Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 314B : Holod - Vascau

In jos 
+34
marius664
Vitosa
kristi kkk
Adrian78
Adirmvl
tcm
Dr2005
Costin.B
Jhonyla
pisti91
vatmanul
Teodor
Razvan Tudor
AndiCFR
dan tm
Andrey_tm
Lumunita Stana
liviulav33
sytrus
frank81
19Railfan95
halmarius
DUAL
discoid21
IonutCFR2009
Nesebar
cristi CFR
jionutz
cristi ar
srazvi
Gabry Gabriel
MariusM
Lde 2100
myster2008
38 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Urmatorul
AutorMesaj
Lumunita Stana




Numarul mesajelor : 167
Varsta : 54
Reputatie : 4184
Data de inscriere : 28/11/2013

314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: 314B : Holod - Vascau   314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Icon_minitimeDum 05 Ian 2020, 20:57

https://m.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-31-1/sute-de-navetisti-de-pe-ruta-salonta-vascau-risca-sa-ramana-din-1-ianuarie-fara-legatura-feroviara-153722.html
Sus In jos
Costin.B

Costin.B


Numarul mesajelor : 233
Reputatie : 4979
Data de inscriere : 04/12/2011

314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: 314B : Holod - Vascau   314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Icon_minitimeVin 17 Ian 2020, 22:51

De ce s-a retras Interregional de pe această secție?
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: 314B : Holod - Vascau   314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Icon_minitimeSam 18 Ian 2020, 09:44

Costin.B a scris:
De ce s-a retras Interregional de pe această secție?

Trebuia sa bage bani in reparatii la infrastructura si nu le mai iesea plus valoarea. Doar TFC investeste in infrastructura si conditii de calatorie, restul sunt dezinteresati, dupa ei potopul... Very Happy
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: 314B : Holod - Vascau   314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Icon_minitimeSam 18 Ian 2020, 16:37

IonutCFR2009 a scris:
Doar TFC investeste in infrastructura si conditii de calatorie, restul sunt dezinteresati, dupa ei potopul... Very Happy
Aşa cum au investit şi pe Caransebeş - Bouţari, Roşiori Nord - Costeşti, Oradea - Băile Felix...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
tcm

tcm


Numarul mesajelor : 623
Varsta : 29
Localizare : Oradea ; Leeds (UK)
Reputatie : 4462
Data de inscriere : 27/06/2014

314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: 314B : Holod - Vascau   314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Icon_minitimeDum 19 Ian 2020, 00:30

TFC a reparat cat de cat linia pana la Cordau atunci cand au inchiriat sectia respectiva si se zvonea pe aici ca vor merge mai departe. Iar Via Terra , a reparat de exemplu linia 312 atunci cand au inchiriat-o , chiar daca au abandonat-o la scurt timp. Din pacate operatorii romani urmaresc sectiiile cele mai profitabile , nu sa fie in folosul comunitatilor. Traiasca dubele! abai Cred ca linia de Vascau a fost unele dintre primele sectii pe care a intrat Via Terra/Interregional cu trenuri de calatori. Parerea mea , ar trebui facuta o privatizare cum s-a facut in Anglia de exemplu. In Regat , Network Rail se ocupa de mentenanta cailor ferate si exista 23 de operatori feroviari pentru transportul pasagerilor. Nu stiu cum sunt platiti operatorii , dar din Leeds de exemplu trenurile sunt foarte dese , chiar si la 15-30 de minute , chiar daca in afara orelor de varf cara aer.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_companies_operating_trains_in_the_United_Kingdom
In ultimii 20 de ani , conform wikipedia , nu au fost inchise sectii.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_closed_railway_lines_in_the_United_Kingdom
Sus In jos
https://www.facebook.com/
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: 314B : Holod - Vascau   314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Icon_minitimeDum 19 Ian 2020, 07:19

Anglia se pregătește să naționalizeze ce nu a naționalizat deja... nu e un exemplu prea bun.
În plus, nu toate secțiile au călători suficienți, chestia e că Consiliile Județene se trag pe partea dorsală să plătească subvenții la autobuze pentru diversele categorii sociale.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: 314B : Holod - Vascau   314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Icon_minitimeDum 19 Ian 2020, 10:42

Doctore, sau pe Galati - Barlad, Bucuresti - Oltenita... Las-o jos, ca macane. Plus ca parca le cam faultau localnicii materialul rulant pe Caransebes - Boutari. Sau gresesc?

tcm, firmele private functioneaza ca sa faca profit. Ori, daca nu ai calatori, de unde sa iasa profitul? Iar daca nu au calatori si tot mai circula m-as intreba serios cati bani spala.

