Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Accidente si Incidente la CFR si in lume

In jos 
+108
johnsmoke
DB Robert
sytrus
LanceR
cortexedge
mielutu zburator
TonyCFR
alex.alexus.tm
gabrielcr
alex1987
alliens
truscamihai
Razvan Tudor
Katalyn
19jimmy84
George
mihaitzateo
mishu88
Kogayon
nenuandrei
TonyGFR
adibaiacos2003
mariuscfrbucuresti
dan tm
allred
DAS 2011
Elful
phnegativ
bubu
Caspar
Cont.dezactivat
Raduku09
mtk
ionutz72
63-1143-5
marius_catalin84
Florin C
Desiro256
AlexD
IonutChircu
gtavicecity
mariushal
Shinkasen
COSTACHE MIHAIL
IonutCFR2009
Grigor
vatmanul
alinx3330
Norbi
Bobby_TM
The Legend
Spartan1948
Gabry Gabriel
ionutz85
marius664
c o r v i n
M.I.C.I.
redeme
Simply18
DanyCfrPascani
Adisoft1991s
Jhonyla
AndiCFR
user dezactivat...
DPS
NicuS
Costin.H
ldh80
Amiralul
TVlad
lifetec
Teodor
mureseanu_976
AndreiCFRbv
kristi kkk
spiderpc
@ndrey
lapsanszkitamas
unguru22
rich1974
Adirmvl
Dutzu
membru dezactivat ,
Ionutz
Luna
maris.constantin
Adrian78
cfr500
orestte
Warrior12
buldozer2
florin.lifticariu
AMX 97-0548-4
cardinal
Radu Tudor
Balto
Andrey_tm
Re6/6
ANDU2100HP
Vitosa
Dr2005
DUAL
cristi CFR
daniel_c
halmarius
sorin_ncs
Vlad
Nesebar
112 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 59 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Icon_minitimeLun 12 Ian 2015, 21:41

:shock: !!!
http://www.afer.ro/oifr/rap-finale-ro/Raport%20Investigare%20Predeal-Darste%2013%2004%202014.pdf
Sus In jos
Razvan Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
Razvan Tudor


Numarul mesajelor : 649
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5903
Data de inscriere : 10/01/2011

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Icon_minitimeLun 12 Ian 2015, 22:00

Deci linia suporta si viteza de 100 km/h!! Laughing Laughing
Serios vorbind acum, bine ca s-a terminat totul cu bine. Putea sa fie, Doamne fereste, o tragedie!
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12458
Data de inscriere : 09/07/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Icon_minitimeLun 12 Ian 2015, 22:25

111 chiar... la trecere prin HM Timisu de Sus, moment in care IDM-eul a observat franarea cu cerc de foc la toate rotile celor doua locomotive. :shock:
Sus In jos
buldozer2

buldozer2


Numarul mesajelor : 352
Varsta : 38
Localizare : Buzau
Reputatie : 5901
Data de inscriere : 05/10/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Icon_minitimeLun 12 Ian 2015, 22:35

Imi imaginez ce emotii au avut mecanicii celor 2 locomotive mai ales dupa ce s-au rupt pantografele! Ma mir totusi ca trenul a ramas pe sine avand in vedere insiruirea de curbe si viteza foarte mare!
Sus In jos
alex1987




Numarul mesajelor : 283
Reputatie : 4853
Data de inscriere : 28/05/2012

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Icon_minitimeLun 12 Ian 2015, 22:42

Citind raportul parca te gandesti de doua ori inainte sa mergi cu trenul...incredibil..110 km/h prin Timisul de Sus.Daca pantograful rupt rupea si firul de contact...era deraiere.sunt curios cat de aproape era de trenul regiotransului.
Sus In jos
buldozer2

buldozer2


Numarul mesajelor : 352
Varsta : 38
Localizare : Buzau
Reputatie : 5901
Data de inscriere : 05/10/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Icon_minitimeLun 12 Ian 2015, 22:48

