Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Accidente si Incidente la CFR si in lume

In jos 
+108
johnsmoke
DB Robert
sytrus
LanceR
cortexedge
mielutu zburator
TonyCFR
alex.alexus.tm
gabrielcr
alex1987
alliens
truscamihai
Razvan Tudor
Katalyn
19jimmy84
George
mihaitzateo
mishu88
Kogayon
nenuandrei
TonyGFR
adibaiacos2003
mariuscfrbucuresti
dan tm
allred
DAS 2011
Elful
phnegativ
bubu
Caspar
Cont.dezactivat
Raduku09
mtk
ionutz72
63-1143-5
marius_catalin84
Florin C
Desiro256
AlexD
IonutChircu
gtavicecity
mariushal
Shinkasen
COSTACHE MIHAIL
IonutCFR2009
Grigor
vatmanul
alinx3330
Norbi
Bobby_TM
The Legend
Spartan1948
Gabry Gabriel
ionutz85
marius664
c o r v i n
M.I.C.I.
redeme
Simply18
DanyCfrPascani
Adisoft1991s
Jhonyla
AndiCFR
user dezactivat...
DPS
NicuS
Costin.H
ldh80
Amiralul
TVlad
lifetec
Teodor
mureseanu_976
AndreiCFRbv
kristi kkk
spiderpc
@ndrey
lapsanszkitamas
unguru22
rich1974
Adirmvl
Dutzu
membru dezactivat ,
Ionutz
Luna
maris.constantin
Adrian78
cfr500
orestte
Warrior12
buldozer2
florin.lifticariu
AMX 97-0548-4
cardinal
Radu Tudor
Balto
Andrey_tm
Re6/6
ANDU2100HP
Vitosa
Dr2005
DUAL
cristi CFR
daniel_c
halmarius
sorin_ncs
Vlad
Nesebar
112 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 52 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
spiderpc

spiderpc


Numarul mesajelor : 421
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4863
Data de inscriere : 12/10/2012

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Icon_minitimeSam 02 Aug 2014, 22:20

Utilajele feroviare nu au asigurare?
Sus In jos
http://2wireless.blogspot.ro
marius_catalin84
V.I.P Member
V.I.P Member
marius_catalin84


Numarul mesajelor : 579
Reputatie : 6196
Data de inscriere : 23/08/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Icon_minitimeSam 02 Aug 2014, 22:25

https://youtu.be/tLz-4HIQ_O0

Iata un  mic filmulet de aproximativ 3 minute cu urmarile coliziunii dintre trenul de marfa apartinand TFG si utilajele din Hm Cotesti;filmarea am realizat-o din trenul R 5108 Marasesti-Bucuresti Basarab


Ultima editare efectuata de catre marius_catalin84 in Sam 02 Aug 2014, 22:29, editata de 1 ori
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Icon_minitimeSam 02 Aug 2014, 22:27

Vlad a scris:
Din poze se pare că trenul a intrat la directă, acolo unde erau şi utilajele.

Deci inseamna ca depasit semnalul de intrare pe oprire macazul fiind pe directa impegatul urmand sa faca parcurs in abatere pe linia 2 abatuta firul 2
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5206
Data de inscriere : 18/09/2011

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Icon_minitimeSam 02 Aug 2014, 22:32

Utilajele alea executa o lucrare de ciuruire pe acea linie inchisa permanent, fiind week-end, ele raman garate pe linia inchisa pentru a nu mai ocupa alta linie in statie. Deci sigur circulatia se executa pe linie abatuta, iar semnalul nu putea permite accesul la linie directa. Eu mi-am exprimat parerea ca trenul avea viteza mai mare decat cea pentru trecere pe linie directa ( cat o fi VS nu stiu ), nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca intrau cu viteza asta in abatere.
Sus In jos
marius_catalin84
V.I.P Member
V.I.P Member
marius_catalin84


Numarul mesajelor : 579
Reputatie : 6196
Data de inscriere : 23/08/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Icon_minitimeSam 02 Aug 2014, 22:33

adrian78 a scris:
DAS2001 pe linie directa circuli cu VS daca linia nu are alte restrictii probabil trenul intra la abatuta daca pe linia directa erau utilajele
Totusi de ce au garat utilajele pe linia directa?