Si mai e o treaba, CFR Calatori de ce s-a retras de pe sectiile alea? Tot pentru ca nu le pasa de comunitati? Smile
Sus In jos
Costin.B

Costin.B


Numarul mesajelor : 233
Reputatie : 4979
Data de inscriere : 04/12/2011

314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: 314B : Holod - Vascau   314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Icon_minitimeDum 19 Ian 2020, 11:11

@Adirmvl
Păi chiar nu sunt călători pe secția asta?
Aici nu există navetiști?
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: 314B : Holod - Vascau   314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Icon_minitimeDum 19 Ian 2020, 12:01

Ma refeream in general, nu la sectia asta in particular. Nu cunosc situatia de pe 314B.

Poate au ajuns la concluzia ca de oe alte sectii ies mai multi bani. Nici Wizz-ul nu circula gol intre Cluj si Bucuresti. Dimpotriva! Dar ei au socotit ca nu merita sa mai opereze pe ruta respectiva. Poate la fel e si aici.
Sus In jos
Lumunita Stana




Numarul mesajelor : 167
Varsta : 54
Reputatie : 4184
Data de inscriere : 28/11/2013

314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: 314B : Holod - Vascau   314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Icon_minitimeDum 19 Ian 2020, 14:46

[/quote][/tcm] Cred ca linia de Vascau a fost unele dintre primele sectii pe care a intrat Via Terra/Interregional cu trenuri de calatori. [/quote]
Sus In jos
Lumunita Stana




Numarul mesajelor : 167
Varsta : 54
Reputatie : 4184
Data de inscriere : 28/11/2013

314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: 314B : Holod - Vascau   314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Icon_minitimeDum 19 Ian 2020, 14:54

tcm a scris:
[/tcm] Cred ca linia de Vascau a fost unele dintre primele sectii pe care a intrat Via Terra/Interregional cu trenuri de calatori. [/quote][/quote]
A fost prima sectie pe care au intrat in aprilie 2007.Nu stiu ce profit vor face pe trenurile de Huedin ,Halmeu sau Jibou unde trenurile lor pleaca la 5 minute dupa trenurile CFR caci oamenii oricum cu CFR vor merge caci la ei au abonament nu la Via Terra.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: 314B : Holod - Vascau   314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Icon_minitimeDum 19 Ian 2020, 23:01

Adirmvl a scris:
Doctore, sau pe Galati - Barlad, Bucuresti - Oltenita... Las-o jos, ca macane. Plus ca parca le cam faultau localnicii materialul rulant pe Caransebes - Boutari. Sau gresesc?
Şi-au ales ce le-a fost mai profitabil, au calculat cât îi costă să îmbunătăţească linia vs. cât pot obţine şi câte trenuri pot cere... să nu uităm că TFC mai ales la fiecare preluare de secţie se arunca cu 7 - 8 - 10 perechi, după care începea să taie din ele, până le tăia de tot de pe unele secţii, ocazii cu care suplimenta prin alte părţi. Şi pe Galaţi - Bârlad şi pe Olteniţa au fost o groază de ,,baricade" în calea trenului, lăsate de ăia supăraţi că nu mai pot merge cu naşul ori nu mai pot face curse auto ilegale, dar nu s-au retras de pe secţiile alea.
Au prins un caşcaval bun pe lângă Bucureşti (nu doar cu Olteniţa, cât şi cu Nehoiaşu, Măneciu şi Slănic şi legăturile apărute pe lângă ele) şi pe lângă Galaţi, unde au profitat de lipsa dotării CFR Călători (credeţi că CFR Călători dacă mai avea 30 de Desiro în plus şi 30 de sindicate în minus nu putea face aşa ceva?). ViaTerra caută să urmeze acelaşi tipic acum, caută să atragă navetişti în jurul unui oraş mare (Cluj în cazul de faţă) în loc să ducă elevii între nişte orăşele.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
tcm

tcm


Numarul mesajelor : 623
Varsta : 29
Localizare : Oradea ; Leeds (UK)
Reputatie : 4462
Data de inscriere : 27/06/2014

314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: 314B : Holod - Vascau   314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Icon_minitimeLun 20 Ian 2020, 01:40

Dr2005 a scris:
Anglia se pregătește să naționalizeze ce nu a naționalizat deja... nu e un exemplu prea bun.
În plus, nu toate secțiile au călători suficienți, chestia e că Consiliile Județene se trag pe partea dorsală să plătească subvenții la autobuze pentru diversele categorii sociale.
Am dat exeplu Anglia pentru ca am calatorit cu trenul aproape zilnic in ultima jumatate de an. Aici sunt trenuri din jumatate in jumatate de ora sau mai des spre aproape orice destinatie si pe diferite rute. (Leeds-Londra , Leeds-Doncaster , Leeds-(Harrogate)-York , Leeds-Manchester , etc. In afara orelor de varf trenurile circula incarcate sub 10% , dar tot circula , anularile sunt cauzate deobicei de lipsa de personal sau de defectiuni , fata de Romania unde doar in ultimele doua decenii nu a fost an in care sa nu se inchida macar o sectie din "lipsa calatorilor" sau din lene de a fi reparate , in timp ce dubarii fac bani frumosi , ilegal. De exemplu , spre Harrogate , la vreo 25 km departare de Leeds trenurile Northern pleaca tot la si 29 si 59 , plecari la care se mai adauga cate un tren la si 15 intre 6-16 si 6 perchi de trenuri LNER operate cu rame Hybrid Azuma venite de la Londra. De asemenea mai sunt si doua linii de autobuz , una dintre ele cu frecventa de 10 minute.
*Rame Hybrid : se pot deplasa si alimentate cu curent din catenara , dar au si motoare termice care asigura propulsia pe liniile neelectrificate.
Ca sa nu fiu prea mult off topic , cum ar fi sa circule intre Oradea si Vascau trenuri tot la 30 de minute sau mai des pe ambele variante posbilie (prin Baile Felix si prin Salonta)?
Sus In jos
https://www.facebook.com/
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: 314B : Holod - Vascau   314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Icon_minitimeLun 20 Ian 2020, 09:53

Cu siguranţă dacă Ştei ar fi cât Leeds, s-ar putea justifica trenuri la 30 de minute. Ei nu-s în stare să facă un serviciu cadenţat pe Bucureşti - Ploieşti, care e linia cu cele mai mari încasări din România.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: 314B : Holod - Vascau   314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Icon_minitimeLun 20 Ian 2020, 17:08

Dr2005 a scris:
Cu siguranţă dacă Ştei ar fi cât Leeds, s-ar putea justifica trenuri la 30 de minute. Ei nu-s în stare să facă un serviciu cadenţat pe Bucureşti - Ploieşti, care e linia cu cele mai mari încasări din România.

Bcuuresti Ploiesti ar trebui sa fie o linie gen Sbahn cu trenuri IR cu trenuri Regio maxim pana in Campina si trenuri RegioExpress pana la Predeal sau Brasov ca opreste trenul de Satu Mare sa urce Ghita de la Buftea care merge la Bucuresti
Sus In jos
Continut sponsorizat





314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: 314B : Holod - Vascau   314B : Holod - Vascau - Pagina 5 Icon_minitime

Sus In jos
 
314B : Holod - Vascau
Sus 
Pagina 5 din 9Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Vascau-314
» Holod (316)
» 316 : Holod - Ciumeghiu
» 314A : Oradea Est - Holod

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 300-
Mergi direct la: