Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Poduri CF din România

In jos 
+84
ravers75
mircea.predoni
Rarau
baiazid
ets2oltromânia
mielutu zburator
dan tm
alex_trs
ALEXCFR
calatorprinromania
spiderpc
tcm
c o r v i n
feroviar
Cont.dezactivat
Balto
kasapis2007
Simply18
Bobby_TM
tiberiu.orza
Sergiu rmn
Katalin4653
Cont dezactivat
Giuseppe
ATM
Adirmvl
iuli.hard
Andrey_tm
NicuS
Goanga
popovici
daniel_c
Luna
IonutChircu
Dr2005
electrica912
AndiCFR
nenuandrei
Marius
nico2001
Teodor
DUAL
bostanescu gigel
redeme
cata
060-EA078
brandiburu
Mircea Hirjau
danlascau
Semafor
buldozer2
riciu
Vitosa
Lafont
VladH
Adrian78
Nesebar
mihai_cfr_bacau
Amiralul
Stefan
dan ciprian
TVlad
membru inactiv
Traveller
didi
bogdan srl
IonutCFR2009
Norbi
sorinucu
marius_catalin84
Caravelle_Zg
stegaru
vrabieionut
Ionutz
AMX 97-0548-4
Vlad
zenox4500
Codrut1985
cortexedge
nexxus
COSTACHE MIHAIL
myster2008
DonVILLy
Lde 2100
88 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 22  Urmatorul
AutorMesaj
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Poduri CF din România - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Poduri CF din România   Poduri CF din România - Pagina 11 Icon_minitimeSam 21 Apr 2012, 00:20

@Marius 926 Ajunge si atat, oricum e viteza mare. Si poate/sper ca pe viitor sa fie 160 km/ora.

@Teodor Esti sigur ca nu poate deraia de la o bicicleta ? Acum mai multi ani am auzit de un tren deraiat de la doar un surub (mai gros e drept). Eu cred ca e o sansa de 5 % sa deraieze de la un obstacol metalic mic/subtire. Tiru e una, dar asa daca e sa o luam si cu pietrele, sunt mult mai mici decat tiru, totusi insa a oprit sa le dea jos si totusi cred ca era ceva pericol sa treaca in viteza pe linie si sa fie pietre.
(nota: ce zic mai sus sunt simple presupuneri, nu ma pricep/nu am studii sau cunostinte in domeniu)
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Poduri CF din România - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Poduri CF din România   Poduri CF din România - Pagina 11 Icon_minitimeSam 21 Apr 2012, 14:09

@Luna : toate cele 4 poduri (ramif pajura, complex flora inainte de gara baneasa, cel de dupa gara baneasa si cel de la herastrau, ultimile doua constructii noi) sunt apte din constructie maxim 120 km/h. Reabilitarea Curtici-Constanta nu inseamna toata distanta si peste toate podurile chiar daca sunt constructii noi viteze la trenurile de calatori de 160 km/h, vor fi portiuni pe acest coridor, acolo unde relieful permite asa ceva.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Poduri CF din România - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Poduri CF din România   Poduri CF din România - Pagina 11 Icon_minitimeSam 21 Apr 2012, 18:05

Off-topic: dacă bagi şurubul între şină şi contraşină s-ar putea ca roata să-l escaladeze şi să deraieze. S-a întâmplat asta la tramvaie cu şuruburi puse în canalul şinei. Însă dacă îl pui fix pe şină, roata o să ţi-l dea la o parte.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Teodor




Numarul mesajelor : 3305
Reputatie : 8442
Data de inscriere : 18/04/2011

Poduri CF din România - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Poduri CF din România   Poduri CF din România - Pagina 11 Icon_minitimeSam 21 Apr 2012, 18:57