Se lucreaza la linia 3 directa unde erau utilajele,faceau lucrari de buraj
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5206
Data de inscriere : 18/09/2011

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Icon_minitimeSam 02 Aug 2014, 22:42

Si mai am o nedumerire. Utilajele se gareaza aproape de axul statiei, unde este lumina si se pot pazi impotriva minoritatilor si nu numai, stiind ca portiunea de linie dintre semnalul de intrare si semnalul de iesire este de cca 500 m + portiunea de linie directa pana la utilaje se fac cam 800 m, deci si impingatoarea a depasit semnalul de intrare, ea nu poate frana trenul in cazul in care ii functioneaza indusi ?
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13809
Data de inscriere : 08/04/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Icon_minitimeSam 02 Aug 2014, 22:44

Împingătoarea are întotdeauna induşii izolaţi, deci nu avea cun să frâneze.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6455
Data de inscriere : 26/09/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Icon_minitimeSam 02 Aug 2014, 22:48

Toate utilajele lovite erau garate  de la axa cladirii spre capatul spre Focsani aseara ,inainte de a fi lovite,distanta fiind mai mica  de la semnalul de intrare cap X ( pe unde a intrat marfarul)decat cea  din cap Y  ,fiind posibil totutsi ca INDUSI sa fi fost in functie, dar din cauza ca inainte de  semnalul de intrare cap X se termina o limitare de 30km/h lunga aproape 2 km(linia urmand o panta usoara  de la semnalul de  intrare si pana pe schimbatoare viteza putand creste astfel de la un 30 km/h)  ar putea exclude varianta franarii de catre inductorul de 500Hz activ ,trenul fiind franat posibil  de inductorul de 2000Hz de la semnal,drumul de franare fiind ceva mai lung  decat distanta de la semnal si pana la  utilajele de cale; ce vreu sa zic concret este ca  daca ar fi fost asezate invers ar fi avut mai multe sanse sa se opreasca fara ca sa ajunga la utilaje si sa iasa ce a iesit.
Gresit  peste semnalul de intrare  au ramas  circa 5 vagoane si locomotiva DA 884 la urma,si oricum nu avea ce frana din cauza explicata de Vlad+probabil era si in stare "rece"  si ea  si cel e o deservea;am explicat mai sus ca statia nu are configuratia tipica de axa statie=axa cladire IDM, axa cladirii IDM( si de calatori) +peroanele sunt mai apropiate de cap X decat cap Y,utilajele fiind garate de la acea axa  spre Focsani.

Avea si disc intre axa si semnalul de iesire( era oricum inchisa) am vazut aseara cand am tranzitat statia.
Posibil sa fi fost rece DA si atunci avea DSV dat jos probabil.


Ultima editare efectuata de catre @ndrey in Sam 02 Aug 2014, 22:55, editata de 1 ori
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Icon_minitimeSam 02 Aug 2014, 22:53

Linia trebuia sa aiba si disc rosu dupa semnalul de iesire spre axul statiei
Locomotiva impingatoare are indusii izolati si doar DSVul in functie
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13809
Data de inscriere : 08/04/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Icon_minitimeSam 02 Aug 2014, 22:53

Semnal X - axa statiei = 855m
Semnal Y - axa statiei = 1155m
Sus In jos
bubu




Numarul mesajelor : 319
Varsta : 53
Localizare : constanta
Reputatie : 5814
Data de inscriere : 11/11/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Icon_minitimeSam 02 Aug 2014, 23:09

Asta-i un incident produs pe o magistrala feroviara dar ganditiva cate astfel de evenimnte se produc pe liniile inchiriate unde nu se stie ca pamantul ce se intampla. Mai nou in Romania instructiile feroviare sunt facute de OTEFISTI, cei din AFER zic ca le fac ei dar acestea sunt dictate! Au fost gasiti mecanici ce efectuau servici de la Curtici la Palas!
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9708
Data de inscriere : 02/11/2008

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Icon_minitimeSam 02 Aug 2014, 23:13

Eu zic ca este accident grav conf hg 117:  