Foarte aproape se pare! Vorba ta, daca se rupea firul de contact daca nu era deraiere era ditamai ciocnirea de trenuri RT neefind in stare sa plece fara tensiune iar marfarul scapat de sub control sa opreasca!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Icon_minitimeLun 12 Ian 2015, 22:57

il bagau in abatuta sau pe o linie de evitare nu bagau pe aceasi linie tren contra tren
Sus In jos
alex1987




Numarul mesajelor : 283
Reputatie : 4853
Data de inscriere : 28/05/2012

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Icon_minitimeLun 12 Ian 2015, 23:00

pai poate doar la timisul de jos ar fi putut cred, parca e o abatuta, dar nu cred ca era posibil asa ceva
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12458
Data de inscriere : 09/07/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Icon_minitimeLun 12 Ian 2015, 23:16

alex1987 a scris:
Citind raportul parca te gandesti de doua ori inainte sa mergi cu trenul...incredibil..110 km/h prin Timisul de Sus.Daca pantograful rupt rupea si firul de contact...era deraiere.sunt curios cat de aproape era de trenul regiotransului.

Erau la distanta de 1 sector BLA. In raport se arata ca la reluarea tensiunii in catenara, IDM-ul de la Timisul de Sus a transmis prin statie catre mecanicul trenului de calatori Regiotrans (oprit in linie curenta) sa grabeasca plecarea catre Brasov pentru ca din spate vine un marfar scapat de sub control.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Icon_minitimeLun 12 Ian 2015, 23:51

Este al doilea eveniment de acest fel. A mai fost unul in care IDM a declarat ca trenul era ,,in frinare cu toti sabotii rosii cerc de foc in jurul rotilor" insa aici se intelege ca doar locomotivele aveau cerc de foc.
Si primul eveniment a generat multe discutii aici.

Dar acolo parca nu era si trenul de calatori in discutie.

Celalalt incident este in arhiva trim. IV al AFER pe 2013,  trenului de marfa nr. 91742-1 din data de 26.10.2013, schimbatoarele gol incarcat nu au fost in pozitia corespunzatoare atunci.

Iata ca acum se constata ca trenul era supratonat, la celalalt eveniment erau schimbatoarele. Dar si tren CFR Marfa...

declivitate 29,8?
___________________________________

A fost o dicutie undeva ca vagoanele cuseta aduse de RGT nu au fost autorizate AFER pentru ca aveau frina Oerlikon, or daca la marfa e admisa inseamna ca putem deschide o alta discutie acolo la topicul vagoanelor alea.
Comisia constata ca frina progresiva     nu e mentionata in livrete si nu prea e cunoscuta.

Aha, vad ca si in raport e mentionat celalalt incident. 2 icidente cu aceleasi cauze...oare ce ar zice cei dupa care se fac reportajele de la ,,Dezastre in aer"?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Icon_minitimeMar 13 Ian 2015, 00:34

Citat :
-a izolat instalaţia DSV la plecare din staţia CFR Buftea din proprie iniţiativă, fiind în conducere simplificată pe secţia Câmpina-Braşov, pentru a putea interveni la locomotivă în caz de necesitate
-frâna electrică a locomotivei EA 759 nu era funcţională
-locomotiva EA 759 nu are montate rezistenţe de frânare pentru frâna electrică, lucru cunoscut de conducerea societăţii şi nu a avizat şeful de tren asupra acestui fapt;


Oare cineva verifică locomotivele astea? Că la CFR Marfă te concediază dacă depăşeşti viteza cu 2 km/h...

Şeful de tren ,,nu a fost avizat despre faptul că frâna electrică a locomotivei nu funcţionează şi nici nu cunoştea ce este această frână şi cum funcţionează" şi la întrebarea „ce procent de masă frânată se ia în calcul în cazul trenurilor care au în
compunere vagoane echipate cu frână proporţională cu încărcătura” a precizat că „nu cunoaşte ce este un astfel de vagon”. Unde o fi învăţat meserie şeful de tren respectiv? La FF la Spiru Haret?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Icon_minitimeMar 13 Ian 2015, 00:50

Bine ca a ramas impingatoarea atasata la tren, ca altfel circula cu mai mult de 110. Probabil IDM cand a vazut cercurile de foc pe rotile locomotivei, a si fugit inauntru.. Cine stie cate vagoane din compunerea trenului au franat.. iar frana electrica ce diferenta facea in cazul asta ? ca oricum impingea locomotiva cu totul...
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Icon_minitimeMar 13 Ian 2015, 00:57

UZ are locomotive DA sau la AFER asimileaza locomotivele UZ ca locomotive DA ?