OffTopic : Tramvaiele sunt si mai usoare. Nici eu nu prea ma pricep, dar doar incerc sa gandesc putin logic, adica sa spunem ca trece o EA ( presupun ca are 70 de tone, habar nu am ), acea bicicleta nu poate fi din otel, adica trecand toate acele tone peste acel fier din care este confectionat cadrul bicicletei, presupun ca o " feliaza ". Legat de suruburi, daca il pui cum ai spus tu Dr2005, ai avea ceva sanse, dar daca il pui pe sina il face foita, lucru incercat de un prieten. ( ma trezesc vazandu-l ca pune un surub de vreo 6, 7 cm pe calea ferata, iar Desiro era la 100 m ) Ma rog, o parta a fost rupta, iar o parte aplatizata, bineinteles ca a ramas si un semn pe sina.

@ Multumesc Marius, chiar nu stiam. Very Happy


Ultima editare efectuata de catre Teodor in Sam 21 Apr 2012, 19:01, editata de 1 ori
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Poduri CF din România - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Poduri CF din România   Poduri CF din România - Pagina 11 Icon_minitimeSam 21 Apr 2012, 18:59

@Teodor : off topic : o EA are 126 T
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Poduri CF din România - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Poduri CF din România   Poduri CF din România - Pagina 11 Icon_minitimeLun 23 Apr 2012, 09:33

De ce s-a construit podul rutier peste Arges ( cel de linga cel feroviar) in solutie constructiva ca unul feroviar?
Sus In jos
Semafor
V.I.P Member
V.I.P Member
Semafor


Numarul mesajelor : 1223
Varsta : 68
Localizare : Pascani( IS)
Reputatie : 6796
Data de inscriere : 21/02/2010

Poduri CF din România - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Poduri CF din România   Poduri CF din România - Pagina 11 Icon_minitimeLun 28 Mai 2012, 14:16

dan tm a scris:
De ce s-a construit podul rutier peste Arges ( cel de linga cel feroviar) in solutie constructiva ca unul feroviar?

Nu neaparat podurile metalice sunt doar feroviare. Probabil s-a ales aceasta solutie din considerente economice (existau grinzile cu zabrele in apropiere).
Prin tara am mai intalnit mai multe poduri rurtiere metalice (doua exemple ce imi vin in minte,in Banat- in zona centrala a oraselor Resita si Lugoj).

Iar in legatura cu afirmatia unor colegi mai tineri ca acest pod ar fi grosolan - le pot spune ca un pod rutier sau feroviar se calculeaza inainte de a fi construit, in functie de deschidere , de trafic si de materialele din care e construit. Acele grinzi cu zabrele- asa sunt numite de -rezistenta materialelor - au niste calcule foarte laborioase- si nu multi dintre studenti trec din prima, examenele la aceasta materie.
Podul feroviar alaturat este mai fin, dar constructia are forma de cadru inchis ceea ce il face sa aiba o rezistenta mai mare, cu grinzi mai subtiri. Toate acele elemente metalice care fac deliciul acestor - lucrari de arta - sunt calculate si verificate de mai multi ingineri proiectanti. Sigur ca acum exista si variante de calcul mai rapide cu ajutorul calculatorului dar care totusi au nevoie de ore bune de lucru. :shock:


Ultima editare efectuata de catre Semafor in Lun 28 Mai 2012, 14:21, editata de 1 ori
Sus In jos
Semafor
V.I.P Member
V.I.P Member
Semafor


Numarul mesajelor : 1223
Varsta : 68
Localizare : Pascani( IS)
Reputatie : 6796
Data de inscriere : 21/02/2010

Poduri CF din România - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Poduri CF din România   Poduri CF din România - Pagina 11 Icon_minitimeLun 28 Mai 2012, 14:20

Pod peste Siret la intrare in Pascani- linia 606:

Poduri CF din România - Pagina 11 Dscf6842y

Poduri CF din România - Pagina 11 Dscf6843b
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Poduri CF din România - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Poduri CF din România   Poduri CF din România - Pagina 11 Icon_minitimeLun 28 Mai 2012, 14:28