 (1) În înţelesul prezentului regulament, accidentele se împart în următoarele categorii:
   a) coliziuni ce pot avea loc între trenuri sau coliziuni între trenuri şi alte vehicule feroviare în mişcare ori în staţionare, cu excepţia celor care pot fi scoase de pe linie cu braţele. În categoria coliziunilor de trenuri se includ acostările între trenuri sau cu vehicule feroviare în staţionare ori în mişcare, precum şi cu obstacole aflate în gabaritul de liberă trecere, cu excepţia celor care pot fi scoase din gabaritul liniei cu braţele;
   b) deraieri de vehicule feroviare din compunerea trenurilor în circulaţie;

   c) loviri ale vehiculelor rutiere la trecerile la nivel de către trenuri în circulaţie;
   d) loviri ale persoanelor de către vehicule feroviare aflate în mişcare, cu excepţia cazurilor de suicid;
   e) incendii la vehiculele feroviare din compunerea trenurilor în circulaţie.
   (2) În funcţie de consecinţe, accidentele se clasifică în:
  a) accidente grave - situaţiile sau faptele prevăzute la alin. (1) lit. a) şi b), care au avut ca urmare, după caz:
   - cel puţin o persoană decedată;
   - vătămarea gravă a cel puţin 5 persoane;
  - pagube importante produse vehiculelor feroviare, infrastructurii feroviare sau mediului, precum şi orice alt accident similar cu un impact evident asupra reglementării siguranţei feroviare sau asupra gestionării acesteia.
   b) accidente - situaţiile sau faptele prevăzute la alin. (1) care nu se încadrează la accidente grave. Sunt considerate accidente şi situaţiile sau faptele prevăzute la alin. (1) produse în activitatea de manevră feroviară, care au avut ca urmare decesul a cel puţin unei persoane.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Icon_minitimeDum 03 Aug 2014, 15:07

bubu a scris:
Mai nou in Romania instructiile feroviare sunt facute de OTEFISTI, cei din AFER zic ca le fac ei dar acestea sunt dictate! Au fost gasiti mecanici ce efectuau servici de la Curtici la Palas!
Îţi garantez că toate instrucţiile sunt făcute (de fapt modificate, că la bază sunt aceleaşi de zeci de ani) de AFER şi aprobate prin OMT. Modificări mari nu s-au făcut în ultimii ani, instrucţiile noastre încă mai au paragrafe referitoare la aşezarea locomotivelor cu abur în tren.

Azi dimineaţă un delfin şi-a rupt pantograful la intrarea în Depoul BC. Prin urmare, toate trenurile care veneau/mergeau spre Griviţa şi locomotivele pentru BC mergeau cu diesel în faţă... aşa că se aştepta la intrarea în Gara de Nord... 1822 a ajuns la semnal la 6:20 şi a fost primit la 7:17 (nu 7:03 cum scrie în IRIS)! Nu am înţeles de ce R9022 a trebuit să ne taie parcursul...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mariuscfrbucuresti

mariuscfrbucuresti


Numarul mesajelor : 566
Varsta : 27
Localizare : Bucuresti,Constanta,Cluj Napoca
Reputatie : 5433
Data de inscriere : 09/09/2011

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Icon_minitimeDum 03 Aug 2014, 18:21

Este vorba de 477-583-5.
Sus In jos
https://www.facebook.com/depoulbc
adibaiacos2003

adibaiacos2003


Numarul mesajelor : 17
Varsta : 57
Localizare : Braila
Reputatie : 3870
Data de inscriere : 10/05/2014

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Icon_minitimeLun 04 Aug 2014, 15:17

Vlad a scris:
Pe acolo viteza stabilită e 50 km/h la marfă.
La prima vedere, mecanicul e bun de plată. Nu cred că IDM are vre-o vină.


scrie pe undeva
Art. 167. - (1) La ocuparea liniilor de circulaţie cu trenuri descompuse, în staţiile înzestrate cu instalaţii CED sau CE, IDM dispozitor restricţionează (blochează) efectuarea parcursurilor de circulaţie pe aceste linii, conform instrucţiunilor de manipulare a instalaţiei.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 38 Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente si Incidente la CFR si in lume
Sus 
Pagina 38 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 52 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Accidente si Incidente in lume
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente INTERNATIONAL
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: