| Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
|
+108johnsmoke DB Robert sytrus LanceR cortexedge mielutu zburator TonyCFR alex.alexus.tm gabrielcr alex1987 alliens truscamihai Razvan Tudor Katalyn 19jimmy84 George mihaitzateo mishu88 Kogayon nenuandrei TonyGFR adibaiacos2003 mariuscfrbucuresti dan tm allred DAS 2011 Elful phnegativ bubu Caspar Cont.dezactivat Raduku09 mtk ionutz72 63-1143-5 marius_catalin84 Florin C Desiro256 AlexD IonutChircu gtavicecity mariushal Shinkasen COSTACHE MIHAIL IonutCFR2009 Grigor vatmanul alinx3330 Norbi Bobby_TM The Legend Spartan1948 Gabry Gabriel ionutz85 marius664 c o r v i n M.I.C.I. redeme Simply18 DanyCfrPascani Adisoft1991s Jhonyla AndiCFR user dezactivat... DPS NicuS Costin.H ldh80 Amiralul TVlad lifetec Teodor mureseanu_976 AndreiCFRbv kristi kkk spiderpc @ndrey lapsanszkitamas unguru22 rich1974 Adirmvl Dutzu membru dezactivat , Ionutz Luna maris.constantin Adrian78 cfr500 orestte Warrior12 buldozer2 florin.lifticariu AMX 97-0548-4 cardinal Radu Tudor Balto Andrey_tm Re6/6 ANDU2100HP Vitosa Dr2005 DUAL cristi CFR daniel_c halmarius sorin_ncs Vlad Nesebar 112 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
spiderpc
Numarul mesajelor : 421 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4863 Data de inscriere : 12/10/2012
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 02 Aug 2014, 22:20 | |
| Utilajele feroviare nu au asigurare? |
|
| |
marius_catalin84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 579 Reputatie : 6196 Data de inscriere : 23/08/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 02 Aug 2014, 22:25 | |
| https://youtu.be/tLz-4HIQ_O0
Iata un mic filmulet de aproximativ 3 minute cu urmarile coliziunii dintre trenul de marfa apartinand TFG si utilajele din Hm Cotesti;filmarea am realizat-o din trenul R 5108 Marasesti-Bucuresti Basarab
Ultima editare efectuata de catre marius_catalin84 in Sam 02 Aug 2014, 22:29, editata de 1 ori |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 02 Aug 2014, 22:27 | |
| - Vlad a scris:
- Din poze se pare că trenul a intrat la directă, acolo unde erau şi utilajele.
Deci inseamna ca depasit semnalul de intrare pe oprire macazul fiind pe directa impegatul urmand sa faca parcurs in abatere pe linia 2 abatuta firul 2 |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5206 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 02 Aug 2014, 22:32 | |
| Utilajele alea executa o lucrare de ciuruire pe acea linie inchisa permanent, fiind week-end, ele raman garate pe linia inchisa pentru a nu mai ocupa alta linie in statie. Deci sigur circulatia se executa pe linie abatuta, iar semnalul nu putea permite accesul la linie directa. Eu mi-am exprimat parerea ca trenul avea viteza mai mare decat cea pentru trecere pe linie directa ( cat o fi VS nu stiu ), nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca intrau cu viteza asta in abatere. |
|
| |
marius_catalin84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 579 Reputatie : 6196 Data de inscriere : 23/08/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 02 Aug 2014, 22:33 | |
| - adrian78 a scris:
- DAS2001 pe linie directa circuli cu VS daca linia nu are alte restrictii probabil trenul intra la abatuta daca pe linia directa erau utilajele
Totusi de ce au garat utilajele pe linia directa? Se lucreaza la linia 3 directa unde erau utilajele,faceau lucrari de buraj |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5206 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 02 Aug 2014, 22:42 | |
| Si mai am o nedumerire. Utilajele se gareaza aproape de axul statiei, unde este lumina si se pot pazi impotriva minoritatilor si nu numai, stiind ca portiunea de linie dintre semnalul de intrare si semnalul de iesire este de cca 500 m + portiunea de linie directa pana la utilaje se fac cam 800 m, deci si impingatoarea a depasit semnalul de intrare, ea nu poate frana trenul in cazul in care ii functioneaza indusi ? |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 02 Aug 2014, 22:44 | |
| Împingătoarea are întotdeauna induşii izolaţi, deci nu avea cun să frâneze. |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6455 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 02 Aug 2014, 22:48 | |
| Toate utilajele lovite erau garate de la axa cladirii spre capatul spre Focsani aseara ,inainte de a fi lovite,distanta fiind mai mica de la semnalul de intrare cap X ( pe unde a intrat marfarul)decat cea din cap Y ,fiind posibil totutsi ca INDUSI sa fi fost in functie, dar din cauza ca inainte de semnalul de intrare cap X se termina o limitare de 30km/h lunga aproape 2 km(linia urmand o panta usoara de la semnalul de intrare si pana pe schimbatoare viteza putand creste astfel de la un 30 km/h) ar putea exclude varianta franarii de catre inductorul de 500Hz activ ,trenul fiind franat posibil de inductorul de 2000Hz de la semnal,drumul de franare fiind ceva mai lung decat distanta de la semnal si pana la utilajele de cale; ce vreu sa zic concret este ca daca ar fi fost asezate invers ar fi avut mai multe sanse sa se opreasca fara ca sa ajunga la utilaje si sa iasa ce a iesit. Gresit peste semnalul de intrare au ramas circa 5 vagoane si locomotiva DA 884 la urma,si oricum nu avea ce frana din cauza explicata de Vlad+probabil era si in stare "rece" si ea si cel e o deservea;am explicat mai sus ca statia nu are configuratia tipica de axa statie=axa cladire IDM, axa cladirii IDM( si de calatori) +peroanele sunt mai apropiate de cap X decat cap Y,utilajele fiind garate de la acea axa spre Focsani.
Avea si disc intre axa si semnalul de iesire( era oricum inchisa) am vazut aseara cand am tranzitat statia. Posibil sa fi fost rece DA si atunci avea DSV dat jos probabil.
Ultima editare efectuata de catre @ndrey in Sam 02 Aug 2014, 22:55, editata de 1 ori |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 02 Aug 2014, 22:53 | |
| Linia trebuia sa aiba si disc rosu dupa semnalul de iesire spre axul statiei Locomotiva impingatoare are indusii izolati si doar DSVul in functie |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 02 Aug 2014, 22:53 | |
| Semnal X - axa statiei = 855m Semnal Y - axa statiei = 1155m |
|
| |
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5814 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 02 Aug 2014, 23:09 | |
| Asta-i un incident produs pe o magistrala feroviara dar ganditiva cate astfel de evenimnte se produc pe liniile inchiriate unde nu se stie ca pamantul ce se intampla. Mai nou in Romania instructiile feroviare sunt facute de OTEFISTI, cei din AFER zic ca le fac ei dar acestea sunt dictate! Au fost gasiti mecanici ce efectuau servici de la Curtici la Palas! |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9708 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 02 Aug 2014, 23:13 | |
| Eu zic ca este accident grav conf hg 117:
(1) În înţelesul prezentului regulament, accidentele se împart în următoarele categorii: a) coliziuni ce pot avea loc între trenuri sau coliziuni între trenuri şi alte vehicule feroviare în mişcare ori în staţionare, cu excepţia celor care pot fi scoase de pe linie cu braţele. În categoria coliziunilor de trenuri se includ acostările între trenuri sau cu vehicule feroviare în staţionare ori în mişcare, precum şi cu obstacole aflate în gabaritul de liberă trecere, cu excepţia celor care pot fi scoase din gabaritul liniei cu braţele; b) deraieri de vehicule feroviare din compunerea trenurilor în circulaţie; c) loviri ale vehiculelor rutiere la trecerile la nivel de către trenuri în circulaţie; d) loviri ale persoanelor de către vehicule feroviare aflate în mişcare, cu excepţia cazurilor de suicid; e) incendii la vehiculele feroviare din compunerea trenurilor în circulaţie. (2) În funcţie de consecinţe, accidentele se clasifică în: a) accidente grave - situaţiile sau faptele prevăzute la alin. (1) lit. a) şi b), care au avut ca urmare, după caz: - cel puţin o persoană decedată; - vătămarea gravă a cel puţin 5 persoane; - pagube importante produse vehiculelor feroviare, infrastructurii feroviare sau mediului, precum şi orice alt accident similar cu un impact evident asupra reglementării siguranţei feroviare sau asupra gestionării acesteia. b) accidente - situaţiile sau faptele prevăzute la alin. (1) care nu se încadrează la accidente grave. Sunt considerate accidente şi situaţiile sau faptele prevăzute la alin. (1) produse în activitatea de manevră feroviară, care au avut ca urmare decesul a cel puţin unei persoane. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Dum 03 Aug 2014, 15:07 | |
| - bubu a scris:
- Mai nou in Romania instructiile feroviare sunt facute de OTEFISTI, cei din AFER zic ca le fac ei dar acestea sunt dictate! Au fost gasiti mecanici ce efectuau servici de la Curtici la Palas!
Îţi garantez că toate instrucţiile sunt făcute (de fapt modificate, că la bază sunt aceleaşi de zeci de ani) de AFER şi aprobate prin OMT. Modificări mari nu s-au făcut în ultimii ani, instrucţiile noastre încă mai au paragrafe referitoare la aşezarea locomotivelor cu abur în tren. Azi dimineaţă un delfin şi-a rupt pantograful la intrarea în Depoul BC. Prin urmare, toate trenurile care veneau/mergeau spre Griviţa şi locomotivele pentru BC mergeau cu diesel în faţă... aşa că se aştepta la intrarea în Gara de Nord... 1822 a ajuns la semnal la 6:20 şi a fost primit la 7:17 (nu 7:03 cum scrie în IRIS)! Nu am înţeles de ce R9022 a trebuit să ne taie parcursul... _________________ :TTT:
|
|
| |
mariuscfrbucuresti
Numarul mesajelor : 566 Varsta : 27 Localizare : Bucuresti,Constanta,Cluj Napoca Reputatie : 5433 Data de inscriere : 09/09/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Dum 03 Aug 2014, 18:21 | |
| |
|
| |
adibaiacos2003
Numarul mesajelor : 17 Varsta : 57 Localizare : Braila Reputatie : 3870 Data de inscriere : 10/05/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Lun 04 Aug 2014, 15:17 | |
| - Vlad a scris:
- Pe acolo viteza stabilită e 50 km/h la marfă.
La prima vedere, mecanicul e bun de plată. Nu cred că IDM are vre-o vină. scrie pe undeva Art. 167. - (1) La ocuparea liniilor de circulaţie cu trenuri descompuse, în staţiile înzestrate cu instalaţii CED sau CE, IDM dispozitor restricţionează (blochează) efectuarea parcursurilor de circulaţie pe aceste linii, conform instrucţiunilor de manipulare a instalaţiei. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
| |
|
| |
| Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
|