DA 1920 (UZ)

http://www.afer.ro/oifr/rap-finale-ro/Raport%20Investigare%20Halmeu%2024%2009%202014.pdf
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6455
Data de inscriere : 26/09/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Icon_minitimeMier 14 Ian 2015, 09:57

DUAL a scris:
Bine ca a ramas impingatoarea atasata la tren, ca altfel circula cu mai mult de 110. Probabil IDM cand a vazut cercurile de foc pe rotile locomotivei, a si fugit inauntru.. Cine stie cate vagoane din compunerea trenului au franat.. iar frana electrica ce diferenta facea in cazul asta ? ca oricum impingea locomotiva cu totul...
Din cate scrie acolo 18 ,dar cu functionare aleatorie (cu sau fara efect,si fara constanta in timp,nici la intrare si nici la mentinere efect de franare),practic aproape fara efect de franare.
Frana electrica putea foarte lejer sa ii reduca /mentina partial viteza ,pana la punctul in care iesea din regimul de lucru datorita depasirii valorilor maxime constructive( curent de franare maxim admis) sau la disparitia tensiunii din LC.
Ce obligatii ar avea seful de tren cu starea franei electrice, nu imi dau seama,insa necunoasterea unui vagon care are frana proportionala cu incarcatura ,este cel putin dubios( o fi zis asa ca sa nu intre pentru faptul ca nu a calculat corect masa franata ,asa cum scrie acolo).
Atentie ,incidentele sunt asemanatoare, dar au cauze diferite,aici nu era asigurata masa franata din cauza distribuitoarelor,care nu sesizau efectul de franare, si daca il sesizau,nu il comandau corect, adica cam fara frana,desi partial corespundea,precum si din cauza masei franate calculate gresit,iar la cel anterior, erau de vina excusiv pozitia manerelor gol-incarcat,vagoanele fiind incarcate .,dar avand pus la gol ( alta masa franata realizata, alt procent maxim de franare realizabil adica 33 fata de 50), coroborat si cu uzura sabotilor peste limita,dar aveau frana electrica in functie si au putut controla cat de cat trenul,de asta si diferenta de viteza .
AFER asimileaza LDE pe 6 osii cu DA, pe 4 osii cu LDE/LDH1250, LE 4 osii cu LE tip EC ,si cele pe 6 osii cu EA.
Disparitia tensiunii din LC a facut ca trenul 14093 sa opreasca conform reglementarilor, si noroc ca nu a trecut la mentinerea pe loc cu franele de mana asa cum este necesar,in cazul remorcarii cu LE la disparitia tensiunii din LC duce la defectarea franei automate, oprire+asigurare, insa reaparitia tensiunii a cam facut minuni,ala reusind sa traga bine de tren si sa ia iar distanta, iar marfa era aproape ,insa deja avea tendinta ca sa opreasca;tineti cont de timpii aia de mers la 100-111km/h ce distante si in cat timp, iar la asta oprit cat iti ia sa il iei din loc iar,pana la o viteza considerabila,cand ala vine tare din urma , il ajungea in 2-3 minute probabil,daca era sa nu reuseasca sa faca abatuta pentru a deraia marfa, si chiar daca il deraia stationarea lui pe 14093 prima sectiune,indica faptul ca era in zona semnalului de iesire/intrare,putant fi afectat de vagoanele care ar fi deraiat.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Icon_minitimeJoi 15 Ian 2015, 13:15

Poate asa se executa acum pedepsa capitala in state Crying or Very sad
http://www.click.ro/news/extern/video-zece-morti-dupa-ce-autobuzul-unui-penitenciar-fost-lovit-de-un-tren
Sus In jos
Continut sponsorizat





Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 52 Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente si Incidente la CFR si in lume
Sus 
Pagina 52 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 59 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Accidente si Incidente in lume
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente INTERNATIONAL
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: