013, 16:17 | |
| Reclama noului tren regio TFC Galati-Braila-Bucuresti, in presa locala braileana:
http://www.obiectivbr.ro/28-lei-biletul-braila--bucuresti_id88230
|
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Noi 2013, 18:12 | |
| http://www.feroviarul.ro/comunicate-de-presa/vine-zapada-comandamentul-de-iarna-este-gata-de-actiune.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Noutati-Feroviare+%28Noutati+feroviare%29 |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 26 Noi 2013, 12:02 | |
| http://www.pesurse.ro/2013/11/26/galerie-foto---cum-va-arta-trenul-de-mare-vitez-pe.html |
|
| |
Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5527 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 26 Noi 2013, 13:20 | |
| ...nu inteleg de ce ne trebuiesc trenuri si locomotive chinezesti, cand floarea industriei de profil calitativa se afla in Europa. Poate ca sunt mult mai ieftine ...dar tot asa probabil de prost facute. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 26 Noi 2013, 13:46 | |
| Multe sunt facute sub licenta Siemens Bombardier Alstom poate e o diferenta fata de marcile auto chinezesti |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Mar 26 Noi 2013, 14:05 | |
| Mai au si accidente
http://www.evz.ro/detalii/stiri/un-tren-de-mare-viteza-a-deraiat-in-china-939149.html
lucreaza repede si ieftin in dauna calitatii si sigurantei. |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 26 Noi 2013, 14:12 | |
| - adrian78 a scris:
- http://www.pesurse.ro/2013/11/26/galerie-foto---cum-va-arta-trenul-de-mare-vitez-pe.html
Pentru a fi fezabila o astfel de ruta (Londra-Beijing), viteza comerciala a trenurilor trebuie sa fie undeva intre 700-800km/h, deci trenul de mare viteza nu va arata nicicum ca cel din poza. Evident, ca vorbim aici de un deziderat cu adevarat implinit intr-un interval de pana la 50 de ani si nu la caii verzi pe pereti pe care ii viseaza Ponta la o cafea. Nu contest insa faptul ca o companie chineza poate castiga o licitatie in urmatorii 10-30 de ani pentru ceea ce numim in prezent linii de mare viteza 250-300km/h, si asta chiar in Romania. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 26 Noi 2013, 14:44 | |
| Mie mi se pare ca am sarit niste nivele si tindem prea sus cu trenu din poza eu m-as multumi si cu niste trenuri de 160-200km/h pentru inceput
In China au ajuns sa faca 2300km in 8 ore |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15505 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 26 Noi 2013, 14:48 | |
| Am auzit astazi alta perla la televizor, cum ca chinezii incepand de anul viitor ne vor face o linie de mare viteza pe distanta Giurgiu, Bucuresti, Oradea!! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|