Grinzile cu zabrele se calculeaza la mecanica si apoi la statica.RM ul se ocupa de eforturi,tensiuni(sudura,imbinari cu nit/bulon, simplificate).
Daca e un pod metalic nu e neaparat CF .. exista in tara asta duium de poduri metalice si pentru auto.
Si nu in ultimul rand podurile cu zabrele permit deschideri foarte mari intre culee si eventualele pile.Daca vrei sa construiesti un pod din beton , pentru deschideri mari nu ai alte sanse decat cu precomprimare sau postcomprimare a grinzilor podului respectiv.Si la pre si post-compr exista niste criterii si reguli.Se observa numarul pilelor postat de semafor in a 2 a poza,intr un pod de b.a.


Ultima editare efectuata de catre DUAL in Lun 28 Mai 2012, 15:06, editata de 3 ori
Sus In jos
daniel_c




Numarul mesajelor : 475
Reputatie : 5043
Data de inscriere : 25/05/2012

Poduri CF din România - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Poduri CF din România   Poduri CF din România - Pagina 11 Icon_minitimeLun 28 Mai 2012, 15:03

Marius 926 a scris:
@Teodor : off topic : o EA are 126 T
impatite la 6 osii
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

Poduri CF din România - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Poduri CF din România   Poduri CF din România - Pagina 11 Icon_minitimeLun 28 Mai 2012, 16:05

Luna a scris:
@Marius 926 Ajunge si atat, oricum e viteza mare. Si poate/sper ca pe viitor sa fie 160 km/ora.


N-ai ce sa faci cu mai mult de 120 la Herastrau , asa o sa ramana de acum incolo . Varianta cu viteza mai mare va fi viitorul tunel spre Obor si mai departe Gara de Nord
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Goanga
V.I.P Member
V.I.P Member
Goanga


Numarul mesajelor : 517
Varsta : 30
Localizare : Alba Iulia
Reputatie : 6296
Data de inscriere : 08/02/2009

Poduri CF din România - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Poduri CF din România   Poduri CF din România - Pagina 11 Icon_minitimeLun 06 Aug 2012, 09:28

Pod peste raul Ampoi la intrare in Alba Iulia dinspre Teius
Poduri CF din România - Pagina 11 DSCN3807
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/K0nami15
Semafor
V.I.P Member
V.I.P Member
Semafor


Numarul mesajelor : 1223
Varsta : 68
Localizare : Pascani( IS)
Reputatie : 6796
Data de inscriere : 21/02/2010

Poduri CF din România - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Poduri CF din România   Poduri CF din România - Pagina 11 Icon_minitimeDum 09 Sept 2012, 23:52

Podul de pe linia 502, imediat dupa desprinderea de magistrala 500, la iesirea din Burdujeni, peste apa Sucevei:

Poduri CF din România - Pagina 11 Dscf7898m

In fundal - gara Burdujeni
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Poduri CF din România - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Poduri CF din România   Poduri CF din România - Pagina 11 Icon_minitimeMier 12 Sept 2012, 13:56

Podurile de la Putna Seaca in ziua inundatiilor de acum 8 ani.
(Pozele nu imi apartin)
Podul de pe firul II
Poduri CF din România - Pagina 11 8C67

Pdoul de pe firul I
Poduri CF din România - Pagina 11 05071308
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Poduri CF din România - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Poduri CF din România   Poduri CF din România - Pagina 11 Icon_minitimeMier 12 Sept 2012, 17:41

parca in 2005 a fost nebunia
Sus In jos
Continut sponsorizat





Poduri CF din România - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Poduri CF din România   Poduri CF din România - Pagina 11 Icon_minitime

Sus In jos
 
Poduri CF din România
Sus 
Pagina 11 din 22Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 22  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Deva - Valisoara, viaductul Luncoiu
» PODURI DIN SUA
» 212 : Ilia - Lugoj
» Poduri feroviare
» Plimbare prin Europa-Romania->Ungaria->Romania

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: INFRASTRUCTURA-
Mergi direct la: